Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo2/LOD: deel 30

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 december 2001

quote:
Seal64 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:11:
[...]

De ultieme gear-less build is voor zover ik weet nog altijd de Summon Necro, die schijnen zelfs op Hell niveau mee te kunnen komen zonder gear. Maar ze zijn relatief passief, omdat je skellies het meeste werk doen.

nou, ik zal je even uit die droom halen, maar pak een goede hoge necro en haal alles eraf en in solo player game is het echt niks meer. Ok, in multi player is het wel gaaf, zolang er maar een lijk te pikken is... Maar dat is dus voor MF niet handig, dat doe je volgens mij solo. En hell kan met een necro erg tegen vallen. Het komt allemaal op je merc aan. Nu kunnen we je vast wel helpen met een leuk merc wapen, dus is dit wel te doen.

Maar echt snel MFen met een necro zit er niet in. Ik zou voor de sorc gaan, of de assa trapper. Welke ook heel leuk is (zeker als je ooit een torch weet te bemachtigen) is een java ama. Hoe dan ook, zat keuze... En laat even weten als je onlie bent (type /msg *baafje heee) dan heb ik nog wel wat MF dingen en een berg poen, kan je misschien wat leuks kopen voor de eerste lvl's. Verder hebben vele hier veel gave spullen (ik ook) die we op de een of andere manier niet meer nodig hebben (omdat we nog beter zooi hebben >:) ) dus die ongebruikte spullen moeten dan af en toe weer nodig in gebruik genomen worden ;) Wie weet zit er wat voor jou tussen?

D2 LoD: baafje / plantje

and back is gigi!

En is dat op hardcore of softcore waar jullie spelen?

Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]

Reg. datum: 28 april 2004

Bijna iedereen speelt hier Softcore LADDER. Ik heb ook nog wel wat zooi op me mules staan dus /w cabel maar als je nog wat moet.

btw heeft iemand hier nog Mavina's Diadem? heb gister mavina's bow gevonden en leek me wel leuk om keer die set uit te proberen.

sup

Reg. datum: 14 december 2001

JAVA Lightning zon heeft heel veel aan +skills items.

Een Shako, Skullders, +amaskills en MF amu, wellicht een rare/crafted java gloves met MF.
Nadeel is als je een MF Javazon heb, veel +skills en MF is weinig resist.

Daarbij is dan aan te raden om 1 punt in Freezing arrow te doen i.c.m. cheap ass melody runeword in een +3 Stagbow (ama bow) zo heb je dan al meteen een lvl 7 FA en met de +skills die je krijg 5 a 6 met een bow is een lvl 12 a 13 FA voor de lightning immunes. FA is een always hit skill dus AR heb je niet nodig. Een torch geeft een lvl 15a16 FA het gaat om de cold damage niet om de physical ;)

Valk rond de lvl 17 (een lvl 25 valk spawn met alle items in rare en elite)
lvl 1 Decoy, Werkt super om monster van de valk, jezelf en de merc af te houden.
CS voor de bosses, LF voor monster packs (cows bijv.) LS ook voor de packs.

Je zou ook voor JAB kunnen gaan maar daar mis je de AR voor.

Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]

quote:
Cabel schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 08:30:
Bijna iedereen speelt hier Softcore LADDER. Ik heb ook nog wel wat zooi op me mules staan dus /w cabel maar als je nog wat moet.

btw heeft iemand hier nog Mavina's Diadem? heb gister mavina's bow gevonden en leek me wel leuk om keer die set uit te proberen.

Heb een Belt en Armor voor je, wou ook voor de set gaan maar ben een nieuwe bowie begonnen.
Vanavond alleen niet online en ook de rest van de week niet, kansje dat ik er zondag wel ben. Middag of avond wellicht beide ;) ligt aan de brakheid die je krijgt op zondag na stappen in duitsland i.c.m. Geen BoB zijn :D.

and back is gigi!

Iemand die toevallig vandaag ergens tijd heeft mij te boosten naar hell oid? Dan schiet het allemaal wat meer op :d.

Story of my life =]

Ziet alles :|
Reg. datum: 07 juli 2003

quote:
Flapmo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:15:
Iemand die toevallig vandaag ergens tijd heeft mij te boosten naar hell oid? Dan schiet het allemaal wat meer op :d.

Welk lvl heb je en waar zit je nu? Ik wil vanavond wel even meeliften door NM en wat exp puntjes halen :)

Ik ben lvl 57 barb, Act 3 NM

Athlon 2000+/2GB | meer dan 4 TB aan schijven | iBook G4 933/1128MB-Tiger | G4 733/1GB-Tiger | G5 Quad/4,5GB-Leopard

and back is gigi!

lvl 12 normal act2 ;p. Maar miss dat ik zo al ff speel. Kan me nog herinneren dat je met een uurtje naar hell kan komen en dan ff stiekem wat runs mee liften en snel lvlup gaan.

Weet alleen nog niet echt hoeveel STR en DEX en NRG ik wil voor me lightning trappersin. Ligt er aan of ik iets van SoJs snel kan krijgen dat scheelt weer NRG en STR en DEX hangt van wapen af maar geen idee wat dat tegenwoordig is :d. Zal ff wat guides zoeken vandaag.

Flapmo wijzigde dit bericht 17-08-2006 11:20 (43%)

Story of my life =]

quote:
Flapmo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:19:
lvl 12 normal act2 ;p. Maar miss dat ik zo al ff speel. Kan me nog herinneren dat je met een uurtje naar hell kan komen en dan ff stiekem wat runs mee liften en snel lvlup gaan.

Weet alleen nog niet echt hoeveel STR en DEX en NRG ik wil voor me lightning trappersin. Ligt er aan of ik iets van SoJs snel kan krijgen dat scheelt weer NRG en STR en DEX hangt van wapen af maar geen idee wat dat tegenwoordig is :d. Zal ff wat guides zoeken vandaag.

NRG base, neem act2 merc geef hem (als hij lvl 27 is) een insight polearm (cheap runeword).
Deze geeft lvl 14-17 mediation aura (heeeeele hoop mana regen) zo heb je geen mana problemen meer.
Neem een PRAYER merc met zo'n insight polearm, deze heeft 2xLife regen van prayer en mana regen.
Werkt heerlijk, mijn sorc gebruikt deze combi ook.

Prayer geeft namelijk synergie aan mediation.
Mijn lvl 7x merc heeft 27 life regen met insight heeft hij nu dus 54 life regen :D ben zelf in no time full of health en in nood heb ik nog potions ;)

Derr_Hans wijzigde dit bericht 17-08-2006 11:41 (10%)

and back is gigi!

Okay :) Ik ga nu maar is spelen :d.

Flapmo wijzigde dit bericht 17-08-2006 11:54 (66%)

Story of my life =]

Reg. datum: 17 december 2002

Ik gebruik insight eigenlijk helemaal niet meer, met mana/rejuvpots werkt het meestal prima. :9
Het is nu niet dat er een gebrek aan manapotions is in dit spel :)

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

quote:
Pheno79 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:12:
Ik gebruik insight eigenlijk helemaal niet meer, met mana/rejuvpots werkt het meestal prima. :9
Het is nu niet dat er een gebrek aan manapotions is in dit spel :)

Als mijn merc dood gaat dan merk je best dat je geen insight heb :D
Maar een sorc heeft altijd 1 punt in warmth met +skills ;) (+11 in totaal)
zodat je niet te afhankelijk wordt. Een enlightment armor geeft iedere class +1 warmth.
Zou eventueel goed zijn voor trapper sin, met +skills + equipment zou je een aardig mana regen kunnen krijgen.

Maar insight heeft ook nog een redelijke damage en +6 critical strike (2x damage)
Mijn merc heeft skullders en shako aan en dat is samen +3skills dus een lvl 9 CS (54% kans op CS)
Denk alleen een Obediance polearm qua goedkoop+veel damage op kan tegen insight.
Beide missen IAS dat is enigste nadeel.

Reg. datum: 17 december 2002

quote:
Derr_Hans schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:42:
[...]

Als mijn merc dood gaat dan merk je best dat je geen insight heb :D
Maar een sorc heeft altijd 1 punt in warmth met +skills ;) (+11 in totaal)
zodat je niet te afhankelijk wordt. Een enlightment armor geeft iedere class +1 warmth.
Zou eventueel goed zijn voor trapper sin, met +skills + equipment zou je een aardig mana regen kunnen krijgen.

Maar insight heeft ook nog een redelijke damage en +6 critical strike (2x damage)
Mijn merc heeft skullders en shako aan en dat is samen +3skills dus een lvl 9 CS (54% kans op CS)
Denk alleen een Obediance polearm qua goedkoop+veel damage op kan tegen insight.
Beide missen IAS dat is enigste nadeel.

Sorcs doe ik zonder, met base energy. Ze zijn wel handig bij het levelen, maar als je sorc 80+ is dan heb je insight niet zo hard meer nodig, ik tele/CL/L wel met pots ;)
Mijn barb en hammerdin hebben ook geen insight nodig, ik doe alles met pots. Mijn barb moet zelfs nog een huurling trainen, ik loop al rustig door hell zonder zo'n gast. Wat past er bij een warcry/beserk barb?
Een rogue vind ik zonde, te weinig damage denk ik (of ik moet wf nog vinden).
Van act 2 is een holy freeze nutteloos, ze staan al stil als ik gil :)
Might zou ik dus zeggen.
Act 3 mercs heb ik nog nooit genomen, op hell doen ze niet zo heel veel meer, de cold versie is wederom nutteloos.
Een tweede barb als huurling zou ook nog kunnen, om ook flink mee te slaan :)

Luxeproblemen :)

Ondertussen ben ik al met een andere build in gedachte bezig....pondering.....

Pheno79 wijzigde dit bericht 17-08-2006 13:33 (5%)

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Reg. datum: 09 februari 2006

quote:
Pheno79 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:32:
[...]

Sorcs doe ik zonder, met base energy. Ze zijn wel handig bij het levelen, maar als je sorc 80+ is dan heb je insight niet zo hard meer nodig, ik tele/CL/L wel met pots ;)
Mijn barb en hammerdin hebben ook geen insight nodig, ik doe alles met pots. Mijn barb moet zelfs nog een huurling trainen, ik loop al rustig door hell zonder zo'n gast. Wat past er bij een warcry/beserk barb?
Might zou ik dus zeggen.
Act 3 mercs heb ik nog nooit genomen, op hell doen ze niet zo heel veel meer, de cold versie is wederom nutteloos.

act3 is in trek als je super gear hebt, kan je 300k damage ofzo krijgen door bug toch??

kgeloof dat act2 might en holy freeze toch de meest gebruikte mercs zijn

quote:
Cabel schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 08:30:

Ik heb wel de armor en de boots of gloves :? weet niet meer 1 van de 2 dus... Dus als iemand die diadeem heeft ben je compleet...

Ik heb zelf nog geen bow ama, komt nog wel een keer... Dus die spullen kan je wat mij betreft wel gebruiken. :)

quote:
Pheno79 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:32:
[...]

Might zou ik dus zeggen.

Ik heb zelf een warcry barb + bo (verder 1 puntje in wat andere dingen, maar volledige synergy met warcry moet lukken + max bo (zonder max synergy). En die heeft dus een act1 merc uit Normal. Nu zal je misschien denken waarom uit normal dat maakt toch geen bal uit? jawel, uit normal heeft meeste str + meste health en ok, het scheelt niet veel, maar voor de str net genoeg. En die heb ik (over cheap ass runewords gesproken) een edge gegeven. Met lvl 15 thorns en een eeenrome berg helth die je als barb hebt is die returning dmg wel aadrig dacht ik zo...

Maar die warcry is wel leuk, met1 puntje in find poison kan je je lol op met mana... Maar die stun... die is echt SUPER, de dmg is als ie helemaal max is niet echt top, alleen tegen crowds omdat je dan zoveeel tegelijk aanvalt.

PS mocht er iemand een Famine over hebben voor heeeeeel weining >:) dan kan ie wel op me barb :9

and back is gigi!

quote:
(15:49:50) * Connecting to irc.tweakers.net (6667)
(15:49:50) * Unable to connect to server (Software caused connection abort)
(15:50:02) * Cancelled connect
(15:50:03) * Connecting to irc.tweakers.net (6665)
(15:50:04) * Unable to connect to server (Connection refused)
(15:50:07) * Cancelled connect
(15:50:08) * Connecting to irc.tweakers.net (6666)
(15:50:08) * Unable to connect to server (Software caused connection abort)
(15:50:09) * Cancelled connect
(15:50:10) * Connecting to irc.tweakers.net (6667)
(15:50:10) * Unable to connect to server (Software caused connection abort)
(15:50:12) * Cancelled connect
(15:50:13) * Connecting to irc.tweakers.net (6668)
(15:50:13) * Unable to connect to server (Software caused connection abort)
(15:50:17) * Cancelled connect
(15:50:18) * Connecting to irc.tweakers.net (6669)
(15:50:18) * Unable to connect to server (Software caused connection abort)
(15:50:20) * Cancelled connect

uhm.. right.Geen firewall niets..

Iemand die met mij dia wil killen? Sta al in act4, heb wp. Need high lvl :d

Story of my life =]

quote:
Flapmo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:51:
[...]

uhm.. right.Geen firewall niets..

Iemand die met mij dia wil killen? Sta al in act4, heb wp. Need high lvl :d
wat is je account, wisp me maar *dalyxia

and back is gigi!

quote:
Dalyxia schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:20:
[...]

wat is je account, wisp me maar *dalyxia
Oki ben er, en done :D. Je bent afk it seems ;(

Story of my life =]

quote:
Flapmo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:33:
[...]

hmm, ik zie niks hoor

maak anders een game gotdiablo//got

Reg. datum: 16 juli 2006

quote:
Flapmo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:33:
[...]

*weasel85 ... ik help wel

and back is gigi!

Ik ben super geboost thx boys! Nu lekker aan het runnen, zo eerst ff studeren en dan vanavond/vanacht ff lvlen :d.

Story of my life =]

temp banned tijdens proberen op server 216 te komen

kutzooi

Reg. datum: 06 oktober 2001

ik was te laat voor 216 probeerde nu op 211 te komen.

temp ban

aarrghh :P
Ziet alles :|
Reg. datum: 07 juli 2003

Yeah, beetje NM gespeeld, lvl 58 en 'mijn' phase blades (2x) are go :D

Athlon 2000+/2GB | meer dan 4 TB aan schijven | iBook G4 933/1128MB-Tiger | G4 733/1GB-Tiger | G5 Quad/4,5GB-Leopard

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: