Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Giox schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:07:
[...]

Ik denk dat daarvoor eerst toestemming bij de huidige topicstarter gevraagd moet worden
Je hebt helemaal gelijk giox, vergeten erbij te vermelden, zeker omdat de huidige ts er veel werk in heeft zitten (niet gezien, kom hier verder niet zo vaak)

Hoofd in de wolken. Kop in het zand. Niets aan de hand || Nomad's spul || recente showcase

Goo goo g'joob

Deel 3 zal er vast wel aankomen. Mogelijk is deze echter nog niet af of heeft TinuX gewoon eventjes geen tijd ervoor. Het zal het 'wachten' hoe dan ook toch wel weer waard zijn, de huidige uitstekende topicstart is nou ook niet bepaald dringend aan vervanging toe. De servers van GoT worden er bovendien niet instabieler op (hoop ik ;) en ik zal hem ook niet op slot gooien voor die tijd.

Eggy wijzigde dit bericht 01-08-2006 17:30 (33%)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Het gaat nooit snel genoeg!
Reg. datum: 28 maart 2002

quote:
robbydw schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:06:

Wat betreft die geheugenkaartjes. Is 35 euro voor 512 mb een standaard prijs (was prijs bij T for Telecom) of zijn ze ergens wat goedkoper te krijgen. Vind het namelijk aardig aan de prijs.

Ik heb bij die zelfde T for Telecom dus een 1 GB kaartje gehaald voor 59 Euro, dat is in verhouding dus een stuk voordeliger ;)

Misschien ook het overwegen waard?
Reg. datum: 11 augustus 2003

quote:
denheer schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:40:
[...]

Heb je uberhaupt wel toegang tot MMS? Ik moest deze bij Orange ook apart aanvragen (via klantenservice).

Jawel,

Vandaag weer us gebeld naar orange voor de 6de x ofzo in 3 dragen tijd. Maar deze instelling is ingeschakeld bij mij. Ze heeft vandaag de service weer uitgeschakeld en weer ingeschakeld en nu moet ik achter 24uur nog us proberen.

Waar heb jij je instellingen dan vandaan???
Als ik nu mms stuur krijg ik bovenaan wereldbolletje wat draait te zien en dat envelopje met n grote pijl dat hij aan t sturen is. vervolgens gaat dit weg en komt t weer enkele keren terug. Hierna staat dat mms verzenden mislukt is.

Heb jij ook nog iets anders ingesteld dan je mms instellingen ofzo??

Greetz

quote:
Kurvers schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:43:
[...]

Jawel,

Vandaag weer us gebeld naar orange voor de 6de x ofzo in 3 dragen tijd. Maar deze instelling is ingeschakeld bij mij. Ze heeft vandaag de service weer uitgeschakeld en weer ingeschakeld en nu moet ik achter 24uur nog us proberen.

Als ik nu mms stuur krijg ik bovenaan wereldbolletje wat draait te zien en dat envelopje met n grote pijl dat hij aan t sturen is. vervolgens gaat dit weg en komt t weer enkele keren terug. Hierna staat dat mms verzenden mislukt is.

Greetz
ff naar de se site gaan en dan je tel selecteren en dan instellingen(oid) aan de linkerkant, Het werkte bij mij. Ik heb hi, maar via hilove.nl deed ie het niet, maar nu wel (h)

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Kan ik via een firmware-update ervoor zorgen dat men gsm ook Nederlandstalig is? Want momenteel is hij alleen Frans- en Engelstalig.

quote:
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:59:
Weet iemand misschien of het volgende mogelijk is;

Mijn Orange abo loopt in December af, vanaf September kan ik hem verlengen of officieel opzeggen (3 maand opzeg termijn).

Ik wil echter over naar Hi, in combinatie met deze telefoon. Het liefst zo snel mogelijk, aangezien mijn oude telefoon niet meer is wat hij is geweest.
Ik vind het niet erg om een tijdje 2 abo's naast elkaar te hebben en te betalen, maar ik wil wel graag mijn oude nummer houden.

Nu weet ik dat ze hem zowiezo niet kunnen omzetten voordat het September is, maar weet iemand of het mogelijk is om nu al een Hi abo af te sluiten, met de voorwaarde dat ze straks, in September, wel mijn nummer omgooien? Tijdelijk met een ander nummer bellen is ook niet zo'n probleem... maar mijn huidige nummer is gewoon zo extreem relaxt, die wil ik echt niet kwijt :)
Hi/Kpn doet ook wat moeilijk met overstappen, dat 512 mb kaartje klinkt erg aanlokkelijk, maar T for Telecom adviseerde mij bij het van te voren overstappen (3mnd voor overstap de telefoon al scoren) voor Vodafone te gaan omdat je bij Hi/KPN een tijdelijk nummer krijgt, je 1 mnd zowel je Hi/KPN als je orange abbo hebt.. Uiteindelijk een hoop problemen minder, zelfde prijs/kwaliteit, geen branded toestel (tenminste, ik heb een simlock vrije) en dat kaartje scoor voor een paar tientjes (ben je voor een maand abbo ook al snel kwijt)

"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
Dennis_Fl schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:44:
Kan ik via een firmware-update ervoor zorgen dat men gsm ook Nederlandstalig is? Want momenteel is hij alleen Frans- en Engelstalig.
Nope, gaat niet lukken met de Online Firmware update van SonyEricsson.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

The winner takes it all

quote:
[...]

Jawel,

Greetz
Ik heb ook hetzelfde probleem maar dan voor Hi. Gprs staat aan en instellingen van de site op mijn telefoon gezet. Wie weet wat dat kan zijn? Verder moet ik toch nog even kwijt dat het beeldscherm onwijs :9~ is ;)
quote:
jvm1983 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:42:
twee weken heb ik niet UMTS kunnen gebruiken met de K800i.Ik ben vandaag naar Primafoon geweest en daar bleek dat mijn Simkaart niet geschikt was voor UMTS. Ik heb nu een nieuwe simkaart gehad en kan nu UMTS gebruiken nooit geweten dat het hieraan kon liggen.
Mijn vriendin heeft een soortgelijk probleem gehad met haar simkaart. Zij kon na wisseling van GSM niet meer SMS-en en MMS-en. Blijkbaar was haar good-old-BEN-simkaart op. Bij t-Mobile hebben ze hem gratizz omgewisseld.

Hoera ik heb een zoon! -> Tren!

weer een k800i dood. ik pakte mijn toestel om een smsje te verzenden. slot eraf halen en patss. sinds dien start ie niet meer op.
heb de batterij eruit gehaald en gewisseld met die van mijn vader (ook een k800i). niets.
30 min gewacht en dan de batterij er weer in. niets.
morgen even terug naar de primafoon.

verbaas mij niet, alles wat van sony is geeft problemen bij mij (vloek ??)
minidisc (3x in 1 jaar kapot gegaan)(355 euro)
TV (4 maanden gewerkt en daarna deed ie niets meer)(2600 euro)
stereo (knoppen reageren niet meer)(100 euro afgerond)
MP3 (afstandbediening doet het niet meer)(270 euro afgerond)

vr6-only wijzigde dit bericht 02-08-2006 00:20 (33%)

*stoft account af*

Goed, ik heb hem inmiddels ook, en wilde hier even 2 bevindingen melden:
1. helaas genoeg werkt de fix voor de shutter sound van de k750i nog niet voor dit toestel.
2. ik heb een bug gevonden en vraag me af of hier meer mensen last van hebben.

Als ik een sms stuur, en ik krijg een ontvangstbevestiging, staat daar een datum/tijd in. Deze is alleen 1 uur eerder dan de daadwerkelijke bezorgtijd. Ik vermoed dat dit een timezone issue is (de tijd zal wel door het netwerk verstuurd worden als GMT). Getest vanaf vodafone naar o.a. vodafone,kpn,t-mobile, orange.
Hebben meer mensen dit probleem?
En heeft er al iemand gepoogd een bugmelding te filen bij SE? Zo ja, waar?

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

Reg. datum: 12 februari 2000

quote:
[...]

Jawel,

Heb je nog een Dutchtone SIM? Mijn vriendin had die ook en niente GPRS of MMS...terwijl Orange zei dat die wel zou moeten werken. Nieuwe SIM in de winkel gehaald en werkte METEEN, zonder iets aan te passen...

PSN ID: Nohead
Reg. datum: 05 oktober 2001

quote:
vr6-only schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 00:15:
weer een k800i dood. ik pakte mijn toestel om een smsje te verzenden. slot eraf halen en patss. sinds dien start ie niet meer op.
heb de batterij eruit gehaald en gewisseld met die van mijn vader (ook een k800i). niets.
30 min gewacht en dan de batterij er weer in. niets.
morgen even terug naar de primafoon.

verbaas mij niet, alles wat van sony is geeft problemen bij mij (vloek ??)
minidisc (3x in 1 jaar kapot gegaan)(355 euro)
TV (4 maanden gewerkt en daarna deed ie niets meer)(2600 euro)
stereo (knoppen reageren niet meer)(100 euro afgerond)
MP3 (afstandbediening doet het niet meer)(270 euro afgerond)
En dan toch maar Sony blijven kopen na al deze ellende... :P

Asus A6VA | Q6600 | Asus P5KC | 2 x 1Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 500 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D40 | HTC Diamond

Reg. datum: 23 september 2005

zit iets in: heb een nieuwe cdspeler van sony: kapot scherm..., minidisk... wilde niet meer aan, doet het nu nog voor 25% met batterijleven van 1 uur... en als laatste mijn k750, die is al 3! x naar de winkel gegaan omdat er vanalles kapot aan ging. Het grootste probleem was nog wel het pookje en de camera, en aangezien de k800 hetzelfde pookje heeft (ze zeggen minder gevoelig voor stof....) en een cameralens die echt mega uitsteekt EN omdat ik hier nu verhalen lees datie dood gaat hou ik het voor gezien. SonyEricsson moet eerst maar eens laten zien dat ze een telefoon kunnnen bouwen die niet kapot gaat! Daarom ga ik maar eens de n73 proberen, daar hoor ik alleen maar positieve verhalen over...

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

VOOR DE MENSEN DIE DIT TOESTEL BIJ HI HEBBEN

In het begin kon ik mijn tegoed opvragen door een sms met de tekst ''saldo'' naar 1244 te sturen. Nu kan ik wel er een sms heen sturen maar ontvang niks??? 2 keer geprobeerd?

zit toch geen ''ongewenste sms'' mapje op? Wat voor spam is? :P
PSN ID: Nohead
Reg. datum: 05 oktober 2001

quote:
Speed-Searcher schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:50:
zit iets in: heb een nieuwe cdspeler van sony: kapot scherm..., minidisk... wilde niet meer aan, doet het nu nog voor 25% met batterijleven van 1 uur... en als laatste mijn k750, die is al 3! x naar de winkel gegaan omdat er vanalles kapot aan ging. Het grootste probleem was nog wel het pookje en de camera, en aangezien de k800 hetzelfde pookje heeft (ze zeggen minder gevoelig voor stof....) en een cameralens die echt mega uitsteekt EN omdat ik hier nu verhalen lees datie dood gaat hou ik het voor gezien. SonyEricsson moet eerst maar eens laten zien dat ze een telefoon kunnnen bouwen die niet kapot gaat! Daarom ga ik maar eens de n73 proberen, daar hoor ik alleen maar positieve verhalen over...
Ja ok maar zulke problemen komen voor bij iedere merk! Het is nou toevallig dat we over Sony hebben dat er iets mis mee gaat. Maar verwacht ook van de concurrenten dat het daar net zo vaak mis gaat. Design van 750 pookje was niet ideaal, toch durven ze bij SE te zeggen dat het pookje verbeterd is en niet zo snel kapot zal gaan. Nou dat 1 iemand hier zegt dat zijn telefoon dood is wil niet meteen zeggen dat het allemaal troep is. Ik heb ook vaak genoeg problemen met Samsung en Nokia's gehad tja... kan gewoon gebeuren. Alle reviews tot nu toe zijn vrij goed over de K800i dus ja.

Asus A6VA | Q6600 | Asus P5KC | 2 x 1Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 500 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D40 | HTC Diamond

Reg. datum: 24 januari 2005

quote:
Speed-Searcher schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:50:

Daarom ga ik maar eens de n73 proberen, daar hoor ik alleen maar positieve verhalen over...

Daar is amper nog een review van te vinden en sporadisch wat commentaar van de spaarzame gebruikers die hem net in bezit hebben.

Dus dit argument gaat voor mij ook niet bepaald op.

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

Nog een vraagje: Betaal je bij het versturen/ontvangen van bijvoorbeeld de bijlagen van een mms ook gprs kosten?
quote:
Moky schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:23:
[...]

Daar is amper nog een review van te vinden en sporadisch wat commentaar van de spaarzame gebruikers die hem net in bezit hebben.

Dus dit argument gaat voor mij ook niet bepaald op.

ik heb mijn d750 (tmobile k750) nu 15maanden, had hem ontvangen in week 1 dat hij uit was. Dit toestel heeft alles meegemaakt, van een bierbad tot een val op het asfalt vanaf een fiets die harder dan 20km/h ging to een vallend tosti-ijzer. Toch werkt dit ding nog steeds. Idd, het schermpje is niet meer wat het geweest is, het pookje hapert soms en ook de verf zit er niet meer helemaal op. Maar dit toestel is toch wel het meest stevige dat ik gehad!
(en dan te bedenken dat ik ooit eens een siemens m35 had die ontworpen was om tegen water en stooten te kunnen....deze kon echter veel minder hebben)

Wat een onzin lees ik nou weer. Ik bedoel: heel vervelend dat er wel eens dingen kapot gaan, maar om dan te zeggen dat alles van Sony maar kapot gaat? Volgens mij hebben Sony Tv's etc ook weinig te maken met SonyEricsson, maar goed. Bovendien heb je op veel dingen garantie, zoals een TV die binnen 4 maanden stuk is. En dan nog heb je te maken met gebruikers, de een is zuiniger op z'n spullen dan de ander.
Mij is ook niet duidelijk hoe de K800 van vr6-only nou gestorven is? Maar als het een productie/software fout is, zal SE wel voor eennieuwe zorgen.
Ik gebruik mijn SE K700i al 2 jaar naar tevredenheid. Wel even een keertje stofvrij gemaakt. En de K800 komt nog, als ik weer eens een keer centjes er voor heb.

Specs || Blog || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm/Uncharted/Ratchet&Clank

mijne is net binnen, voor een orange contract is het (volgens mijn onderzoekje) het goedkoopst te verlengen bij telecomadvies.nl

Binnen 2 dagen binnen, heb hem gelijk aan de lader gezet, in de handleiding staat dat hij zo'n 2.5 uur moet laden, is dit ook echt zo? (ik bedoel, vorige telefoons werd aangeraden om hem 8 uur aan het stroom te houden) weet iemand dit?

live your life

quote:
SayWhatAgain! schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:55:
Wat een onzin lees ik nou weer. Ik bedoel: heel vervelend dat er wel eens dingen kapot gaan, maar om dan te zeggen dat alles van Sony maar kapot gaat? Volgens mij hebben Sony Tv's etc ook weinig te maken met SonyEricsson, maar goed. Bovendien heb je op veel dingen garantie, zoals een TV die binnen 4 maanden stuk is. En dan nog heb je te maken met gebruikers, de een is zuiniger op z'n spullen dan de ander.
Mij is ook niet duidelijk hoe de K800 van vr6-only nou gestorven is? Maar als het een productie/software fout is, zal SE wel voor eennieuwe zorgen.
Ik gebruik mijn SE K700i al 2 jaar naar tevredenheid. Wel even een keertje stofvrij gemaakt. En de K800 komt nog, als ik weer eens een keer centjes er voor heb.

Elektronica, ging stuk, gaat stuk en zal altijd stuk blijven gaan. Het ene product misschien iets vaker of sneller dan de ander. Er zitten helaas altije een paar slechte exemplaren bij die toch de QC zijn gepasseerd. Om echter op basis van één melding van een defecte K800 te zeggen dat het allemaal slecht is vind ik wat te gemakkelijk.

Ben nu aan mijn 3e SE telefoon bezig (hiervoor T610 en K700) en heb bij beiden enkel gehad dat display het begaf na een flinke val (overigens nog onder garantie gerepareerd ook) Verder NOOIT problemen.

Tuurlijk is de degelijkheid wat minder dan die van de good old 3310 maar ja kijk eens wat er tegenwoordig allemaal op en aan een telefoon zit. Veel meer extra's dus veel meer mogelijke gebreken.

O ja...dit is offtopic :) (op naar deel 3)

Geen commentaar

quote:
Eggy schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:26:
Deel 3 zal er vast wel aankomen. Mogelijk is deze echter nog niet af of heeft TinuX gewoon eventjes geen tijd ervoor. Het zal het 'wachten' hoe dan ook toch wel weer waard zijn, de huidige uitstekende topicstart is nou ook niet bepaald dringend aan vervanging toe. De servers van GoT worden er bovendien niet instabieler op (hoop ik ;) en ik zal hem ook niet op slot gooien voor die tijd.

TinuX had gister inderdaad even geen tijd...

...nu weer wel duss...

...Deeltje 3 is er!

Eggy, deze kan op slot.

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

quote:
Nohead schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:43:
[...]

En dan toch maar Sony blijven kopen na al deze ellende... :P

minidisc en stereo waren door mij gekocht. TV etc hebben mijn ouders betaald.
Ik heb trouwens verzekering erbij en garantie. Dus ik maak me geen zorgen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws