Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 juli 2004

quote:
clonedonkey schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:17:
Ik kom er net achter dat ik het rubberen stripje dat op de achterkant van de vario zit, op de batterij klep. ben verloren doordat hij dus plotseling is losgelaten. Ik vroeg mij af kan je deze nog los bestellen ofzo ? Alvast bedankt !
zoek even op ebay...staan soms onderdelen op aangeboden

Tweak Guru
Reg. datum: 16 juni 2002

quote:
LieveNiels schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:36:
Ik heb sinds kort een vervelend probleem met m'n Vario; bijna alle hardware knoppen doen het niet meer. Ik heb 'em niet laten vallen oid, het gebeurde zo van het een op het andere moment. Ik kan verder nog van alles omdat het touchscreen nog wel werkt alleen is dit zwaar irritant want ik heb me vario juist om dat prachtige hardware toetsenbordje!

Dus ik denk even de slimme jonge uit te hangen en even een hard-reset uit te voeren, was het niet dat je daarbij als allerlaatste stap op het groene telefoontje moet drukken 8)7. Anyway, is er dus een andere manier om een hard-reset uit te voeren? ...of kan ik maar beter trug naar de winkel om hem te laten repareren?
sinds kort heb ik hetzelfde probleem al jou: de knoppen van mijn Vario werken niet meer. Ik ben al bij de T-mobile shop geweest en hij is opgestuurd geweest. Toen ik hem terug kreeg werkten de knoppen weer, maar nu een dag later houden ze er weer mee op. Heb jij al een permanente oplossing gevonden voor dit vervelende probleem? Ik hoor het graag :)

www.Fonboard.nl - Het forum voor de Nederlandse Fonero's!!! ********* www.Dutchbfheroes.nl - Laat de strijd beginnen!

Reg. datum: 14 maart 2006

TomTom NAVIGATOR 6
Is het hier nog niemand opgevallen dat je een nieuwe versie van TomTom kunt downloaden? :/
TomTom NAVIAGATOR 6 is een multi-platformoplossing en geschikt voor zowel PDA’s als smartphones met WM2003 of WM5. Er komt dus géén extra TomTom Mobile 6.
Voor de installatie zijn 2 cab-bestanden beschikbaar: ttn6ifalleni.cab en tt6today.cab. Het laatste cab-bestand is niet echt noodzakelijk, want het plaatst alleen een link op je scherm ‘Vandaag’.
Kaarten die je bij TomTom 5.21 hebt gebruikt werken niet met NAVIGATOR 6. Je moet nu de 650-kaarten hebben. Kaartinfo staat in pna-file.
Er is een kaart van West Europa die op een 1GB kaartje past met een up to date poi.
Om mijn M3000 werkt het perfect. :P

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
JPS3000 schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:58:
TomTom NAVIGATOR 6
Is het hier nog niemand opgevallen dat je een nieuwe versie van TomTom kunt downloaden? :/
TomTom NAVIAGATOR 6 is een multi-platformoplossing en geschikt voor zowel PDA’s als smartphones met WM2003 of WM5. Er komt dus géén extra TomTom Mobile 6.
Voor de installatie zijn 2 cab-bestanden beschikbaar: ttn6ifalleni.cab en tt6today.cab. Het laatste cab-bestand is niet echt noodzakelijk, want het plaatst alleen een link op je scherm ‘Vandaag’.
Kaarten die je bij TomTom 5.21 hebt gebruikt werken niet met NAVIGATOR 6. Je moet nu de 650-kaarten hebben. Kaartinfo staat in pna-file.
Er is een kaart van West Europa die op een 1GB kaartje past met een up to date poi.
Ik heb hem ook al gevonden. Er is eigenlijk niet zo veel veranderd buiten een paar extra optie's en de kaart van West-Europa. Toch vind ik het een hele vooruitgang en heb ik iGO weer even aan de kant gezet... Vooral het POI gedeelte is er echt op vooruit gegaan. Heb jij ook al ervaring met flitspalen? Die zie ik er niet bij staan.

Whatevert

Als ik muziek wil luisteren op 'n headphone via bluetooth, zijn er dan mensen die mij een headphone kunnen aanraden? Ermee bellen hoeft niet, zou makkelijk zijn, maar wil er geen uitstekende microfoon bij hebben.
Ik zoek eigenlijk iets in de vorm van 'n neck-phone.

EOS 40D+BG-E2, PS G9
Speedlite 430EX
Glas: EF17-40F4L USM, EF24-105F4L IS USM, Canon 100 F2.8 Macro, EF 70-200F4L USM FD50F1.4

haapsie is eepsie!
Reg. datum: 28 november 2003

Deze site al gevonden?

http://www.robertwebbe.nl/A2DP.html

Als er naast A2DP ook AVRCP op zit kun je je Vario in je broek laten zitten. De Nokia HS-12W is mss een optie?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Whatevert

Ik zat zelf aan 'n type als dit te denken.
http://www.lantia.com/ebayads/misc/01-139-000086l.jpg
Mijn broer heeft 'n iPaq waar dit goed mee werkt, maar op mijn Qtek werkt het niet, dit wordt ook al aangegeven op internet, maar er zal toch vast wel 'n dergelijk apparaat zijn, wat goed zal werken met mijn toestel?
Ik kwam ook 'n motorola tegen. ZIjn er hier mensen met ervaringen?

EOS 40D+BG-E2, PS G9
Speedlite 430EX
Glas: EF17-40F4L USM, EF24-105F4L IS USM, Canon 100 F2.8 Macro, EF 70-200F4L USM FD50F1.4

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
TomTom NAVIGATOR 6
Is er ook een mogelijkheid om te kiezen om aparte landen te installeren? Of moet je heel West europa installeren?

Reg. datum: 25 december 2004

@ Neron

Ik heb de Motorola HS820 headset, bevalt me erg goed, ook als handsfreeset. Enige nadeel is het formaat ervan.

Eelco

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
cryonic90 schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:25:
[...]

Is er ook een mogelijkheid om te kiezen om aparte landen te installeren? Of moet je heel West europa installeren?
Het is 1 kaart van West-Europa, maar ik ben ook al pluskaarten tegengekomen voor tt6, de kaarten van tt5 (die ik heb) werken in ieder geval niet

Keep walking citizen...
Reg. datum: 08 januari 2004

hey mensenik heb een vraagje... Hoe kan ik nahdmatig (of hoe dan ook) een snelkoppeling plaatsen of zelf aanmaken en deze zetten op mijn bureaublad... Dus NIET onder start, maar dus gewoon op je wallpaper als het ware, net als de msn snelkoppeling...

Asus A8N-SLI // AMD X2 3800+ @ 2,5 Ghz // ASUS EN7800GT SLI @ 450-1100 @ NV5 //2x Corsair CMX1024-3200C2PT, 2048 MB // Antec TruePower 2.0 550W // Acer al1916 19" Widescreen // 3DMark06 7479

Whatevert

quote:
eelco_akker schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:41:
@ Neron

Ik heb de Motorola HS820 headset, bevalt me erg goed, ook als handsfreeset. Enige nadeel is het formaat ervan.

Eelco
Hoi, bedankt. Dit is helaas niet wat ik zoek. Ik zal 'ns verder googlen. Als ik wat vind laat ik dat hier zien.

EOS 40D+BG-E2, PS G9
Speedlite 430EX

Reg. datum: 14 maart 2006

quote:
chundo schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:56:
[...]
Heb jij ook al ervaring met flitspalen? Die zie ik er niet bij staan.
Bij mijn kaart zitten wel bestanden met flitspalen maar die werken inderdaad niet. Bestanden met POI die ik voor mezelf heb gemaakt in TT5 werken wel gewoon in TT6. De juiste flistpaal bestanden kunnen we vroeg of laat wel weer ergens downloaden of via flitspaal.nl. Kwestie van nog even geduld hebben. De waarschuwing binnen TT6 als je te hard rijdt werkt overigens wel al op mijn M3000.

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
Fiddle schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:14:
hey mensenik heb een vraagje... Hoe kan ik nahdmatig (of hoe dan ook) een snelkoppeling plaatsen of zelf aanmaken en deze zetten op mijn bureaublad... Dus NIET onder start, maar dus gewoon op je wallpaper als het ware, net als de msn snelkoppeling...
Kan in ieder geval met SPB Pocket Plus en ik d8 ook met Wisbar Advance...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Keep walking citizen...
Reg. datum: 08 januari 2004

quote:
Appie_NL schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:14:
[...]

Kan in ieder geval met SPB Pocket Plus en ik d8 ook met Wisbar Advance...
Dat zijn zeker weer progs waar voor ik mag betalen...

Asus A8N-SLI // AMD X2 3800+ @ 2,5 Ghz // ASUS EN7800GT SLI @ 450-1100 @ NV5 //2x Corsair CMX1024-3200C2PT, 2048 MB // Antec TruePower 2.0 550W // Acer al1916 19" Widescreen // 3DMark06 7479

Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
JPS3000 schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:04:
[...]

Bij mijn kaart zitten wel bestanden met flitspalen maar die werken inderdaad niet. Bestanden met POI die ik voor mezelf heb gemaakt in TT5 werken wel gewoon in TT6. De juiste flistpaal bestanden kunnen we vroeg of laat wel weer ergens downloaden of via flitspaal.nl. Kwestie van nog even geduld hebben. De waarschuwing binnen TT6 als je te hard rijdt werkt overigens wel al op mijn M3000.

De 'gewone' flitspaal-poi's van flistpaal.nl werken gewoon als je ze download met poi-edit. Waarom de ov2's van de palen in duitsland, frankrijk, etc. niet werken is mij een raadsel... ik ga ze eens proberen te openen en opnieuw opslaan in ozi en kijken wat ze dan doen.

Vind verder TTN6 niet heel erg byzonder. Grootste vooruitgang is het terugbrengen van functies uit TT3 die er in 5 waren uitgesloopt. (navigeren op coordinaten, 'offline' routeplanner)

In de reviews lees ik dat ie ook borden langs de weg toont (zie je dan ook in screenshots) dit doet de mijne echter niet... Instellingen voor de te hard-rij waarschuwing hadden ook leuk geweest, bij mij knippert ie alleen maar. Geen geluid of wat dan ook. Marges en waarschuwingstypen moet je kunnen ingeven lijkt me?

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Reg. datum: 26 januari 2006

quote:
Fiddle schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:30:
[...]

Dat zijn zeker weer progs waar voor ik mag betalen...

mag?
MOET eigenlijk...

;)

quote:
Niek_ schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:06:
[...]

Iemand een oplossing? Ligt helaas niet aan T-Mobile, heb even met ze gebeld. Laats geinstalleerde programma was Magic Button... :/
Magic Button aanzetten, in de taakbalk die dan verschijnt (als ie niet meteen komt MB weer aanklikken hij verschijnt naast de naast de startknop) daar kan je de "berichten" icoontje aandrukken (ingedrukt houden) en dan keep alive kiezen... Is sowieso wel handig dat die altijd aan staat, gaat het geheel wat sneller... desnoods klik je ook nog hide when inactive aan en zo heb je geen problemen meer met de dubbele verzending... en anders gewoon wachten tot je de verzendmelding krijgt voordat je de berichten wegklikt!

Vario

jeweetzelluf
Reg. datum: 14 augustus 2002

quote:
TomTom NAVIGATOR 6
Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd maar volgens een maat van mij kon je het scherm niet meer kantelen zoals dit in TT5 nog wel kon. Kan iemand bevestigen of dit wel/niet klopt ? Want anders heb ik vrij weinig aan TT6 omdat ik mn navigatie altijd horizonaal gebruik ;)

NES/SNES/GC/DS/GG/MD/SATURN/DC/PS2/PSP/XBOX/XBOX360/NGAGE/JAGUAR/LYNX/NGCD

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
TomTom NAVIGATOR 6
ik vraag me af of dit echt nieuwe kaarten zijn, of dat tomtom gewoon het versienummer leest. mijn adres in duitsland staat namelijk nog steeds niet op de kaart, terwijl het huis er al jaren staat.

