Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
2B Silver Sonic
Reg. datum: 27 januari 2001

quote:
Byte_Me schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:00:
[...]

had ik ook, maar toen bleek dat hij voor een deel onder de rand geschoven was. in principe zou hij groot genoeg moeten zijn om het zichtbare deel te bedekken.
Oké, dan heb ik 'm aan de ene kant dus teveel in de hoek geduwd. Is 'ie makkelijk te verwijderen en opnieuw te plakken?

Reg. datum: 26 januari 2006

quote:
ToMaSZ schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:42:
[...]

Is dit niet opgelost door hem te sluiten met een close-button tooltje of via system/memory/running programs?

Het lijkt me dat ie gewoon blijft draaien in de snooze mode...

doe nu een test... maar dan weet ik dus morgen of hij door blijft gaan hoewel hij dit aangeeft...

Ik heb eeb close programma, maar ik druk op de grote cancel knop 's ochtend en wil dan de volgende dag gewoon weer een wekker, klaar! niks aandrukken oid!

Vario

Vario II Te duur :)
Reg. datum: 01 juni 2006

Alle programma's die ik hier een beetje lees en fatsoenlijk werken die moet je betalen.
Ik heb geen zin in freeware wat me vario verneukt.

Wisbar Advanced 2 - Wisbar Advanced Desktop ( Gratis )
Weatherpanel - PocketBreeze - IconXT - Resco Keyboard PRO ?
GSPlayer 2 - SBSH Clock - psShutXP, deze is ook gratis.

Wil eigenlijk zo'n gratis 'Weer' 2day scherm + wat leuke bat/mb specs.

Hebben jullie allemaal netjes betaald ? ( Yeah-Right ) Of waar halen jullie de software vandaan ?

NeoMe450 wijzigde dit bericht 31-08-2006 17:16 (8%)

Mda Vario 1 Inclu T-Mobile 1-Jarig 200 Min Relax + P.I.T.

haapsie is eepsie!
Reg. datum: 28 november 2003

Genoeg te vinden. Op GoT iig hier die alweer een jaar of 3 loopt:

[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

Verder ff googlen levert genoeg sites die overzichten van freeware ppc spul geven. Ik snap alleen niet waarom het je Vario zou "verneuken"... :?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
bonetone schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:06:
[...]

Oké, dan heb ik 'm aan de ene kant dus teveel in de hoek geduwd. Is 'ie makkelijk te verwijderen en opnieuw te plakken?
ja dat gaat heel makkelijk. alleen uitkijken voor stof en vette vingers

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Use the FAQing SEARCH!
Reg. datum: 06 januari 2001

Ok, vreemd probleem.

Sinds vanmiddag laat werken mijn microfoon en boxjes niet meer. Ik hoor geen enkel geluid meer als ik op me telefoon bezig ben en als mensen mij bellen horen ze mij ook niet.

Heb al meerdere soft- en hardresets gedaan, batterij eruit gehaald, echt alle instellingen nagelopen, maar niets helpt...

Vreemde is wel dat als ik koptelefoon aansluit ik wel geluid heb en te verstaan ben.

Kunnen de mic en boxjes allebei tegelijk defect zijn geraakt? Staat wel custom T-Mobile rom op, wellicht heeft die er iets mee te maken.

...

Kom ik gelijk bij 2de probleem.

Ik ben vorige keer al heleboel smsjes kwijtgeraakt na installatie van een nieuwe ROM die ik graag had willen bewaren. Hoe voorkom ik dat dit weer gebeurt?

Kan nergens iets vinden over exporteren van sms berichten of backuppen hiervan?

AMD64 3500+ Venice | Asus A8N-E | 2x Kingston 1024MB 400MHz DDR CAS 2 @ Dual Channel | Sapphire ATI Radeon x800 GTO2 DDR3 | IIyama VisionMaster 400 - 17" Screen | 72Gb WD Raptor + 200GB Samsung HD | Tagan TG480-U22 480W | Onboard AC97

PD7F - eet Beemster Kaas

staat ook op de FP maar net getest: http://go.connect.yahoo.com/go/home
CAB file gedownload en nu kan ik eindelijk mijn Yahoo! calendar synchroniseren met de Vario (lukte eerder niet om dat ik een Mac adept ben).
Echt leuke app, synct ook al je mail folders in Yahoo : nu dus echt connected :D

You might be a redneck if Your house still has the "WIDE LOAD" sign on the back., .... ..

Reg. datum: 27 januari 2005

quote:
dlawit schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:54:
[...]

doe nu een test... maar dan weet ik dus morgen of hij door blijft gaan hoewel hij dit aangeeft...

Ik heb eeb close programma, maar ik druk op de grote cancel knop 's ochtend en wil dan de volgende dag gewoon weer een wekker, klaar! niks aandrukken oid!
Heb hetzelfde probleem. Snap niet goed waarom Cancel drukken niet werkt. Als iemand een oplossing weet.....

.....biertje?

Reg. datum: 28 oktober 2005

quote:
Osdorp-Dude schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:37:
Ok, vreemd probleem.

Sinds vanmiddag laat werken mijn microfoon en boxjes niet meer. Ik hoor geen enkel geluid meer als ik op me telefoon bezig ben en als mensen mij bellen horen ze mij ook niet.

Heb al meerdere soft- en hardresets gedaan, batterij eruit gehaald, echt alle instellingen nagelopen, maar niets helpt...

Vreemde is wel dat als ik koptelefoon aansluit ik wel geluid heb en te verstaan ben.

Kom ik gelijk bij 2de probleem.

Ik ben vorige keer al heleboel smsjes kwijtgeraakt na installatie van een nieuwe ROM die ik graag had willen bewaren. Hoe voorkom ik dat dit weer gebeurt?

Kan nergens iets vinden over exporteren van sms berichten of backuppen hiervan?

Probleem 1: Het schakelaartje in de koptelefoonaansluiting zit vast. De telefoon denkt dus dat je een headset aangesloten hebt. Een kwestie van friemelen met het stekkertje in de aansluiting.
Je bent trouwens al nummer tig met deze vraag. Zoeken had ook geen kwaad gekund
Kom ik gelijk bij jouw probleem 2: Kijk 1 bladzijde terug!!!

scrush wijzigde dit bericht 31-08-2006 23:28 (18%)

Use the FAQing SEARCH!

quote:
scrush schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:25:
[...]

Probleem 1: Het schakelaartje in de koptelefoonaansluiting zit vast. De telefoon denkt dus dat je een headset aangesloten hebt. Een kwestie van friemelen met het stekkertje in de aansluiting.
Je bent trouwens al nummer tig met deze vraag. Zoeken had ook geen kwaad gekund
Kom ik gelijk bij jouw probleem 2: Kijk 1 bladzijde terug!!!

Dat was het dus niet, na opladen deed hij het gewoon weer. Heb lopen friemenel, peuteren, schoonmaken, wat oorzaak nu was is me echt onduidelijk...

Heb de JeyoMobileExtensie gedownload, bedankt voor de tip!

Mesh wijzigde dit bericht 01-09-2006 09:04 (4%)

AMD64 3500+ Venice | Asus A8N-E | 2x Kingston 1024MB 400MHz DDR CAS 2 @ Dual Channel | Sapphire ATI Radeon x800 GTO2 DDR3 | IIyama VisionMaster 400 - 17" Screen | 72Gb WD Raptor + 200GB Samsung HD | Tagan TG480-U22 480W | Onboard AC97

Ik heb net draadloos internet thuis en alles werkt perfect. Ik kan internetten en e-mailen, maar nu is mijn vraag hoe kan ik makkelijk inloggen op mijn hotmail account. Ik wil het liefst niet doen via msn of via www.hotmail.com. Kan het ook via het outlook programma?

quote:
bartje100 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:36:
[...]

Heb hetzelfde probleem. Snap niet goed waarom Cancel drukken niet werkt. Als iemand een oplossing weet.....

najah is er überhaupt iemand die pocket wakeup gewoon werkend heeft?
Ik heb Magic-button oko draaien, maar ik sluit toch niks af via het kruisje rechtsboven :s

quote:
Osdorp-Dude schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 08:59:
[...]

Dat was het dus niet, na opladen deed hij het gewoon weer. Heb lopen friemenel, peuteren, schoonmaken, wat oorzaak nu was is me echt onduidelijk...

Constructiefout dus...
Je had overigens beide antwoorden op je vragen wel kunnen vinden via de search functie...

Vario

quote:
deffie100 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:07:
Ik heb net draadloos internet thuis en alles werkt perfect. Ik kan internetten en e-mailen, maar nu is mijn vraag hoe kan ik makkelijk inloggen op mijn hotmail account. Ik wil het liefst niet doen via msn of via www.hotmail.com. Kan het ook via het outlook programma?

Die staat toch standaard onder je "berichten"-knop...
één keer aanmelden bij pocket msn en hij staat er in

dan kan je op je berichten knop drukken (linksboven default) en dan naar rechts op het D-pad of menu>accounts wisselen...
daar staat hotmail dan bij

dan menu>verzenden ontvangen en hij haalt je mail op

als je echter een mail maakt of dingen verwijdert oid moet je wel op verzenden/ontvangen drukken anders wordt de mail niet verzonden en worden de mailtjes die je weggooit niet verwerkt op de Hotmailservert...
Overigens doet mijn hotmail wat vaag, want als ik (bijvoorbeeld) spam heb verwijdert en ik druk dan op verzenden/ontvangen dan haalt hij gewoon opnieuw mijn hotmaillijst weer binnen en staan de verwijderde berichten er gewoon als ongelezen bij!
Vandaag (over GPRS) even niet!

WM5 blijft frustrerend... :(

dlawit wijzigde dit bericht 01-09-2006 12:24 (1%)
Reden: probleem opeens verdwenen

Vario

Reg. datum: 18 augustus 2000

Ja WM5 is lastig soms..
Ook hier een probleempje met een nieuwe Vario.. bij aanmelden met een Hotmail MSN account, op Hotmail gaat hij automatisch mail ´syncen´ met het mailprogje van MS op de Vario.. dat trekt hij niet en loopt vast

Softreset nodig.
Kent iemand dit?

Keep walking citizen...
Reg. datum: 08 januari 2004

Even een tip voor iedereen die nog een tof spel het toestel wil...

ARVALE II

Is echt zeer vermakelijk.

Tip... Misschien iets voor de startpost :P

Fiddle wijzigde dit bericht 01-09-2006 21:14 (11%)

Asus A8N-SLI // AMD X2 3800+ @ 2,5 Ghz // ASUS EN7800GT SLI @ 450-1100 @ NV5 //2x Corsair CMX1024-3200C2PT, 2048 MB // Antec TruePower 2.0 550W // Acer al1916 19" Widescreen // 3DMark06 7479

Reg. datum: 18 juli 2004

kan je evt. de schermresolutie veranderen bij de mda vario?m'n jpeg foto's worden erop weergegeven alsof we weer terug zijn in de 486 tijd :P en plaatjes in internet explorer zien er ook niet uit

BOFH @ #Netwerken

quote:
Arnout84 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:57:
kan je evt. de schermresolutie veranderen bij de mda vario?m'n jpeg foto's worden erop weergegeven alsof we weer terug zijn in de 486 tijd :P en plaatjes in internet explorer zien er ook niet uit
het scherm heeft een resolutie van 240x320 (of 320x240) dat kan je niet aanpassen tenzij je er een ander scherm (en controller) in plaatst, iets wat niet mogelijk is ;)

21-10 (5743): En doe dan direct mee met 'De Apen'
22-10 (6118): Parkstad Power! :p
06-11 (0848): I love GoT

SMS "SIG bericht" naar 0614447538

Reg. datum: 02 september 2006

ik heb wat problemen met het afspelen van muziek op mijn vario. Op sommige momenten blijft het nummer 'hangen' om daarna weer verder te spelen, heel irritant. De mp3'tjes zijn 192 kbs VBR, is dit te hoog voor de speler? Of is er misschien een andere mp3speler voor de vario die het beter doet? Of zijn er andere instellingen die misschien niet kloppen ofzo?

En tweede vraag, is het mogelijk om de vario met itunes te syncen op de pc?

dank

Reg. datum: 04 februari 2002

quote:
Niek_ schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:03:
Heb nu met Magic Button het probleem dat iedereen m'n smsjes dubbel ontvangt. Heb al gekeken of de in de startpost gemelde oplossing (voor Sbp Pocket Plus) ook voor Magic Button opgaat. Het is me helaas niet gelukt. Iemand met hetzelfde probleem + oplossing? :)
Iemand een oplossing? Ligt helaas niet aan T-Mobile, heb even met ze gebeld. Laats geinstalleerde programma was Magic Button... :/

Ik weet niks nuttigs.....wat weet ik eigenlijk wel? Weinig...

quote:
Erkens schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:35:
[...]

het scherm heeft een resolutie van 240x320 (of 320x240) dat kan je niet aanpassen tenzij je er een ander scherm (en controller) in plaatst, iets wat niet mogelijk is ;)
hmm oke maar waarom geeft ie dan zo'n belabberd beeld als het op foto's aankomt..deed ie eerst volgens mij nooit

Reg. datum: 27 augustus 2006

Hey Hey,

Ik wil een hard-reset doen maar voor dat ik dat doe wil ik eerst 3 dingen backuppen.

1. contactpersonen
2. sms-berichten
3. agenda

Is er een gratis programma waarmee ik dat kan doen?

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 2GB MDT PC2 6400 - XFX 8800GTS 320Mb

quote:
Eric-B schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:17:
Hey Hey,

Ik wil een hard-reset doen maar voor dat ik dat doe wil ik eerst 3 dingen backuppen.

1. contactpersonen
2. sms-berichten
3. agenda

Is er een gratis programma waarmee ik dat kan doen?
kan gewoon met active sync..bijgeleverd op je cd rom

Use the FAQing SEARCH!

quote:
Arnout84 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 22:45:
[...]

kan gewoon met active sync..bijgeleverd op je cd rom
Behalve sms, dat kan met Jeyo mobile extender

Reg. datum: 11 juni 2003

Ik heb sinds kort het probleem dat het volume-schuifje heel erg stroef gaat en niet meer terugveert in zijn oude positie. Ik wil hem dus terugsturen naar t-mobile.
Nou heb ik ooit een keer een poging gedaan de cid en sim te unlocken, maar ik heb er uiteindelijk nooit een andere rom op weten te zetten. Ik wil nu echter zeker weten of dit destijds idd de cid/sim geunlocked is, hoe kan ik dit doen en eventueel de cid lock terugplaatsen om mijn garantie te behouden?

Reg. datum: 22 augustus 2003

Ik kom er net achter dat ik het rubberen stripje dat op de achterkant van de vario zit, op de batterij klep. ben verloren doordat hij dus plotseling is losgelaten. Ik vroeg mij af kan je deze nog los bestellen ofzo ? Alvast bedankt !

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: