Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ah fijn :) Niet opnieuw beltoon etc instellen en dergelijke, da's bij sommige merken toch heel anders (data verloren etc.)

tijd voor nieuw topic.??

hardcore_bass wijzigde dit bericht 29-08-2006 22:36 (9%)

quote:
Morgen komt deel 4.

TinuX wijzigde dit bericht 29-08-2006 22:41 (4%)

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

Ik ben nu zo'n drie weken in het bezit van dit mooie speeltje. Over het algemeen bevalt ie me prima, zoals al vaak gezegd zijn de foto's meesterlijk, de menu's overzichtelijk, en de besturing is snel.
Toch zijn er ook wel wat dingetjes die me dwars zitten:

1. Het geluidje dat afgespeeld wordt bij de herinnering van een afspraak in de agenda kan je niet instellen. Je zit dus opgescheept met een schraal geluidje dat bovendien maar 3 seconden aanhoudt. Het is me tot nu toe nog niet gebeurd, maar ik kan me goed voorstellen dat ik daardoor een afspraak ga missen.

2. Als je herinnerd wordt aan een item in je agenda, dan kan je deze herinnering niet 'sluimeren' of 'snoozen' (dat ie na 10 min. nog eens gaat piepen)

3. Als je een verjaardag in je agenda wil zetten, dan kan dat alleen door de geboortedatum toe te voegen aan een van je contacten. (Bij mijn vorige telefoon (nokia 6230) had je in je agenda gewoon de optie 'verjaardag toevoegen') Als je dan gewaarschuwd wordt om een kadootje aan te gaan schaffen, moet je eerst zelf uitrekenen hoe oud de Job in kwestie gaat worden.... dat is toch uit de tijd!
(Hier zit overigens ook een klein bugje, als je die verjaardagswaarschuwing krijgt, staan er twee linkjes: sms sturen, of bellen. Als je er daarvan een wil selecteren merk je dat omhoog en omlaag zijn omgewisseld)

4. Je kan de automatische naamgeving van gemaakte foto's niet wijzigen.

5. Een accent aigu (déze) is alleen beschikbaar voor de 'e', terwijl ik het ook wel eens over gróóte dingen wil hebben...

Boven alles is en blijft het een heerlijke telefoon, maar ik dacht ik ga mijn gezeik toch ff spuien!

Rijk

Iemand al een bleujack progje gevonden?

Had al wel iets gevonden aleen dat werkte niet echt en was bedoeld voor de 750 .

heb dislexie, sorry

Als iemand met de image editor een afbeelding maakt en dan in de telefoon zet , is dan het hele scherm bedekt ???

quote:
MarkoZ schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:07:
Iemand al een bleujack progje gevonden?

Had al wel iets gevonden aleen dat werkte niet echt en was bedoeld voor de 750 .

Ik heb 2 programma's, dat zijn BT Explorer en Bloover, ik heb zo snel geen linkje hiervoor, moet je even zoeken op google of even op tweakers kijken, er is een bluejack forum voor daar staan de links in. BT Explorer werkt heel goed, Bloover is meer een hackprogramma maar die werkt alleen wanneer iemand een van de eerste bluetooth telefoons heeft, die zijn namelijk niet beveiligd.
Succes ermee!

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Reg. datum: 28 april 2002

edit: ik zie dat deel 4 er is, dan zal ik mijn bericht maar in deel 4 posten :)

MVC wijzigde dit bericht 30-08-2006 18:38 (86%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws