[Multiplatform] Need for speed - Carbon Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.279 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Goed nieuws voor de liefhebbers van Need For Speed. EA is bezig met een opvolger voor Most Wanted namelijk Need For Speed - Carbon.
Electronic Arts kondigt Need for Speed™ Carbon aan

Electronic Arts heeft vandaag aangekondigd dat Need for Speed™ Carbon in ontwikkeling is en in november dit jaar nog wordt uitgebracht.

Redwood City, Californië (VS). – 22 june 2006 – Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) heeft vandaag aangekondigd dat Need for Speed™ Carbon in ontwikkeling is en in november dit jaar nog wordt uitgebracht. Need for Speed Carbon wordt ontwikkeld door EA Black Box in Vancouver, Brits Columbia. Het spel luidt de volgende generatie adrenaline-pompende straatraces in. Gamers worden uitgedaagd tot het uiterste te gaan en hun rijvaardigheden te testen op de verraderlijke wegen in de canyons van de VS.

"We zijn er trots op dat we een nieuwe draai hebben weten te geven aan Need for Speed, waardoor het spel vernieuwende en verrassende trends in de autocultuur blijft weerspiegelen. Het racen in canyons is een ware rijvaardigheidstest en we vinden het een fantastisch uitgangspunt voor race-game", aldus Larry LaPierre, uitvoerend producent van de game.

De spanning begint in de stad en komt tot een ontknoping in de canyons. Need for Speed Carbon neemt je volledig op in 's werelds gevaarlijkste en adrenaline-gierende vorm van straatraces. Samen met je team race je in een complete oorlog om de stad te veroveren. Je zet alles op het spel om de wijken van je tegenstanders een voor een over te nemen. Met een snel groeiende politiemacht op de hielen verplaatst de strijd zich uiteindelijk naar Carbon Canyon, waar je je territorium en reputatie bij elke gevaarlijke bocht kunt verspelen. Dankzij de revolutionaire Autosculpt™-technologie in Need for Speed Carbon kun je de verschillende wagens maximaal customizen en tweaken. Race voor je wagenklasse, je team en je wijk in Need for Speed Carbon, de volgende generatie racegames.

Need for Speed Carbon wordt uitgebracht voor Xbox 360™ videogame- en entertainmentsysteem, PlayStation®3 computer-entertainmentsysteem, en Wii™, en verder voor PlayStation®2 computer-entertainmentsysteem, Xbox™ Videogamesysteem van Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance, PSP™ (PlayStation Portable) handheld-entertainmentsysteem, PC en mobiel. Bezoek voor meer informatie www.needforspeed.com.
Website/Trailer: http://www.ea.com/nfs/carbon/us/index.jsp

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/nfs/carbon/carbon_062106.jpg
Meer...
EA NFS Carbon Forum

Car list
  • Toyota Supra
  • Honda S2000
  • Nissan 300ZX
  • Nissan 350Z
  • Porsche Carrera GT
  • Porsche Cayman S
  • Porsche 911 turbo
  • Lamborghini Murcielago
  • Lamborghini Gallardo
  • Ford GT
  • Jaguar XKR
Auto's herkend in de trailer en of screenshots.

[ Voor 6% gewijzigd door HawVer op 28-06-2006 08:35 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Nice :) Moet alleen nog even most wanted uitspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Komt ook voor de Wii!
Heel erg gaaf, dit spel wil ik er wel bij!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik had er her en der wat over gelezen.
Ik vind het nog steeds jammer dat het in de donker afspeelt, dat de omgevingen veel lijken uit de omgevingen van NFS-Underground 2 en dat je niet meer met exotische wagens kunt rijden :(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-03 23:38
Chester schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:38:
Ik vind het nog steeds jammer dat het in de donker afspeelt, dat de omgevingen veel lijken uit de omgevingen van NFS-Underground 2 en dat je niet meer met exotische wagens kunt rijden :(
Op die screenshot zie je een Gallardo? Is toch al redelijk exotisch :)

Maar indd jammer dat ze het weel in het donker doen :(

[ Voor 20% gewijzigd door DaRKie op 26-06-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-04 16:24
Waarschijnlijk geen online modi in de Wii-versie van Carbon. Dat zegt Game Informer, waarbij de PS3/Xbox360 wel online modi krijgen en waarschijnljik ook de PS2/Xbox. Handhelds wordt niet over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
DaRKie schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:40:
[...]

Op die screenshot zie je een Gallardo? Is toch al redelijk exotisch :)

Maar indd jammer dat ze het weel in het donker doen :(
Ik bedoelde exotisch als in McLaren, Koenigsegg, Ferrari, Pagani, Bugatti enz.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:11

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat het in het donker is is idd weer jammer, ik denk ook dat dit weer een NFS game is die ik niet ga spelen.. NFS underground 1 heb ik even geprobeerd maar dat trok me helemaal niet.. Ik vond NFS 3: Hot persuit veeeel beter, lekker gewoon race, politie achter je aan.. daar heb ik me heel wat uren mee vermaakt... maar al dat tunen van je auto enzo.. rot toch op zeg... En dat ze alles in he donker doen.. moet je weer al je gordijnen dicht doen omdat je anders de helt niet ziet :/ lekker...
Ik vind dat ze daar echt de compleet verkeerde kant op gaan.

Ik kan best begrijpen dat er mensen zij ndie het leuk vinden om je auto te tunen, maar om hier nou zo zwaar op te leunen en de rest maar bijzaak te maken... nee, beejte jammer van ze.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 30-03 23:38
Chester schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:43:
[...]

Ik vind Lamborghini toch ook wel redelijk exotisch. Tenzij jij een wagen van +150.000 euro modaal vindt :)

Maar ik begrijp je wel hoor, het zullen weeral mitshubishu toestanden worden enzo. Maarja, een spel met ferraris en lambos en andere dure hebbedingetjes die je moet tunen ...

Ergens een officieus carlijstje (opgesteld adhv trailers) gevonden:
Toyota Supra
Honda S2000
Nissan 300ZX
Nissan 350Z
Porsche Carrera GT
Porsche Cayman S
Porsche 911 turbo
Lamborghini Murcielago
Lamborghini Gallardo
Ford GT
Jaguar XKR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik zie een Dodge op het screenshot. Is het dan eindelijk zo ver dat er wat klassieke ami's te tunen zijn? :)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Het zal wel een stom vervolg worden op Most Wanted denk ik, met weinig vernieuwingen...

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
NLuna schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:07:
Het zal wel een stom vervolg worden op Most Wanted denk ik, met weinig vernieuwingen...
Dat is een beetje vroeg om dat nu al te stellen. Ik was een grote fan van Need For Speed Porsche. Vaste tracks en steeds weer je auto tunen en betere tijden rijden. Ik hoop dat ze dat element vaste tracks combineren met het tunen van autos in Carbon. Dan zie ik de toekomst van NFS hoopvol tegemoet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:18
Chester schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:38:
Dat was ook mijn eerste reactie.

Vond de plaatjes en film op de website wel erg veel op underground lijken. Het zou jammer zijn als NFS een "meer van het zelfde" reeks wordt, wat nu zeker het geval zou lijken. Most wanted, was weer een combinatie van NFS:3 en Underground, maar ik ben benieuwd wat hier vernieuwend aan is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-04 10:22
De besturing lijkt mij weer lekker onrealisch NFS :9

zal wel een spel worden om 1x te spelen en dan heb je het meeste alweer gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Spike_wolf schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:44:
Dat het in het donker is is idd weer jammer, ik denk ook dat dit weer een NFS game is die ik niet ga spelen.. NFS underground 1 heb ik even geprobeerd maar dat trok me helemaal niet.. Ik vond NFS 3: Hot persuit veeeel beter, lekker gewoon race, politie achter je aan.. daar heb ik me heel wat uren mee vermaakt... maar al dat tunen van je auto enzo.. rot toch op zeg... En dat ze alles in he donker doen.. moet je weer al je gordijnen dicht doen omdat je anders de helt niet ziet :/ lekker...
Ik vind dat ze daar echt de compleet verkeerde kant op gaan.

Ik kan best begrijpen dat er mensen zij ndie het leuk vinden om je auto te tunen, maar om hier nou zo zwaar op te leunen en de rest maar bijzaak te maken... nee, beejte jammer van ze.
Er zit toch wel een heel groot verschil tussen NFSU1 en NFS:MW. Je kan vrij rondrijden, en je hebt ook weer politie.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

HawVer schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:10:
[...]

Dat is een beetje vroeg om dat nu al te stellen. Ik was een grote fan van Need For Speed Porsche. Vaste tracks en steeds weer je auto tunen en betere tijden rijden. Ik hoop dat ze dat element vaste tracks combineren met het tunen van autos in Carbon. Dan zie ik de toekomst van NFS hoopvol tegemoet. :)
Nummer 5 en 6 Vond ik de beste uit de serie ( 5 beter dan 6) Ik vind dat het tijd word voor een menu stijl en niet een grote map waar je over kan cruisen. Ook vind ik als ze een map erin zetten dat er meer verkeer moet zijn. Ik vond het in most wanted en Underground 2 maar mager met de tegenliggers

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

* Phyxion hoopt weer eens op een echte oude Need for Speed
Ik heb hier de hele collectie Need for Speed's liggen, maar ik betwijfel of ik het volgende deel nog wel aan ga schaffen. Underground en Underground 2 hadden niet eens de naam Need for Speed mogen dragen, en Most Wanted lag op het randje er van. Carbon zit weer tegen de Underground en Underground 2 aan ;( Net zoals vroeger, veel auto's, in de bossen, landwegen, andere leuke omgeving, geen steden, geen tuning, geen rotzooi er om heen :( Hopelijk wordt Test Drive Unlimited beter, dat heeft veel meer van de oorspronkelijke Need for Speed's als ik het zo bekijk...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 10-04 22:20
11 systemen maar liefst, die lui bij EA programmeren wat af

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
FnF schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:40:
* Cardinal hoopt weer eens op een echte oude Need for Speed
Ik heb hier de hele collectie Need for Speed's liggen, maar ik betwijfel of ik het volgende deel nog wel aan ga schaffen. Underground en Underground 2 hadden niet eens de naam Need for Speed mogen dragen, en Most Wanted lag op het randje er van. Carbon zit weer tegen de Underground en Underground 2 aan ;( Net zoals vroeger, veel auto's, in de bossen, landwegen, andere leuke omgeving, geen steden, geen tuning, geen rotzooi er om heen :( Hopelijk wordt Test Drive Unlimited beter, dat heeft veel meer van de oorspronkelijke Need for Speed's als ik het zo bekijk...
Mwah, Test drive had meer een scheur-maar-raak gehalte. Het is ook niet helemaal wat ik bedoel met NFS. Leukste wat is heb gedaan was split-screen NFS:2SE en dan de bussen cheat. Dan proberen elkaar te rammen, om te pesten je verstoppen tussen de andere bussen. (alle bussen waren hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cardinal808 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:19:
[...]

Mwah, Test drive had meer een scheur-maar-raak gehalte. Het is ook niet helemaal wat ik bedoel met NFS. Leukste wat is heb gedaan was split-screen NFS:2SE en dan de bussen cheat. Dan proberen elkaar te rammen, om te pesten je verstoppen tussen de andere bussen. (alle bussen waren hetzelfde)
Helaas werkt Need for Speed 1 en 2 niet meer op XP. Ik heb ze toevallig een tijdje geleden nog geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
FnF schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:31:
[...]

Helaas werkt Need for Speed 1 en 2 niet meer op XP. Ik heb ze toevallig een tijdje geleden nog geprobeerd :)
Ook met DosBox :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Chester schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:43:
[...]

Misschien is Test Drive Unlimited dan iets voor je ;)
TDU Topic

Ruime keus aan exotische auto's :)

Ik vrees btw dat deze NFS weer een slap aftreksel wordt van voorgaande delen :'(

[ Voor 12% gewijzigd door eXe op 27-06-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:46

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, heb sommige delen echt met plezier gespeeld, maar het is inderdaad nogal veel van het zelfde...

Ik wacht wel op een realistischer versie... Maar dat zal waarschijnlijk nooit komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

mm van mij mag het dag en nacht wezen maar neit alleen dag of nacht.
en jullie hebben wel gelijk als er weer exotische auto's in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 16:29
NFS Porsche Challenge is toch wel mijn all-time favoriet, briljante mix tussen simulatie en realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ik vind porche een beetje saai want je hebt maart 1 merk wagens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 14:23

RMB

Nee, geen right mouse button!

Anoniem: 165702 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:27:
nou ik vind porche een beetje saai want je hebt maart 1 merk wagens
Maar, dan heb je wél meteen hét merk te pakken... Spaart je tijd mindere goden te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik bedoelde need for speed porche unleashed ook als vind ik de porches zo al bagger slecht
maar ik hoop wel als er dag en nacht is want dan kan je mischien ook nog kiezen

en er zouden trouwens tussen de 50 en 10 auto's komen dus er zitten vast wel wat exotics bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

porsche unleashed was de enige nfs game waar ik nieuwe wagens wilde krijgen om beter te kunnen rijden. de underground serie kon je uitrijden met een mx5 en bij most wanted deed het er ook weinig toe.

Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar de nieuwe test drive

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-04 20:15
ik ben totaal niet onder de indruk van het filmpje van carbon....geen goed voorteken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Larixk schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 20:15:
porsche unleashed was de enige nfs game waar ik nieuwe wagens wilde krijgen om beter te kunnen rijden. de underground serie kon je uitrijden met een mx5 en bij most wanted deed het er ook weinig toe.

Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar de nieuwe test drive
Ben ik met je eens, daar zat nog een goed verschil in auto's. NFSU en NFSU2 heb ik allemaal uitgereden met de mx5, en dat was nog makkelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-04 15:24
@ fnf
Komt dat niet omdat de AI zig aan past aan je rijd gedrag, al sje heel goed rijd rijdt de AI ook goed en rijd ik slecht rijd de AI ook minder.

ik vond het tunen bij nfs u/u2 ook het leukst om te doen, dit zecht dus wel wat over de game play :(

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Zitten er in tegenstelling tot Most Wanted eindelijk weer auto's van Nissan tussen, mist de Skyline... :/
Ben benieuwd of dat bij de release ook zo is.

[ Voor 21% gewijzigd door Rone op 03-07-2006 15:42 ]

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ach, NFS is zelden geen entertainment :P Geen briljante game waarschijnljik maar met Most Wanted heb ik me nog wel wat uurtjes kunnen vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 12:34

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Wat mij betreft mogen ze nog veel meer series uitbrengen, zolang ze maar afstappen van het straatrace onderwerp wat ze nu hebben....

Porsche Unleashed (Porsche 2000 ) was en IS de beste NFS die ooit is uitgebracht en dit zal voor mij ook zo blijven.

Deze mogen ze wat mij betreft wel opnieuw uitbrengen, op de nieuwe engine met nieuwe modellen die in de afgelopen jaren uitgekomen zijn.

Verder mogen ze dit ook best doen met andere series, zoals Ferrari, Jaguar, Pontiac etc..etc...

Zo kan je veel meer series maken en je trekt zo ook veel meer liefhebbers aan ;) mede ook omdat in Porsche Unleashed een flinke informatiebron tevoorschijn werd getrokken waar best nuttige en leuke info in stond/staat :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Overigens zie ik op screenshots ook de volgende auto's:

• Dodge Challenger
• Dodge Viper SRT-10
• Mitsubishi Lancer Evolution IX
• Shelby Mustang (waarschijnlijk een GT350/GT500 uit 196x) :)
• Subaru Impreza WRX STi 2006

[ Voor 36% gewijzigd door Rone op 03-07-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
KatirZan schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:49:
Wat mij betreft mogen ze nog veel meer series uitbrengen, zolang ze maar afstappen van het straatrace onderwerp wat ze nu hebben....

Porsche Unleashed (Porsche 2000 ) was en IS de beste NFS die ooit is uitgebracht en dit zal voor mij ook zo blijven.

Deze mogen ze wat mij betreft wel opnieuw uitbrengen, op de nieuwe engine met nieuwe modellen die in de afgelopen jaren uitgekomen zijn.
Smaken verschillen en dat zal zo blijven. Mijn favoriet blijft High Stakes. Het was jammer dat er maps van NFS:III in verwerkt waren, maar het schademodel zal ik zeker missen. Was wat anders dan arcade racen. Dit was meer tactischer dan lomp tegen elke vangrail schuiven en zonder problemen wegrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 18:10
Carbon :r .

Echt van die knoei die je unlockte, maar liever weer kwijt was.
En dat je dan op een gegeven moment het verplicht was er op te gooien omdat anders je bak geen 10 als rating kreeg vond ik helemaal belachelijk. Vind de subtitel bij deze dus vrij kut, noem het gewoon most wanted 2 of underground 3, is toch precies hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-04 13:20

Krizzie

Progressive Music \o/

Dat was alleen in Underground, bij Underground 2 hoefde dat helemaal niet. :)

Verder is Carbon gelukkig de plaats waar het zich afpseelt. :P

High Stakes blijft bij mij nog steeds een van de beste, NFS 2:SE in 3DFX was ook meester in vooral in splitscreen, leuk die 2cv's van de baan raggen. :P

Maar zoals gewoonlijk ga ik deze ook weer kopen, omdat ik alle NFS'en die er zijn heb en het zonde is om deze dan niet te kopen. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Krizzie schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:45:
Dat was alleen in Underground, bij Underground 2 hoefde dat helemaal niet. :)
Andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik heb bij Underground 2 nooit carbon/stikkers hoeven te gebruiken hoor om alle magazines te krijgen? :?

Bij Undergrond 1 had je 1 of 2 carbon/stikkers nodig plus een widebody kit.

[ Voor 32% gewijzigd door Krizzie op 05-07-2006 19:58 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Krizzie schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:56:
Ik heb bij Underground 2 nooit carbon/stikkers hoeven te gebruiken hoor om alle magazines te krijgen? :?
In Underground ging het om Reputation waarbij je maximaal vijf sterren kon behalen.
In Underground 2 ging het om je Visual Rating waarbij maximaal tien sterren konden worden behaald.

Dat laatste was inderdaad gemakkelijker door veel carbon te gebruiken, maar niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:02

Smoonshine

Feyenoord!!

Krizzie schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:45:
NFS 2:SE in 3DFX was ook meester in vooral in splitscreen, leuk die 2cv's van de baan raggen. :P
Het is jammer dat NFS 2: SE niet echt meer draait, maar dat vond ik toch echt de leukste. Daar ging je tenminste nog echt hard. Dat mis ik een beetje bij de huidige NFS. De echte snelheid zit er niet meer in en de besturing is een stuk logger. NFS2 was misschien een stuk meer arcade, maar kwa plezier toch echt wel de leukste als je het mij vraagt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Hopelijk doen ze Dashbord view er weer in dat hebben ze eruit gesloopt in Hot Persuit 2. Vond dat in Highstakes altijd mooi gedaan, als je de lichten aan deed, dan gingen ze ook aan op je dashbord enzo. :9

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Inderdaad jammer dat dat eruit gegaan is na NFS 5 (Beter bekend als Porsche Unleashed). Bij Hot Pursuit 2 had je alleen maar 2 meters in je scherm staan, wat ik geen dashboard kan noemen. En dat hebben ze volgehouden. Jammer...

Had High Stakes ook dashboards? Ik weet alleen van NFS 3 en 5.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 51614 op 06-07-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:07
Anoniem: 51614 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:34:
Inderdaad jammer dat dat eruit gegaan is na NFS 5 (Beter bekend als Porsche Unleashed). Bij Hot Pursuit 2 had je alleen maar 2 meters in je scherm staan, wat ik geen dashboard kan noemen. En dat hebben ze volgehouden. Jammer...

Had High Stakes ook dashboards? Ik weet alleen van NFS 3 en 5.
Ja zeer zeker :) Zelfs een dashboard waarbij de lampjes aangingen als je je lampen aan deed :)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-02 15:38
Ja, underground zijn geweldige Ricers games.... een openair filter onder je kap en je hebt direct meer acceleratie en topsnelheid :lol: valt me nog mee dat ze die auto's niet sneller laten worden als je er stickers op plakt...
most wanted ook... het veranderen van de spoiler of bodykit zorgt ervoor dat je niet meer gezien wordt door je politie, maar doet helemaal niets(!) met de handling of TOP van de auto...

ik heb mostwanted ook uitgespeeld met een fait punto die bijna 400 km/uur kon... yeah right... ik denk dat dat test drive unlimited ook meer iets voor mij is...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MeMoRy schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:23:
Ja, underground zijn geweldige Ricers games.... een openair filter onder je kap en je hebt direct meer acceleratie en topsnelheid :lol: valt me nog mee dat ze die auto's niet sneller laten worden als je er stickers op plakt...
most wanted ook... het veranderen van de spoiler of bodykit zorgt ervoor dat je niet meer gezien wordt door je politie, maar doet helemaal niets(!) met de handling of TOP van de auto...

ik heb mostwanted ook uitgespeeld met een fait punto die bijna 400 km/uur kon... yeah right... ik denk dat dat test drive unlimited ook meer iets voor mij is...
Niet om het een of ander, maar met een open air filter haal je (als je hem goed plaatst) wel degelijk vermogenwinst (1-3% ofzo) en dus ook een nét wat betere performance. Ok, geen 400km/u met je panda, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Wie zegt dat de NFS serie een Simulatie game is? Constant 373Km/h rijden in een Mclarren F1 in NFS2 is ook erg normaal... ;)

Zolang het spel leuk is heb ik niks te klagen. Vind je het niet leuk dan koop je het spel niet en koop je een Simulator. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-02 15:38
johnnyv.nl schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:28:
Niet om het een of ander, maar met een open air filter haal je (als je hem goed plaatst) wel degelijk vermogenwinst (1-3% ofzo) en dus ook een nét wat betere performance. Ok, geen 400km/u met je panda, maar toch.
Ja klopt, dat zou mogelijk zijn, was het niet dat Rices er niets van begrijpen... Die kopen zo'n openairfilterkitje en schroeven die er gewoon op... Met als gevolg dat ze de warmere lucht uit het motor compartiment opzuigen en daardoor juist een performancedrop krijgen...

Ricers gaan er vanzelf vanuit dat je auto sneller gaat met zo'n ding (ik heb 10pk winst want ik heb een open air filter)... Dat zijn van die bolt-on gasten die niets van tuning weten...

Het enige wat bij most wanted wel klopt zijn de prijzen van upgrades... die zijn inderdaad zo hoog als je het door een profesioneel bedrijf laat doen...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
De nieuwe NFS chick:

Emmanuelle Vaugier
Afbeeldingslocatie: http://i.imdb.com/Photos/HH/0891275/111204emmanuellevaugier.jpg
bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170533

Oud nieuws iig :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 18-04 10:32
Krizzie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:44:
Zolang het spel leuk is heb ik niks te klagen. Vind je het niet leuk dan koop je het spel niet en koop je een Simulator. :)
Nou ik heb laatst 3D Rijsimulator eens geprobeerd om te kijken wat het was (is schijnbaar om te oefenen voor rij examen), je kan niet eens handrembochtjes maken....erg vervelend :+

[ Voor 8% gewijzigd door CyPh op 12-07-2006 09:24 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CyPh schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:23:
[...]

Nou ik heb laatst 3D Rijsimulator eens geprobeerd om te kijken wat het was (is schijnbaar om te oefenen voor rij examen), je kan niet eens handrembochtjes maken....erg vervelend :+
In een echte auto zou ik ook liever met de voetrem remmen ipv de handrem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 18-04 10:32
FnF schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:59:
[...]

In een echte auto zou ik ook liever met de voetrem remmen ipv de handrem :)
Ligt eraan, in mijn eigenste niet, maar de 2e auto van mijn vriendin wel... leuk crossen

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:24
Ojee.. Most Wanted klopte al voor geen meter. Want als je het gas los liet dan ging hij automatisch vol op de remmen. En normaal wegrijden zonder wheelspin ging ook al niet evenals rustig toeren. Word je toch gefrustreerd van? En zoals ik de filmpjes heb gezien van Carbon is het er niet echt beter op geworden. Ben ik nou de enige die zich hier aan ergert? Die neppe besturing van de wagens? Zelfs als je in zn neutraal gas geeft gaat die auto bewegen als een gek.

Voor mij is het Test Drive Unlimited wat goud wint!!

[ Voor 18% gewijzigd door flugelisoke op 16-07-2006 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161589

Het is veel nagemaakt van The Fast & The Furious: Tokyo Drift
een oude muscle car tege een nieuwe Evo..( in de film is dat een Nissan 350Z tege Mustang)
het is zo gezegd gwn een game van die film

(voor de mensen die em al hebbe gezien :P)
en voor de mensen die nog nie hebbe gezien w88 op downloade :P 27 Juli in de bios..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een oude muscle car tege een nieuwe Evo..( in de film is dat een Nissan 350Z tege Mustang)

en voor de mensen die nog nie hebbe gezien w88 of downloade :P 27 Juli in de bios..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG sorry voor dubbelle post had een foutje erin wou het verbeteren maar lukte nie egt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en de reden VOLGENS MIJ dat het NFS: Carbon heet is omdat het in de spel het meest om driften gaat en carbon is lichte stof en drift goed mee als je auto ervan is gemaakt daarom miss..

Die edit-knop zit er niet voor niets ;) Gebruik hem dus ook i.p.v. meerdere keren achter elkaar te posten! :o

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 26-07-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 161589 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 04:30:
en de reden VOLGENS MIJ dat het NFS: Carbon heet is omdat het in de spel het meest om driften gaat en carbon is lichte stof en drift goed mee als je auto ervan is gemaakt daarom miss..
Blegh n00bish :r ; geef mij maar de oude NFS High Stakes :P (Die heet Road-Challenge op de psone)
Die pwnde nog het meest vond ik :> :7

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Anoniem: 161589 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 04:24:

en voor de mensen die nog nie hebbe gezien w88 op downloade :P 27 Juli in de bios..
In 2 Fast 2 Furious werd er geraced met 2 muscle cars tegen een evo en een spider B) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

@Qumars
Prutser dat je er bent :P
Gebruik Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif dan eens

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

De reden dat het NFS: Carbon heet is omdat het zich afspeelt in Carbon Canyon in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Typisch EA :>
EA today announced that fashion street wear brand 55DSL will be coming to Need for Speed Carbon. Exclusively designed items from 55DSL, plus a selection of garments from their ‘Zurka and the 55 Vagabonds’ winter collection, will feature prominently on key in-game characters in the game.

55DSL items are specifically tailored to the game, bringing with them the unique style and tone of the brand. Exclusively designed clothing for the game, will be available only through local EA events around the world and pre-order campaigns.

Andrea Rosso, the Creative Director of 55DLS is enthusiastic, “When the opportunity to work with EA, and in particular Need for Speed™ Carbon, came along, it seemed like a natural progression for us. I’m a gamer and I’m going to play this game for sure so to see characters wearing our exclusively designed t-shirts and other items, is really amazing for me.”

“This partnership adds another layer of authenticity to our role in street culture”, says Larry LaPierre, Executive Producer. “Having 55DSL integrated so tightly within Need for Speed™ Carbon adds an increased sense of realism to the game and gives fans the opportunity to wear exclusively designed items that brings them closer to the action.”.
En dan nu het écht interessante gedeelte ;)
Need for Speed™ Carbon will be available for Xbox 360, PS3 and Wii as well as the PS2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GBA, PSP, and PC
Bron: WorthPlaying

[ Voor 3% gewijzigd door Jejking op 02-08-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
FnF schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:31:
Need for Speed 2 werkt hier wel onder Windows XP.
Net nog even Mystic Peaks gereden. :)
Ik vind 2 en 3 toch een van de betere games uit de serie. Met een goed en simpel menu systeem, replays en track records. Daardoor kun je offline door blijven spelen.

Wat ik sinds 4 ook mis is de showcase van de cars en tracks.

[ Voor 6% gewijzigd door Olaf van der Spek op 03-08-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-02 18:59

charlie

?*?

Dr_oetker schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:10:
NFS Porsche Challenge is toch wel mijn all-time favoriet, briljante mix tussen simulatie en realiteit.
NFS Porsche 2000 is gewoon de max, heb dit vroeger meer dan een jaar elke middag gespeeld met collega's. Dit is gewoon nog steeds de beste. durf het nu zelfs nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Charlie23 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:09:
[...]

NFS Porsche 2000 is gewoon de max, heb dit vroeger meer dan een jaar elke middag gespeeld met collega's. Dit is gewoon nog steeds de beste. durf het nu zelfs nog spelen.
Goede dingen, ik speel het spel ook nog regelmatig. Ik heb een joystick aangeschaft zodat ik beter door de bochten kan en nog snellere tijden kan rijden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Smoonshine schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 08:06:
[...]

Het is jammer dat NFS 2: SE niet echt meer draait, maar dat vond ik toch echt de leukste. Daar ging je tenminste nog echt hard. Dat mis ik een beetje bij de huidige NFS. De echte snelheid zit er niet meer in en de besturing is een stuk logger. NFS2 was misschien een stuk meer arcade, maar kwa plezier toch echt wel de leukste als je het mij vraagt.
Jep, dat was de vetste. Als je wilde lekker arcade raggen, maar je kon ook hele middagen besteden om een tiende seconde van je record af te halen enzo :)

Helaas met geen mogelijkheid fatsoenlijk aan de praat te krijgen onder XP; met zo'n 3dFX-nep-programma draait het wel, maar met 3 fps ofzo...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
leokennis schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:37:
Helaas met geen mogelijkheid fatsoenlijk aan de praat te krijgen onder XP; met zo'n 3dFX-nep-programma draait het wel, maar met 3 fps ofzo...
Kun je de standaard versie niet draaien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113051

als ze zeggen dat je kan tunen, zorg dan weer voor zo'n interface als NFSU 1 waar je heel je wage kon bekijken van alle kanten
die van de andere underground delen waren van die uber schrale plaatjes..
underground 1 was leuk / vernieuwend, de andere delen speel je 1 avondje en klaar
ben benieuwt of dit deel weer eens Boeiend wordt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 25-04 22:42
dit wordt toch niet weer een soort ''2e deel'' als ''Most Wanted''? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
sjaakhaar schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:57:
dit wordt toch niet weer een soort ''2e deel'' als ''Most Wanted''? :?
Waar zou het dan een tweede deel van worden? Ik krijg het idee dat dit meer een vervolg is op porsche. Mooie scenery en een wat beter verhaal dan de vorigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

leokennis schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:37:
Kun je de standaard versie niet draaien dan?
offtopic:
Dit probleem encounterde ik ook helaas, mocht er iemand zijn die een oplossing heeft kan die dat dan hier even melden voor de liefhebbers? Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 25-04 09:02
Ik hoop dat ze er dit keer een goede game van maken. NFSU en NFSU 2 zijn veel beter dan Most Whanted in game play. MW is alleen mooier qua beelden en efecten. Maar je hebt veel minder multi player modes en mogelijkheden. + Ze hebben er heel veel auto's uit gehaald en er andere in gestopt.

Ik hoop dat er nu veel auto's komen een stuk of 50 en veel modes zoals drif sprint mischien zelfs multiplayer VS Politie zoals in NFS 3 en 4. Dat soort dingen. Anders koop ik em net als MW niet. ( NFSU 2 heb ik meteen de eerste dag gekocht )

Owh ja en niet te vergeten eindelijke ene keer Wide Screen support !!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Astennu op 16-08-2006 19:51 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Anoniem: 181018

Widescreen support is mooi. Moet nog wel even een betere grafische kaart kopen.

Op www.nfscarbon.nl is ook een carlist gemaakt. EA heeft ook 12 auto's officieel bevestigd, met screenshots en al.

Voorlopige Carlist aan de hand van de trailers en screenshots:

Die met een link erachter zijn door EA bevestigd.

Muscle
---------------------
Chevrolet Corvette Saleen.
Ford Mustang GT
old Chevrolet Camaro '67 SS
new Dodge Challenger '07
new Dodge Charger '06
new Dodge viper
new Ford-Shelby Mustang GT-500 '05

Tuners
---------------------------
Alfa Romeo Brera
BMW M3 GT-R
Chrysler 300C
Mercedes-Benz CLK 500
Honda S2000
Mazda 3
Mazda rx-7
Mazda rx-8
Mitsubishi Lancer Evolution IX-VIII
Nissan 350Z
Subaru Imprez a WRX STi '06
Toyota Supra
Volkswagen Golf R32

Exotics:
--------------------
Aston Martin DB9
Audi Le Mans Quattro
Jaguar XKR
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Murcielago
Lotus Elise
Porsche Carrera GT
Porsche 911 Turbo
Porsche Cayman S

Het is trouwens de bedoeling dat Carbon 2 november uit komt.

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

Toen ik dat filmpje zag van NFS Carbon in die bergen dacht ik een klein beetje aan NFS 4 High Stakes. Ik mag hopen dat NFS Carbon weer op het pad van NFS1 t/m 4 verder gaat. Al dat tuning gedoe is wel leuk enzo, maar echt realistisch wordt het er niet van. Ik hoop ook dat ze het schademodel weer implementeren (al verwacht ik het niet i.v.m. licensie en dat soort dingen. Volgens mij was het BMW die niet wilde dat er kreukels in hun auto's kwamen door schade).

Als ik terugdenk aan NFS High Stakes krijg ik spontaan kippevel O+ , wat was dat een heerlijke, sfeervolle game. Ik overweeg serieus een dualboot te maken met Windows 98 erop zodat ik die oude game nog weer eens in volle glorie kan spelen. Ik heb vooralsnog geen goede XP hack kunnen vinden voor NFS 4..

Ik denk dat veel mensen dit gevoel met mij delen. Als NFS Carbon tegenvalt moet ik die Test Drive Unlimited maar eens proberen. Die lijkt mij érg gaaf. 8)

Goud is geen geld

Anoniem: 181018

Toen Most Wanted er nog niet was speelde ik gewoon weer Hot Pursuit 2. Die politie erin vind ik gewoon vet gaaf.
De cops in MW zijn soms wel een beetje dom. Maar het is wel verbeterd ten opzichte van HP2.

Jammer dat er nog niets bekend is over de politie in Carbon. Het zou wel anders moeten zijn, maar hoe weet ik niet. Ik hoop dat ze wel een beetje normale politie wagens hebben en niet in een ander heat level met andere auto's komen, dat doen ze in het echt ook niet.
Eigenlijk zou het realistisch zijn als de politie pas met andere dingen komt als jij nog roekelozer gaat rijden. Dat je merkt dat de politie agressiever wordt als je tegen ze aan ramt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 21:11
Wat ik ook hoop is dat ze deze keer de code eens fatsoenlijk proberen te tikken. Foutloos kan natuurlijk niet, maar zo buggy als MW waarbij je het gehik en gestotter niet eens met 'n patch kan oplossen?! :S Hopelijk brengt EA het spel pas op de markt als het echt 100% klaar is.

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 23-01 06:50
Voodooforever schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:50:
Wat ik ook hoop is dat ze deze keer de code eens fatsoenlijk proberen te tikken. Foutloos kan natuurlijk niet, maar zo buggy als MW waarbij je het gehik en gestotter niet eens met 'n patch kan oplossen?! :S Hopelijk brengt EA het spel pas op de markt als het echt 100% klaar is.
Bij mij draait ie prima hoor :) Ik draai full detail op mn systeem, goed ik heb wel eens een framedropje hier en daar kan ik wel mee leven.

[ Voor 15% gewijzigd door ravenger op 19-08-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-04 18:30
Frank_Knopers schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 20:59:
Als ik terugdenk aan NFS High Stakes krijg ik spontaan kippevel O+ , wat was dat een heerlijke, sfeervolle game. Ik overweeg serieus een dualboot te maken met Windows 98 erop zodat ik die oude game nog weer eens in volle glorie kan spelen. Ik heb vooralsnog geen goede XP hack kunnen vinden voor NFS 4..
Dit al eens geprobeerd?
http://www.nfscars.net/fo...wthread.php?t=8413&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:27
ik heb net een interview bekenen met Scott Nielsen (producer) waarin hij zegt dat er meer dan 50 auto's in het spel zullen zitten

bekijk het filmpje:
http://www.gametrailers.c...id=11833&type=wmv&pl=game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Cool dat je je eigen bodykits kunt maken! :D

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Dat is nu is echt een ontwikkeling die me aanspreekt! _/-\o_

• bullitnl
Het maakt het spel inderdaad een heel stuk interessanter! Ik ben heel benieuwd of het ook een beetje goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-04 13:49
Krizzie schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:47:
Cool dat je je eigen bodykits kunt maken! :D
Dat is inderdaad wel stoer ja :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

nezumi schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:37:
@ fnf
Komt dat niet omdat de AI zig aan past aan je rijd gedrag, al sje heel goed rijd rijdt de AI ook goed en rijd ik slecht rijd de AI ook minder.

ik vond het tunen bij nfs u/u2 ook het leukst om te doen, dit zecht dus wel wat over de game play :(
Volgens mij ook. Je kon zelfs meedoen in een Hummer en dan reed iedereen opeens in van die logge bakken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111211

Hmm.. heb al een paar in-game filmpjes gezien van nfs carbon.. Ziet er mooi uit, maar zo te zien heeft deze nfs versie weer dezelfde lompe handling net als de underground series..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zo te horen wel betere (meer) geluidseffecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004

DropjesLover

Dit dus ->

whoeiiii, endelijk een nieuwe :)

ik ben een redelijk fan van de underground serie, ik vond MW zwaar tegenvallen (prefab bodykit, slechts 5, te veel exotic auto's, geen neon/andere uiterlijke dingen enz enz). helaas dat ik altijd nogal een hekel had om in de hills in underground 2 te rijden en blijkbaar gaat alles zich net daar afspelen, mja je kan niet alles hebben :) wel jammer dat je volgens het intervieuw een crew moet samenstellen :? doe k ook altijd als ik ga streetracen in real life (niet dat k dat doe, maargoed)

iedereen hierboven maakt de vergelijking met de "oude" need for speeds, dit is toch een heel ander soort race game? de oude zijn meer op het verbeteren van rondetijden in relatief gewone auto's, dit is meer het uitbouwen van je gewone auto en die zo hard te laten gaan als een exotic en er gewoon vet/extreem uit ta laten zien. rondetijden? pfff, winnen of niet winnen, that's the question :)

niet dat de oude games slecht zijn, maar het is gewoon een verschil in type game. misschien moeten ze gelijktijdig met een NFS U een wat klassiekere NFS maken 8)

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
DropjesLover schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:43:
whoeiiii, endelijk een nieuwe :)

ik ben een redelijk fan van de underground serie, ik vond MW zwaar tegenvallen (prefab bodykit, slechts 5, te veel exotic auto's, geen neon/andere uiterlijke dingen enz enz). helaas dat ik altijd nogal een hekel had om in de hills in underground 2 te rijden en blijkbaar gaat alles zich net daar afspelen, mja je kan niet alles hebben :) wel jammer dat je volgens het intervieuw een crew moet samenstellen :? doe k ook altijd als ik ga streetracen in real life (niet dat k dat doe, maargoed)

iedereen hierboven maakt de vergelijking met de "oude" need for speeds, dit is toch een heel ander soort race game? de oude zijn meer op het verbeteren van rondetijden in relatief gewone auto's, dit is meer het uitbouwen van je gewone auto en die zo hard te laten gaan als een exotic en er gewoon vet/extreem uit ta laten zien. rondetijden? pfff, winnen of niet winnen, that's the question :)

niet dat de oude games slecht zijn, maar het is gewoon een verschil in type game. misschien moeten ze gelijktijdig met een NFS U een wat klassiekere NFS maken 8)
in de oude NFS ging het meer om het rondrijden in de échte supercars.
En niet om het plaatsen van een roof-scoop op je lamborgini diablo, of een mega bumper op een db12 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
naar mijn keuze Need for Speed 3 4 en 5 de beste aller tijden
laatste tijd vindt ik NFS meer iets van leuk om even te spelen maar erg snel saai
sinds underground lijken alle spellen sprekend op elkaar beetje racen geld verdienen beste van de stad worden en je auto flink tunen en iets betere graphics

dus ik hoop dat dit deel iets nieuws te bieden heeft want een 4de spel van tunen en racen zit ik niet op te wachten persoonlijk (iedereen zijn eigen keuze mensen voordat ik doodgeflamed word blijft een meningfeit):) in de tussentijd ga ik maar wat verder kwijlen bij Forza 2 en Test Drive Unlimited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
DropjesLover schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:43:
En hoe vaak doe je dat nog als je singleplayer eenmaal hebt uitgespeeld?
Zonder track records vind ik er maar weinig replay value inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

idd, er zit helaas wel weinig replay value in de underground serie. in MW kon dat trouwens wel, daar kon je bijna alle races nog een keer doen (blacklist en dan omhoog of omlaag voor andere tegenstander) dacht ik...

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
DropjesLover schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:57:
idd, er zit helaas wel weinig replay value in de underground serie. in MW kon dat trouwens wel, daar kon je bijna alle races nog een keer doen (blacklist en dan omhoog of omlaag voor andere tegenstander) dacht ik...
Maar je haalt er niks mee, dus je hebt (eigenlijk) geen doel om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Deel 3 en 4 (5 heb ik nooit gedaan) hadden een heel andere feeling dan de nieuwe games (van hp2 tot nu) Van af dat moment ging EA berg af waards door al die pimp my ride frutsels er aan toe te voegen.

Als je al die interviews luisterd dan is het ook steeds "we think... etc." dat met deze aanpassing het publiek het helemaal fantastisch gaat vinden. "I think" dat ze nfs 4 eens een grote poets beurt moeten geven! :p

De oude games kon je blijven spelen, Underground 1, Underground 2 heb ik beide 2 keer gespeeld en vaker hoeft het van mij ook niet, gewoon omdat het niet meer leuk is. Most Wanted was iets langer leuk, maar ook die ging toch vervelen na een tijdje.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Krizzie schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:45:
Deel 3 en 4 (5 heb ik nooit gedaan) hadden een heel andere feeling dan de nieuwe games (van hp2 tot nu) Van af dat moment ging EA berg af waards door al die pimp my ride frutsels er aan toe te voegen.

Als je al die interviews luisterd dan is het ook steeds "we think... etc." dat met deze aanpassing het publiek het helemaal fantastisch gaat vinden. "I think" dat ze nfs 4 eens een grote poets beurt moeten geven! :p

De oude games kon je blijven spelen, Underground 1, Underground 2 heb ik beide 2 keer gespeeld en vaker hoeft het van mij ook niet, gewoon omdat het niet meer leuk is. Most Wanted was iets langer leuk, maar ook die ging toch vervelen na een tijdje.
Eindelijk iemand die dezelfde mening heeft.
Ik heb NFS 3 HP helemaal dood gespeelt, en ik zou het nu zo opnieuw doen als ze gewoon de graphics veranderen.
Ik heb U 1, U2 allebei 1 keer uitgespeelt, omdat er de tweede keer gewoon geen bal meer aan was. Elke keer was het moeilijk bij race bijv nummer 44. En die auto's bleven toch maar saai, want je MOEST ze ugly-ass pimpen, om verder te kunnen.

Bij Most Wanted gingen ze al weer de goede kant op, je kon zelf veel meer doen. En je kan eigenlijk oneindig blijven spelen. Toch misde ik de 2 player optie op 1 computer.
Het modernste spel, wat ik heb, en dat die optie heeft. Is DTM Race Driver 2. En die is al aardig oud.

Dus hopelijk worden ze weer eens wakker bij EA. En doen ze er meer Exotics in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Anoniem: 157420 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:18:
[...]

[knip]

Dus hopelijk worden ze weer eens wakker bij EA. En doen ze er meer Exotics in!
ik hoop dat ze er net minder exotics in doen (de car-list voor carbon is trouwens al bekend gemaakt). moet een exotic car gaan pimpen... bij mij werden ze altijd mega lelijk in bijv. MW.

als iedereen zo'n fan is van exotics en dergelijke, tezamen met het "gewone" racen moet je die spellen gaan doen.
de enige die k daar van gespeeld heb is NFS HP2 (das toch NFS 6 he?) en die heb ik maar 2 keer uitgespeeld, vond k te saai worden, alleen maar racen. NFS U2 doe k nu voor de 7e keer ofzow (nieuw stuurtje uitproberen :*) )

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Daar is NFS toch ook voor bedoeld? :X Gewoon racen.

Het "tunen" in Highstakes (nfs 4) vond ik veel beter. :) In career had je 3 upgrade kits die je auto steeds sneller maakte en een beetje sportiever eruit liet zien. Daar moest je voor racen en zorgen dat je niet teveel schade maakte anders ging je geld daarheen ipv die upgrades. :)

Nou mag je met 350kmh frontaal op een vrachtwagen rijden en je krijgt een gebroken vooruit. :X

Geluidswolk

• Astennu
  • Laatst online: 25-04 09:02
Ben benieuwd. Ze moeten de Dammge weer terrug brengen. Veel tracks + free mode. Pink Slip races zoals in high stakes. Politie multiplayer zoals in NFS High Stakes.

Veel auto's niet 12 maar doet maar iets van 40 of zo. Een keer moeite doen mag ook wel. Alle Exotic cars en veel tuning bakken. Dan maar niet elk jaar een nieuwe nfs maar doet het een keer goed.

Ook weer regen eventueel sneuw efecten en dat het ook effect heeft op de handling van je bak. Meer race modes zoals in NFS U2 en dan graag ook multiplayer en niet alleen singel player. Zoasl bij MW het geval was. Daar kun je na genoeg niets online.

Dus ik ben benieuwd. Maar ik verwacht dat ik weer teleur gesteld zal worden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wist je dat niemand geïnteresseerd is in downloadsnelheden ed? Posts die niets toevoegen worden dan ook verwijderd.