Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 augustus 2003

Heb m vandaag dus ook gehaald maar aangezien ik vlakbij de belgische grens woon is de telefoon geneigd snel voor een belgische provider te kiezen. Is het mogelijk om vast te zetten dat hij alleen orange pakt?? Kan k dit handmatig instellen ofzo kan dit nie echt vinden. Hij bevalt tot nu goed (paar uurtjes dus haha).

Wat ik alleen vreemd vond is dat de batterij al voor ongeveer 50% geladen was en dat er een bericht bij concepten stond opgeslagen (in t bericht stond Klaar)
Hadden jullie dit ook??

Greetz

Alcatel Level 6 Certified :)

je kan netwerk kiezen op handmatig zetten. batterij wordt half opgeladen van uit fabriek. ik had echter geen berichten. misschien van je oude sim?
[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:
vr6-only schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:38:
je kan netwerk kiezen op handmatig zetten. batterij wordt half opgeladen van uit fabriek. ik had echter geen berichten. misschien van je oude sim?
Orange bouwt altijd de telefoon om, dus vandaar dat concept...
Reg. datum: 13 november 2003

Weet iemand of Hi/KPN nog steeds een gesimlockte versie levert van deze gsm, nu ze geen exclusief recht meer hebben op deze gsm. Ik wil overstappen van debitel en moet anders nog 3 maanden wachten voordat ik de gsm zou kunnen gaan gebruiken. Dank!

Reg. datum: 28 juni 2003

quote:
fnc schreef op zondag 30 juli 2006 @ 08:38:
Weet iemand of Hi/KPN nog steeds een gesimlockte versie levert van deze gsm, nu ze geen exclusief recht meer hebben op deze gsm. Ik wil overstappen van debitel en moet anders nog 3 maanden wachten voordat ik de gsm zou kunnen gaan gebruiken. Dank!
ik denk dat je kunt kiezen wat je wilt, als je bij een normale belwinkel een abbo kiest. Maar vor een simlockvrije moet je wel een duurder abbo nemen om de telefoon gratis te krijgen dan bij een simlock versie.

Weet iemand waar die geheugenkaarten nog goedkoop zijn te krijgen??
Overal waar ik gekeken heb zijn ze uitverkocht (ook bij de pricewatch)

[M]

eerste blik vond ik de telefoon nogal groot, en las op verschillende sites dat ze het design nogal te zakelijk vonden etc.

Ben dus naar een anderen telefoonzaak geweest, beetje rond wezen kijken....

Als je daar die telefoons ziet die zijn gewoon veel lomper, oa de nieuwe Samsungs en de nieuwe nokia is ook vet lomp???

Nou dan vind ik de Sony Ericsson K800I zeker de beste!!!
Reg. datum: 25 juli 2004

quote:
fnc schreef op zondag 30 juli 2006 @ 08:38:

Je krijgt bij KPN tegenwoordig een tijdelijk nummer. Je kunt dus direct gaan bellen met je nieuwe toestel. In feite heb je dan 3 maanden extra aan je abonnement vast zitten maar KPN betaald daarvan de eerste twee zodat je maar één maand dubbele maandkosten hebt.

KPN levert sowieso altijd gesimlocked toestellen en die voucher zullen ze nu nog steeds meeleveren. De vraag is alleen hoe lang die actie nog duurt...

quote:
Wicked_Wy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:14:
Ik heb zonet m'n memory card binnen gekregen...ik heb die voucher vorige week dinsdag op de bus gedaan...dus zo'n 10 dagen gewacht. Best snel, vind ik :)

vorige week woensdag op de bus > zaterdag binnen = 9 dagen :*)

quote:
e1ias schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:55:
Op http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=93&idPage=4
is onderaan de pagina het volgende te lezen:

A cool innovation is the implementation of the Identify Music feature. If you happen to hear a song on the radio that you really like, you could start the Identify Music and it will record a few seconds from the song, upload it to a server and get the Artists and Songs names. This feature is going to be seen in all new Sony Ericsson models that have FM Radio capabilities.

Dit zou toch betekenen dat de optie wel degelijk aanwezig had moeten zijn...
Wellicht in een toekomstige firmware update???

Ik heb ergens gelezen dat het bedrijf die deze zoekfunctie mogelijk moet maken (waar de server met alle muziekbestanden komt te staan) nog niet gestart is. Zal waarschijnlijk wel weer te maken hebben met alle rechten die aan muziek vast hangen... :r
Het hebben van die telefoonfunctie is één maar het daadwerkelijk 'werken' ervan is natuurlijk belangrijker ;)

ev68 wijzigde dit bericht 30-07-2006 11:37 (4%)

Het gaat nooit snel genoeg!
Reg. datum: 28 maart 2002

quote:
Kurvers schreef op zondag 30 juli 2006 @ 11:15:
Weet iemand waar die geheugenkaarten nog goedkoop zijn te krijgen??
Overal waar ik gekeken heb zijn ze uitverkocht (ook bij de pricewatch)

Ik heb vorige week een 1 GB kaartje gehaald bij T for Telecom in de A' Poort (Bijlmerplein Amsterdam), die had net een voorraad binnen. Voor 59,- en een 512 MB kaartje was dacht ik iets van 35,-.

Weet niet waar je woont, maar als het in de buurt is even proberen?

Kun je nagaan, ik heb hier nu het gratis 512 MB kaartje gewoon nog ongebruikt liggen....

Kopen? >:)
quote:
Gaiajohan schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:01:
[...]
Owja nog een voordeel: hij kan mp3 320kbps vbr lezen! Dus geweldig nieuws voor de audiofielen :)

320kbit mp3 is toch cbr...

Ik zelf ben dus op zoek naar een mooi, zakelijk telefoontje. Ik heb een half jaar gewacht op de k800 maar vind hem denk ik net te groot. Nu een week rond aan het kijken geweest maar geen andere mobiel kunnen vinden die een strak design heeft en niet te groot is....Kortom ik denk dat ik hem toch maar ga bestellen

Bij Tmobile wilden ze me 120euro laten bij betalen bij flex 40 verlenging voor 1 jaar, en dat terwijl ik nog een ben simkaart heb...stelletje oplichters! Maar goed, nu dus opzoek naar voordelige internetwinkel en tot nu toe lijkt 2call het voordeligst.
flex40 voor 1 jaar met 2euro bijbetaling, te overleven dacht ik!

mad_dog wijzigde dit bericht 30-07-2006 13:23 (23%)

Reg. datum: 30 juni 2005

Toen ik de K800i voor het eerst in de winkel zag viel het me ook even tegen. Ik heb weken gewacht op dat apparaat en begon ineens heel erg te twijfelen.

Vorige week donderdag heb ik hem uiteindelijk toch gehaald en ik kan je zeggen: ik heb nog nooit zo'n übervette mobiel gehad als deze...

De K800i is echt fantastisch. De grootte van het apparaatje is echt geen issue. Ding is maar een klein beetje groter dan de K750i.

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Reg. datum: 01 december 2000

Ik heb mijn M2 kaartje ook ontvangen van Sony/KPN. Ik weet alleen niet wat de beste manier is om bestanden er op te zetten. In de telefoonmodus staakt het kopieren vaak spontaan, zonder enige reden. Er verschijnt dan een foutmelding dat hij het bestand niet kan kopieren (duh).

In de bestandsoverdrachtmodus verschijnt alleen het telefoongeheugen als schijf in de Windows Verkenner. Klopt dat wel? Ik kan dus niet direct vanuit de verkenner bestanden kopieren naar het kaartje? (lijkt me vreemd)

Reg. datum: 28 juni 2003

quote:
Yero schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:38:
Ik heb mijn M2 kaartje ook ontvangen van Sony/KPN. Ik weet alleen niet wat de beste manier is om bestanden er op te zetten. In de telefoonmodus staakt het kopieren vaak spontaan, zonder enige reden. Er verschijnt dan een foutmelding dat hij het bestand niet kan kopieren (duh).

In de bestandsoverdrachtmodus verschijnt alleen het telefoongeheugen als schijf in de Windows Verkenner. Klopt dat wel? Ik kan dus niet direct vanuit de verkenner bestanden kopieren naar het kaartje? (lijkt me vreemd)
heb je cardreader? Das meestal het snelste...ik neem aan dat er een adapter bij zit om hem in je cardreader te stoppen?

Reg. datum: 20 augustus 2005

quote:
mad_dog schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:09:
[...]

320kbit mp3 is toch cbr...

Wat ik bedoelde is vbr, met als maximale bitrate 320kbps ;)

Dat kon mn oude mp3 speler niet :+

PSN: Gaiajohan XBOX Live Gaiajohan

Ff n vraagje,

Als ik bijvoorbeeld geluif afspeel bij musicdj of n filmpje ofzo vind ik dit geluid erg zacht uit de speaker komen. Waar kan ik dit "menu volume" harder zetten??
Kan t niet vinden alvast bedankt

quote:
Gaiajohan schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:46:
[...]

Wat ik bedoelde is vbr, met als maximale bitrate 320kbps ;)

Dat kon mn oude mp3 speler niet :+

juist ja! Maar dan moet je wel goede koptelefoon hebben en een groot geheugenkaartje :D
Maar goed, ik heb zojuist besloten voor contractverlenging van tmobile via 2call, 12maanden met 2euro bijbetaling :+
Nu nog even fijne oordopjes scoren en een memory stickje!

quote:
Kurvers schreef op zondag 30 juli 2006 @ 17:17:
Ff n vraagje,

Als ik bijvoorbeeld geluif afspeel bij musicdj of n filmpje ofzo vind ik dit geluid erg zacht uit de speaker komen. Waar kan ik dit "menu volume" harder zetten??
Kan t niet vinden alvast bedankt
Dat kan tijdens het afspelen met de "zoomknoppen" aan de rechter zijkant van de telefoon ;)

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

quote:
e1ias schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:35:
Toen ik de K800i voor het eerst in de winkel zag viel het me ook even tegen. Ik heb weken gewacht op dat apparaat en begon ineens heel erg te twijfelen.

Vorige week donderdag heb ik hem uiteindelijk toch gehaald en ik kan je zeggen: ik heb nog nooit zo'n übervette mobiel gehad als deze...

De K800i is echt fantastisch. De grootte van het apparaatje is echt geen issue. Ding is maar een klein beetje groter dan de K750i.

Al gekeken naar de N73 van Nokia?
Die is volgens mij goed te vergelijken met de K800

PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats

Reg. datum: 30 juli 2006

Hey all,

Ik heb ook de k800i in huis. Nu heeft mn broer de nokia n70(symbian) en hij heeft daar zon bluetooth GPS ontvanger bij. Is er of komt er software voor de k800i, zodat ik die gps ontvanger ook kan gebruiken?

Greets jw

Reg. datum: 30 juni 2005

quote:
Frijns.Net schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:14:
[...]

Al gekeken naar de N73 van Nokia?
Die is volgens mij goed te vergelijken met de K800
Ik heb de N73 wel bekeken. Ben alleen absoluut geen Nokia fan. Vind SE gewoonweg veel prettiger werken en bovendien veel mooier om te zien.

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

[M]

quote:
e1ias schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:52:
[...]

Ik heb de N73 wel bekeken. Ben alleen absoluut geen Nokia fan. Vind SE gewoonweg veel prettiger werken en bovendien veel mooier om te zien.
me 2
Reg. datum: 06 juli 2005

quote:
jwdijk schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:26:
Hey all,

Ik heb ook de k800i in huis. Nu heeft mn broer de nokia n70(symbian) en hij heeft daar zon bluetooth GPS ontvanger bij. Is er of komt er software voor de k800i, zodat ik die gps ontvanger ook kan gebruiken?

Greets jw
Kijk op http://www.nav4all.com

Reg. datum: 03 augustus 2002

Ik heb alle agenda items van m´n 6230i via Outlook overgezet naar m´n K800i.

Maar als ik nu een nieuw item in de agenda van m´n K800i wil zetten, zit ie vol?!
Ik krijg de volgende melding:
"Afspraak-geheugen is vol. Verwijder oude afspraken"

Hoe kan ik zien hoeveel afspraken erin staan? En wat het limiet is?
Zoveel heb ik er nou ook weer niet in staan, dus vind het wat vreemd.

Oude items wil ik overigens niet echt weggooien, want moet af en toe wel eens wat terug zoeken.
De oude items gaan maar terug tot mei 2005(toen kreeg ik de 6230i net).

PSN ID: Nohead
Reg. datum: 05 oktober 2001

quote:
Ja leuk totdat je je telefoonrekening ziet met GPRS kosten... niet leuk :P

Asus A6VA | Q6600 2.4 @ 3.0 | Asus P5KC | 2 x 1Gb + 2 x 2Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D40 | HTC Diamond | Madcatz TE Stick

Reg. datum: 25 november 2005

quote:
D467 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:23:
Bedankt ik snap hem nu, alleen jammer dat ''bijna'' geen 1 game daar beeld vullend is?

Iemand nog ergens (gratis) 3D game tegengekomen? Of al een tweak/tool? Bijvoorbeeld de zaklamp functie?
Kijk eens bij www.zedge.net Allemaal gratis sh*t... Effe gratis aanmelden en je mag 30 downloads p/dag aanzetten!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: