Hoofdcategorieën
Topicacties

DOC feedback

Pagina: 1 2 3 4 last

Reageer Nieuw Topic
www.overklokken.info

Ja als 18 jarige op een stage waar je niets verdient is het lastig om tegenwoordig goed en lang en vaak en met hightec equipment te overclocken.
Maar nog maar 2 weken en dan even een tijdje 40pw werken en dan komt de nieuwe hardware zo me kant op :)

Hello world!

30K 06..... op naar de 33K

Hoeft toch geen nieuwe hardware te zijn? Tuur lijk, top of the bill is leuk, maar je kan de grootste lol hebben met oudere / low end hardware.

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

Niet die Jism

quote:
Vandread schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:12:
Misschien handig de topics wat langer zichtbaar te houden? (of is dat een instelling die ik over het hoofd zie...?)
Kijk eens:
http://tweakers.net/ext/f/fpbYAZzypda8aVUHOwOfgfYe/full.jpg

:)

Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+

www.overklokken.info

Ja oke Mark. Maar met het nieuwste werken is dan natuurlijk wel het leukste.
Mischien dat ik anders wel eens ga kijken voor een berg Celerons en een cheapass fsb bordje =]

Hello world!

More Power, Igor!
Reg. datum: 10 januari 2006

Ik ga ook al 5 weken 40 uur per week werken :P Dus dan wordt het hoog tijd een dedicated bench systeem aan te schaffen :9~

"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"

www.ocxtreme.org
Reg. datum: 27 oktober 2003

Jullie lezen mijn post niet goed :P

Toen ik nog keihard bezig was zat ik ook op school en betaalde alles met mijn studiefinanciering. Voor de mensen die het niet weten. Je krijgt bijna niets :P

Er moet meer geprutst worden. Ik lees als reply op mijn post dat het verschil tussen luchtkoeling en subzero veel kost. Ik kocht voor 10 euro een oude vriezer en voor nog een 10 euro was hij omgebouwd naar waterchiller. 20 euro vind ik niet veel!

Je hardware, dat moet je gewoon slim spelen!!! koop het snelste, haal je resultaten en verpatsen die hap. Hopelijk met zo min mogelijk verlies om je nieuwe set weer te betalen. Wissel op deze wijze zo vaak mogelijk van hardware en dan kost het je nauwelijks iets om up-to date te blijven.

Of heb gewoon een grote mond ;) nee heb je, ja kan je krijgen.

MCSA Messaging + Security | MCP | CCNA | ITIL F

www.ocxtreme.org
Reg. datum: 27 oktober 2003

Daarnaast is hardware zo goedkoop geworden dat je het wel bijna kapot moet maken! 8)7
High end videokaart is nu max 400. Dit was anderhalf jaar terug nog een goede 800+.
Mem kost ook geen reet meer. Dus het is nu zelfs cheaper om een systeem te bouwen waarmee je toch in het high-end segment zit!

MCSA Messaging + Security | MCP | CCNA | ITIL F

Crew Member Ministry

quote:
waus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:24:
Daarnaast is hardware zo goedkoop geworden dat je het wel bijna kapot moet maken! 8)7
High end videokaart is nu max 400. Dit was anderhalf jaar terug nog een goede 800+.
Mem kost ook geen reet meer. Dus het is nu zelfs cheaper om een systeem te bouwen waarmee je toch in het high-end segment zit!
Niet helemaal waar wout, goed meekomen doe je met een qx9650 , een setje ddr3 die hard kan en een high end ddr3 bord + 2 dual gpu videokaarten......tel dit maar eens op. ;)

S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale

Pagina: 1 2 3 4 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: