Reg. datum: 10 augustus 2006
Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Nieuw TopicReg. datum: 10 augustus 2006
Als je hem idd niet in de actieperiode hebt gekocht dan is het wat anders, maar als je een Hi abonnement hebt besteld IN de actieperiode dan kun je altijd proberen om de voucher op te sturen. Op Hi.nl staat niks over deze actie, maar op de voucher staat toch echt dat het ook voor Hi abo's geldt.quote:Robbie T schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:45:
[...]Ik zat er ook over te denken om deze voucher op te sturen. Bedacht mij alleen dat ze denk ik wel ergens kunnen nakijken of je hem in die periode hebt gekocht. Mochten ze er achter komen dat je de telefoon niet in die periode hebt gekocht. Zouden ze je dan iets kunnen maken omdat je de boel probeert "op te lichten" ofzoiets?edit:
Ben er Inmiddels al achter dat het geen nut heeft aangezien je ook een kopie van je aankoopbon moet meesturen.
Van de voucher:
Download de bestelbon onderaan deze pagina.
Vul alle gegevens in en stuur de bon samen met een kopie van de aankoopbon van uw K800i naar het opgegeven adres.
Als je een sms typt en je gebruikt daarbij een letter met bijvoorbeeld een umlaut (Zoals Haï ) dan word het aantal tekens wat je kan gebruiken voor de rest van je sms in een keer heel erg beperkt.
(Dit probleem had ik bij de k700i ook al)
Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."
andere bug is dat de tel kennelijk je laatste volume niet onthoudt; stel dat je de radio hard hebt gehad, moet je hem de volgende keer weer hard zetten.
lijkt me meer een feature dan een bug... ik wil mijn radio niet elke keer zo hard hebben als de vorige keer... is dus kwestie van smaakquote:Rio schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:28:
Weet even niet meer of hij al genoemd is en ben te lui om te zoeken;
andere bug is dat de tel kennelijk je laatste volume niet onthoudt; stel dat je de radio hard hebt gehad, moet je hem de volgende keer weer hard zetten.
Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Lijkt mij niet, want ik neem dat het the-other-way-around ook werkt, dus als je je telefoon op een (heel) laag volume hebt gezet dat hij daarna weer een harder/normaal volume geeft. Onze tv's, radio's ed thuis onthouden ook hun vorige volume, dus lijkt me toch eerder een bugje van SE.quote:Phusebox schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:45:
[...]
lijkt me meer een feature dan een bug... ik wil mijn radio niet elke keer zo hard hebben als de vorige keer... is dus kwestie van smaak
Reg. datum: 16 juli 2006
Als je goed ha gelezen klopt de 120 euro cashback nog steets toenstrax naar hi gebeld en die zijden inderdaad tegen mij dat ik 120euro terug gestort krijg... Ook al staat het niet zo op de site.
De BTW en om de 2 weken betalen blijken dus niet te kloppen. GELUKKIG. Voor diegene die mijn post goed hadden gelezen wisten ook al dat ik dat niet zeker wist ik had het namelijk gelezen op internet. Al bij al is hi en ook kpn redelijk te doen leuke aanbieding leuke acties alleen service blijf ik bagger vinden vooral als je een leveringsprobleem hebt kan het nog wel eens een week tot eenpaar weken duren.
1 ding weet ik alleen nog niet zeker.... worden de internetkosten appart afgehouden ofzit dat bij je hi abbonement? Heb namelijk een paar keer opt verkeerde knoppie gedrukt...zucht
Reg. datum: 01 februari 2005
maar het formulier waren ze er vergeten bijsteken:)
Ook wanneer ik mijn gsm op stil zet trekt de camera in alle stilte;)
zalige gsm!
Reg. datum: 16 augustus 2006
Inderdaad, het lijkt mij zeker een bug. Bovendien onthoudt mijn k800 het volume wélquote:bartbh schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:05:
[...]
Lijkt mij niet, want ik neem dat het the-other-way-around ook werkt, dus als je je telefoon op een (heel) laag volume hebt gezet dat hij daarna weer een harder/normaal volume geeft. Onze tv's, radio's ed thuis onthouden ook hun vorige volume, dus lijkt me toch eerder een bugje van SE.
Reg. datum: 09 oktober 2004
ben ik de enigste die hier niets van snapt? Trekt de camera in alle stilte?quote:mrgoolie schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:56:
Ik heb hem gisteren gaan halen in van den borre (belgie). Hierbij krijg ik normaal een printer van sony
maar het formulier waren ze er vergeten bijsteken:)
Ook wanneer ik mijn gsm op stil zet trekt de camera in alle stilte;)
zalige gsm!
quote:larsvlanen schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:27:
[...]
ben ik de enigste die hier niets van snapt? Trekt de camera in alle stilte?
Dat is Vlaams voor "als ik de telefoon op stil zet, maakt hij ook geen geluid als ik een foto neem"
En geen commentaar op iemands Nederlands als je zelf "enigste" schrijft: -st
PowerFlower wijzigde dit bericht 25-08-2006 13:32 (14%)
Reg. datum: 21 juli 2006
Jonge katjes in Chersonissos:
Plaatje op imageshack (popups!)
outofspace wijzigde dit bericht 25-08-2006 13:43 (9%)
Ik ben niet Nederlands, kben Brabants, da ge het even wit.quote:PowerFlower schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:31:
[...]
Dat is Vlaams voor "als ik de telefoon op stil zet, maakt hij ook geen geluid als ik een foto neem"
En geen commentaar op iemands Nederlands als je zelf "enigste" schrijft: -st
En wat is veel langer?quote:D467 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:51:
Ik heb nu 3G uitgezet, en alleen GSM nu, dus ook dat vage icoontje weg.... en jawel de accu gaat veel langer mee!!!
Dus echt een ''SUPER''' TIP!!!
Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > GSM-/3G-netwerken > Alleen GSM
Alles werkt nog perfect: Bellen/Smsen!!! En het accutje gaat veel langer mee...
Antec Solo * Tagan 480W * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * 2x WD2500KS 250GB raid0 * 2x WD5000AAKS 500GB raid1 * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T
quote:Bamikwal schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:24:
...
GERUCHTEN
-ook zijn er wa dingen besproken in dit forum over dat er om de 2 weken een afschrift van hi komt en niet om de maand. Dus om de 2 weken moet je 10euro dokken.
-er gaan geruchten in de rond dat dit zonder btw is en dat je dat ook nog moet betalen als da zo is klaagk ze aan bij de ombutsman vieze klootzakke![]()
-als je om de 2 weken zou moeten betalen weet ik niet als je dan ook maar de helft van je maandelijkse tegoed kan gebruiken ..... Dus dat als je meer dan de helft opmaakt als meteen zou moeten betalen dat weet ik niet.
-de kosten voor het internet via hi word volgens mij verekend in het abbonement
(deze dingen weet ik nog niet zeker omdat ik er nog geen money van mn rekening is af gehouden dus.... Heb namelijk 2 weken lang emt verkeerde sim-kaart rond gelopen en kon daardoor ook niet bellen..)
...
Is inderdaad allemaal onzin in het leven geroepen door D467 aangezien ie de ballen van z'n rekening begreep...
quote:Bamikwal schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:52:
...
De BTW en om de 2 weken betalen blijken dus niet te kloppen. GELUKKIG. Voor diegene die mijn post goed hadden gelezen wisten ook al dat ik dat niet zeker wist ik had het namelijk gelezen op internet. Al bij al is hi en ook kpn redelijk te doen leuke aanbieding leuke acties alleen service blijf ik bagger vinden vooral als je een leveringsprobleem hebt kan het nog wel eens een week tot eenpaar weken duren.
1 ding weet ik alleen nog niet zeker.... worden de internetkosten appart afgehouden ofzit dat bij je hi abbonement? Heb namelijk een paar keer opt verkeerde knoppie gedrukt...zucht
En als je wat beter had gelezen had je al geweten dat er van al je geruchten niks waar was.
De internetkosten worden bij Hi apart verrekend en bij KPN Mobiel met je abo verrekend.
Antec Solo * Tagan 480W * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * 2x WD2500KS 250GB raid0 * 2x WD5000AAKS 500GB raid1 * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T
Ja dat zoek ik dus ook...quote:Kapitein Iglo schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:22:
Is er nog een andere muziek programma beschikbaar voor de k800i, vind deze namelijk niet echt overzichtelijk en er zijn geen sorteer mogelijkheden (op mappen ipv song name).
Reg. datum: 26 augustus 2002
ik moest verlengen en heb mazzel gehad dat ik de verkoper ken
kostte normaal 70 a 80 euro om te verlengen bij een hi25, heb hem gratis gekregen
super toestel nogmaals en een foto van een makro vlinder
http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/59430.jpg
deze is goed gelukt! en het was ook nog eens bewolkt
Rudyyy wijzigde dit bericht 25-08-2006 18:15 (4%)
http://file01.uploaddump....kpdpeqecaeqp-DSC00070.JPG
D467 wijzigde dit bericht 25-08-2006 18:46 (25%)
Edit: al wat gevonden, http://www.smartphoneshop.nl/product/18067/23926/23. Keiduur.
MarcoC wijzigde dit bericht 25-08-2006 19:26 (24%)
quote:outofspace schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:43:
Met de juiste belichting maakt hij prachtige foto's! Nog beter dan mijn digitale 5 megapixel toestel.
Jonge katjes in Chersonissos:
[afbeelding]
lool dan wil ik niet weten wat dat voor '5 megapixel' camera is dan
bekijk je k800i foto's eens op 100%, moet je zien wat een artifacts er om voorwerpen zitten, hoeveel detail er niet is, hoeveel ruis er in zit. oke, leuk voor in een telefoon maar meer ook niet
mijn 4 megapixel ixus 400 bijvoorbeeld maakt echt veel betere en scherpere foto's in het kwadraad x 10 dan mijn K800i, om over de rest van me apparatuur maar niet te spreken
leuke telefooncamera voor kleine snapshotjes voor op internet oid, meer niet imho, dat flitsje kom nauwelijks een meter ver
* G-PHREAK is fotograaf, ben misschien iets kritischer dan gemiddeld
voor de rest een toptelefoon natuurlijk
Heb dan liever zo'n verloopstukje. Heb al goede in-ears (Creative EP-630quote:jgoessens schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:39:
ja die bestaan al langer?
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.