Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
xychix schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:30:
[...]

iemand ? geluid staat verder wel aan. als in ringtones, alarm, agenda..

Het is enkel het ontvangen van mail / sms wat niet meer doet
Je kan door op het speakertje het volume van je PDA en telefoon instellen. Waarom weet ik ook niet maar enkel de beltoon regel je met het telefoongedeelte. Berichten ed vallen onder PDA gedeelte, als je daar het volume harder zet hoor je wel de toon bij berichten ed.

Reg. datum: 08 januari 2000

Nadat ik lang heb gewacht op de P990i heb ik vandaag besloten dat het de 9100 wordt; 185 euro met een 1 jarige verlenging met Vodafone :) (alleen hadden ze hem niet op voorraad maar morgen komt ie weer binnen).

Heeft iemand een SSH client erop draaien? En zo ja welke (en is het een beetje stabiel via GPRS?)
Ik heb alvast de upgrade van Marcspace Missing Sync gekocht (19,95) had ooit is de 1.0 gekocht toen ik nog een SPV had maar die werd niet ondersteund ;)

Reg. datum: 12 februari 2001

quote:
Ballebek schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:26:
Nadat ik lang heb gewacht op de P990i heb ik vandaag besloten dat het de 9100 wordt; 185 euro met een 1 jarige verlenging met Vodafone :) (alleen hadden ze hem niet op voorraad maar morgen komt ie weer binnen).

Heeft iemand een SSH client erop draaien? En zo ja welke (en is het een beetje stabiel via GPRS?)
Ik heb PocketPuTTY draaien, maar die heb ik nog niet geprobeerd via GPRS. Over Wifi ben ik de verbinding nog niet plotseling kwijtgeraakt, dus als GPRS niet uitvalt, zal de SSH verbinding dat ook niet doen :).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Reg. datum: 08 januari 2000

quote:
Japie_17 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:28:
[...]

Ik heb PocketPuTTY draaien, maar die heb ik nog niet geprobeerd via GPRS. Over Wifi ben ik de verbinding nog niet plotseling kwijtgeraakt, dus als GPRS niet uitvalt, zal de SSH verbinding dat ook niet doen :).

Kan ik tenminste op vakantie Tetris spelen via SSH / Emacs 8)7
Welke versie draai jij? Ik zie er 3 staan :)

quote:
Ballebek schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:40:
[...]

Kan ik tenminste op vakantie Tetris spelen via SSH / Emacs 8)7
Welke versie draai jij? Ik zie er 3 staan :)

Ik heb de stable versie: http://www.pocketputty.ne...-preapha-wm2003-0.53b.zip
van deze site: http://www.pocketputty.net/download.html.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

weet iemand hoe lang een reparatie duurt. ik heb mijn vario twee weken geleden opgestuurd. nog niks gehoord. :(

Reg. datum: 24 juni 2004

quote:
struik schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:38:
Ik ben in t bezit van een MDA van T-mobile en deze wil ik sync met OWA2000 hier op de zaak.
OWA maakt gebruik van het Free SSL Certificaat van Startcom.

Nou kan ik in active sync in WM5 op de PDa aangeven dat die moet syncen met OWA, maar de pda komt steeds met de melding "het beveiligingscertificaat op de server is ongeldig" code 0x80072f0D

Maar als ik via https://webmail.bedrijf/exchange erheenga kan ik er wel op? 8)7
Het zal ongetwijfelt door t certificaat komen en heb al meerdere exports gemaakt en deze op de MDA geinstalleerd, maar telkens zie ik weer dat deze niet kan syncen....

Wie helpt me _/-\o_
NIEMAND???

( . )( . )

Dat was ik niet!
Reg. datum: 05 november 2002

quote:
Psst: Google? of http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/syncerrors.htm

neevedr wijzigde dit bericht 25-07-2006 12:35 (17%)

Wie helpt mij aan een Casio DGW-30 Scheidsrechterhorloge?

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
Google helpt je ook niet vooruit?
[edit]
Ik moet sneller leren typen

Bebob_NL wijzigde dit bericht 25-07-2006 11:47 (11%)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
Misschien dat je hier wat aan hebt?

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Reg. datum: 23 mei 2006

hey Tweakers,

Is er een manier om het toetsenbord wat stroever te krijgen. Bij de minste of geringste beweging verschuift het toetsenbord een klein beetje. Het is een klein probleem. maar ik heb em pas net dus het zou lullig zijn als dit alleen maar erger zou worden.

mvg

ik word er echt helemaal gek van. Ben echt van plan em terug te brengen en een nieuwe te vragen. Hier moet ik nog een jaar mee..of is er iets tegen te doen?? Plz help!

SHAKI wijzigde dit bericht 25-07-2006 19:51 (24%)

Dat was ik niet!

quote:
SHAKI schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:00:
hey Tweakers,

Is er een manier om het toetsenbord wat stroever te krijgen. Bij de minste of geringste beweging verschuift het toetsenbord een klein beetje. Het is een klein probleem. maar ik heb em pas net dus het zou lullig zijn als dit alleen maar erger zou worden.

mvg

ik word er echt helemaal gek van. Ben echt van plan em terug te brengen en een nieuwe te vragen. Hier moet ik nog een jaar mee..of is er iets tegen te doen?? Plz help!

Tja, iets wat beweegt slijt. Slijt het harder dan je mag verwachten kan je terug gaan natuurlijk en vragen om reparatie. Is dit het enige probleem geef ik je weinig kans dat ze er wat aan kunnen/willen doen.
Je zou aan de hand van deze handleiding de wizard zelf openen en de schroefjes aandraaien.

neevedr wijzigde dit bericht 25-07-2006 20:19 (13%)
Reden: handleiding

Reg. datum: 07 april 2005

ik heb een probleem met activesync:
als ik op de computer in outlook een afspraak maak met een notitie (zeg maar dat onderste gedeelte waar je tekst kunt invoeren bij het maken van een nieuwe afspraak) dan verschijnt deze niet op de vario. Activesync doet wel iets, hij synchroniseert wel, maar de complete afspraak verschijnt niet op de vario.
ditzelfde geldt voor taken en contacten.
erg vreemd, want andersom, van vario naar computer werkt het wel :S
iemand hier ervaringen mee? nog beter: iemand de oplossing?

Maak me gelukkig....Bel!!
Reg. datum: 21 oktober 2002

Ik heb nog iets vreemds waar ik eigenlijk al de hele tijd mee zit.
Ik had OmapClock geinstalleerd op de PDA, maar ik kan het programma nergens terug vinden. Alleen maar een of ander bijgeinstalleerd prog memmaid. OmapClock staat wel in de lijst met geinstalleerde programma's, maar geen enkele referentie ernaar in de programma lijst en ook geen icoontje oid in de installatie map. Wie wat waar? 8)7

telefoontoestel

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
telefoontoestel schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 02:11:
Ik heb nog iets vreemds waar ik eigenlijk al de hele tijd mee zit.
Ik had OmapClock geinstalleerd op de PDA, maar ik kan het programma nergens terug vinden. Alleen maar een of ander bijgeinstalleerd prog memmaid. OmapClock staat wel in de lijst met geinstalleerde programma's, maar geen enkele referentie ernaar in de programma lijst en ook geen icoontje oid in de installatie map. Wie wat waar? 8)7
zoeken met total commander?

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Dat was ik niet!

Voor mijn synchronisatie met een exchange server via Direct push/AUTD heb ik een apparaatadres nodig zodat mijn mda vario 'bij binnenkomst van item' direct gesynchroniseerd wordt. Ik heb verschillende adressen geprobeerd maar geen daarvan werkt.

06xxxxxxxx@tmomail.net
316xxxxxxx@tmomail.net
06xxxxxxxx@tmobile.nl / 316... / t-mobile / .com / enz.

Hier staat een lijst met veel smtp email settings maar niet die van de nederlandse t-mobile. Wie weet die?

De server verstuurd wel een bericht, vul ik namenlijk een normaal werkend email adres in dan komt daar een synchronisatie bericht binnen.

Electronica werkt op rook.
Reg. datum: 19 december 2002

Vraag: is het ook mogelijk om automatisch de volledige mail / bijlagen te downloaden? Ik heb namelijk net zoals velen een internetabbo er bij, en om elke keer op verzenden/ontvangen te moeten drukken.... :/\

En is het mogelijk om mail frequenter te controleren? automatisch dus?

Wait...what?

ja, bij je je accountopties kun je instellen of ie alleen de berichtkoppen download of het hele bericht en om de hoeveel minuten er gecontroleerd moet worden.

Some people like to call me Chuck
It's Charles and you are shit outta' luck
Al 54 deuren.

ROZE!
Reg. datum: 27 september 2000

Mensen, ik heb nu al een tijdje mijn MDA Vario met TomTom erop, nu heb ik hem vd week laten vallen (niks ernstigs) en toen lag mijn geheugenkaartje eruit, toestel uitgezet, kaartje er weer in en toestel weer aangezet alleen nu kan ik via de fileexplorer niet meer op mijn storagecard komen en tomtom ziet ook geen kaarten, nu wilde ik misschien een hard reset uitvoeren maar verlies ik daardoor ook data? Of weet iemand misschien de oplossing voor mijn probleem?

Reg. datum: 19 april 2001

quote:
neevedr schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:09:
Voor mijn synchronisatie met een exchange server via Direct push/AUTD heb ik een apparaatadres nodig zodat mijn mda vario 'bij binnenkomst van item' direct gesynchroniseerd wordt. Ik heb verschillende adressen geprobeerd maar geen daarvan werkt.

gaat niet lukken in nederland, zorgen dat de exchange server minimaal 2003 sp2 is
en je 9100 updaten met aku2

daarna kan je wel push email gebruiken

quote:
r00tie schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:42:
Mensen, ik heb nu al een tijdje mijn MDA Vario met TomTom erop, nu heb ik hem vd week laten vallen (niks ernstigs) en toen lag mijn geheugenkaartje eruit, toestel uitgezet, kaartje er weer in en toestel weer aangezet alleen nu kan ik via de fileexplorer niet meer op mijn storagecard komen en tomtom ziet ook geen kaarten, nu wilde ik misschien een hard reset uitvoeren maar verlies ik daardoor ook data? Of weet iemand misschien de oplossing voor mijn probleem?
Probeer eerst eens een soft-reset door het knopje aan de rechterkant in te duwen met je stylus. Dat wil ook wel eens helpen. Je raakt er geen programma's of gegevens door kwijt :).

ROZE!
Reg. datum: 27 september 2000

quote:
Japie_17 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:25:
[...]
Probeer eerst eens een soft-reset door het knopje aan de rechterkant in te duwen met je stylus. Dat wil ook wel eens helpen. Je raakt er geen programma's of gegevens door kwijt :).
Thnx voor je hulp, ik had dit al geprobeerd maar dat werkte helaas niet, heb net maar het SD kaartje die ineens wel weer tevoorschijn kwam in de file explorer in mijn digicam geformatteerd en de mappen van tomtom terug gezet en alles werkt weer naar behoren!

Maak me gelukkig....Bel!!
Reg. datum: 21 oktober 2002

quote:
Byte_Me schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:06:
[...]

zoeken met total commander?
Is up and running maar kan dus ook niets vinden. Ik kan trouwens eigenlijk niet eens een echte installatie map vinden voor dit programma. Alleen de map met het installatie bestand die ik OmapClock heb genoemd. Waar hoort deze te staan en heeft dit programma mss nog een speciale plek/manier van installeren? Ik heb em nu namelijk, net als bijna alle programma's, op mn SD kaart geinstalleerd.

telefoontoestel

Member since 2001
Reg. datum: 01 februari 2001

Ik heb vandaag mijn M3000 binnengekregen.
Nadat ik hem aangesloten had op mijn PC kreeg ik hem niet gesyncted met activesync 4.2.

Op modaco een bestand gevonden waarme ik de verbinding van de usb om kan zetten naar serieel
( USBSwitch_PPC.CAB ) :)
Daarmee los je het activesync probleem op:
http://www.modaco.com/ind...d=736144&#entry736144

Echter kwam ik niet op mijn wizzard, ook dat was eenvoudig te omzeilen:

Telefoon aangesloten.
Via de taskmanager WCESMgr.exe en wcescomm.exe afgesloten.
Via de verkenner wcescomm.exe weer opgestart en naar het venster van activesync gegaan.

NU kan je wel op explore (verkennen) klikken en kan je bestanden overzetten :) :)
de cab ( USBSwitch_PPC.CAB ) op de telefoon gezet.
USB kabel uitgetrokken

en via de verkenner van de telefoon de cab gestart.
Daarna via programma's/usb switch de usb op serieel gezet ipv rndis.
daarna weer activesync opgestart, kabel erin en Voila :) :)
Hij synct :)

equinoxe wijzigde dit bericht 26-07-2006 21:38 (3%)

Bracht de PCB plotter naar GoT

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
telefoontoestel schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:37:
[...]

Is up and running maar kan dus ook niets vinden. Ik kan trouwens eigenlijk niet eens een echte installatie map vinden voor dit programma. Alleen de map met het installatie bestand die ik OmapClock heb genoemd. Waar hoort deze te staan en heeft dit programma mss nog een speciale plek/manier van installeren? Ik heb em nu namelijk, net als bijna alle programma's, op mn SD kaart geinstalleerd.
tsja, ik zou zeggen, lees de tutorial. link staat in de OP. daarin staat dus dat je het programma niet op de geheugenkaart mag installeren.

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: