Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 juni 2006

quote:
Rekkie schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:35:
Even een vraagje wat ik niet zo snel kan achterhalen:

Is het mogelijk om TomTom te draaien op de K800i?

nee omdat tomtom GEEN versie heeft voor het OS van SE zelf.
Wel kun je nav4all doen (als je zowiezo een GPRS abbo hebt), ik heb dat icm een "adapt" bluetooth gps receiver en heb het werkend (sinds 1 uur geleden, dus nog niet op de weg getest).

nav4all is ook nog (vooralsnog) gratis, dus hoef je geen tomtom mobile te kopen of uren te klooien om een gekraakte versie aan de praat te krijgen.

Reg. datum: 29 september 2004

quote:
Brokenrules schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:25:
Iemand zijn gratis 512Mb stickie al thuis gestuurd gekregen. Ben wel benieuwt hoe lang dat ongeveer gaat duren, wacht al ruim een week... need the space

Ik heb mijn sticky op zaterdag binnengekregen. Dat was 12 dagen nadat ik de voucher had opgestuurd.

Enne, van een "sticky" is niet echt te spreken. Het is meer een "chip"...kijkend naar het formaat (zeer klein)

Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste firmware update. Bij de K700 (die ik hiervoor had) werd volgens mij veel sneller een update uitgebracht. Hoewel er op dit moment niet superveel bugs zijn (voor SE begrippen), ben ik toch wel benieuwd wat ze allemaal gaan verbeteren...

PSN: Sluuz

a800-V525-E630-K800i
Reg. datum: 18 juni 2006

er is al een update uit heb ik gelezen alleen is het nog geen officeele volgens mij :| Ik kryg een voucher opgestuurd waarmee ik het kaartje direct kan ophalen by primafoon/t for telecom verzekerde de hi-vrouw my :*)

Reg. datum: 02 mei 2006

quote:
GrimReaper666 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:09:
[...]

Bedankt voor je reactie, McRubz
Ondertussen heb ik zelf ook eindelijk iemand bij klantenservice aan de lijn gehad die me kon vertellen wat mijn opties waren.
Zoals je al zei, die ¤ 7,50 is I-mode en dus geen optie omdat we geen I-mode toestel hebben. De enige andere optie die interessant zou zijn is een Internet abo. Er zijn in het instapsegment 2 abo's: Internet basis en Internet Go. De basis kost ¤ 8,83 inclusief BTW, je betaalt hier ¤ 1,79 per MB. Voor die ¤ 8,83 kun je binnen je bundel dus 5MB x ¤ 1,79 verbruiken. Kom je erboven, dan betaal je meer per MB. Ik weet even niet hoeveel.
Het Internet Go abo kost ¤ 11,90 incl BTW, je betaalt hier ¤ 0,60 per MB. Voor die ¤ 11,90 kun je binnen je bundel dus 20MB x ¤ 0,60 verbruiken. Kom je erboven dan betaal je ook weer extra, maar dat heb ik ook even niet bij de hand.

Maar denk nu niet, dat als je 1 van deze abo's afsluit, je ook gelijk die 5MB en 20MB kunt verbruiken zonder ze te betalen. Het is net als met een gewone vaste telefoonverbinding. Je betaalt maandelijks je abo, en daarbij betaal je ook nog voor het gebruik.
Dus als ik een Internet Go zou hebben, dan betaal ik mijn maandelijkse ¤ 11,90 en als ik bijvoorbeeld 10MB dataverbruik heb, komt daar bovenop 10 x ¤ 0,60 eurocent.

Ik ga dus eerst maar eens kijken wat mijn dataverbruik gaat zijn, als ik er gewoon normaal gebruik van maak. Ik ben nog allemaal aan het testen, klooien en spelen ermee, dus dat is nog geen graadmeter hoe ik het straks ga gebruiken. Je zit namelijk wel gelijk een jaar vast aan zo'n GPRS abo.

Op de site van KPN staat dat als je meer dan 2MB gedownload hebt, je dat 15 euro kost....
Als je 4,9 mb hebt gedoenload kost je dat nog steeds 15 euro..
Tussen de 2 en 5 mb is het dus 15 euro.
Als je een internet abo neemt zoals jij hierboven schreef, lijkt het mij logisch dat je goedkoper uit bent dan zonder abo
5 mb = 15 euro.
8,83 + (5 * 1,79) = 8,83 + 8,95 = 17,78 euro
...
...

Reg. datum: 15 december 2002

quote:
jgoessens schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:15:
er is al een update uit heb ik gelezen alleen is het nog geen officeele volgens mij :| Ik kryg een voucher opgestuurd waarmee ik het kaartje direct kan ophalen by primafoon/t for telecom verzekerde de hi-vrouw my :*)
He dat ophalen zou mooi zijn, want ik wacht al 2 weken op het voucher zelf. Vandaag wel na 2 weken eindelijk reactie per mail van Hi gehad, waarin verzocht wordt om mijn Imei nummer. Zodra ze dat binnen hebben, zullen ze het voucher versturen.

a800-V525-E630-K800i

ja ik heb 3 emails gestuurt(nu nog onbeantwoord) en ik heb 4 keer gebeld en ze zeide steeds email maar.toen zei ik dat ik nu wil opgelost worden en toen heeft ze alles nagekeken(voucher zat niet in pakket)en stuurt ze me een bevestiginng op waarmee ik de kaart kan ophalen.

Reg. datum: 09 oktober 2004

hoe kom ik achter het emailadres van hi? Kan het niet vinden :S

a800-V525-E630-K800i

by vraag en antwoord en dan een willekeurige vraag kiezen en dan stuur een email ..dan een forumulier invullen

Debian abuser

Wellicht een tip: de mails die Hi naar je stuurt kan je wel op antwoorden, maar die worden niet gelezen. Je moet dan opnieuw dat formulier invullen op de Hi site onder vermelding van je case nummer.

"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal

Reg. datum: 04 oktober 2003

Is iemand hier bekend trouwens met Java webmessengers? Of iets anders wat eventueel op de K800 kan? Ik zou graag MSN erop gebruiken maar ik heb zoiets nog nooit gedaan :)

quote:
Ik vind het niet erg om afhankelijk van outlook te zijn. Deze gebruik ik graag. Het gaat mij echt om de agenda functies/software op de telefoon zelf.

heb nu aardig wat reviews gelezen, de K800i spreekt me zeker beter aan. het enige puntje (waar ik me dan maar overheen moet zetten...) is dat ik tot nu toe altijd nokia gehad heb.

Ik heb altijd Nokia gehad. 1 keer eerder een overstap gemaakt naar een SE T68i, wat een ramp was. Mijn vorige telefoon is een nokia 7200 waarvan ik de agenda funktie ook intensief gebruik. (Mijn outlook synchroniseerd via infra-rood met mijn telefoon)

Ik zat ook te kijken naar de E serie van Nokia, maar ik vind dat Symbian van Nokia echt helemaal niks. (Traag, buggy, etc) Ik vond ook de kwaliteit van de nieuwe modellen erg slecht. (met name de 6280) Ik wilde toch een nieuwe telefoon, en heb toch voor de K800i gekozen. Mijn bevindingen als Nokia gebruiker;

- De telefoon is iets te groot voor mij. De k750 is nét dat beetje compacter. Maar toch is het goed te doen. Het ligt ook comfortabel in de hand.

- Ik ben érg te spreken over de user-interface. Alle menu's, opties, etc zijn logisch, snel, en duidelijk te vinden.

- Camera is erg goed. Alleen ik hoop dat het schuifje voelt wat fragiel aan.

- Alle mogelijke features zitten erop. Alleen jammer dat er geen Tomtom voor is. (weer een voordeel van de Symbian telefoons)

Ik zag dat je bij KPN online een gratis media-center ofzo krijgt als je hem besteld. Eens kijken of ik dit ook nog via primafoon kan regelen.

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
juzzwuzzz schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:54:
[...]

Ik heb geprobeert wat games daarvandaan te installeren... ik krijg alleen steeds melding dat hij niet geinstalleerd moet worden. Het is al wel gelukt om een spel te installeren (die van de 53 die hier gepost stonden).

Werken de games van mobile9 soms niet op de K800?

bij mij werken ze wel gewoon, alleen zijn sommige games wat klein van beeld (bijv fifa 06)
gewoon de games hernoemen naar JAR, want het zijn zipfiles als je ze download, en in de map 'others'zetten, en uitpakken maar! :)

Reg. datum: 17 mei 2003

ik had een mailtje verstuurd naar Orange, omdat ik de BLOG functie niet op mijn telefoon heb, kreeg ik als reactie :

----------------
Beste heer ******

En denk dat u beste met dit probleem even bij de shop kan binnen wandelen ik kan hier niets aan veranderen.

Met vriendelijke groeten,

Orange Nederland N.V.
--------------------

heb ik dus weinig aan,dus nog een mail terug gestuurd of dit nu aan Orange zelf ligt of puur aan mijn telefoon. Uiteindelijk belden ze me vandaag op, dat dit idd door Orange gedaan is, van hogere hand omdat zij zelf bezig zouden zijn met iets dergelijks....misschien een blog op de orange site ofzo?
Anyway, nog maar een keer aandringen over die functie, want het hoort gewoon op die phone.... waarop ze mij vertelde dat ik bij de shop evt kon vragen of ze daar een k800i hadden zónder Orange logo, en dus simlockvrij en daar zal de blog functie waarschijnlijk wel op zitten, als wist ze het niet 100% zeker...... altijd fijn die kl*te '''klantenservice''' van Orange.

Heeft iemand uberhaupt een k800 van Orange zónder logo en dus simlockvrij en mét Blog functie?

Reg. datum: 09 oktober 2004

Zal lekker staan zo''n oranje logo op een k800i :S

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Ik heb mijn K800 weer terug. Ze hebben de software opnieuw erop gezet. Werkje van 10 minuten. Dat je hem dan 3 weken kwijt moet zijn....maargoed.
Inmiddels:
R1CB001
EROM: R3A011
Camera SW: 2.4
Video-op. camera 2.3

Is dit de standaard software? Of hebben ze er iets nieuws opgezet? ALs het hetzelfde is hoop ik maar dat ik niet weer hetzelfde probleem krijg over een tijdje....
En via cnn.cn een nieuw schermpje besteld voor ¤ 8,- inclusief verzenden. Die van mij zit namelijk redelijk onder de krassen. Ongelukje op vakantie gehad. Ben benieuwd of het een originele is. Wel goede ervaringen met die shop.

Shiver23 wijzigde dit bericht 22-08-2006 22:09 (22%)

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

a800-V525-E630-K800i

ja .iedereen heeft die software .ik verwacht binnekort de nieuwe firmware. 8) wat ik gezien heb op internet

Reg. datum: 15 december 2005

quote:
cyberkane schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:11:
[...]

bij mij werken ze wel gewoon, alleen zijn sommige games wat klein van beeld (bijv fifa 06)
gewoon de games hernoemen naar JAR, want het zijn zipfiles als je ze download, en in de map 'others'zetten, en uitpakken maar! :)
Hmm bij mij werkt het nog niet. Heb fifa geprobeert. fifa haal ik dan via deze site http://gallery.mobile9.com/f/32411/ , maar als ik dan op downloaden naar pc klik dan krijg ik gewoon een JAR bestand en niet een ZIP. En als ik het JAR in de map OTHERS neer zet en installeer dan doet hij het niet (bewerking mislukt ofzo zegt ie).

quote:
jgoessens schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:14:
ja .iedereen heeft die software .ik verwacht binnekort de nieuwe firmware. 8) wat ik gezien heb op internet
En wat heb je gezien op internet?

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 07 april 2005

quote:
jgoessens schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:15:
voor degene die bij kpn nog geen voucher haaden gekregen, ik heb gelijk kpn gebelt en die hebben mn toestel nummer genoteerd en t abo. toen netjes afgelopen weekend t stickje tussen de post gevonden :)
Reg. datum: 03 december 2003

quote:
Bedankt voor je reactie. Ik heb ook te vaak gelezen dat de N70 te traag is, en dat die versie van symbian ook niet best is. Ik ga gewoon voor de k800i, bevalt het niet kan ik altijd nog terugpakken naar mijn huidie 6230i welke me ook prima bevalt.

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

quote:
larsvlanen schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:49:
hoe kom ik achter het emailadres van hi? Kan het niet vinden :S
hi_support@custhelp.com

Reg. datum: 10 augustus 2006

even een vraagje:

Is het mogelijk om "mijn woorden" (alle toegevoegde woorden in het T9 woordenboek over te zetten van een K700i naar de K800i???? anders moet ik alle woorden weer gaan toevoegen.... zijn er honderden

Reg. datum: 15 december 2002

quote:
sphere schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:54:
Wellicht een tip: de mails die Hi naar je stuurt kan je wel op antwoorden, maar die worden niet gelezen. Je moet dan opnieuw dat formulier invullen op de Hi site onder vermelding van je case nummer.
Hmm dan heb ik blijkbaar mazzel gehad: Nadat ik gisteravond op verzoek van de helpdesk per mail mijn IMEi nummer had doorgegeven door middel van een reply van de mail (stond explicitiet in de mail), kreeg ik vanochtend al een mail van een andere medewerkster dat er een voucher voor me is aangevraagd. Ben benieuwd en nog steeds tevreden..

Wie dit leest is gek.

Ik hoefde maar blaadje in te vullen en nu net (weekje later) is me 512mb geheugen binnengekomen :)

Heeft iemand trouwens enig idee hoe je zelf leuke software kan schrijven voor bijv. een binnengekomen smsje op je pc te laten zien?

"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light."

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: