Reg. datum: 17 april 2006
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Jullie kunnen dus je betalingen doen, dan komen de spullen asap naar jullie toe!
Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa
PC Specs | Nikon D60 18-55 VR kit | Nikon AF 50mm f/1.8D | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | nog wat voorzetglas
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3
Done. Heb m'n username toegevoegd. Als je nog meer nodig hebt, dan hoor ik het wel. Weet nml nietmeer precies wat er ingevuld was in het bestellingsproces.quote:NightBird schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:08:
Jullie kunnen dus je betalingen doen, dan komen de spullen asap naar jullie toe!
* woolysheep kan dan alles verkoeien
"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #8 Join the Furious Dutch Cows ::
PC Specs | Nikon D60 18-55 VR kit | Nikon AF 50mm f/1.8D | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | nog wat voorzetglas
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3
Ik hoop alleen dat het de juiste bedrag is ...
On topic: ja, de mail doet het.
We leven in 2008 toch?quote:NightBird schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:32:
Goh, je hebt al ruim 22 uur geleden gemaild en nog geen antwoord? Niet iedereen leest (en beantwoordt) iedere dag zijn mail...
On topic: ja, de mail doet het.
Mijn 3D PortFolio! - Christelijk Gamers Forum - Stalllone's Blog! - Ja, ik heb dyslectie
stond onder naam van Van den Boog
EOS 450D | 18-55 | 55-250 | 28 | 50 | 70-200 | panagor macro converter | 2x zoom converter | WP member