Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
De Mosselman
Reg. datum: 16 september 2002

quote:
mbooij schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:43:
[...]

Ik heb dus al 2 kleine krasjes op mijn display zitten. Worden deze minder zichtbaar met een protector of moet ik eerst een mannier vinden om deze krasjes weg te poleisten?

Allemaal erg interresant over dat GPRS (ook al is het de 6e keer dat er in dit topic over begonnen wordt) maar wie kan mij helpen met mijn kras. Ik was zo slim om geen verzekering af te sluiten.
Is het nodig om de kras te verwijderen alvorens ik een protector installeer en wat voor goedje moet ik dan gebruiken?

Intel Q6600@3.3Ghz, 2x2GB, ASUS P5K, Nvidia Geforce 8600

Reg. datum: 27 januari 2005

quote:
mbooij schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:23:
[...]

Allemaal erg interresant over dat GPRS (ook al is het de 6e keer dat er in dit topic over begonnen wordt) maar wie kan mij helpen met mijn kras. Ik was zo slim om geen verzekering af te sluiten.
Is het nodig om de kras te verwijderen alvorens ik een protector installeer en wat voor goedje moet ik dan gebruiken?

Zeg bijdehandje, als er voor de 6e keer over begonnen wordt kun je ons vast wel de oplossing vertellen...... >:)

En voor krasjes op glaasjes zou je misschien beter naar de huishoudbeurs kunnen gaan, i.p.v. je vraag hier steeds te herhalen....
|:(

.....biertje?

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
mbooij schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:23:
[...]

Is het nodig om de kras te verwijderen alvorens ik een protector installeer
probeer het en je zult het weten
quote:
en wat voor goedje moet ik dan gebruiken?

geen idee, maar je hebt toch van die standaard dingetjes voor displaykrassen. zoek het op en vraag of het ook voor touchscreens werkt

sowieso moet je zsm een protector installeren, anders heb je straks 3, 4, 5 ,etc krassen

Byte_Me wijzigde dit bericht 30-08-2006 10:21 (7%)

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

De Mosselman

quote:
bartje100 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:16:
[...]

Zeg bijdehandje, als er voor de 6e keer over begonnen wordt kun je ons vast wel de oplossing vertellen...... >:)

En voor krasjes op glaasjes zou je misschien beter naar de huishoudbeurs kunnen gaan, i.p.v. je vraag hier steeds te herhalen....
|:(

De beste oplossing voor de Orange GPRS cheaters is om hier gewoon geen gebruik van te maken. Ik heb ook Orange en voor mij is 25MB voldoende. Gebruik een GPRS data monitor om dit een beetje in de gaten te houden en er is geen probleem. Waarom zou je zo zwaar willen internetten op je PDA? Dan pak je toch even een laptop of gebruik je Wifi?

P.S. erg leuk over de huishoudbeurs... we hebben het hier over een kras op mijn touchscreen. Daar helpt glassex niet erg bij.

quote:
Byte_Me schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:20:
[...]

probeer het en je zult het weten

[...]

geen idee, maar je hebt toch van die standaard dingetjes voor displaykrassen. zoek het op en vraag of het ook voor touchscreens werkt

sowieso moet je zsm een protector installeren, anders heb je straks 3, 4, 5 ,etc krassen

Dat is dus het vervelende. Het polijst spul is slechts voor hardedisplays is. Je moet best hard drukken om de kras weg te poleisten. Dat vind TFT volgens mij niet erg leuk.

De protector is onderweg maar kan natuurlijk na opening niet nog eens geinstalleer worden omdat er dan allemaal stof op de binnenkant komt.

mbooij wijzigde dit bericht 30-08-2006 10:45 (36%)

Dat was ik niet!
Reg. datum: 05 november 2002

Kent iemand een snelkoppeling om de email te verzenden/ontvangen? (Dus naar Berichten->Menu->Verzenden/Ontvangen)

Jawel dat weet ik wel:
\Windows\tmail.exe -Service "MailAccount" -Sync

neevedr wijzigde dit bericht 30-08-2006 22:36 (25%)

Wie helpt mij aan een Casio DGW-30 Scheidsrechterhorloge?

Reg. datum: 26 januari 2006

quote:
mbooij schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:36:

Dat is dus het vervelende. Het polijst spul is slechts voor hardedisplays is. Je moet best hard drukken om de kras weg te poleisten. Dat vind TFT volgens mij niet erg leuk.

De protector is onderweg maar kan natuurlijk na opening niet nog eens geinstalleer worden omdat er dan allemaal stof op de binnenkant komt.

Ik weet niet of een touchscreen met kras te repareren is, maar de plaklaag van de Brando Screenprotectors is toch iets anders dan lijm?

Mijn TMobile protector was beschadigd (gelukkig niet mijn scherm) en heb nu een supermooie Brando, deze zijn herplaatsbaar naar mijn weten (mits je voorzichtig bent) en dus ook af te speoelen onder de kraan...
Kan je hem droogmaken en er weer opplakken (zal wel niet 100% veilig zijn)

Vraag:
Wie heeft een goed alarmprogramma voor de vario (of iig WM5)???
Als ik 's nachts een sms krijg en ik lees hem niet dan gaat mijn alarm niet af.
Daarom heb ik pocketalarm geinstalleerd, maar die blijjkt nu opeens niet meer op te starten :s
mjah die deed het ook soms niet

Die doet het dan soms ook niet!

Ik baal van verslapen!

dlawit wijzigde dit bericht 30-08-2006 17:03 (1%)
Reden: Programma zat op sdcard en die lag naast de phone ipv in het schuifje

Vario

foetsie

dlawit wijzigde dit bericht 30-08-2006 17:02 (98%)
Reden: dubbel

Vario

Reg. datum: 14 november 2005

Mensen,

Ik heb ff een vraag:

Heb zojuist mijn Vario geupdate qua rom van 1vd eerste t-mobile roms naar de huidige.
Alles verliep prima, hard reset uitgevoerd en vervolgens netjes een sofreset uitgevoerd voordat die "extended rom" werd geinstalleerd. Toen mijn oude extended rom er weer opgegooid, alleen de dingen geinstalleerd die ik wou hebben. Maar nu is mijn vraag, zijn die nieuwe beloofde verbeteringen allemaal wel uitgevoerd ? De commanager enzo wel. GPRS en prut werkt ook weer prima nadat ik die met de hand weer geinstalleerd hebt. Maar iets zegt me dat 't niet compleet is ? of toch wel ?

Bedankt !

Reg. datum: 04 februari 2002

Heb nu met Magic Button het probleem dat iedereen m'n smsjes dubbel ontvangt. Heb al gekeken of de in de startpost gemelde oplossing (voor Sbp Pocket Plus) ook voor Magic Button opgaat. Het is me helaas niet gelukt. Iemand met hetzelfde probleem + oplossing? :)

Ik weet niks nuttigs.....wat weet ik eigenlijk wel? Weinig...

^ Of Barend
Reg. datum: 05 april 2004

Hmm.. Ik heb sinds afgelopen zaterdag dus ook een Vario, met de nieuwste (2.21.2.108) extROM. Maar toch loopt ie af-en-toe nog vast. Gewoon op het "vandaag" scherm terwijl ik niets doe en de Vario gelocked is. Als ik dan terug wil doet ie niks meer en moet ik accu eruit halen en weer terugdoen.
Zal ik ermee teruggaan? Of een andere ROM erop flashen? Of get de tmobile site niet de nieuwste ROM aan?

Vijfmiljoen-zeshonderdzevenendertigduizend-negenhonderdzevenendertig euro!
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite

quote:
dlawit schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:57:
[...]

Vraag:
Wie heeft een goed alarmprogramma voor de vario (of iig WM5)???
Als ik 's nachts een sms krijg en ik lees hem niet dan gaat mijn alarm niet af.
Daarom heb ik pocketalarm geinstalleerd, maar die blijjkt nu opeens niet meer op te starten :s
mjah die deed het ook soms niet

Die doet het dan soms ook niet!

Ik baal van verslapen!

Ik gebruik Pocket WakeUp, bevalt geweldig. Meerdere alarmen mogelijk, elk met eigen mp3, snooze, trilfunctie etc. Ergens op Smarterphones.com staat wel een link.
Ent is nog gratis ook....geloof ik.

.....biertje?

quote:
[...]

De beste oplossing voor de Orange GPRS cheaters is om hier gewoon geen gebruik van te maken. Ik heb ook Orange en voor mij is 25MB voldoende. Gebruik een GPRS data monitor om dit een beetje in de gaten te houden en er is geen probleem. Waarom zou je zo zwaar willen internetten op je PDA? Dan pak je toch even een laptop of gebruik je Wifi?

P.S. erg leuk over de huishoudbeurs... we hebben het hier over een kras op mijn touchscreen. Daar helpt glassex niet erg bij.

Zo poeh poeh....daar hebben we wat aan! |:(
In de trant van: Waarom wil je een krasvrij scherm, je kunt het zo ook lezen?
Laat dan je tips maar achterwege.....

Trouwens wel succes met het vinden van een oplossing voor je scherm......blijft klote (ondanks je bijdehante posts) ;)

.....biertje?

Reg. datum: 11 juni 2003

quote:
endless schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:28:
Hmm.. Ik heb sinds afgelopen zaterdag dus ook een Vario, met de nieuwste (2.21.2.108) extROM. Maar toch loopt ie af-en-toe nog vast. Gewoon op het "vandaag" scherm terwijl ik niets doe en de Vario gelocked is. Als ik dan terug wil doet ie niks meer en moet ik accu eruit halen en weer terugdoen.
Zal ik ermee teruggaan? Of een andere ROM erop flashen? Of get de tmobile site niet de nieuwste ROM aan?
heb je niet gewoon je vario vergrendeld? klik dan eens op 'ongrendelen" :)

SENATVS·POPVLVSQVE·ROMANVS·DIVO·TITO·DIVI·VESPASIANI·FILIO·VESPASIANO·AVGVSTO

^ Of Barend
Reg. datum: 05 april 2004

quote:
_Pumba_ schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:38:
[...]

heb je niet gewoon je vario vergrendeld? klik dan eens op 'ongrendelen" :)

Dat is het probleem juist.. Dat gaat dus niet meer omdat ie dan vastgelopen is.
Uitknop werkt ook niet.

Vijfmiljoen-zeshonderdzevenendertigduizend-negenhonderdzevenendertig euro!
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite

Reg. datum: 16 september 2005

Is er ook een programma die je smsjes opslaat of naar je pc kan zetten?
Ik wil namelijk een nieuwe T-mobile rom op mijn MDA Vario gooien, maar ik ben bang dat ik mijn smsjes dan kwijt ben. Wie weet het?

Dat was ik niet!
Reg. datum: 05 november 2002

Wie helpt mij aan een Casio DGW-30 Scheidsrechterhorloge?

Reg. datum: 16 september 2005

thanks mate d:)b

Reg. datum: 06 juli 2005

quote:
bartje100 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:06:
[...]

Ik heb het zelfde probleem. Hoewel het soms wel weer werkt. Meestal verbreek ik dan even de GPRS-verbinding voordat ik ga Wifi'en...
Maar als iemand een betere oplossing heeft...graag!

Mmm. als ik mijn gprs verbinding verbreek werkt het nog steeds niet, hij blijft in pocketIE 'zoeken' naar de webpagina, waarschijnlijk omdat hij dus verbinding probeert te maken met die proxy van Orange World.

quote:
[...]

Ja, dat is dus geen oplossing. Ik gebruik de Orange World hack om via Mail2Web mijn push-email op mijn wizard te ontvangen, hiervoor is 25mb net iets te weinig.

quote:
bartje100 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:39:
[...]

Ik gebruik Pocket WakeUp, bevalt geweldig. Meerdere alarmen mogelijk, elk met eigen mp3, snooze, trilfunctie etc. Ergens op Smarterphones.com staat wel een link.
Ent is nog gratis ook....geloof ik.

Die heb ik ook dus, supersysteem!

maar

Als ik 's ochtends heb gesnoozed (keertje of twee maximaal met 5 min. pauze) en ik zeg dan close, dan heb ik als ik pocket wakeup open hetvolgende staan:
Snooze, no alarm due
this alarm is set to repeat. bladiebla

dus dat kan ik elke keer weer aanklikken (als ik het niet vergeet) anders gaat ie 's ochtend niet meer af...

Heb iemand anders hetzelfde???

Vario

Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
dlawit schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:01:
[...]

Die heb ik ook dus, supersysteem!

maar

Als ik 's ochtends heb gesnoozed (keertje of twee maximaal met 5 min. pauze) en ik zeg dan close, dan heb ik als ik pocket wakeup open hetvolgende staan:
Snooze, no alarm due
this alarm is set to repeat. bladiebla

dus dat kan ik elke keer weer aanklikken (als ik het niet vergeet) anders gaat ie 's ochtend niet meer af...

Heb iemand anders hetzelfde???

Is dit niet opgelost door hem te sluiten met een close-button tooltje of via system/memory/running programs?

Het lijkt me dat ie gewoon blijft draaien in de snooze mode...

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Waar is de brando screenprotector voor de qtek het goedkoopst?
Ik weet dat het ergens in dit draadje staat maar ik kon het niet vinden (zoeken naar de speld in de hooiberg).

bvd

http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone

Reg. datum: 14 mei 2004

ik heb hem hier gekocht gpsplaza.nl (7 euro incl. verzendkosten)

Maite wijzigde dit bericht 31-08-2006 12:42 (29%)

N95 | Wii | Digitenne |

De Mosselman

quote:
bartje100 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:42:
[...]

Zo poeh poeh....daar hebben we wat aan! |:(
In de trant van: Waarom wil je een krasvrij scherm, je kunt het zo ook lezen?
Laat dan je tips maar achterwege.....

Trouwens wel succes met het vinden van een oplossing voor je scherm......blijft klote (ondanks je bijdehante posts) ;)

Met Displex (gekocht bij de Belcompany voor 5 euro) heb ik de krassen aardig weg kunnen werken. Ik ga echter niet te ver met poetsen omdat ik dan misschien het schermpje beschadig. Hopelijk zie je er niets meer van als ik er een protector op doe.

Over de Orange GPRS hack: Volgens mij is er geen goede oplossing voor het gebruik van de poort icm Wifi internetten. Als die er in de toekomst wel komt (bijvoorbeeld in de vorm van een andere verbindingdmanager) hou ik me ook aanbevolen.

mbooij wijzigde dit bericht 31-08-2006 13:51 (3%)

2B Silver Sonic
Reg. datum: 27 januari 2001

quote:
Maite schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:41:
ik heb hem hier gekocht gpsplaza.nl (7 euro incl. verzendkosten)
Ja ik ook, maar het gekke is dat die van mij een paar millimeter te klein is. Hoort dat zo of heb ik gewoon een verkeerde gekregen? Volgens de verpakking was ie wel voor een MDA Vario :?

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
bonetone schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:53:
[...]

Ja ik ook, maar het gekke is dat die van mij een paar millimeter te klein is. Hoort dat zo of heb ik gewoon een verkeerde gekregen? Volgens de verpakking was ie wel voor een MDA Vario :?
had ik ook, maar toen bleek dat hij voor een deel onder de rand geschoven was. in principe zou hij groot genoeg moeten zijn om het zichtbare deel te bedekken.

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: