Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa
Verzekeringen
ik wacht al weken op mn casebadges....
In the beginning, the Universe was created. This made a lot of people angry, and has been widely regarded as a bad idea.
Misschien moet je dat gewoon bij de persoon in kwestie melden, in plaats van op een publiek forum. Is niet alleen netter, maar heeft ook vaak meer effect (de kans dat iemand zn mail leest is groter dan de kans dat iemand dit topic ziet).quote:SandStar schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:33:
kunnen we dan ook massaal dingen gaan versturen?
ik wacht al weken op mn casebadges....
Verzekeringen
Dat is idd mn eerste stap geweest. Maar aangezien die van 28-8 dateerd begon ik alvast aan stap 2.quote:NightBird schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:10:
[...]
Misschien moet je dat gewoon bij de persoon in kwestie melden, in plaats van op een publiek forum. Is niet alleen netter, maar heeft ook vaak meer effect (de kans dat iemand zn mail leest is groter dan de kans dat iemand dit topic ziet).
In the beginning, the Universe was created. This made a lot of people angry, and has been widely regarded as a bad idea.
Jous bestelling is (als ik quatar, de verzendmaster mag geloven) gisterenmiddag verzonden. Die van SandStar al enkele weken geleden. Maarja .. daar weet ik het fijne niet van, daarom dat ik al zei: dat moet je niet via een forum regelen maar gewoon rechtstreeks met de persoon in kwestie.quote:Black Piet schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:43:
Gezien mijn recente bestelling was ik gewoon benieuwd wanneer een en ander werd verzonden. Op de site staats niets vermeld, dus ik wacht het maar af. Als ik zo de reactie van Sandstar lees, ga ik mijn bestelling niet op korte termijn zien....
Verzekeringen
TKK TSC@6 D2OL@40 SOB@13 FAD@18
Even voor de mensen die twijfelen over de maatstelling van de T-shirts en denke dat een XL te groot is....
Ik ben 1,76, heb pakmaat 48-50 [afhankelijk van m'n Italiaanse of Duitse maatpakken] en ben niet super breed [of voorzien van bierbuik...
Dus iedereen die langer, breder of dikker is, doet er denk ik verstandig aan om een XXL shirt te bestellen
Just my 2 cents...
Foto's NC meetings | NC #1 WW@RC5,OGR,TSC Phase 1 & 2 | 24 mei 2008 NC BBQ !
Hahahahahahaquote:ParaNoiMia schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:46:
En ik heb hem ook binnen. en met mn 2.03 meter past de XXL versie prima
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
quote:Kuuke schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:01:
[...]
D'r is een flinke update uit van de software die we hebben gebruikt om het winkeltje in elkaar te flansen.
Ik zal de komende week eens kijken of upgraden zin heeft.
Vooral een betalingskenmerk zou leuk zijn.
Ik heb net een shirt besteld en wil het geld overmaken maar het niet iets van een bestelnummer. Lijkt me ook voor de ontvanger makkelijker om het geld te plaatsen als er een kenmerk bij stond.
Verder stonden er een tijd geleden een aantal foto's van shirst ed. Die zijn nu allemaal dood. Iemand nog een linkje
fsfikke wijzigde dit bericht 15-09-2006 23:41 (10%)
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!" H. Simpson
Natuurlijk kan dat. Echter hebben we op dit moment nog meer dan genoeg shirts liggen.quote:CaptBiele schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:13:
er kunnen wel veel meer shirts bij. Kan er een een suggestie mogelijkheid komen waarop je kan stemmen oid
Verzekeringen
Hm? http://www.dutchpowercows...cts/t-shirtwit%5B2%5D.jpg doet het gewoon, net als de andere foto's in de shop.quote:fsfikke schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:38:
[...]
Verder stonden er een tijd geleden een aantal foto's van shirst ed. Die zijn nu allemaal dood. Iemand nog een linkje
Verzekeringen
Ik heb m'n shirt binnen, dank daarvoor!
Alleen verdrink ik er nogal in
Helpt een hete wasbeurt hiertegen? En komen er (binnenkort) ook shirts in kleinere maten?
Da's een kwestie van stevig dooreten en je groeit er door de jaren heen vanzelf in
Wat wel helpt is een kleinere bestellen en die te grote aan een ander weg te gevenquote:fsfikke schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:38:
Ja die werkt wel, maar ik kan me foto's herinneren van wat ik nu weet dat de achterkant is.
Ik heb m'n shirt binnen, dank daarvoor!
Alleen verdrink ik er nogal in![]()
Helpt een hete wasbeurt hiertegen? En komen er (binnenkort) ook shirts in kleinere maten?
Verzekeringen
Als jij me een linkje kan geven naar de DPC winkel waar de shirts maten hebben van medium, large e.d. Graagquote:NightBird schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:12:
[...]
Wat wel helpt is een kleinere bestellen en die te grote aan een ander weg te geven
PS: ik heb net vorige week een T-shirt besteld & binnen gekregen en 't is echt goede kwaliteit !
zit als gegoten
The Government doesn't solve problems, it subsidises them.
fotoquote:
Kristof is lid van de Belgische tak der Cureseekers
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Wat staat er eigenlijk op de achterkant van die shirts?
Poekie McPurrr wijzigde dit bericht 25-10-2006 08:07 (19%)
Sputnik @ Division Brabant ^^