Ik heb exact hetzelfde probleem als de OP. Na lang zoeken op internet ben ik ook niet veel wijzer geworden over dit probleem. Ik vroeg me af of iemand al een oplossing had gevonden voor dit probleem, want ik kan er weinig over vinden.
Maak een account op de Account Management paginas en download de installer voor de Mac. Kan je gewoon via Account Management binnen halen
Alle versies hebben exact hetzelfde probleem. Het aparte is dat de Burning Crusade installer wel werkt, maar dan een error geeft dat ik eerst WoW moet installen (duh). Als ik met de installer van BC probeer de .mpq's van WoW te installeren heb ik ook nog hetzelfde probleem.
En dan naar beneden scrollen naar Playable Clients. De 2.3.0 client staat er in zn geheel, ook voor Mac, al denk ik dat je hiermee ook dezelfde problemen krijgt
Verder ben ik geen Apple expert en kan ik je dr ook niet verder mee helpen helaas.
En dan naar beneden scrollen naar Playable Clients. De 2.3.0 client staat er in zn geheel, ook voor Mac, al denk ik dat je hiermee ook dezelfde problemen krijgt
Verder ben ik geen Apple expert en kan ik je dr ook niet verder mee helpen helaas.
Ah, de versie die op die site staat werkt wel! Zal wel een nieuwere versie zijn dan de installers die ik tot nu toe heb geprobeerd. Na wat extra zoeken ben ik erachter gekomen dat de eerste versie van de installer problemen had met Rosetta, misschien dat dat het was.
De installer is op dit moment aan het installeren op een disk image, want WoW wil niet installeren op een case-sensitive HFS+ partitie.
Je kan een account registreren met je key op wow-europe.com. Op http://www.wow-europe.com...usade/download/index.html kan je de gehele versie gratis downloaden via een speciale downloader van Blizzard. Hiermee haal je de gehele game data binnen welke vaak up to dater is dan je cd versie.
Misschien niet de oplossing die je zoekt, maar je kan de game wel spelen.
Emperor_ wijzigde dit bericht 03-07-2008 15:57 (13%)
Misschien niet de oplossing die je zoekt, maar je kan de game wel spelen.
Bedankt voor de tip, maar 3 GB downloaden via die downloader van Blizzard is echt traaag . De optie die redfoxert aanraad is wat sneller, aangezien dat een directe download is ipv bittorrent.
p.s. Mocht het na het zelf aanmaken van deze map nog niet lukken, open dan je terminal en type: code:
1
2
sudo diskutil repairpermissions /
sudo reboot
Dit heb ik inderdaad ook al meerdere keren geprobeerd, danwel vanuit de Disk Utility tool. Dit mocht helaas niet baten. En ik kreeg helaas helemaal geen melding van de installer, daarom was het zoeken naar de oplossing ook zo moeilijk.
Inmiddels is WoW geinstalleerd en werkt het tot aan de inlog. Nu nog even mn account verlengen en gaan .