Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 25 november 2005

quote:
bvk schreef op zondag 30 juli 2006 @ 11:58:
[...]

Ik heb vorige week een 1 GB kaartje gehaald bij T for Telecom in de A' Poort (Bijlmerplein Amsterdam), die had net een voorraad binnen. Voor 59,- en een 512 MB kaartje was dacht ik iets van 35,-.

Weet niet waar je woont, maar als het in de buurt is even proberen?

Kun je nagaan, ik heb hier nu het gratis 512 MB kaartje gewoon nog ongebruikt liggen....

Kopen? >:)
Cool... wil je ervoor hebben?

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Ik zit heel erg te twijfelen tussen nu een K800 of in Q3 een w950. Ik vraag me af of je bij het internetten via umts de touchscreen en de flexibiliteit van het symbian os niet mist. Verder ben ik benieuwd hoe de media player van dit foontje in elkaar zit.

Dell XPS 1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 200 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | Bluetooth | 1440x900 LG | 9 Cells

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Leuk en aardig zo'n MS Micro kaartje. En die adapter van micro naar pro is handig. Maar weet iemand of er ook adapters bestaan van Micro naar Duo? Ik ben al op zoek geweest maar kan echt niets vinden. Mooi knaken, want dat betekent dat ik dit kaartje niet in mijn PSP kan gebruiken....
Iemand die toevallig een dergelijke adapter is tegengekomen?

Weet dat het niet direct met de K800 te maken heeft, maar verder zullen weinig mensen een MS Micro gebruiken nog.

PSN: Shiver23

Het gaat nooit snel genoeg!
Reg. datum: 28 maart 2002

quote:
Dutch_Baseline schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:40:
[...]

Cool... wil je ervoor hebben?

Sorry, dat verkopen was maar een geintje. Ik vind het veels te handig om tijdens een langere reis nog een extra kaartje met muziek bij me te hebben.

Ze zijn als het goed is toch "hot swappable" en passen makkelijk in de portemonnee;-)
Reg. datum: 11 augustus 2003

Weet iemand de WERKENDE instellingen van orange voor de mms op deze gsm??
Heb al diverse keren met orange gebeld... sturen me de instelling van de sony ericsson site maar deze werkt niet... ze hebben me ook al instellingen gestuurd van vorige k-serie's maar deze werken ook niet.

Weet iemand per ongeluk de juiste instelling?

Reg. datum: 29 juli 2006

Sinds een paar dagen mag ik mij ook een gelukkige eigenaar noemen :*)

Ik ben er erg blij mee maar er zijn wel een paar kleine minpuntjes zoals:

- ik kan sommige standaard ringtones en videos niet verwijderen
- als ik fimpjes vanuit bestandsbeheer open, kan ik ze niet doorspoelen of pauzeren; in de videoplayer kan dit wel, alleen zie je geen progressie balk, iets wat je in je video editor weer wel ziet, oftewel veel verschillende standaarden :?

dan zijn er nog 2 echte 'problemen'

- als ik mp4 of 3gp bestanden op mijn telefoon bekijk dan loopt het beeld en geluid niet helemaal synchroon, als ik ze dan op m'n pc bekijk dan zijn ze gewoon prima. Misschien dat ik de bitrate wat omlaag moet gooien

- wanneer ik mbv. bluetooth met iemand connect dan kan ik wel bestanden versturen en ontvangen maar ik kan nergens zien hoe ik fysiek in hun mappen kan kijken (ja dat staat bij de andere telefoon open) anderen kunnen dit weer wel bij mij.

hopelijk heeft iemand een antwoord op mijn probleempjes :)

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

ik heb nu ook een probleem ondekt, in het begin nooit last van maar nu wel:

Oplader zit erin, gaat die snel laden,,, kan mijn mobiel gewoon gebruiken maar telkens komt dat popupje van ''snel laden'' stekkertje zit er aan de onderkant goed in?

Meer mensen hier last van?
Mr. Slungel

quote:
SE K800i schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:53:
Sinds een paar dagen mag ik mij ook een gelukkige eigenaar noemen :*)

Ik ben er erg blij mee maar er zijn wel een paar kleine minpuntjes zoals:

- ik kan sommige standaard ringtones en videos niet verwijderen
Daar was ik ook al achter gekomen, probeer via de filemanager straks nog wel eventjes, maar denk het ook niet, verder lag mijn bt verbinding tijdens het oversturen van fotows er opeens uit,moest hem opnieuw pairen daarna, dan was het weer goed, SE software liep toen compleet vast, maar denk dat het eerder BT drivers zijn ofzo (sitecom usb dongle icm win xp sp2)

"Mekker, blaat"

Reg. datum: 12 februari 2000

quote:
djidee schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:05:
[...]

Daar was ik ook al achter gekomen, probeer via de filemanager straks nog wel eventjes, maar denk het ook niet, verder lag mijn bt verbinding tijdens het oversturen van fotows er opeens uit,moest hem opnieuw pairen daarna, dan was het weer goed, SE software liep toen compleet vast, maar denk dat het eerder BT drivers zijn ofzo (sitecom usb dongle icm win xp sp2)
Hier ook Sitecom USB dongle (oude versie) en WinXP SP2 en werkt perfect. Ik was echter verbaasd over de snelheid van Bluetooth...op de K750 en W900 ongeveer 10-20kb/sec, op de K800 wel 50KB/sec...echt lekker!

Reg. datum: 07 januari 2004

quote:
Kurvers schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:32:
Weet iemand de WERKENDE instellingen van orange voor de mms op deze gsm??
Heb al diverse keren met orange gebeld... sturen me de instelling van de sony ericsson site maar deze werkt niet... ze hebben me ook al instellingen gestuurd van vorige k-serie's maar deze werken ook niet.

Weet iemand per ongeluk de juiste instelling?
http://www.hilove.nl/instellingen/

Reg. datum: 25 november 2005

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
Even verder kijken dan je neus lang is ;) Via de site kun je ook instellingen van andere providers toe laten sturen, dus niet alleen van Hi / KPN, maar inderdaad ook Orange. Probeer het keuze-menu maar eens uit op de site.

Reg. datum: 11 augustus 2003

quote:
Ook deze instellingen werkren niet bij mij ;(

Reg. datum: 08 maart 2002

je kan echt superveel leuke screensavers vinden op internet speciaal voor de k800i maar als je die op je phone zet nemen ze maar een klein gedeelte van het scherm in bezit. Jammer... enig idee waar je dat nog kan veranderen.
want als ik ze op de pda bekijk zijn ze veel groter

Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

offtopic

Gisteren naar T for Telecom geweest ivm probleempje nieuwe abo telfort. In winkel hadden ze gezegd dat dit pas in oktober in zou gaan op moment dat Tmob abo zou aflopen.

Kreeg ik vrijdag dus een brief dat e.e.a al actief was. In de winkel hebben ze het samen met Telfort keurig geregeld en gaat abo nu toch pas 23 okt. in :) Kan ik dus vooraf al 3 maanden van deze telefoon genieten.

/offtopic

Wat betreft die geheugenkaartjes. Is 35 euro voor 512 mb een standaard prijs (was prijs bij T for Telecom) of zijn ze ergens wat goedkoper te krijgen. Vind het namelijk aardig aan de prijs.

Geen commentaar

Reg. datum: 28 juni 2003

de goedkoopste in de pricewatch is 25 euro, maar daar zitten 7,50 verzendkosten bij. Dus dat scheelt niet echt veel :(

Weet iemand misschien of het volgende mogelijk is;

Mijn Orange abo loopt in December af, vanaf September kan ik hem verlengen of officieel opzeggen (3 maand opzeg termijn).

Ik wil echter over naar Hi, in combinatie met deze telefoon. Het liefst zo snel mogelijk, aangezien mijn oude telefoon niet meer is wat hij is geweest.
Ik vind het niet erg om een tijdje 2 abo's naast elkaar te hebben en te betalen, maar ik wil wel graag mijn oude nummer houden.

Nu weet ik dat ze hem zowiezo niet kunnen omzetten voordat het September is, maar weet iemand of het mogelijk is om nu al een Hi abo af te sluiten, met de voorwaarde dat ze straks, in September, wel mijn nummer omgooien? Tijdelijk met een ander nummer bellen is ook niet zo'n probleem... maar mijn huidige nummer is gewoon zo extreem relaxt, die wil ik echt niet kwijt :)

Reg. datum: 02 juli 2006

quote:
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:59:
Weet iemand misschien of het volgende mogelijk is;

Mijn Orange abo loopt in December af, vanaf September kan ik hem verlengen of officieel opzeggen (3 maand opzeg termijn).

Ik wil echter over naar Hi, in combinatie met deze telefoon. Het liefst zo snel mogelijk, aangezien mijn oude telefoon niet meer is wat hij is geweest.
Ik vind het niet erg om een tijdje 2 abo's naast elkaar te hebben en te betalen, maar ik wil wel graag mijn oude nummer houden.

Nu weet ik dat ze hem zowiezo niet kunnen omzetten voordat het September is, maar weet iemand of het mogelijk is om nu al een Hi abo af te sluiten, met de voorwaarde dat ze straks, in September, wel mijn nummer omgooien? Tijdelijk met een ander nummer bellen is ook niet zo'n probleem... maar mijn huidige nummer is gewoon zo extreem relaxt, die wil ik echt niet kwijt :)
je nummer kan pas over in December aangezien dan je abo bij orange pas afloopt

. . . - - - . . .
Reg. datum: 03 februari 2004

Vodafone heeft mij een aanbieding gedaan (lijkt het!): 1 jaar 50 abonnement, 139 euri bijbetalen en een waardebon van 50 euri extra. Lijkt leuk totdat het een branded toestel betreft, je de update dus via de vodafone winkel moet halen. MP-3 alleen op te halen is via vodafone en je deze niet als ringtone kan instellen. Daarnaast is vodafone live prominent aanwezig en zal de software een hoop leuek items missen (zoals gebruikelijk bij branded toestellen.

Jammer vodafone, zo mis je een klant.

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Reg. datum: 24 juli 2006

twee weken heb ik niet UMTS kunnen gebruiken met de K800i.Ik ben vandaag naar Primafoon geweest en daar bleek dat mijn Simkaart niet geschikt was voor UMTS. Ik heb nu een nieuwe simkaart gehad en kan nu UMTS gebruiken nooit geweten dat het hieraan kon liggen.

K310 -> K700i->K800i

quote:
Kurvers schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:06:
[...]

Ook deze instellingen werkren niet bij mij ;(
Heb je uberhaupt wel toegang tot MMS? Ik moest deze bij Orange ook apart aanvragen (via klantenservice).

PSN ID: Nohead
Reg. datum: 05 oktober 2001

We zijn over de 1000posts heen moeten we niet naar Deel 3 gaan?

Asus A6VA | Q6600 2.4 @ 3.0 | Asus P5KC | 2 x 1Gb + 2 x 2Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D40 | HTC Diamond | Madcatz TE Stick

a.k.a. Martijn

als je je geroepen voelt om een nette startpost te maken voor deeltje 2, ga je gang, deze begint inderdaad goed vol te raken. Stuur even een berichtje naar de mods dat je eraan bezig bent en wanneer je hem klaar hebt. :)

"A perfection of means, and confusion of aims, seem to be our main problem." (Albert Einstein, 1938)

Acties: [view]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
nomad85 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:50:
als je je geroepen voelt om een nette startpost te maken voor deeltje 2, ga je gang, deze begint inderdaad goed vol te raken. Stuur even een berichtje naar de mods dat je eraan bezig bent en wanneer je hem klaar hebt. :)
Ik denk dat daarvoor eerst toestemming bij de huidige topicstarter gevraagd moet worden

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: