Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

Nieuw Topic
The Truth
Reg. datum: 03 maart 2006

quote:
4POX schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:32:
[...]

of als muis. Dan kan ik die ook thuis laten ;)
als muis wel, als webcam niet

PSN ID: drT3000 - PS3 Games: MGSIV, GTA IV, R:FOM, Motorstorm, Assassins Creed, Burnout Paradise, Virtua Tennis 3, COD4, PixelJunk Monsters Encore, Go! Sky Diving, LBP, Singstar, TC's Endwar, FIFA09, Resistance2, GT5p

Reg. datum: 23 september 2005

voor de k750 bestond er wel zon progje, maar heeft nooit goed gewerkt, lees:
http://forum2.mobile-review.com//showthread.php?t=31341

Iemand een idee wanneer er een nieuwe update komt? Gister liep de mijne 3x achter elkaar vast bij bluetooth afstandsbediening..

Reg. datum: 08 mei 2004

Heb nu net ook mijn speakers mogen ontvangen!

Woo ze zijn vet cool, komt lekker (slechte bas natuurlijk) geluid uit en kan best nog wel hard!
En hij kan je telefoon ook nog opladen ook nog! Helemaal relaxt!

Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros

Reg. datum: 25 september 2000

Ik heb een handig trucje gevonden om je firmwareversie te checken, zonder het servicemenu in te hoeven gaan:
Maak een foto met de camera, en kijk vervolgens in de EXIF bij Camera->Software.
Bij mij staat er: "R4DB005 prgCXC1250320_VODAFONE_ 4.5" (Tsjechische Vodafone-branded telefoon)

EDIT:
Dit heeft misschien weinig met het topic te maken, maar toch:
Wat krijg je als je met een W810i en twee spiegels gaat spelen?
http://i113.photobucket.com/albums/n222/netvor/sony-w810-mirrors_resize.jpg
(klikbaar)

netvor wijzigde dit bericht 31-08-2006 19:40 (35%)
Reden: plaatje

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

Reg. datum: 23 september 2005

@ Speedy-Andre, zou je of je mail kunnen checken of even het goede mailadress stureN?

Ik heb ook mijn coupon ingestuurd, benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik die speakers krijg.. Nu gebruik ik de w810 speaker echt super vaak, waardoor men batt in no-time op is. :|

nice pic, ik dus ook maar poging gedaan..
http://img170.imageshack.us/img170/4454/dsc00062ex9.jpg

Pendulum wijzigde dit bericht 31-08-2006 20:00 (24%)

Reg. datum: 05 september 2001

quote:
BraX schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:14:
Heb nu net ook mijn speakers mogen ontvangen!

Woo ze zijn vet cool, komt lekker (slechte bas natuurlijk) geluid uit en kan best nog wel hard!
En hij kan je telefoon ook nog opladen ook nog! Helemaal relaxt!

Slechtere bas dan die uit de gewone speakers kan bijna niet :)

Ik heb mijn bon ook ingestuurd vandaag. Er staat nergens dat de actie loopt zolang de voorraad strekt oid en het is nog geen 15 augustus. Dus ik hoop dat ik ergens deze maand mijn MDS mag ontvangen. :)

Reg. datum: 05 augustus 2005

Ik heb zojuist mijn telefoon geflasht met davinci. Nu staat er overal op het forum dat je geen sluitergeluid meer hebt bij de camera. Ik heb nu nog wel gewoon geluid. Heb ik nu iets fout gedaan?

Reg. datum: 13 december 2004

Hoelang hebben jullie allemaal moeten wachten ongeveer op de speakers??

DaveD

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
frankdewildt schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:04:
Ik heb zojuist mijn telefoon geflasht met davinci. Nu staat er overal op het forum dat je geen sluitergeluid meer hebt bij de camera. Ik heb nu nog wel gewoon geluid. Heb ik nu iets fout gedaan?

Geluid uitzetten van de telefoon (dus # lang ingedrukt houden) als je nu foto maakt hoor je als het goed is niets meer.

Je kan echter niet bij de opties van de camera het sluitergeluid uitzetten.

Ik heb m gisteren geflash en dacht ook even dat ik iets verkeerds had gedaan maar ik denk dat dit bij iedereen zo is. Dus geen sluitergeluid is alleen mogelijk als je al het geluid uitzet.

Oh nog een vraag mbt tot float's mobile agent.

Kunnen jullie ook niet de calendar uitlezen.

Ik had een patch gedownload en toen kreeg ik wel de calender te zien maar niet met data. Ik kon wel dingen toevoegen via fma en die kwamen dan ook in de telefoon te staan maar andersom werkt dit niet. Dus dat ik via de telefoon data in de kalender heb gezet en deze vervolgens niet in FMA te zien krijg.

Iemand hier ook problemen of een oplossing voor?

quote:
DaveD1109 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:10:
2 tot 3 weken

Reg. datum: 10 januari 2006

Vandaag ging mijn telefoonnummer over van aanbieder (telfort - orange)
Kreeg dus de melding in beeld sim geblokkeerd. En met wat knoppen rammen had ik dacht ik ook een raar menu (weet ik niet zeker)

Maar goed het probleem nu: het geluid wat je hoort als je ophangt is nu ongeloofelijk hard! Veel harder dan eerst.. Waar kan ik dat wijzigen?

Reg. datum: 28 november 2001

vraagje,
ik heb nu al een tijdje mijn w810i allen heb ik wat probelemen met het synchroniseren.
ik kan wel mijn agenda van mn pc/mac synchroniseren naar mn 810i maar de agenda/kalender op mn 810i kan ik dan weer niet sychroniseren naar mn pc/mac.

als ik synchroniseren start op mn telefoon vraag ie om een verbinding mer een internetserver.
maar omdat ik een 3maanden opzechtermijn heb bij mn vorige provider heb ik mn oude sim er in zitten en deze heeft geen internet (volgens mij)

kan ik mijn 810 ook synchroniseren op een andere manier?

bvd!

Reg. datum: 10 januari 2006

Heb je nou een pc of een mac? Of beide??
Met de mac is het simpel toch? iCal open iSync open en gaan met die banaan :P

quote:
rolph schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:16:
Met de mac is het simpel toch? iCal open iSync open en gaan met die banaan :P
iSync gaat als een tierelier.. nix aan de hand maar als ik op mn telefoon iets in mn agenda zet wil ik dit graag synchroniseren met mn mac alleen dat wil niet (echt) .. krijg bij synchroniseren op mn 810i die melding van internetverbiding :S

<deze ruimte is te huur>
Reg. datum: 17 oktober 2001

Synchroniseren werkt hier (pc met de software van sony ericsson zelf) gewoon 2 kanten op. Wijzigingen die ik maak in outlook komen op de telefoon te staan en wijzigingen van de telefoon worden netjes in outlook gezet. Het initieren van de synchronisatie gaat altijd via de software op de pc, nooit op de telefoon.

Bezoek ook eens qixis.com! of mijn splinternieuwe blog op emle.nl!.

quote:
Qlone schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:06:
S Het initieren van de synchronisatie gaat altijd via de software op de pc, nooit op de telefoon.
heb het in de gaten.. werkt gewoon nu :D

Reg. datum: 31 januari 2004

quote:
DaveD1109 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:10:
een maand
Ev-a!

Nou toch rare problemen -->

De 1-toets werkt niet meer juist? Als ik hem indruk in het hoofdscherm reageert de foon niet, ook niet als ik em lang indruk :/ . Maar vervolgens belt hij een half uur later de voicemail via de speeddial? De 1-toets werkt wel nadat ik eerst een ander getal intoets ... erg vreemd.

Ook drukte ik hem uit, niets geen vraag of de foon uitmoest, hij ging meteen uit :| !

Iemand enig idee? Wil de behuizing niet openhalen en heb nog garantie. Kan ik die snelkoppeling op 1 weghalen? Kost me anders teveel geld. Blegh, dit is niet leuk.

An eye for an eye and the whole world goes blind - System

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
marzzman schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:58:
Nou toch rare problemen -->

De 1-toets werkt niet meer juist? Als ik hem indruk in het hoofdscherm reageert de foon niet, ook niet als ik em lang indruk :/ . Maar vervolgens belt hij een half uur later de voicemail via de speeddial? De 1-toets werkt wel nadat ik eerst een ander getal intoets ... erg vreemd.

Ook drukte ik hem uit, niets geen vraag of de foon uitmoest, hij ging meteen uit :| !

Iemand enig idee? Wil de behuizing niet openhalen en heb nog garantie. Kan ik die snelkoppeling op 1 weghalen? Kost me anders teveel geld. Blegh, dit is niet leuk.
Hoofdmenu-bericht-instellingen-voicemailnummer

Ev-a!

quote:
DaFreakhead schreef op maandag 04 september 2006 @ 01:19:
[...]

Hoofdmenu-bericht-instellingen-voicemailnummer
Dat is hoe ik het voicemail nummer verander, ik was op zoek naar het loskoppelen van de lang-ingedrukte 1-toets (dan belt hij de voicemail).

An eye for an eye and the whole world goes blind - System

En weer voorbij......
Reg. datum: 17 juli 2001

quote:
_Diederik schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:53:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens, ik heb nummerbehoud aangevraagd en vindt niet dat het mijn probleem is dat dat even moet duren. Dus wil ik met oude sim bellen tot het nummer over is.

edit:

ze hadden het er minimaal even bij kunnen zeggen.

Nou, het is me gelukt.

Mijn telefoon werd met simlock geleverd (hi) ik gebeld en een unlockcode gekregen maar werkte niet.

Opnieuw gebeld en kreeg te horen dat ik ¤ 68,- moest betalen voor het unlocken.

Na talloze mails, 4 telefoontjes en 1 fax heb ik:

Een unlock code die werkt
De ¤ 68,- gecrediteerd gekregen (werd namelijk wel even afgeschreven)
2 maanden abonnement kwijtgescholden als compensatie.

Go Hi d:)b

Zo niet dan toch..

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
marzzman schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:06:
[...]

Dat is hoe ik het voicemail nummer verander, ik was op zoek naar het loskoppelen van de lang-ingedrukte 1-toets (dan belt hij de voicemail).
De enige mogelijkheid die je daarvoor hebt, is gewoon het nummer niet in te geven, als je dan de knop lang indrukt, vraagt hij of je een voicemailnummer in wilt stellen. De knop is niet uit te schakelen.

Reg. datum: 13 december 2004

quote:
dafmay schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 19:07:
Hallo,

Sinds gisteren ook de W810i (wat een beauty !). Nu nog Gmail werkend zien te krijgen. Ik heb alle settings (incl encryption en vereiste certificaat) goed staan en maak contact via Orange World. Ook heb ik uiteraard Pop geactiveerd bij Gmail. Maar ik krijg geen contact, na een tijdje alleen de melding... "Server not found".

Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn ? Alvast bedankt voor de hulp.

Je moet niet orange world instellen als internet profiel maar internet acces, echter staat deze niet bij de instellingen op de orange site voor de w810i dus moet je ff de 800i selecteren ;)
Ik heb ook gmail op mijn w810i alleen krijg ik mijn verzonden berichten ook in mijn inbox beetje vaag weer.
hoe zien jou instellinegen er verder uit dan?

DaveD

Reg. datum: 07 augustus 2006

wat ik raar vind is dat als je de oordopjes in hebt de beltoon niet op de oordopjes afgaat maar nog steeds op de telefoon die je dus niet hoort als je de oordopjes inhebt. is dit niet op de een of andere manier te veranderen?

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: