Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
* FLITS *
Reg. datum: 12 juni 2000

Als ik iemand bel zie ik alleen het nummer van die persoon staan en niet de naam meer mensen die dit hebben?

Als een boer kiespijn heeft, lacht hij dan?

Reg. datum: 02 december 2002

quote:
1 nadeel: Je accutje is zo leeg....

Welke accu ? die van de headset of van de telefoon ? en hoe lang zou het dan het geval zijn ?

Telefoon is simpel op te lossen: extra accu's

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

? Accu van die bluetooth gaat flink wat uurtjes mee staat in de specs. Je telefoon zal misschien iets sneller leeg zijn omdat er intensief bluetooth gebruikt wordt, maar dat lijkt me zeker wel meevallen.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Hoppa besteld op e-bay vanuit Duitsland .... ik ga alvast slapen voor mijn brievenbus met smart afwachtend op mijn nieuwe BT headsetje ;)

Reg. datum: 02 mei 2006

quote:
Rio schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:12:
Weet iemand of de HBH-DS970 ook als antenne werkt en je er dus radio mee kunt ontvangen?

nee, omdat je phone er geen fysiek contact maakt.

Even een vraagje aan diegenen met de gesprekkenlijst bug.
Als jullie een smsje versturen hebben jullie dan wel een lijst met laatst gekozen nummers om te smsen?
Ik heb de gesprekkenlijstbug niet, maar was wel nieuwsgierig

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
Yohost! schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:02:
Als ik iemand bel zie ik alleen het nummer van die persoon staan en niet de naam meer mensen die dit hebben?
Bij mij werkt het wel goed, heb je de contacten op de SIM staan of in de telefoon, misschien dat dat nog uitmaakt.

Hmmm even mijn vodafoon kaartje erin gepropt en heb ineens een blauw logotje erbij in de bovenbalk.

Is dit een 3g logo ? het lijkt op 3 c's ofzo

Reg. datum: 05 juli 2004

Klopt. Betekend dat je 3G/UMTS ontvangst hebt. Bij de instellingen kun je aangeven dat je alleen GSM aan wilt hebben, bespaard ook batterij.

MacBook Pro 15" / 2.4Ghz C2D / 4GB / 160GB / 8600M GT 256MB + iPhone 3G 16GB + Nikon D100

quote:
DnY! schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:10:
Klopt. Betekend dat je 3G/UMTS ontvangst hebt. Bij de instellingen kun je aangeven dat je alleen GSM aan wilt hebben, bespaard ook batterij.
Hmmzzzzz leukste is dat het een zakelijke abbo is en alle vormen van Internet uitgesloten zijn dus 3G heeft geen ruk zin voor mij.

Reg. datum: 17 april 2005

Hi you all,

heb ff een vraagje (of twee)

Ik kan aan een K800 komen met een T-mobile lock, maar heeft de phone dan een lelijk
T-mobile logo erop zitten? Phone is helemaal nieuw in doos en de persoon wil hem ruilen tegen mijn
Mitac A701. Ik las net op de vorige pagina dat als de phone ge-unlocked wordt je niet meer kan updaten? :? Klopt dit echt, want de persoon zegt dat hij h'm laat unlocken voor me. (ik heb vodafone)

Die Opera mini browser, moet ik nou de jad of de jar installen?

Zijn er verder dingen waar ik op moet letten?

thanks voor de antwoorden.
Greetz Neosto

Neosto wijzigde dit bericht 09-08-2006 21:43 (32%)
Reden: nog een vraag toe gevoegd

Samsung PS42P5H - Harman Kardon AVR 4000 - HK DVD speler - Pioneer DVR 530H - UPC Digital HDMI - E65 - HX4700 - iPhone 16gb

Reg. datum: 28 mei 2006

quote:
D467 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:56:
1) Iemand al iets gevonden dat die kan worden gebruikt als zaklamp? Java aplicatie?

Wat ik doe als ik noodgedwongen een soort van zaklampfunctie nodig heb:

Klepje naar beneden > een stuk of 6-8 keer op de Cameraknop aan de zijkant drukken. En dan wel aan de linker- of rechterkant van het knopje.

Op deze manier heb je tot nu toe het langst licht.

Reg. datum: 30 juni 2002

Ik heb net mijn k800i binnen,. Mooi ding.
Maar ik kom er net achter dat ik één of twee dode pixels heb :( ( op zelfde plek ).

Morgen maar even de KPN bellen ( heb de mobiel via hun webshop gekocht ).
Beetje vreemd dat ze op zo'n klein scherm nog dode pixels hebben ( ze kunnen toch voor ze de lcd schermpjes gaan snijden zien dat er dode pixels in zitten en daar omheen snijden )

quote:
Unkn0wnz schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:36:
Ik heb net mijn k800i binnen,. Mooi ding.
Maar ik kom er net achter dat ik één of twee dode pixels heb :( ( op zelfde plek ).

Morgen maar even de KPN bellen ( heb de mobiel via hun webshop gekocht ).
Beetje vreemd dat ze op zo'n klein scherm nog dode pixels hebben ( ze kunnen toch voor ze de lcd schermpjes gaan snijden zien dat er dode pixels in zitten en daar omheen snijden )
Ik heb toevallig ook 2 dode pixels. 1 witte en ergens anders een blauwe. Was o.a. daarvoor nog ff teruggegaan naar de Primafoon. De betreffende medewerker vond het niet echt nodig om hem terug te nemen. Hij liet hem ook nog even aan de filiaalmanager zien, die vond het ook niet nodig. En op zich kan ik er ook wel mee leven. Maar misschien zijn jouw dode pixels groter.

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

Wat ik wel kut vind van die ingebouwde mp3 speler is; dat die niet alleen mapjes kan afspelen?

Ja kan wel maar moet ik weer zoon helle afspeelijst maken: En prop ik een nieuw nummertje op de mp3 speler, dan moet ik hem eerst toevoegen in de afspeellijst?

Of is het wel mogelijk? Ik bedoel dan wel via de muziek player en niet los :P

Dan had je een walkmanversie moeten nemen... Ik vind het ook omslachtig, maar kan er mee leven...

Bij de weg... ik heb ook een dode pixel...
als je het menu voor je hebt, zit ie an de linker kant aan de rand. ongeveer in het midden van het pictogram playnow. (wat ik overigens maar een kont-functie vind)
Volgens mij kan je er mp3 downloaden... weet je wat dat kost met KPN?
tussen de 3 en 5 MB kost 15 euro...

quote:
D467 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:40:
Heb Hi + kpn zeker 3 weken geleden een mail gestuurd, heb daar de K800I met een abbo van 25 euro per maand, op de site is DUIDELIJK te vinden dat het INCL btw is.

Krijg ik mijn rekening binnen staat er opeens nog een keer op +19% btw?

Heb ze dus een e-mail gestuurd? Maar nog niks van ze vernomen????

Wat moet ik nou doen?
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar je betaald in totaal toch gewoon 25 euro? Je 'bundel' bedraagt 21 euro en daar betaal je nog eens 19% over. Hi vermeldt op haar site netjes dat je daar 350/175 smsjes/belminuten voor krijgt. Of betaal jij soms 19% over 25 euro??

Abusus non tollit usum
Reg. datum: 06 maart 2001

Heeft één van de K800i-eigenaren toevallig een Pioneer DEH-P55BT autoradio/carkit? :)
Was van plan de K800i te kopen, maar die staat nog niet op de compatibility-lijst van Pioneer. Mijn huidige K700i werkt wel, maar volgens de compat-lijst zou de K750i weer niet werken ... Ze hebben sowieso nog niet veel nieuwe SE telefoons getest.

Is een longshot, maar misschien heeft iemand hem toevallig :)

>>> Het laatste nieuws en de geilste motoren??? Motorfreaks <<<

Ik heb een flashlight gevonden!
Ik heb hem alleen nog niet getest.
Het is een gratis progje dat je schermpje gebruikt om de batterij te dischargen

http://www.getjar.com/products/5321/Discharger

quote:
Serotonine schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:28:
Ik heb een flashlight gevonden!
Ik heb hem alleen nog niet getest.
Het is een gratis progje dat je schermpje gebruikt om de batterij te dischargen

http://www.getjar.com/products/5321/Discharger
Test jij em eerst ff dan ;)

quote:

Ik heb op het moment geen blauwtand of kabeltje tot mijn beschikking.
Maar heb de url van de .jar http://download.getjar.ne...b/pub/6708/Discharger.jar
in mijn tel overgenomen... Hij werk!
Je krijgt een wit scherm, met de opties om de lichtsterkte in te stellen en om tekst te laten zien of niet.
De lichtsterktes werken niet.
Je moet de 5 indrukken om 30, 60 of 100% lichtsterkte te hebben. nog een keer 5 indrukken en het licht is uit.
Ik zie echter geen verschil in 30% en 100%.

quote:
Serotonine schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:15:
[...]
Ik heb op het moment geen blauwtand of kabeltje tot mijn beschikking.
Maar heb de url van de .jar http://download.getjar.ne...b/pub/6708/Discharger.jar
in mijn tel overgenomen... Hij werk!
Je krijgt een wit scherm, met de opties om de lichtsterkte in te stellen en om tekst te laten zien of niet.
De lichtsterktes werken niet.
Je moet de 5 indrukken om 30, 60 of 100% lichtsterkte te hebben. nog een keer 5 indrukken en het licht is uit.
Ik zie echter geen verschil in 30% en 100%.
Maar ff serieus, vind jij dit een flashlight? Ik zou nog steeds in et water vallen..

quote:
wolter1 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:26:
[...]

Maar ff serieus, vind jij dit een flashlight? Ik zou nog steeds in et water vallen..

Je kan ook wachten tot er een tweak komt waar je je flitser continu kan laten branden, ipv pulsen.
Maar ik denk niet dat dit ten goede komt van de levensduur.
Ik geef toe dat dit geen goede flashlight is, maar beter dan niets.

[M]

quote:
Sjoerdl schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:10:
[...]

Ik kan me natuurlijk vergissen, maar je betaald in totaal toch gewoon 25 euro? Je 'bundel' bedraagt 21 euro en daar betaal je nog eens 19% over. Hi vermeldt op haar site netjes dat je daar 350/175 smsjes/belminuten voor krijgt. Of betaal jij soms 19% over 25 euro??
19% over 26 euro.... ( + internet kosten enzo...)

D467 wijzigde dit bericht 09-08-2006 23:38 (3%)

[M]

quote:
wolter1 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:26:
[...]

Is het de bedoeling dat die gaat knipperen? Of dat je gewoon een wit 'groot'' ''schermvullend'' vlakje ziet?
[M]

quote:
Serotonine schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:08:
Dan had je een walkmanversie moeten nemen... Ik vind het ook omslachtig, maar kan er mee leven...

Bestaat dat niet ergens illegaal te gappen??? Is toch zoon java gebeuren? Of kijk ik nu verkeerd??

Kan ik hem niet ombouwen tot complete Ipod?

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: