Dit is een topic over de stand-alone mediaplayer van Conceptronic: een externe harde schijf die je kunt aansluiten op je televisie en stereo-installatie om DIVX, MP3, foto's en zo nog wat zaken af te spelen. In dit draadje wil ik ervaringen uitwisselingen met andere bezitters van dit apparaat.
De speler is erg gebruiksvriendelijk, biedt een goede kwaliteit tegen een heel redelijke prijs. Ik heb een paar weken geleden de versie van 250 gigabite gekocht voor 215 euro. Ik gebruik het ding om gedownloade films en muziek af te spelen in de woonkamer en in onze slaapkamer, maar ook om backups te maken van mijn pc. Verder gaat hij mee op vakantie, want hij is prima aan te sluiten op onze draagbare dvd-speler.
Aansluitmogelijkheden voor de televisie zijn composite (gele plugjes) en s-video. Ook zit er een VGA-aansluiting op.
Een vriend van mij had hem gekocht, een maand later ikzelf en weer een maand later een andere vriend van mij ook. Echt heel erg handig.

Bij mijn weten is Conceptronic een Nederlands product (voortzetting van Tulip computers).
URL: http://conceptronic.nl/si...=1121&Prod=CMED3PLAY&st=1
Technische gegevens:
General specifications:
* USB 2.0 high speed
* Audio output: composite
* Video output: composite, VGA monitor and scart
* Hard disk type: 3.5 inch (optional)
* TV format: PAL/NTSC
* Supported formats: XviD, MPEG1/2/4, JPEG, MP3 (VBR), AVI, SVCD, CD and VCD (3.0/2.0/1.0), VOB
* Variable speed play
Bundled Accessories:
* Multi language manual
* remote control
* AA batteries
* Driver CD-ROM
* USB 2.0 cable
* Cable (TV connection) Composite, Scart and S-video
* SPDIFF (out) cable
Minimum system requirements:
* Free USB 1.1 or 2.0 port
* CD-ROM station (only for Win98SE)
Warranty:
* 2 year
De speler is erg gebruiksvriendelijk, biedt een goede kwaliteit tegen een heel redelijke prijs. Ik heb een paar weken geleden de versie van 250 gigabite gekocht voor 215 euro. Ik gebruik het ding om gedownloade films en muziek af te spelen in de woonkamer en in onze slaapkamer, maar ook om backups te maken van mijn pc. Verder gaat hij mee op vakantie, want hij is prima aan te sluiten op onze draagbare dvd-speler.
Aansluitmogelijkheden voor de televisie zijn composite (gele plugjes) en s-video. Ook zit er een VGA-aansluiting op.
Een vriend van mij had hem gekocht, een maand later ikzelf en weer een maand later een andere vriend van mij ook. Echt heel erg handig.

Bij mijn weten is Conceptronic een Nederlands product (voortzetting van Tulip computers).
URL: http://conceptronic.nl/si...=1121&Prod=CMED3PLAY&st=1
Technische gegevens:
General specifications:
* USB 2.0 high speed
* Audio output: composite
* Video output: composite, VGA monitor and scart
* Hard disk type: 3.5 inch (optional)
* TV format: PAL/NTSC
* Supported formats: XviD, MPEG1/2/4, JPEG, MP3 (VBR), AVI, SVCD, CD and VCD (3.0/2.0/1.0), VOB
* Variable speed play
Bundled Accessories:
* Multi language manual
* remote control
* AA batteries
* Driver CD-ROM
* USB 2.0 cable
* Cable (TV connection) Composite, Scart and S-video
* SPDIFF (out) cable
Minimum system requirements:
* Free USB 1.1 or 2.0 port
* CD-ROM station (only for Win98SE)