Inspiron 9400 - Intel Core2Duo Processor T7600ES - WUXGA+ - 4096MB 667MHz DDR2 - Nvidia Go7900 GTX512mb
dell waardebonnen? (coupons)
Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 last
Nieuw TopicBerichten: 11
Reg. datum: 30 juni 2008
De aanbieding zoals ik hem nu gekregen heb:
XPS M1530 CORE 2 DUO T9300 2.50GHz,800,6M
Display 15.4" WXGA+ Widescreen (1440x900) TFT with Truelife
4GB 667MHz DDR2 SDRAM (2x2048)
Hard Drive 250GB Free Fall Sensor (7200rpm)
Battery XPS Primary 9-cell 85WHr Li-Ion (voor dezelfde prijs als een 6 cell, omdat de levertijd dan 8 weken langer zou zijn)
Graphics Card 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT
Voor 1191,29 euro, ik heb er nog 5% korting af kunnen krijgen.
Wat denken jullie, dit doen qua wat ik heb voor die prijs? Of zou er een kans zijn dat ik er nog meer af krijg of ergens anders hetzelfde systeem vind voor dezelfde prijs?
Battery XPS Primary 9-cell 85WHr Li-Ion (voor dezelfde prijs als een 6 cell, omdat de levertijd dan 8 weken langer zou zijn)
Wat denken jullie, dit doen qua wat ik heb voor die prijs? Of zou er een kans zijn dat ik er nog meer af krijg of ergens anders hetzelfde systeem vind voor dezelfde prijs?
Reg. datum: 31 augustus 2002
Reg. datum: 31 augustus 2002
zou het niet doen. Als je gewoon via de site configureert (inderdaad 9 cel = zelfde prijs als 6 cel!) dan kom je al lager uit. Laat staan als binnenkort een 10% of misschien wel 15% bon (bovenop de 5% bon of 6% EPP) erbij komt.quote:Zwelgje84 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:19:
De aanbieding zoals ik hem nu gekregen heb:
Ja dat is zo.
Net een beledeging gekregen via de chat:
Gisteren heb ik gebeld en gemaild met Dell, over opties van die korting (en ook genoemd dat er dus bonnen in omloop zijn). Toen meldden ze me dat er geen korting gegeven kon worden.
Vandaag weer geprobeerd via de chat, en toen kreeg ik dus een korting van 5%. Nou mooi! Daar wou ik wel genoegen mee nemen.
Ik kreeg een offerte opgestuurd, allemaal prima, toen ging ik net weer op de chat omdat ik een vraag had over de batterij. Krijg ik dezelfde persoon weer, handig. Is het eerste wat die persoon zegt: ik geef u 5% korting en nou probeerd u via een collega nog meer korting te regelen, erg jammer!
Dat sloeg dus op mijn pogingen van gisteren, ik heb nadat ze me de offerte opgestuurd hebben geen contact meer gehad met een medewerker van Dell, omdat ik genoegen nam met die 5%! Toen ik dat zei toen was het ineens:"wat had u voor vraag over de batterij?"
Ik vond het heel erg slecht van ze dat ze me zo een beschuldiging in de schoenen schoven, en zeker op die manier. Ik ga er nog even over nadenken of ik wel bij Dell ga bestellen.
Gisteren heb ik gebeld en gemaild met Dell, over opties van die korting (en ook genoemd dat er dus bonnen in omloop zijn). Toen meldden ze me dat er geen korting gegeven kon worden.
Vandaag weer geprobeerd via de chat, en toen kreeg ik dus een korting van 5%. Nou mooi! Daar wou ik wel genoegen mee nemen.
Ik kreeg een offerte opgestuurd, allemaal prima, toen ging ik net weer op de chat omdat ik een vraag had over de batterij. Krijg ik dezelfde persoon weer, handig. Is het eerste wat die persoon zegt: ik geef u 5% korting en nou probeerd u via een collega nog meer korting te regelen, erg jammer!
Dat sloeg dus op mijn pogingen van gisteren, ik heb nadat ze me de offerte opgestuurd hebben geen contact meer gehad met een medewerker van Dell, omdat ik genoegen nam met die 5%! Toen ik dat zei toen was het ineens:"wat had u voor vraag over de batterij?"
Ik vond het heel erg slecht van ze dat ze me zo een beschuldiging in de schoenen schoven, en zeker op die manier. Ik ga er nog even over nadenken of ik wel bij Dell ga bestellen.
Reg. datum: 04 juni 2005
Reg. datum: 04 juni 2005
Zou eigenlijk nu een laptop willen bestellen via de Dell website maar nadat ik her en der gelezen heb dat er waarschijnlijk morgen 10 a 15% kortingsbonnen in de inloop gaan wacht ik daar wel op.
Reg. datum: 18 juni 2001
Reg. datum: 18 juni 2001
Laat me raden, ze heet Pascal?quote:Zwelgje84 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:46:
Ja dat is zo.
Reg. datum: 02 februari 2002
Reg. datum: 02 februari 2002
@zwelgje, dat lijkt me alleen het overwegen waard als er 3 jaar garantie op zit. Voor 1190 euro zou ik eerder een Sony Vaio FW kopen (duurt nog even voor die uit is).
Reg. datum: 09 augustus 2006
Die Pascal heeft wel wat meer problemen met communicatie, hij was ook degene die zei dat ik geen sleeve kreeg en de levertijd een week was en dat je de ideal link gewoon soms niet krijgt, maar dan verder niks bij zegt....En dan niet gewoon regelt dat je een link krijgt..
Maar goed, mijnes is nog steeds in Fase 2.. Duurt wel lang hoor.. Misschien kom dat omdat ik 15% korting had + 100 euro
en een bluetooth headset.. Ik heb ze blut gemaakt met kortingsbonnen...
Maar goed, mijnes is nog steeds in Fase 2.. Duurt wel lang hoor.. Misschien kom dat omdat ik 15% korting had + 100 euro
FikkieHo wijzigde dit bericht 01-07-2008 19:25 (26%)
Intel E6600@3,5 - Asus P5N32-E SLI PLUS - OCZ 2x1GB Platinium 800mhz - MSI 7900 GTO@GTX
Reg. datum: 05 maart 2008
Reg. datum: 05 maart 2008
Gewoon zeggen dat je meer korting wil of dat je niks kooptquote:Zwelgje84 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:46:
Ja dat is zo.
Er wordt ingespeeld op je gevoelens van schuld: HOE DURFT DIE MEER TE VRAGEN?! Ik heb toch al 5% gegeven?!
M.a.w. Negeren en zeggen dat je het te duur vind.
Succes.
Reg. datum: 29 juni 2008
Reg. datum: 29 juni 2008
Ik had Pascale ook. Ze zei ook dat ik er geen sleeve bij kreeg. Ik vermoed dat het een verkoopstruuk is, zodat je er een tas bij bestelt...quote:FikkieHo schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:17:
Die Pascal heeft wel wat meer problemen met communicatie, hij was ook degene die zei dat ik geen sleeve kreeg en de levertijd een week was en dat je de ideal link gewoon soms niet krijgt, maar dan verder niks bij zegt....En dan niet gewoon regelt dat je een link krijgt..
Maar goed, mijnes is nog steeds in Fase 2.. Duurt wel lang hoor.. Misschien kom dat omdat ik 15% korting had + 100 euroen een bluetooth headset.. Ik heb ze blut gemaakt met kortingsbonnen...
FikkieHo, wanneer heb je hem besteld? Ik heb precies hetzelfde (150 euro korting zelfs + 15%), en de mijne staat ook al een week in Fase 2. Ik hoop dat ie er snel uitkomt en doorknalt naar Fase 5.
Ja, dat was dus inderdaad Pascal!
Ik heb er gelijk een klachtenmail achteraan gestuurd waarin ik uitleg wat er gebeurd is. Ik vind het echt belachelijk, net wat jij zegt Visser1, en het was een fout van die Pascal, ik had echt niet meer bij iemand anders om korting gevraagd nadat ik met hem/haar gesproken had.
Ik ben erg benieuwd of, en wat voor reactie ik krijg.
( Ik ben ondertussen verder gaan kijken naar andere gelijkwaardige laptops, en kom uit op de FCB 15W26+ van Friesland Computers, met meer geheugen op de videokaart en dezelfde prijs. En ook nog meer garantie.)
Ik heb er gelijk een klachtenmail achteraan gestuurd waarin ik uitleg wat er gebeurd is. Ik vind het echt belachelijk, net wat jij zegt Visser1, en het was een fout van die Pascal, ik had echt niet meer bij iemand anders om korting gevraagd nadat ik met hem/haar gesproken had.
Ik ben erg benieuwd of, en wat voor reactie ik krijg.
( Ik ben ondertussen verder gaan kijken naar andere gelijkwaardige laptops, en kom uit op de FCB 15W26+ van Friesland Computers, met meer geheugen op de videokaart en dezelfde prijs. En ook nog meer garantie.)
Reg. datum: 03 januari 2008
Reg. datum: 03 januari 2008
Is die Pascal/Pascale nu een man of een vrouw? Volgens mij heeft men het hier over twee verschillende mensen.
Reg. datum: 03 december 2007
Reg. datum: 03 december 2007
Ze is een vrouw. Ik heb haar eerder aan de lijn gehad, Ze schoof ook de beschuldiging in mijn schoenen. De verkoopsters sluiten onderling ook een soort deal af... als je met de ene verkoopster heb gepraat mag je niet met een andere praten. Het zal mij trouwens niet verbazen als pascale beers gewoon een schuilnaam die ze gebruiken. Uiteindelijk heb ik gewoon kortingsbonnen gebruikt en online besteld en niet meer via de verkoopsters gekocht.
Ik heb het niet gecontroleerd, maar ik zou op dit moment helemaal niks kopen tenzij je superkorting krijgt. Op 15 juli wordt Montevina gelanceerd door Intel, en reken maar dat er dan heel snel nieuwe Dell modellen uitkomen. En dat betekent dat de Santa Rosa eruit moet voor lage prijzen om de voorraden kwijt te raken.quote:Zwelgje84 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:19:
PS. Probeer ook eens dit als onderhandelingstechniek: "Ik heb gehoord dat er over 3 weken nieuwe modellen komen met de Montevina chipset. Ik wil meer korting of ik wacht" Ben benieuwd wat ze dan zeggen. (wel iets tactischer verpakken natuurlijk.)
Philflow wijzigde dit bericht 01-07-2008 21:48 (15%)
Ja, dat had ik gezegd tegen die ene pascale.. Die zei: "Daar ben ik niet van op de hoogte". Einde gesprek.quote:Philflow schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:46:
[...]
Ik heb het niet gecontroleerd, maar ik zou op dit moment helemaal niks kopen tenzij je superkorting krijgt. Op 15 juli wordt Montevina gelanceerd door Intel, en reken maar dat er dan heel snel nieuwe Dell modellen uitkomen. En dat betekent dat de Santa Rosa eruit moet voor lage prijzen om de voorraden kwijt te raken.
PS. Probeer ook eens dit als onderhandelingstechniek: "Ik heb gehoord dat er over 3 weken nieuwe modellen komen met de Montevina chipset. Ik wil meer korting of ik wacht" Ben benieuwd wat ze dan zeggen. (wel iets tactischer verpakken natuurlijk.)
Ik heb mijn dell op de 24'ste besteld. Dus net voordat de dell waardebonnen waren afgelopen.. Maar dit is geen levertijden topic
Intel E6600@3,5 - Asus P5N32-E SLI PLUS - OCZ 2x1GB Platinium 800mhz - MSI 7900 GTO@GTX
Reg. datum: 23 juli 2005
De EPP korting zou ik zelf nooit doen volgens mij ben je juridisch verkeerd bezig. DELL heeft volgens mij het recht om binnen 30 dagen het systeem terug te vorderen indien je geen recht hebt op het EPP. En ze hoeven je geen support meer te leveren.
XPS1530,ProductRed, T9300,1900x1200,4GB,320GB,9-Cell,1-YrPremiumWarranty, zelf was hier 1156 euro voor kwijt. Dus allemaal bedankt voor de bonnetjes
XPS1530,ProductRed, T9300,1900x1200,4GB,320GB,9-Cell,1-YrPremiumWarranty, zelf was hier 1156 euro voor kwijt. Dus allemaal bedankt voor de bonnetjes
Waarom zou Dell dat doen? Ze willen echt geen gebruikt systeem terugnemen, en ze verdienen er heus wel aan...quote:JodyMitchell schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:45:
De EPP korting zou ik zelf nooit doen volgens mij ben je juridisch verkeerd bezig. DELL heeft volgens mij het recht om binnen 30 dagen het systeem terug te vorderen indien je geen recht hebt op het EPP. En ze hoeven je geen support meer te leveren.
Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl
En dan toch het risico nemen dat ze geen support meer leveren. Indien je systeem kapot is. Ik neem dat risico niet. Maar verder toch allemaal bedankt voor jullie bonnetjes.
de verwachtte bonnen zijn er dus niet gekomen neem ik aan?
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
was deze al geprobeerd: Voucher Code: BJQ1F0FK2LTC9F - 10% off all Inspiron & XPS orders over ¤899
werkt nietquote:Philflow schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:06:
was deze al geprobeerd: Voucher Code: BJQ1F0FK2LTC9F - 10% off all Inspiron & XPS orders over ¤899
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Helaas is de gebruiksduur van de opgegeven waardebon verstreken.quote:Philflow schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:06:
Is toch niet zo lastig om zelf te proberen?
Nee is niet lastig. Alleen heb ik momenteel geen behoefte aan waardebonnen.quote:Demoniac schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:01:
[...]
Helaas is de gebruiksduur van de opgegeven waardebon verstreken.
Is toch niet zo lastig om zelf te proberen?
Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 last
Dit topic is gesloten.