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

quote:
Byte_Me schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:14:
[...]

ik vraag me af of dit echt nieuwe kaarten zijn, of dat tomtom gewoon het versienummer leest. mijn adres in duitsland staat namelijk nog steeds niet op de kaart, terwijl het huis er al jaren staat.

Er zijn zeker wijzigingen. Een aantal nieuwe rotondes komen bijvoorbeeld nu wel terug bij mij in de buurt.

quote:
ricost schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:12:
[...]

Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd maar volgens een maat van mij kon je het scherm niet meer kantelen zoals dit in TT5 nog wel kon. Kan iemand bevestigen of dit wel/niet klopt ? Want anders heb ik vrij weinig aan TT6 omdat ik mn navigatie altijd horizonaal gebruik ;)
De optie zit idd niet meer in het menu. Wel kantelt ie feilloos als je het toetsenbord van de 9100 openschuift.

ToMaSZ wijzigde dit bericht 04-09-2006 10:18 (37%)

jeweetzelluf
Reg. datum: 14 augustus 2002

quote:
ToMaSZ schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:16:
[...]

Er zijn zeker wijzigingen. Een aantal nieuwe rotondes komen bijvoorbeeld nu wel terug bij mij in de buurt.

[...]

De optie zit idd niet meer in het menu. Wel kantelt ie feilloos als je het toetsenbord van de 9100 openschuift.
Hmm ja da's wel aardig maar mijn houder in de auto support alleen mn 9100 onopengeklapt ;(

NES/SNES/GC/DS/GG/MD/SATURN/DC/PS2/PSP/XBOX/XBOX360/NGAGE/JAGUAR/LYNX/NGCD

^ Of Barend
Reg. datum: 05 april 2004

Ik heb gisteren geprobeerd PB Pocket Plus te installeren, maar hij geeft altijd aan dat ik weinig ruimte heb en dan kapt ie de installatie af. Terwijl ik bij de installatie kies voor installatie op de SD card. Iemand nog bekend met dit probleem?

En met Tom Tom Navigator 6 heb ik het probleem dat de touchscreen niet werkt en dat ook niet horizontaal werkt.

URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite

quote:
endless schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:51:
Ik heb gisteren geprobeerd PB Pocket Plus te installeren, maar hij geeft altijd aan dat ik weinig ruimte heb en dan kapt ie de installatie af. Terwijl ik bij de installatie kies voor installatie op de SD card. Iemand nog bekend met dit probleem?
Heb je wel genoeg ruimte op je sd-card dan?
quote:
En met Tom Tom Navigator 6 heb ik het probleem dat de touchscreen niet werkt en dat ook niet horizontaal werkt.
Touchscreen wat niet werkt? Klinkt alsof je de smartphone cabfile hebt gebruikt, en niet de pda versie.

ToMaSZ wijzigde dit bericht 04-09-2006 12:03 (5%)

Live sucks...and then you die
Reg. datum: 22 augustus 2006

quote:
ToMaSZ schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:02:
[...]

Heb je wel genoeg ruimte op je sd-card dan?

[...]

Touchscreen wat niet werkt? Klinkt alsof je de smartphone cabfile hebt gebruikt, en niet de pda versie.
Als ik goed geinformeerd ben, bestaat er geen smartphone-versie van TomTom Navigator 6. Aangezien het daarover gaat, lijkt me dit niet de oorzaak van het probleem.

--Marc

don't mistake lack of talent for genius

Reg. datum: 29 oktober 2003

Ik ben hier bij een klant een vreemd probleem(mogelijk virus) tegen gekomen. Ze werken bij deze klant met enkele 1000den Qtek's type 9100. Het scherm reageerd niet meer goed op de stylus. Uitlijnen is onmogelijk je kunt op geen mogelijkheid meer naar uitlijnen navigeren(ook niet met het fysieke toetsenbord). Bluetooth is ineens aangezet(te zien aan het blauwe ledje). Vandaag duiken meerdere Qteks op met dit probleem. Is iemand dit probleem al eens tegen gekomen? Ik vermoed dat het een virus is. De vraag is nu natuurlijk hoe is de Qtek nu hard te resetten als je met geen mogelijkheid bij het hardreset menu kunt komen..

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: