Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 45 46 47 48 last
Nieuw TopicBerichten: 7
Reg. datum: 10 april 2006
Hallo beste mensen;
Met veel genoegen lees ik hier altijd mee, en doe er mijn voordeel mee met het uitkiezen van producten. Nu heb ik toch een "probleem". Ik wilde graag de SE K800i; het liefst via Orange. Een van de zaken die ik het mooiste vind aan deze telefoon is de "blog" functie. Dus ik op de orange site gekeken waar stond dat ze UMTS ondersteunen (is inmiddels aangepast). In de orange shop gevraagd of er aan deze telefoon "intern" iets is aangepast door Orange (m.u.v. het logootje op de voorzijde van het toestel) en daar was het antwoord "nee". Dus vol vertouwen de telefoon genomen (gratis bij een 24m. abo van 25,= met 6 maanden 50% korting) en thuis gaan proberen. Blijkt dat de optie "verzenden" --> "Blog" bij een foto helemaal niet aanwezig is. Daar zal dus wel UMTS voor nodig zijn denk ik dan zo... Gebeld met Orange en gemeld dat ik dus absoluut niet tevreden ben omdat 1. de website misleidende informatie geeft (zou aangepast worden) en 2. het telefoon menu - voor zover ik kan beoordelen - wél is aangepast door orange. Hierop kreeg ik te horen dat ze aan het einde van het jaar UMTS gaan aanbieden en dat ik anders de telefoon binnen 8 dagen mag terug brengen. Mijn vraag aan jullie is het volgende. Allereerst, zijn er al mensen die ervaring hebben met dit toestel bij orange ? Is het menu inderdaad aangepast (en zijn er dus functionaliteiten die het "orgineel" wel heeft weggelaten ?) en als allerbelangrijkste... weet iemand hoe het komt dat de optie "Blog" helemaal niet in het menu beschikbaar is (als je bijvoorbeeld se SIM van een andere aanbieder die wel UMTS heeft erin stopt, kun je dan wel foto's uploaden ?) Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen ... of mij eventueel kan adviseren wat te doen ... (ik wil - ondanks dat dat tegen mijn verwachtingen ingaat - wel wachten tot het eind van het jaar met "bloggen" maar dan moet ik wel ZEKER weten dat het überhaupt mogelijk is met deze orange telefoon). Ik hoop dat iemand raad weet ... alvast bedankt, met vriendelijke groet, Bart
Met veel genoegen lees ik hier altijd mee, en doe er mijn voordeel mee met het uitkiezen van producten. Nu heb ik toch een "probleem". Ik wilde graag de SE K800i; het liefst via Orange. Een van de zaken die ik het mooiste vind aan deze telefoon is de "blog" functie. Dus ik op de orange site gekeken waar stond dat ze UMTS ondersteunen (is inmiddels aangepast). In de orange shop gevraagd of er aan deze telefoon "intern" iets is aangepast door Orange (m.u.v. het logootje op de voorzijde van het toestel) en daar was het antwoord "nee". Dus vol vertouwen de telefoon genomen (gratis bij een 24m. abo van 25,= met 6 maanden 50% korting) en thuis gaan proberen. Blijkt dat de optie "verzenden" --> "Blog" bij een foto helemaal niet aanwezig is. Daar zal dus wel UMTS voor nodig zijn denk ik dan zo... Gebeld met Orange en gemeld dat ik dus absoluut niet tevreden ben omdat 1. de website misleidende informatie geeft (zou aangepast worden) en 2. het telefoon menu - voor zover ik kan beoordelen - wél is aangepast door orange. Hierop kreeg ik te horen dat ze aan het einde van het jaar UMTS gaan aanbieden en dat ik anders de telefoon binnen 8 dagen mag terug brengen. Mijn vraag aan jullie is het volgende. Allereerst, zijn er al mensen die ervaring hebben met dit toestel bij orange ? Is het menu inderdaad aangepast (en zijn er dus functionaliteiten die het "orgineel" wel heeft weggelaten ?) en als allerbelangrijkste... weet iemand hoe het komt dat de optie "Blog" helemaal niet in het menu beschikbaar is (als je bijvoorbeeld se SIM van een andere aanbieder die wel UMTS heeft erin stopt, kun je dan wel foto's uploaden ?) Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen ... of mij eventueel kan adviseren wat te doen ... (ik wil - ondanks dat dat tegen mijn verwachtingen ingaat - wel wachten tot het eind van het jaar met "bloggen" maar dan moet ik wel ZEKER weten dat het überhaupt mogelijk is met deze orange telefoon). Ik hoop dat iemand raad weet ... alvast bedankt, met vriendelijke groet, Bart
Reg. datum: 19 januari 2004
Ik heb zelf een simlockvrije K800i en een Orange abonnement. Ik heb dus wel de keuze om een foto naar een blog te sturen. Terwijl ik dus ook geen UMTS heb. Wel GPRS dus. Alleen lukt het publiceren niet (tenminste, dat krijg ik als foutmelding).
Zal blij zijn als Orange UMTS ook eindelijk eens gaat uitrollen !
Zal blij zijn als Orange UMTS ook eindelijk eens gaat uitrollen !
996 wijzigde dit bericht 10-08-2006 22:43 (12%)
quote:bjongen schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:37:
Hallo beste mensen;
Heb je wel goed gekeken?
Open is een foto > versende > naar blog
quote:996 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:41:
Ik heb zelf een simlockvrije K800i en een Orange abonnement. Ik heb dus wel de keuze om een foto naar een blog te sturen.
Ik doe op mijn orange telefoon het volgende:
- Hoofdmenu (optie linksboven): Multimedia Galerij
- Camera-album
- foto selecteren
- op "meer" (rechter keuzeknop) drukken
- in het submenu "verzenden" kiezen
- de enige opties die ik dan krijg zijn de volgende:
- Als MMS
- als e-mail
- via BT
- via IR
Als ik de site van SE moet geloven zou daar dus een optie tussen moeten staan om "blog" te kiezen, deze optie is nu dus helemaal niet aanwezig (of doe ik iets fout?). Iemand ervaring met de Orange branded telefoon met een andere sim erin ?
Bedankt, groet, Bart
EDIT: Oh ja, de telefoon was gelockt, maar deze hebben ze in de orange shop eraf gehaald. Wel zat hij in een orange doos, orange manual, etc.etc.
bjongen wijzigde dit bericht 10-08-2006 22:47 (8%)
Reg. datum: 04 oktober 2003
Reg. datum: 04 oktober 2003
Awww nee, ik was van plan deze telefoon ook nog mee te nemen naar Japan later maar dat kan dus blijkbaar niet? Kan iemand dat bevestigen?
Je doet het goed, tenminste zo doe ik het ook. Bij mij staat "Naar weblog" in het lijstje wat jij daar aangeeft. Blijkbaar heeft Orange toch wat veranderd/aangepast...quote:bjongen schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:46:
[...]
Ik doe op mijn orange telefoon het volgende:
- Hoofdmenu (optie linksboven): Multimedia Galerij
- Camera-album
- foto selecteren
- op "meer" (rechter keuzeknop) drukken
- in het submenu "verzenden" kiezen
- de enige opties die ik dan krijg zijn de volgende:
- Als MMS
- als e-mail
- via BT
- via IR
Als ik de site van SE moet geloven zou daar dus een optie tussen moeten staan om "blog" te kiezen, deze optie is nu dus helemaal niet aanwezig (of doe ik iets fout?). Iemand ervaring met de Orange branded telefoon met een andere sim erin ?
996 wijzigde dit bericht 10-08-2006 22:54 (3%)
Als ik op de site van SE kijk kun je het menu interactief uitproberen (Klik hier) en dan blijkt het menu er heel anders uit te zien; knoppen op andere plekken; link naar "orange world" ipv "internet" etc. er is dus wel degelijk e.e.a. aan veranderdquote:996 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:51:
[...]
Je doet het goed, tenminste zo doe ik het ook. Bij mij staat "Naar weblog" in het lijstje wat jij daar aangeeft. Blijkbaar heeft Orange toch wat veranderd/aangepast...
gr. Bart
EDIT: heb trouwens nog een vraag over dit "bloggen". OP de site van SE is dit aangekondigd, maar ik kan nergens maar dan ook nergens iets vinden over hoe aan te melden... Zit er soms bij de "un-branded" versie een aanmeldingskaart of zo ?
bjongen wijzigde dit bericht 10-08-2006 23:58 (10%)
Bij Hi zit deze functie gewoon nog in het menu (omdat ze de telefoon niet hebben aangepast met hun eigen firmware). Orange, Voda en T-Mobile doen dit wel. Zwaar irritant. Waarschijnlijk kan je ook niet zelf snelkoppelingen instellen (de vier richtingen van het pookje kan je een functie geven in de standby modus, Orange sloopt dit bij de meeste telefoons eruit, en zet pictogrammen op het "bureaublad").
Als Orange aan het eind van het jaar hun UMTS netwerk gaat uitrollen, zal je toch eerst nog moeten wachten op een firmware update van Orange zelf. Het is niet zo dat je telefoon ineens "ziet" dat er een UMTS netwerk is, en die menuoptie ineens wel beschikbaar maakt.
Het uitbrengen van een nieuwe firmware gebeurt door Orange zeer weinig (mijn oude k700 heeft maar 2 Orange firmwares gekend, daarna werd er niet meer geupdate). Ik zou dus zeggen: terugbrengen, en misschien kijken of je toch bij wilt betalen voor je toestel. Dan zou ik gaan voor een 1 jarig abbo, en als dat jaar voorbij is, een supergoedkope simonly nemen. Dat bespaart je meer dan die 6 maanden 50% korting. (Na een jaar kan je je toestel gratis door je provider simlock vrij laten maken)
Succes!
Als Orange aan het eind van het jaar hun UMTS netwerk gaat uitrollen, zal je toch eerst nog moeten wachten op een firmware update van Orange zelf. Het is niet zo dat je telefoon ineens "ziet" dat er een UMTS netwerk is, en die menuoptie ineens wel beschikbaar maakt.
Het uitbrengen van een nieuwe firmware gebeurt door Orange zeer weinig (mijn oude k700 heeft maar 2 Orange firmwares gekend, daarna werd er niet meer geupdate). Ik zou dus zeggen: terugbrengen, en misschien kijken of je toch bij wilt betalen voor je toestel. Dan zou ik gaan voor een 1 jarig abbo, en als dat jaar voorbij is, een supergoedkope simonly nemen. Dat bespaart je meer dan die 6 maanden 50% korting. (Na een jaar kan je je toestel gratis door je provider simlock vrij laten maken)
Succes!
PSN: Sluuz
Ik kan met een vodafone toestel gewoon bloggen, verder zijn er zover ik weet geen functies weggehaald alleen een beetje aangepast.
Zo heet internet geen internet maar vodafone live, en er staan themes op van vodafone zelf maar dat is allemaal aan te passen.
Ondanks de vodafone logo's enzo blijft het gewoon een geweldig toestel.
Zo heet internet geen internet maar vodafone live, en er staan themes op van vodafone zelf maar dat is allemaal aan te passen.
Ondanks de vodafone logo's enzo blijft het gewoon een geweldig toestel.
xCali wijzigde dit bericht 11-08-2006 00:50 (12%)
quote:bjongen schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:04:
Graag advies, anders zal ik hem toch moeten terug brengen. Dit zou ik spijtig vinden, want telefoon gratis bij 25,= abo én 6 maanden 50% korting (dus ook 75,= korting!) en bij de meeste andere aanbieders moet je nog bijbetalen voor de phone, en dan geen korting op het abo...
gr. Bart
Kan aan mij liggen, maar ik vind het abbo icm Hi een stuk beter. Of dat netwerk wel aan jouw standaard voldoet weet ik natuurlijk niet, maar 525 euro incl. abbo...?
http://tinyurl.com/zrfho
"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal
Reg. datum: 09 oktober 2004
Reg. datum: 09 oktober 2004
ik heb mijn telefoon vandaag gehaald in db, voor 20 euro per maand gratis, 125 minuten hi , wel kpn simlock.
Hebben jullie ook dat het beeld erg blokkerig lijkt op het scherm van de tel als je aan het filmen bent?
Hebben jullie ook dat het beeld erg blokkerig lijkt op het scherm van de tel als je aan het filmen bent?
Voor de MacOSX fans onder ons, een strakke theme van Mark Boulton (markboulton.co.uk)
Overigens nog geen oplossing gevonden voor mijn INBOX probleem, geen naam maar alleen nummers van afzenders. Lijkt wel veel op de gesprekkenlijst bug, die ergens terug genoemd wordt.
Overigens nog geen oplossing gevonden voor mijn INBOX probleem, geen naam maar alleen nummers van afzenders. Lijkt wel veel op de gesprekkenlijst bug, die ergens terug genoemd wordt.
Reg. datum: 02 december 2005
Reg. datum: 02 december 2005
Niet dat ik hier veel verstand van heb hoor, maar ik denk dat jouw probleem het zelfde probleem is als je (gratis) hotmail via outlook wil inloggen/ontvangen. Dat kan (volgens mij) ook niet. Of bedoel je op de hotmail site inloggen? Dat kan lijkt mij gewoon wel.quote:996 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:24:
Hotmail inloggen? Lukt mij hier ook niet...
Ook krijg ik geen verbinding meer met de homepage die standaard staat ingesteld: http://wap.sonyericsson.com/
Krijg dan een foutmelding: "HTTP Status 500"
Ook jammer dat Rabo mobielbankieren niet werkt: krijg geen inlogpagina te zien omdat de telefoon geen beveiliging zou ondersteunen ?!
Ik bedoel inderdaad inloggen op de site van hotmail, dat lukt nietquote:Lector1989 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:08:
[...]
Niet dat ik hier veel verstand van heb hoor, maar ik denk dat jouw probleem het zelfde probleem is als je (gratis) hotmail via outlook wil inloggen/ontvangen. Dat kan (volgens mij) ook niet. Of bedoel je op de hotmail site inloggen? Dat kan lijkt mij gewoon wel.
Reg. datum: 29 juni 2006
Reg. datum: 29 juni 2006
mobile.msn.com ofzo, ik kwam er wel opeens in via een wap of mobile url van hotmail/msn.quote:996 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:28:
[...]
Ik bedoel inderdaad inloggen op de site van hotmail, dat lukt niet
Via mobile.msn.com lukt het mij nu ook! Bedankt.quote:error403 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:34:
[...]
mobile.msn.com ofzo, ik kwam er wel opeens in via een wap of mobile url van hotmail/msn.
Reg. datum: 02 december 2002
Reg. datum: 02 december 2002
Grmbl .... K*T Sony .... nergens 1Gb M2 op voorraad of als ze er zijn voor belachelijke prijzen.
Iemand een id waar hij op voorraad is voor rond de 50 meuri ? (Zie pricewatch).
Volgens mij is die 1GB versie erg slecht leverbaar heb vorige week ook het internet afgestruind maar nergens op voorraad kunnen vinden. Of heel soms maar dan voor 70+ euro
Toen maar een 512MB versie gekocht. Moet voorlopig maar voldoende zijn, ik ga toch geen speelfilms bekijken op mijn gsm.
Toen maar een 512MB versie gekocht. Moet voorlopig maar voldoende zijn, ik ga toch geen speelfilms bekijken op mijn gsm.
Reg. datum: 01 augustus 2006
Reg. datum: 01 augustus 2006
Heb ook de 512MB versie. Ben ik content van. Er kan toch wel zeker 1 langspeelfilm op?
Kijk eens hier mocht ik het goed hebben , m2quote:996 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:12:
Volgens mij is die 1GB versie erg slecht leverbaar heb vorige week ook het internet afgestruind maar nergens op voorraad kunnen vinden. Of heel soms maar dan voor 70+ euro![]()
Kwam ook uit de startpost van dit topic url ;0
Prijzen zijn wel goed maar bij geen één shop op voorraad hoor! Daar ging de vraag over... 
quote:Pinky-H9 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:08:
Grmbl .... K*T Sony .... nergens 1Gb M2 op voorraad of als ze er zijn voor belachelijke prijzen.
Ik heb 3 dagen geleden bij de Dixons in Eindhoven de 1GB gekocht voor 60 euro, maar het was dan wel de laatste.
Hoe minder er op vooraad zijn, hoe hoger de prijzen, puur marktwerking
Bij Vodafone heb je ook een actie eerste 12 maanden een goedkoper abbonement(ik heb een 22.50 en dan betaal ik eerste 12 maanden 15.95..)en moest 19 euro bijbetalen. Dus dat kan ik ook niet duur noemen. Bij hi is de telefoon voor 25 euro ook gratis trouwenens..quote:bjongen schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:04:
[...]
Als ik op de site van SE kijk kun je het menu interactief uitproberen (Klik hier) en dan blijkt het menu er heel anders uit te zien; knoppen op andere plekken; link naar "orange world" ipv "internet" etc. er is dus wel degelijk e.e.a. aan veranderdDe vraag is nu of dit allemaal nog goed komt (als er eenmaal UMTS is) of dat er gewoon functies missen ... Graag advies, anders zal ik hem toch moeten terug brengen. Dit zou ik spijtig vinden, want telefoon gratis bij 25,= abo én 6 maanden 50% korting (dus ook 75,= korting!) en bij de meeste andere aanbieders moet je nog bijbetalen voor de phone, en dan geen korting op het abo...
gr. Bart
EDIT: heb trouwens nog een vraag over dit "bloggen". OP de site van SE is dit aangekondigd, maar ik kan nergens maar dan ook nergens iets vinden over hoe aan te melden... Zit er soms bij de "un-branded" versie een aanmeldingskaart of zo ?
.....
Reg. datum: 28 juni 2003
Reg. datum: 28 juni 2003
quote:xCali schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:15:
[...]
Ik heb 3 dagen geleden bij de Dixons in Eindhoven de 1GB gekocht voor 60 euro, maar het was dan wel de laatste.
Hoe minder er op vooraad zijn, hoe hoger de prijzen, puur marketing
nee, dat noemen ze marktwerking
Het zou wel kut zijn...ik HOOP dat ik vandaag m'n telefoon kan gaan ophalen. Dan rijdt ik gelijk ff langs de mediamarkt in Breda
Hmm...m'n abbo aanvraag staat nog op onbekend...
robvanpraat wijzigde dit bericht 11-08-2006 12:43 (5%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.