dat klopt, als je dat graag makkelijk wilt doen zonder stylus kun je het beste eentje met een qwerty-toetsenbord pakken

Er is ook een prog waarmee je hele grote toetsen hebt om te kunnen sms-en ofzo. Maar dan heb je ipv een heel vlak waar de tekst in komt, maar 1 regel waar de tekst in komt. Ik weet zo gauw niet hoe het programma heet en waar je het kunt downloaden. Maar dat zal iemand anders hier vast wel weten

quote:
Doet weinig af aan het feit dat het in drie dagen al een keer of vijf is voorgekomen dat ie niet meer aan wilde
dit is overigens geen algemeen iets, dit hangt meer van jou toestel af.
Ik heb nu de SPV M700 (Trinity) en de SPV M500 (Magician), en tot nu toe vind ik ze beide nog gelijk opgaan. Maar zodra ik WM6 beter leer kennen en alles naar mijn zin aanpas zal dit waarschijnlijk wel anders worden

Maar dat neemt niet weg dat de Magician nog steeds een prima toestel is! Snelle proc alleen jammer dat er geen WM5/WM6 op kan.
Mijn magician kan overigens met regelmatig gebruik (elke dag een paar sms, paar keer bellen, en paar sms lezen) toch ongeveer een week mee op de accu.