Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
quote:
jgoessens schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:45:
dit is de gespreks"'bug"' en die is al ten sprake gekomen in dit topic.Je zult moeten wachten tot er een nieuwe firmware uitkomt (klopt toch of niet:P)
Zou kunnen. Heb zelf het probleem ook maar na alle gesprekken te hebben gewist slaat hij ze nu wél allemaal op...

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

Reg. datum: 18 mei 2003

quote:
Ramonio schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:10:
[...]

Zou kunnen. Heb zelf het probleem ook maar na alle gesprekken te hebben gewist slaat hij ze nu wél allemaal op...

Dat heb ik inderdaad net ook even geprobeerd, en het lijkt te werken. Al vraag ik me af voor hoe lang.

Ach, ik ben erg blij dat de firmware gewoon thuis te updaten is, en ik er niet mee naar een service point hoef, nu alleen nog wachten op de nieuwe versie. Zou het nog zin hebben om te klagen bij SE over die bug?

Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
real-doc schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:17:
[...]

Dat heb ik inderdaad net ook even geprobeerd, en het lijkt te werken. Al vraag ik me af voor hoe lang.

Ach, ik ben erg blij dat de firmware gewoon thuis te updaten is, en ik er niet mee naar een service point hoef, nu alleen nog wachten op de nieuwe versie. Zou het nog zin hebben om te klagen bij SE over die bug?

Dit werkte bij mij maar heel kort...
Wat nu wel al enkele weken goed werkt is gsm-only kiezen in plaats van gsm/g3

Why so serious!?

Als je in de winkel bent om een abo af te sluiten met deze telefoon, kan je ook vragen of ze je een niet-branded toestel willen geven? Ik wil het heel graag doen maar wil niet zo'n lelijk logo erop

Nieuwe aankoop: FINAL FANTASY 7 VII for PS1 & PS2 RARE & IN MINT COND!!! W000t!!!
Ik hou van mijn Sweety!
Missing and loving and wanna hug you poepje!
Gas prises are now so high that even Optimus Prime is taking the bus!.

Reg. datum: 05 maart 2001

Gewoon vragen... nee heb je... ja kun je krijgen.

Reg. datum: 28 juni 2003

De panorama foto's zijn ook van slechte kwaliteit. Dat zijn geen 3 foto's van 3mp naast elkaar (1632*416). Dit viel me erg tegen :(

ik vind het kwaliteit van het scherm erg tegenvallen. Hiermee bedoel ik niet hoe het eruit ziet, want dat is fantastisch, maar eerder de duurzaamheid. Ik heb er nu al 2 krassen opzitten! Ik ben zeker niet iemand die er heel voorzichtig mee omgaat, af en toe per ongeluk de telefoon samen met de sleutels in de broekzak, maargoed, mijn k750 had hier geen problemen mee... deze wel :(

Reg. datum: 15 december 2005

Iemand al een pdf of doc viewer kunnen vinden voor de K800??
Ik had er altijd 1 voor mijn siemens, maar die werkt niet op deze tel jammer genoeg.

als iemand er 1 weet hoor ik het graag

Het is me opgevallen dat m'n K800i af en toe niet direct wil opladen. Als ik 'm in de standby aan de lader hang hoort hij "snelladen" aan te geven, maar dikwijls blijft dat uit...dan trek ik de lader uit het stopcontact en laat de connector in de telefoon zitten. Als ik dan de lader wederom in het stopcontact stop gaat hij wél laden. Ditzelfde gebeurd ook tijdens het laden wanneer de telefoon uit staat, maar wel minder vaak...

Iemand die hier ook ervaring mee heeft? Het lijkt me namelijk eerder een software- dan een hardwarefoutje. Het laden aan de usb gaat namelijk wel direct goed...

edit:

Herstel, laden aan de usb gaat alleen goed als hij in de bestandsoverdrachtmodus staat. In de telefoonmodus wil hij niet laden...

Ramonio wijzigde dit bericht 28-08-2006 13:25 (11%)

Reg. datum: 15 juni 1999

quote:
Ramonio schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:24:
Het is me opgevallen dat m'n K800i af en toe niet direct wil opladen. Als ik 'm in de standby aan de lader hang hoort hij "snelladen" aan te geven, maar dikwijls blijft dat uit...dan trek ik de lader uit het stopcontact en laat de connector in de telefoon zitten. Als ik dan de lader wederom in het stopcontact stop gaat hij wél laden. Ditzelfde gebeurd ook tijdens het laden wanneer de telefoon uit staat, maar wel minder vaak...

Iemand die hier ook ervaring mee heeft? Het lijkt me namelijk eerder een software- dan een hardwarefoutje. Het laden aan de usb gaat namelijk wel direct goed...

edit:

Herstel, laden aan de usb gaat alleen goed als hij in de bestandsoverdrachtmodus staat. In de telefoonmodus wil hij niet laden...
Geen last van (usb, auto en 220), maar als USB wel altijd goed gaat lijkt het me aan de adaptor te liggen en niet aan de telefoon.

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

a800-V525-E630-K800i
Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
Ramonio schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:24:

edit:

Dit probleem heb ik ook .is erg vervelend.Net als dat je byna geen melding krygt dat de batterij leeg is,of hoe veel berichtregels je nog hebt?

. . . - - - . . .
Reg. datum: 03 februari 2004

quote:
jgoessens schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:52:
[...]

Dit probleem heb ik ook .is erg vervelend.Net als dat je byna geen melding krygt dat de batterij leeg is,of hoe veel berichtregels je nog hebt?

Dit probleem had ik ook met de K750. Die pinnetjes zijn heel dun en van een koper legering. Net zoals de contact plaatjes op de phone. Eerst kocht ik een nieuwe oplader want die bleek kapot. hierop heb je slechts een half jaar garantie. Daarna bleek door vocht dat de contactplaatjes van de phone wat blauw waren (koperoxide) Dit moet je absoluut niet met iets scherps eraf proberen te krabben. Gewoon met een wattenstaafje gedrenkt in cola aantippen. Even laten inweken en schoonwrijven.
Succes en ik hoop niet dat ik dit probleem snel heb.

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95

quote:
robvanpraat schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:42:
De panorama foto's zijn ook van slechte kwaliteit. Dat zijn geen 3 foto's van 3mp naast elkaar (1632*416). Dit viel me erg tegen :(
Tip om panorama foto's te maken: Schiet gewoon meerder foto's (3 MP) na elkaar met overlapping en laat ze door de computer aan elkaar plakken.
Dat kan heel erg mooi met autostitch (ff googlen). (ook super geschikt om met je normale digitale camera panorama foto's te maken)

edit: ff linkje erbij http://www.cs.ubc.ca/~mbrown/autostitch/autostitch.html

bartbh wijzigde dit bericht 28-08-2006 16:56 (7%)

quote:
clasimodo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:39:
[...]

Geen last van (usb, auto en 220), maar als USB wel altijd goed gaat lijkt het me aan de adaptor te liggen en niet aan de telefoon.

Zou kunnen maar het is wel vreemd dat wanneer de connector in de telefoon zit en je de adaptor in het stopcontact drukt, hij gewoon begint te laden. Wanneer de adaptor in reeds in het stopcontact zit en je de connector in de telefoon drukt, dan wil het nog weleens zo zijn dat er geen respons komt...is dat een soort van "schakel"-probleem in de adaptor ofzo?

@jgoessens: De problemen die jij opnoemt heb ik dan weer niet...zie je bij het intoetsen van een bericht dan niet die "20" aftellen?

Ramonio wijzigde dit bericht 28-08-2006 17:05 (9%)

a800-V525-E630-K800i

quote:
Ramonio schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:02:
[...]

Zou kunnen maar het is wel vreemd dat wanneer de connector in de telefoon zit en je de adaptor in het stopcontact drukt, hij gewoon begint te laden. Wanneer de adaptor in reeds in het stopcontact zit en je de connector in de telefoon drukt, dan wil het nog weleens zo zijn dat er geen respons komt...is dat een soort van "schakel"-probleem in de adaptor ofzo?

@jgoessens: De problemen die jij opnoemt heb ik dan weer niet...zie je bij het intoetsen van een bericht dan niet die "20" aftellen?
nee ik zie niks van aftellen net als wanneer dat de accu leeg is zie je maar een melding van en niet ruim van te voren

Reg. datum: 28 juni 2003

quote:
bartbh schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:54:
[...]
Tip om panorama foto's te maken: Schiet gewoon meerder foto's (3 MP) na elkaar met overlapping en laat ze door de computer aan elkaar plakken.
Dat kan heel erg mooi met autostitch (ff googlen). (ook super geschikt om met je normale digitale camera panorama foto's te maken)

edit: ff linkje erbij http://www.cs.ubc.ca/~mbrown/autostitch/autostitch.html
thanks! Das wel ideaal dan :)

Reg. datum: 09 oktober 2005

Al mensen die shuttergeluid stil hebben gekregen?

En nog mensen leuke free jar progjes gevonden?

heb dislexie, sorry

Reg. datum: 09 oktober 2004

Shuttergeluid stilkrijgen how to staat in ts.

edit: mij lukt het ook niet

hardcore_bass wijzigde dit bericht 28-08-2006 18:52 (25%)

Reg. datum: 28 augustus 2006

Vraag over image editor ? Is er al een mogelijkheid dat je afbeeldingen maken over het gehele scherm?

quote:
robvanpraat schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:36:
Ik kom net terug van vakantie en heb zo ongeveer 250 foto's gemaakt met de telefoon. Ook aardig wat best-pic foto's die ik elke keer allemaal heb opgeslagen. Dat werkt eigenlijk wel perfect!

Maar eigenlijk is de flitser wat te zwak voor foto's verder dan 2 a 3 meter, maar das op zich geen ramp.

Verder zijn de foto's echt van goeie kwaliteit, vind ik!

Hoe kun je alle foto's van de BestPic opslaan dan? Kan er maar eentje selecteren terwijl het in sommige gevallen best leuk is om meerdere foto's op te slaan...

Erger me zelf soms ook aan de flits dat ie maar van zo dichtbij de boel kan verlichten. Het nadeel is dat hij de iso helemaal naar beneden haalt wanneer de flits is ingeschakeld en dus wordt al het licht dát er nog is ook nog 's weggefilterd. Ben een beetje aan het proberen geweest en de foto's worden een stuk beter en natuurlijker als je wanneer je de flits gebruikt tevens de "Schemerportret"-scene inschakelt. Scheelt enorm :)

Reg. datum: 15 december 2005

Ik krijg het niet voor elkaar om via opera mini gebruik te maken van mijn thuis netwerk.

Ik gebruik dat siemens device explorer en dan open ik opera mini, maar dan blijft hij melden dat hij geen netwerk verbinding heeft en als ik probeer om opera te installeren via device explorer dan blijft hij meldingen geven over een proxy fout.

Iemand een idee?

ps ik doe het in combinatie met de bijgeleverde usb kabel

Reg. datum: 28 augustus 2006

quote:
Ben een beetje aan het proberen geweest en de foto's worden een stuk beter en natuurlijker als je wanneer je de flits gebruikt tevens de "Schemerportret"-scene inschakelt. Scheelt enorm :)
maakt hij daardoor het beeld wat lichter ?

Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...

Reg. datum: 27 september 2003

Weet iemand hoe ik het piepje kan uitschakelen wat je hoort aan het begin als je een geluidsopname wilt maken?

a800-V525-E630-K800i

die groene streep bij een video opname is echt hinderlijk :(!

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:
jgoessens schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:38:
die groene streep bij een video opname is echt hinderlijk :(!

Effe kijken, ja,, maar gelukkig neemt die die niet op ;)

Die gespreks bug heb ik trouwens geen last van: Als iemand mij bijvoorbeeld 2 keer heeft gebelt staat er een 2 bij?

Pas als hoeveel mensen hebben gebelt treed die bug op?

D467 wijzigde dit bericht 28-08-2006 20:47 (27%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: