Gegroet!
Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 59 60 61 62 last
Nieuw TopicReg. datum: 05 augustus 2006
Ik heb bij een Tell Me winkel een lederen hoesje gekocht speciaal voor de w810i, het merk betreft Valenta en het hoesje bevalt me welquote:Jimster schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:22:
Heeft iemand goed passende screenprotectors kunnen vinden? Heb net een nieuw frontje gehaald, omdat er lelijke krassen zaten in het scherm zaten en deze wil ik zo lang mogelijk mooi houden. Ik kom alleen maar universele protectors tegen.
Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P
Reg. datum: 25 september 2000
Als de telefoon standby staat met de toetsen geblokkeerd, dan zijn de volumeknoppen en de play/pause (op de zijkant dus) nog gewoon te gebruiken. Wat betreft de volumeknop is dat niet zo erg, maar ik heb het nu al een paar keer gehad dat de telefoon per ongeluk een mp3'tje begon te spelen omdat iets in mijn broekzak tegen de play/pause aankwam. Is er iets waarmee ik de play/pause knop (tijdelijk) kan blokkeren? Of wordt dit een geval van Plakbandje?
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
Volgens mij is de enige manier om in te stellen dat hij altijd de radio moet afspelen ipv de laatst gekozene (MP3/radio), maar dat is natuurlijk een beetje een rare oplossing. Ik heb het wel zo gedaan toen ik op vakantie wasquote:imp schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:05:
Een vraagje:
Als de telefoon standby staat met de toetsen geblokkeerd, dan zijn de volumeknoppen en de play/pause (op de zijkant dus) nog gewoon te gebruiken. Wat betreft de volumeknop is dat niet zo erg, maar ik heb het nu al een paar keer gehad dat de telefoon per ongeluk een mp3'tje begon te spelen omdat iets in mijn broekzak tegen de play/pause aankwam. Is er iets waarmee ik de play/pause knop (tijdelijk) kan blokkeren? Of wordt dit een geval van Plakbandje?
Ach, het werkt wel. Zeker als je je handsfreeding er niet aan hebt gesloten.quote:Bravebart schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:49:
[...]
Volgens mij is de enige manier om in te stellen dat hij altijd de radio moet afspelen ipv de laatst gekozene (MP3/radio), maar dat is natuurlijk een beetje een rare oplossing. Ik heb het wel zo gedaan toen ik op vakantie was
Als ik de sony ericsson software installeer, en mijn telefoon aan de pc hang krijg ik de melding "usb device not recognized" en ik had op de telefoon ingesteld hem weer te geven als telefoon toen ik de usb in de pc stopte. Met de connectie wizard van se vindt ik hem niet en dit is zo op 2 pc's. Ligt het aan mij of is er misschien iets mis met het toestel? Ik heb de orange firmware.
Andere vraag is waarom ik overal lees dat de sensor die boven het schermpje zit voor de lichtsterkte te meten niks doet. Hij doet overduidelijk de lampjes van het toetsenbord reguleren; in daglicht vinger van de sensor: lampjes uit en vinger op de sensor: lampjes aan...
Dus of ik heb een telefoon waar dit aan staat en usb uit, of de mensen die schreven in reviews dat de sensor niks doet keken niet goed...
quote:jschelhaas schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:44:
[...]
Ach, het werkt wel. Zeker als je je handsfreeding er niet aan hebt gesloten.
Ja idd en als je je headset hebt aangesloten boeit het in principe ook niet als je hem per ongeluk aanzet; dat hoor je toch amper
Maar het is wel een beetje een rare manier
Je moet een nummer niet pauzeren maar stoppen. Die optie staat linksonder in beeld bij het afspeelscherm van een nummer. Zodoende kan ie ook niet per ongeluk afspelen.quote:imp schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:05:
Een vraagje:
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Reg. datum: 25 september 2000
Ik heb wat gespeeld en kom tot de volgende ontdekking:quote:rimave schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:58:
Je moet een nummer niet pauzeren maar stoppen. Die optie staat linksonder in beeld bij het afspeelscherm van een nummer. Zodoende kan ie ook niet per ongeluk afspelen.
- Als de headset ingeplugd is is de start/stop altijd werkzaam, ook al zijn de toetsen geblokkeerd.
- Als de headset niet is ingeplugd is de start/stop geblokkeerd als de toetsen geblokkeerd zijn.
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
Klopt, dat was ik ff vergetenquote:imp schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:30:
[...]
Ik heb wat gespeeld en kom tot de volgende ontdekking:
Of de muziek op stop of pauze staat maakt helemaal niets uit. Alleen een ander icoontje.
- Als de headset ingeplugd is is de start/stop altijd werkzaam, ook al zijn de toetsen geblokkeerd.
- Als de headset niet is ingeplugd is de start/stop geblokkeerd als de toetsen geblokkeerd zijn.
ik merk wel degelijk verschil, als ik van een donkere kamer na een lichtere loop, gaat hij een stapje terug.quote:RwD schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:34:
Ik had ook een paar vragen, en dit keer geen da vinci, dat kan ik zelf wel uitvissen
Als ik de sony ericsson software installeer, en mijn telefoon aan de pc hang krijg ik de melding "usb device not recognized" en ik had op de telefoon ingesteld hem weer te geven als telefoon toen ik de usb in de pc stopte. Met de connectie wizard van se vindt ik hem niet en dit is zo op 2 pc's. Ligt het aan mij of is er misschien iets mis met het toestel? Ik heb de orange firmware.
Andere vraag is waarom ik overal lees dat de sensor die boven het schermpje zit voor de lichtsterkte te meten niks doet. Hij doet overduidelijk de lampjes van het toetsenbord reguleren; in daglicht vinger van de sensor: lampjes uit en vinger op de sensor: lampjes aan...
Dus of ik heb een telefoon waar dit aan staat en usb uit, of de mensen die schreven in reviews dat de sensor niks doet keken niet goed...
Sony Vaio FZ21M | PS3 | X360 | 42" Sony Bravia | PSP | Xperia | PC: Q2Q Q6600 / Sapphire HD 4850 / 2x2 OCZ Gold 1066 MHz / Asus P5Q SE/R / Samsung 1 TB / Artic Silentium T4 / Philips Brilliance 220CW
En als je naar een ander icoontje gaat achtervolgt het balletje je.
Ik zou graag willen weten waar ik dit thema kan krijgen.
En of het wel kan zonder de davince firmware ofsow want daar ga ik maar niet aan beginnen
Reg. datum: 25 mei 2006
quote:Svennos_1990 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:50:
Ik heb een keer in dit topic een filmpje gezien van een thema waarbij als je in het hoofdmenu zit, dat er dan een gekleurd balletje de heletijd rond het icoontje gaat waar je op staat met de aanwijzer.
En als je naar een ander icoontje gaat achtervolgt het balletje je.
Ik zou graag willen weten waar ik dit thema kan krijgen.
En of het wel kan zonder de davince firmware ofsow want daar ga ik maar niet aan beginnen
dat hoort bij 1 van de thema's die al in je gsm zitten, ik dacht orbit.
Dit gaat enkel als je da vinci firmware erop hebt staan spijtig genoeg. Maar misschien is het wel mogelijk bij de volgende firmware updat van se. Laten we hopen!
Heb dit gemeld bij SE ( zowel telefoon als email ) en krijg, wederom slechts, het advies om naar een service punt te gaan. Uiteindelijk zelfs naar een hoofd? reperatie punt in Nuth.
Inmiddels diversen emails gestuurd en reactie terug gekregen maar zonder duidelijke mogelijkheden om het probleem te veranderen.
Ik heb verzocht om dit maar te laten escaleren en aan de bel te trekken binnen SE en hopelijk wordt er heel erg snel en serieus een oplossing gevonden.
Een ieder die dit ook heeft gaarne melden bij: questions.nl@support.sonyericsson.com
It isn't my fault that i'm strange, I'm The Stranger.
Alhoewel de toetsen bij meer omgevingslicht minder licht hoeven te geven werkt het bij een schermpje andersom; hoe meer omgevingslicht hoe slechter je het kunt zien en het moet dan feller worden ipv andersom. Ik denk dat je je vergist en/of dat het maar zo lijkt omdat je ogen zich ook aanpassen aan de omgeving... Ga maar eens in een donkere kamer bij een lamp zitten en hou de duim op de sensor en haal hem er af; er is geen verschil in lichtsterkte van het scherm...quote:shadownetwork schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:12:
[...]
ik merk wel degelijk verschil, als ik van een donkere kamer na een lichtere loop, gaat hij een stapje terug.
Maar dan blijf ik nog steeds met de vraag:
quote:RwD schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:34:
Als ik de sony ericsson software installeer, en mijn telefoon aan de pc hang krijg ik de melding "usb device not recognized" en ik had op de telefoon ingesteld hem weer te geven als telefoon toen ik de usb in de pc stopte. Met de connectie wizard van se vindt ik hem niet en dit is zo op 2 pc's. Ligt het aan mij of is er misschien iets mis met het toestel? Ik heb de orange firmware (CXC1250321 R4CF002 000000 Sony Ericsson).
quote:RwD schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 10:54:
[...]
Ga maar eens in een donkere kamer bij een lamp zitten en hou de duim op de sensor en haal hem er af; er is geen verschil in lichtsterkte van het scherm...
[...]
Bij mij anders wel, die sensor werkt prima hier. Bij weinig omgevingslicht wordt het scherm minder fel (omdat je het in het donker toch al makkelijker ziet) en de knopjes feller, en bij veel omgevingslicht wordt het scherm feller (anders te weinig contrast) en wordt de knopverlichting zwakker of gaat zelfs uit. Precies hoe je het zou verwachten dus.
Andere vraag: is er iemand al in geslaagd het main menu aan te passen? Ik heb een t-mobile abbo, en t-mobile heeft het internet menu vervangen door een web'n'walk linkje, dat wijst naar een pre-installed Opera Mini 1.x. Op zich heb ik geen problemen met die web'n'walk link (al is het wel jammer dat de ingebouwde WV MSN client eruit is, nu gebruik ik een Java client maar omdat je maar 1 Java app tegelijk kan draaien betekent dat dat ik niet online kan zijn en webbrowsen tegelijk...) maar hij wijst dus naar Opera Mini 1.x welke weliswaar in de Applications folder staat, maar niet verwijderd kan worden. Liever zou ik deze naar Opera Mini 2.0 laten wijzen die ik er zelf op heb geïnstalleerd...
Specs | Toyota MR2 Turbo
'Truth' is 'the opinion which is fated to be ultimately agreed to by all who investigate.' -- Peirce
Hier te downloaden
Er zit een voorbeeld bij voor het o zo geyle VLC.
Je moet volgens mij de drivers dan instaleren, wat is je OS?quote:RwD schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 10:54:
[...]
Alhoewel de toetsen bij meer omgevingslicht minder licht hoeven te geven werkt het bij een schermpje andersom; hoe meer omgevingslicht hoe slechter je het kunt zien en het moet dan feller worden ipv andersom. Ik denk dat je je vergist en/of dat het maar zo lijkt omdat je ogen zich ook aanpassen aan de omgeving... Ga maar eens in een donkere kamer bij een lamp zitten en hou de duim op de sensor en haal hem er af; er is geen verschil in lichtsterkte van het scherm...
Maar dan blijf ik nog steeds met de vraag:
[...]
Sony Vaio FZ21M | PS3 | X360 | 42" Sony Bravia | PSP | Xperia | PC: Q2Q Q6600 / Sapphire HD 4850 / 2x2 OCZ Gold 1066 MHz / Asus P5Q SE/R / Samsung 1 TB / Artic Silentium T4 / Philips Brilliance 220CW
Reg. datum: 27 augustus 2004
Hoeveel kosten die nieuwe frontjes eigenlijk ?quote:Jimster schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:22:
Heeft iemand goed passende screenprotectors kunnen vinden? Heb net een nieuw frontje gehaald, omdat er lelijke krassen zaten in het scherm zaten en deze wil ik zo lang mogelijk mooi houden. Ik kom alleen maar universele protectors tegen.
DaVinciteam>> http://www.seuniverse.com/forums/showthread.php?t=4891
en EU3 Language firmware zijn NL taal terug te krijgen?
It isn't my fault that i'm strange, I'm The Stranger.
Ik heb em besteld bij een Duitse webwinkel voor 20 euro en dan komen er nog ongeveer 7 euro verzendkosten bijquote:Oliesjeik1 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:18:
[...]
Hoeveel kosten die nieuwe frontjes eigenlijk ?
Intel Core 2 Duo E4300 @ 2700MHz | Asus P5B-E Plus | 2x1GB PC6400 | GeForce 6800GT | Maxtor 200GB & 250GB SATA
Reg. datum: 28 april 2004
A 12 gauge cross to the forehead: a savior in a shell.
Doe ik normaal nooit, ik ben eigenwijs en steek apparaten direct in mn pc. Dit keer was ik wel braaf en had ik netjes eerst de software geinstalleerd zoals het boekje zei. Maar let wel; ik heb software geinstalleerd (Sony Ericsson PC Suite) van drivers weet ik niks en staat ook niks in het boekje. De website suggereert in de knowledge base dat als het niet werkt dat ik dan voor dat apparaat drivers moet installeren, maar vergeet er dan bij te zeggen waar ze eigenlijk staan, want ik kon geen drivers vinden op de orginele cd. Ook niet in de "drivers" map.quote:shadownetwork schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:14:
[...]
Je moet volgens mij de drivers dan instaleren, wat is je OS?
Windows XP SP2
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 59 60 61 62 last
Dit topic is gesloten.