quote:
Ik vind het niet erg om afhankelijk van outlook te zijn. Deze gebruik ik graag. Het gaat mij echt om de agenda functies/software op de telefoon zelf.
heb nu aardig wat reviews gelezen, de K800i spreekt me zeker beter aan. het enige puntje (waar ik me dan maar overheen moet zetten...) is dat ik tot nu toe altijd nokia gehad heb.
Ik heb altijd Nokia gehad. 1 keer eerder een overstap gemaakt naar een SE T68i, wat een ramp was. Mijn vorige telefoon is een nokia 7200 waarvan ik de agenda funktie ook intensief gebruik. (Mijn outlook synchroniseerd via infra-rood met mijn telefoon)
Ik zat ook te kijken naar de E serie van Nokia, maar ik vind dat Symbian van Nokia echt helemaal niks. (Traag, buggy, etc) Ik vond ook de kwaliteit van de nieuwe modellen erg slecht. (met name de 6280) Ik wilde toch een nieuwe telefoon, en heb toch voor de K800i gekozen. Mijn bevindingen als Nokia gebruiker;
- De telefoon is iets te groot voor mij. De k750 is nét dat beetje compacter. Maar toch is het goed te doen. Het ligt ook comfortabel in de hand.
- Ik ben érg te spreken over de user-interface. Alle menu's, opties, etc zijn logisch, snel, en duidelijk te vinden.
- Camera is erg goed. Alleen ik hoop dat het schuifje voelt wat fragiel aan.
- Alle mogelijke features zitten erop. Alleen jammer dat er geen Tomtom voor is. (weer een voordeel van de Symbian telefoons)
Ik zag dat je bij KPN online een gratis media-center ofzo krijgt als je hem besteld. Eens kijken of ik dit ook nog via primafoon kan regelen.