Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
hardcore_bass schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:44:
juzzwuzz moet niet zo dom reageren, we vertellen al 100 keer dat er geen wifi opzit!

En jij mag wel eens beter gaan lezen, want hij doelt op bluetooth als hij 'thuisnetwerk' zegt ;)
Deze week kan ik waarschijnlijk met mijn nog te ontvangen K800 gaan prutsen, want ik moet en zal internetten via mijn breedbandverbinding :9
quote:
hardcore_bass schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:44:
juzzwuzz moet niet zo dom reageren, we vertellen al 100 keer dat er geen wifi opzit!

Ik doel dus inderdaad op bleutooth... en op de een of andere manier is het in eens wel gelukt, heb niets anders gedaan volgens mij, maar het werkt:):):) zowel internet als remote control.

Ik ben alleen nog beetje bang dat hij toch ook gebruik maakt van me gprs verkeer en ik las dat je een dummy account aan kan maken, maar ik weet niet waar ik dat kan doen.. moet dat bij datacomminicatie of internetinstellingen en wat ik het beste kan invullen.

iemand hier al ervaring mee?

gewoon een andere provider selecteren.

quote:
juzzwuzzz schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:41:
[...]

Ik doel dus inderdaad op bleutooth... en op de een of andere manier is het in eens wel gelukt, heb niets anders gedaan volgens mij, maar het werkt:):):) zowel internet als remote control.

Ik ben alleen nog beetje bang dat hij toch ook gebruik maakt van me gprs verkeer en ik las dat je een dummy account aan kan maken, maar ik weet niet waar ik dat kan doen.. moet dat bij datacomminicatie of internetinstellingen en wat ik het beste kan invullen.

iemand hier al ervaring mee?

Dus jij internet nou via thuis netwerk ? heb ik daar nog iets speciaals voor nodig of alleen bluetooth ?

quote:
nvanthoff schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:23:
[...]

Punt 1:

Dus zo'n Memory-Stick-Micro-1GB is hetzelfde als M2 ? Want ik snap ff niet dat hij dan een andere naam heeft! ;) Beetje raar misschien. Media Markt kan ze namelijk niet eens leveren!

Ik heb ff op afbeeldingen gegoogled op MS-A1GA en het is inderdaad een M2 schijfje

TomBergman wijzigde dit bericht 29-08-2006 18:51 (22%)

Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...

quote:
nvanthoff schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:23:
[...]

Punt 1:

Dus zo'n Memory-Stick-Micro-1GB is hetzelfde als M2 ? Want ik snap ff niet dat hij dan een andere naam heeft! ;) Beetje raar misschien. Media Markt kan ze namelijk niet eens leveren!

Ik heb ff op afbeeldingen gegoogled op MS-A1GA en het is inderdaad een M2 schijfje

quote:
TomBergman schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:48:
Dus jij internet nou via thuis netwerk ? heb ik daar nog iets speciaals voor nodig of alleen bluetooth ?
Moet je ff de startpost lezen... ;)

quote:
TomBergman schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:48:
[...]

Als hij mijn handleiding heeft gevolgd dan werkt het via bluetooth (of IR of een kabel).
Een reboot van pc en/of uit- en inschakelen van de gsm kan genoeg zijn als je problemen hebt met verbinden via bluetooth.
Een simpeler methode is gebruik maken van PAN (personal area network) en mijn bluetooth stick ondersteunt dat :9
Het spijt me vreselijk, maar zou je me een linkje kunnen geven ? (A)

quote:
TomBergman schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:13:
Het spijt me vreselijk, maar zou je me een linkje kunnen geven ? (A)

Een linkje van wat :?
De handleiding staat onderaan in m'n sig (link) en in de startpost staat deze link ook ;)
Hmmm ik keek er net naar, ik denk al wat staat daar toch :P sorry

Unfuckingbelievable
Reg. datum: 09 september 2002

Misschien een rare vraag, maar is dit een waardige opvolger van de k750i?

De k750i heb ik nu een jaar en is goed bevallen (op het joystickje na maar dit schijnt verholpen te zijn bij de k800i?)

Mag namelijk in December een nieuwe telefoon uitzoeken, de vraag is nu dus of ik voor de k800i zal gaan!

Nu we toch bezig zijn met rare vragen ,hoe kun je een filmpje die ik met BT op mijn PC heb gezet
bekijken? :?

Crazy Wapanese
Reg. datum: 16 februari 2004

quote:
OneUp schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:04:

De k750i heb ik nu een jaar en is goed bevallen (op het joystickje na maar dit schijnt verholpen te zijn bij de k800i?)

Mag namelijk in December een nieuwe telefoon uitzoeken, de vraag is nu dus of ik voor de k800i zal gaan!
Ik vind van wel. Ben zelf ook overgegaan van de k750i die ik een jaar gehad heb

^^

quote:
K800igebruiker schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:16:
Nu we toch bezig zijn met rare vragen ,hoe kun je een filmpje die ik met BT op mijn PC heb gezet
bekijken? :?
Ik weet het niet zeker, maar meestal met QuickTime.

bartbh wijzigde dit bericht 29-08-2006 20:24 (8%)

Crazy Wapanese
Reg. datum: 16 februari 2004

Kleine moeite om even in google te gooien hoe je 3gp files moet afspelen...
Maar idd, QuickTime will do

^^

Heb hem gisteren bij Hi besteld, met een nieuw abo.

Er stond bij: "actie: binnen 24 uur geleverd", ook staat er in de Hi FAQ:

quote:

Als je vóór 12.00 uur besteld hebt, dan wordt het toestel de volgende werkdag bezorgd. Je krijgt op de dag van bestelling nog een telefoontje waarin we het tijdstip afspreken wanneer we het toestel komen brengen.
Heb je het toestel na 12.00 uur besteld, dan ontvang je het toestel een dag later.
Het is nu dus dinsdagavond en ik heb nog steeds geen telefoontje... Vind een paar dagen wachten echt niet erg, maar adverteer dan NIET met 'binnen 24 uur', want dan krijg ik valse hoop.

quote:
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:43:

[...]

Het is nu dus dinsdagavond en ik heb nog steeds geen telefoontje... Vind een paar dagen wachten echt niet erg, maar adverteer dan NIET met 'binnen 24 uur', want dan krijg ik valse hoop.
Heb je alwel een orderbevestiging gekregen? (met een ordernummer erin)

quote:
GrandMasterYu schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:24:
Kleine moeite om even in google te gooien hoe je 3gp files moet afspelen...
Maar idd, QuickTime will do

Had een kleine moeite moeten zijn als ie gewoon in QuicTime wilde afspelen,maar dat
doet ie dus niet.. |:(

quote:
OneUp schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:04:

Vind ik ook...heb ruim een jaar de K750i gehad en desondanks de vele overeenkomsten met de K750i is de K800i echt als opvolger te benoemen...

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

quote:
K800igebruiker schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:49:
[...]

Had een kleine moeite moeten zijn als ie gewoon in QuicTime wilde afspelen,maar dat
doet ie dus niet.. |:(
Je moet ook wel dubbelkliken op dat pictogrammetje, hè...

quote:
bartbh schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:49:
[...]
Heb je alwel een orderbevestiging gekregen? (met een ordernummer erin)

Bij mij ging het ook fout (Kpn dan) en ik kreeg zelfs een mailtje van een webformulier terug met een time-out error (mail server Planet/Kpn/Hi).
Na een week had ik pas een ordernummer en direct na de bestelling kreeg ik een bevestiging zonder ordernummer |:(
Misschien werd het daar te druk na het bericht dat ze gsm's minder gaan sponsoren :z
quote:
Speedy-Andre schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:02:
[...]

Een simpeler methode is gebruik maken van PAN (personal area network) en mijn bluetooth stick ondersteunt dat :9

Hoe werkt dat PAN mijn stickie ondersteund dat ook.

Ik ben er ook achter gekomen hoe ik zeker ben dat ik niet via gprs internet (wat dus nog wel gebeurde) ik moest even bij bleutooth (op me tel ) bij bleutooth internet een account aanmaken met nix erin.

Trouwens kent iemand een online messenger die via dat opera mini browsertje werkt?

Reg. datum: 14 februari 2001

quote:
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:43:

[...]
Je krijgt bijna direct na je bestelling op Hi.nl een e-mailbericht met:
Bedankt voor je bestelling bij Hi!

Deze mail is een bevestiging van wat je besteld hebt. We nemen je bestelling in behandeling onder ordernummer: 00000000

Jouw gegevens: [...]

Met het ordernummer kan je vervolgens een paar uur later hier de status opvragen. Als je je oude nummer wil houden op je nieuwe toestel gaat het langer duren, zie nummerbehoud in de FAQ's.

Mijn bestelling wordt vrijdag afgeleverd, ik ben erg benieuwd.

RonaldM wijzigde dit bericht 30-08-2006 09:56 (22%)

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb telefoon nu 3 weken.. en heb totaal geen last van de bugs. (die vallen niet eens zo op)

Maar als er nu dan is een nieuwe update komt, en je gaat dus updaten.. worden je instellinen bewaard gebleven? en je foto's worden niet verwijderd?

quote:
hardcore_bass schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:47:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb telefoon nu 3 weken.. en heb totaal geen last van de bugs. (die vallen niet eens zo op)

Maar als er nu dan is een nieuwe update komt, en je gaat dus updaten.. worden je instellinen bewaard gebleven? en je foto's worden niet verwijderd?
Als het goed is blijft alles bij het oude, alleen de software zelf wordt overschreven. Heb bij m'n K750i een aantal maal een sw-update gedaan en alles bleef zoals het was, alleen de vernieuwingen in de software zijn merkbaar ;)

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws