Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
marc2503 schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:21:
[...]
Als ik goed geinformeerd ben, bestaat er geen smartphone-versie van TomTom Navigator 6. Aangezien het daarover gaat, lijkt me dit niet de oorzaak van het probleem.

--Marc
Je bent niet helemaal goed geinformeerd. De versie is -zoals die door tomtom geleverd wordt- voor ppc, smartphone, TT One, TT Go, Symbian en Palm.

Feit is echter dat-ie nog niet geleverd wordt, begrijp je. Er is 1 installer voor alle platformen. De cab-files voor PocketPC en Smartphone zijn wel degelijk verschillend. En laat bij de versie die iedereen hier heeft nou geen installer zitten.... ;)

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

quote:
Seth_Chaos schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:30:
De vraag is nu natuurlijk hoe is de Qtek nu hard te resetten als je met geen mogelijkheid bij het hardreset menu kunt komen..
Startpost:
"Voor het uitvoeren van een hard reset moet je zowel de Comm als Voice toetsen ingedrukt houden. Druk terwijl je de Comm en Voice toetsen ingedrukt hebt met de stylus in het soft reset gaatje gedurende zo'n één seconde. Blijf de Comm en Voice toetsen ingedrukt houden totdat je een confirmation scherm krijgt. Druk nu op de Talk toets (het groene hoorntje) om de hard reset te confirmen."

Reg. datum: 21 januari 2003

Ik heb afgelopen zaterdag ook de qtec9100 aangeschaft, wil hem in mijn broekzak dragen. Dit heb ik al op een ander forum gepost, maar is dit verstandig? heb nu protection gekocht voor mijn scherm. Lijkt me dat dit geen probleem is zo? zonder sleutels etc..

Vario II Te duur :)
Reg. datum: 01 juni 2006

quote:
Draak schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:26:
Ik heb afgelopen zaterdag ook de qtec9100 aangeschaft, wil hem in mijn broekzak dragen. Dit heb ik al op een ander forum gepost, maar is dit verstandig? heb nu protection gekocht voor mijn scherm. Lijkt me dat dit geen probleem is zo? zonder sleutels etc..
Je broekzak is van binnen als het goed is leeg, indien deze leeg is is er enkel wat stof en naadjes te vinden ( let op misschien een ijzertje, zon klein knopje of dat die ergens tegen aan drukt ) Dus dan kan het geen kwaad als deze daarin heel de dag zit. Let wel op als je ergens loopt, dat je niet met je broekzak tegen iets aanknalt maar telt eigenlijk ook voor andere telefoons.

Mda Vario 1 Inclu T-Mobile 1-Jarig 200 Min Relax + P.I.T.

Reg. datum: 26 januari 2006

quote:
Draak schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:26:

Hij is wel dik!
Ik heb nu mijn 2e protector
de T-mobile versie is kapotgegaan door een gesp van mijn riem bij een controle op het vliegveld...
de brando is totaal ongeschonden na 4 maanden!

Het is absoluut te doen dat ding in je broekzak!!!
draag wel het scherm naar je been!

zelfs mijn MDA en Tmobile lettertjes zijn er nog niet afgesleten na 8 maanden

Vario

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
Seth_Chaos schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:30:
Ik ben hier bij een klant een vreemd probleem(mogelijk virus) tegen gekomen. Ze werken bij deze klant met enkele 1000den Qtek's type 9100. Het scherm reageerd niet meer goed op de stylus. Uitlijnen is onmogelijk je kunt op geen mogelijkheid meer naar uitlijnen navigeren(ook niet met het fysieke toetsenbord). Bluetooth is ineens aangezet(te zien aan het blauwe ledje). Vandaag duiken meerdere Qteks op met dit probleem. Is iemand dit probleem al eens tegen gekomen? Ik vermoed dat het een virus is. De vraag is nu natuurlijk hoe is de Qtek nu hard te resetten als je met geen mogelijkheid bij het hardreset menu kunt komen..
En via Envelopje+ Midden D-Pad toets combo? Op die manier kan je ook bij uitlijnen komen, maar waarschijnlijk heb je dat al wel geprobeerd ;)
Voelt dat deeltje 13 er aankomt _/-\o_

Bebob_NL wijzigde dit bericht 04-09-2006 17:10 (3%)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
ricost schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:12:
[...]

Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd maar volgens een maat van mij kon je het scherm niet meer kantelen zoals dit in TT5 nog wel kon. Kan iemand bevestigen of dit wel/niet klopt ? Want anders heb ik vrij weinig aan TT6 omdat ik mn navigatie altijd horizonaal gebruik ;)
Je kan hem niet meer horizontaal zetten via een knop zoals vroeger, maar als je het toetsenbord uitklikt springt hij automatisch op horizontaal

Reg. datum: 13 augustus 2001

Vinden jullie niet dat Tom Tom 6 heel erg traag is op de MDA Vario? Ik heb alle POI's uitgezet op enkele na (pin en benzinestations) en ik gebruik de mobiele flitslocaties van flitsservice.nl. Maar er is bijna niet mee te werken. Of ben ik de enige?

Reg. datum: 22 april 2002

Ik wil zo mijn mda gaan updaten maar eerst wil ik mij contacten backuppen...alleen werkt activesync niet mee. Ik kan op geen enkele pc mijn contacten in outlook gooien, ik krijg telkens de melding dat ik bij een andere pc moet sync'en met een ander profiel...wat dus niet werkt. Weet iemand of er een map is met de contacten die ik kan kopieeren naar me desktop en na de update weer terug kan zetten op mijn mda?

lama na een reinstal van activesync en alle profielen eraf gegooit te hebben kan ie wel sync'en 8)7

3p0x wijzigde dit bericht 04-09-2006 19:35 (13%)

Reg. datum: 14 maart 2006

quote:
Philip schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:26:
Vinden jullie niet dat Tom Tom 6 heel erg traag is op de MDA Vario? Ik heb alle POI's uitgezet op enkele na (pin en benzinestations) en ik gebruik de mobiele flitslocaties van flitsservice.nl. Maar er is bijna niet mee te werken. Of ben ik de enige?

Snelheid TT6 op M3000 is identiek aan TT5.
Scherm in landscape kan niet alleen door toetsenbord te openen maar ook via het WM5 menu: instellingen - systeem- scherm.
Er knipperen alleen een rode letters als je te hard rijdt, omdat deze gesproken teksten waarschijnlijk nog niet bij de stemmen/voices zijn inbegrepen. Want die zijn bij mij nog identiek aan de stemmen van TT5.

quote:
In mijn ervaring is ie iets vlotter dan TT5 (vooral met het berekenen van routes en het scrollen over de kaart)

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
Ik vind eigenlijk ook dat hij sneller is, vooral het opstarten gaat een stuk vlotter.

Reg. datum: 22 april 2002

weet iemand zo hoe ik de klok altijd rechtsbovenin krijg? Op de een of andere manier doet ie dat wel als ik in een programma zit maar gewoon op het bureaublad doet ie dat niet :?
Keep walking citizen...
Reg. datum: 08 januari 2004

Mijn pocketMusic player (die uit de startpost), daarbij doet de lock knop het niet :( Daar wilde ik juist die voor hebben, namelijk de grote (duim) toetsen en de hold/lock knop. Dan hoevvie niet meer zo te priegelen als bij TCPMP. Iemand bekend hiermee?

Asus A8N-SLI // AMD X2 3800+ @ 2,5 Ghz // ASUS EN7800GT SLI @ 450-1100 @ NV5 //2x Corsair CMX1024-3200C2PT, 2048 MB // Antec TruePower 2.0 550W // Acer al1916 19" Widescreen // 3DMark06 7479

Zeg maar Meik...

quote:
chundo schreef op maandag 04 september 2006 @ 21:53:
[...]
Ik vind eigenlijk ook dat hij sneller is, vooral het opstarten gaat een stuk vlotter.

Wat voor een bijzondere Vario heb jij dan? Ik vind 'm ook ietsje trager. Opstarten zou ik zo niet zo snel weten, maar ik ervaar nu wachttijd bij zo'n beetje alle functies. Ik heb wel de West Europa kaart, dus daar kan het ook aan liggen. Ook het berekenen van de route duurt aanmerkelijk langer. Voorheen was het binnen enkele seconden gepiept, maar nu ben ik echt al de straat uit voor ie iets heeft gevonden.

Welke kaart gebruik jij? Want als het daaraan ligt, bezorg ik mezelf de benelux kaart en laadt alleen de W-Eur kaart als ik verder moet...

A fool with a tool is still a fool, it just makes disaster faster...

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
3p0x schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:01:
weet iemand zo hoe ik de klok altijd rechtsbovenin krijg? Op de een of andere manier doet ie dat wel als ik in een programma zit maar gewoon op het bureaublad doet ie dat niet :?

Bij mij is de klok volstrekt random soms wel, en soms niet rechts bovenin te zien... om gek van te worden. Om maar niet spreken van het feit dat het geregeld 3-4-5 seconden duurt voordat de klok wordt geupdate op het scherm nadat de telefoon uit stand by modus wordt gehaald. Dat MS die bug eens oplost :(
Ow, om toch nog even op je vraag te anwoorden :). Op je today scherm staat de klok op je "bureaublad" toch? 2x de tijd weergeven in hetzelfde scherm is niet echt heel erg nuttig.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Reg. datum: 01 november 2004

Ik wil graag mijn vario automatisch uitzetten, bijvoorbeeld zaterdagochtend zodat ik niet zondagochtend kan worden wakker gebeld. Weet iemand daar een programma voor?

Ik heb zelf PhoneSchedule gevonden op: http://www.slipstreamsolutions.co.uk/products/mPhoneSchedule.htm

Dit zou moeten werken op mijn Vario maar het start niet eens op. Ik zie heel even een button verschijnen. Gek genoeg doet werkt het wel op MDA Pro van een vriend. Zou iemand het eens kunnen proberen op zijn of haar Vario. Wel de lite versie van PhoneSchedule installeren, die schijnt een stuk sneller te zijn dan de volledige versie. Ik vermoed dat het bij mogelijk niet werkt omdat ik al zoveel software heb geinstalleerd en weer verwijderd dat mijn mobile windows fucked up is. Dat zou betekenen een harde reset, zucht ...

^ Of Barend

quote:
ToMaSZ schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:02:
[...]

Heb je wel genoeg ruimte op je sd-card dan?

[...]

Touchscreen wat niet werkt? Klinkt alsof je de smartphone cabfile hebt gebruikt, en niet de pda versie.

- SD card heeft nog ruimte genoeg.
- Van die cabfiles moet ik eens kijken, maar ik heb hem gewoon via de installer geïnstalleerd.
Reg. datum: 29 november 2004

quote:
endless schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:13:
[...]

- SD card heeft nog ruimte genoeg.
- Van die cabfiles moet ik eens kijken, maar ik heb hem gewoon via de installer geïnstalleerd.
SPB Pocket Plus is een today plug-in en die houden er niet van op SD geintstalleerd te worden, als je hem al zo ver krijgt kun je daar problemen mee krijgen. Tijdens het opstarten wordt nl eerst het today screen geladen en daarna pas het mini-SD slot geactiveerd. Als je Wizard dus apps van je SD kaart moet laden terwijl die nog niet toegankelijk is wordt ie instabiel of crasht gelijk al. Today plug-ins dus altijd op je main mem zetten.

quote:
mphilipp schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:32:
[...]

Wat voor een bijzondere Vario heb jij dan? Ik vind 'm ook ietsje trager. Opstarten zou ik zo niet zo snel weten, maar ik ervaar nu wachttijd bij zo'n beetje alle functies. Ik heb wel de West Europa kaart, dus daar kan het ook aan liggen. Ook het berekenen van de route duurt aanmerkelijk langer. Voorheen was het binnen enkele seconden gepiept, maar nu ben ik echt al de straat uit voor ie iets heeft gevonden.

Welke kaart gebruik jij? Want als het daaraan ligt, bezorg ik mezelf de benelux kaart en laadt alleen de W-Eur kaart als ik verder moet...
Ik heb hier ook de west-europa kaart en hij is echt aanmerkelijk sneller dan TTN5 (Vario is niet opgeklokt btw) Heb verder dan geen andere applicaties lopen.

Reg. datum: 28 oktober 2005

Gisteren wat gehaast mijn mda vario verkocht omdat ik een kapot scherm had. Ik heb snel nog de geheugenkaart geformatteerd en de telefoon een hard-reset gegeven. Ben ik nu zeker dat alle data er vanaf is? Ik kon het niet meer controleren omdat je zonder touchscreen niet voorbij het allignment-scherm komt....

Zeg maar Meik...

quote:
ToMaSZ schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:29:
[...]
Ik heb hier ook de west-europa kaart en hij is echt aanmerkelijk sneller dan TTN5 (Vario is niet opgeklokt btw) Heb verder dan geen andere applicaties lopen.

Vaag...die van mij loopt op 240Mhz... Ik heb niet erg veel lopen, maar in principe zou dat niets uit mogen maken: als jij zegt dat 6 bij jou sneller is dan 5.21, zou dat bij mij eigenlijk ook zo moeten zijn. Ik bedoel dus dat de relatieve versnelling bij mij ook zou moeten optreden. Dat vind ik raar. Sowieso baal ik er van dat ie (weer, zoals ander programma's ook wel doen) zichzelf op de MDA zelf heeft geïnstalleerd, hoewel ik toch duidelijk heb gezegd dat ie het op de kaart moet doen. Want dat vertraagt de boel ook alleen maar.

Blijft een vreemde zaak.

A fool with a tool is still a fool, it just makes disaster faster...

Live sucks...and then you die
Reg. datum: 22 augustus 2006

quote:
ToMaSZ schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:31:
[...]

Je bent niet helemaal goed geinformeerd. De versie is -zoals die door tomtom geleverd wordt- voor ppc, smartphone, TT One, TT Go, Symbian en Palm.

Feit is echter dat-ie nog niet geleverd wordt, begrijp je. Er is 1 installer voor alle platformen. De cab-files voor PocketPC en Smartphone zijn wel degelijk verschillend. En laat bij de versie die iedereen hier heeft nou geen installer zitten.... ;)
Ah, OK...point taken. Dank voor deze informatie.

don't mistake lack of talent for genius

quote:
mphilipp schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:32:
[...]

Vaag...die van mij loopt op 240Mhz... Ik heb niet erg veel lopen, maar in principe zou dat niets uit mogen maken: als jij zegt dat 6 bij jou sneller is dan 5.21, zou dat bij mij eigenlijk ook zo moeten zijn. Ik bedoel dus dat de relatieve versnelling bij mij ook zou moeten optreden. Dat vind ik raar. Sowieso baal ik er van dat ie (weer, zoals ander programma's ook wel doen) zichzelf op de MDA zelf heeft geïnstalleerd, hoewel ik toch duidelijk heb gezegd dat ie het op de kaart moet doen. Want dat vertraagt de boel ook alleen maar.

Blijft een vreemde zaak.

Er zit op de een of andere manier toch wel verschil in die dingen.... de jouwe slurpt waarschijnlijk net als de meesten niet de batterij in minder dan 20 uur leeg? Dat doet de mijne dan weer wel, en waar hem dat in zit? Geen idee, in elk geval niet in de batterij, daar heb ik er inmiddels 3 van om nog eens een weekendje weg te kunnen.

De mijne is overigens wel gewoon op de mda geinstalleerd. Het snelheidsverschil is niet enorm ofzo, maar alles voelt wat soepeler aan en ik heb even voor je getimed hoe lang ie doet over het berekenen van een route van mijn huis naar mijn wintersport-hotelletje, en dat gaat in 6 ongeveer 15% sneller dan in 5.21...

past tomtom6 incl kaart op de sdkaart van 512mb? Ik wil dan minimaal nederland draaien. Of zijn de kaarten net zo verdeeld als met tomtom5?

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: