Reg. datum: 18 september 2007
Reg. datum: 20 oktober 2007
weet iemand wat het probleem is of is het een bekent probleem?
MVG jurrién,
Reg. datum: 27 januari 2004
Ik bedoel dus de speaker die achterop de S100 zit en de ringtones en aanwijzingen van TomTom laat horen.
Bellen gaat prima dus dat speakertje is ok.
link1quote:Phlox schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:20:
Iemand een idee waar ik een speakertje kan kopen voor de Qtek S100.
Ik bedoel dus de speaker die achterop de S100 zit en de ringtones en aanwijzingen van TomTom laat horen.
Bellen gaat prima dus dat speakertje is ok.
link2
Of in het buitenland
Check hier voor de laatste PocketPC freeware.
Touchflo werkt uitsluitend onder WM6.0 Die is niet verkrijgbaar voor de Magician, evenals WM5 niet.quote:rchin schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:47:
Hallo guys, enig idee hoe ik touchfo kan installeren op de mda compact? op internet heb ik een aantal filmpjes gezien.. Kunnen we trouwes 'gewoon' wm6 op de s100 installeren?
Het is notabene in dit topic al tien keer gevraagd...quote:rchin schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:15:
nee captain mikey, anders had ik het niet gevraagd. Dat is trouwens mijn subvraag. Mijn vraag gaat eigenlijk over de touchflo..
Had je de search gebruikt, was het ook al duidelijk geworden...
En inderdaad touchflo werkt alleen met wm6...
www.carina-avensisclub.nl
Volgende keer, als je het niet weet of als er in jou ogen een overbodige vraag wordt gesteld, doe ons een plezier en reageer gewoon niet. Het lijkt wel of je geirriteerd bent omdat er aan JOU een domme vraag word gesteld en waardoor JIJ MOET reageren. Wil je je goed voelen over het feit dat je een snelle antwoord hebt op mijn vraag? op de XDA forum staat er dat iemand bezig is met een wm6 rom voor de mda compact, dus een beetje opletten mikeyman.quote:MikeyMan schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:51:
[...]
Nee, en dat had je ook best zelf kunnen vinden...
Las net ff jou opmerkingen elders op tweakers, je voelt je echt te goed om een antwoord te geven he? je kan het ook niet nalaten om niet te reageren haha.
één van mikey's hightlights:
quote:Ik begin me stilaan te ergeren aan je eigen reakties... Met je "leer eens lezen"...
Er is maar één optie, en dat is een 7200... PUNT!
Als je zelf zou kunnen lezen, had je dat ondertussen doorgehad...
rchin wijzigde dit bericht 24-10-2007 16:27 (20%)
Feit blijft dat je hier in dit topic -en de vele voorgaande delen- allang had kunnen vinden wat je zocht... Dat is ook het doel van een site als tweakers...
Kun je het niet vinden, zoek je blijkbaar dus niet goed genoeg... En kun je misschien beter elders je heil zoeken...
Over WM6 op de Magician; er zijn ook mensen bezig met kernfusie... Dat zegt echter niet dat ik een reaktortje bij de Aldi kan halen...
MikeyMan wijzigde dit bericht 24-10-2007 16:44 (25%)
Ik ben het wel met Mickeyman eens. Deze vraag wordt in dit topic (en elk ander forum) zo vaak gesteld (en elke keer weer beantwoord). Als je het antwoord op deze vraag niet kan vinden is tweakers niet het juiste forum voor je. Als je al niet zelfstandig aan die informatie kan komen is www.beginnersweb.nl waarschijnlijk een betere plaats voor je om informatie in te winnen. No offence maar dit is de meest gestelde vraag mbt HTC Magician.quote:rchin schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:19:
toezichter mikeyman, ik weet niet waar je het vandaan hebt maar als ik search gebruik om te zoeken naar wm6, kom ik alleen jou gefrustreerde opmerking tegen.
[...]
Volgende keer, als je het niet weet of als er in jou ogen een overbodige vraag wordt gesteld, doe ons een plezier en reageer gewoon niet. Het lijkt wel of je geirriteerd bent omdat er aan JOU een domme vraag word gesteld en waardoor JIJ MOET reageren. Wil je je goed voelen over het feit dat je een snelle antwoord hebt op mijn vraag? op de XDA forum staat er dat iemand bezig is met een wm6 rom voor de mda compact, dus een beetje opletten mikeyman.
Las net ff jou opmerkingen elders op tweakers, je voelt je echt te goed om een antwoord te geven he? je kan het ook niet nalaten om niet te reageren haha.
één van mikey's hightlights:
[...]
Atheism is a non-prophet organization.
Goed, onderstaand het laatste bericht met betrekking tot wm5 op de magician
antwoord hierop:quote:sarcast schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:29:
[...]
WM5 is wel mogelijk geloof ik, zag er laatst nog een op V&A staan met wm5.
Lees xda-developers er even op na..
Ja dat was in juli, dat is vier maanden geleden. Als men beweert bezig te zijn met een wm6 rom, dan lijkt het me geen rare vraag om na vier maanden te vragen of het nu al werkt of niet. Het is idd al tig keer gevraagd en telkens beantwoord met NEE, maar dat was dus al een tijdje geleden, Kassad. Zo'n geinige link geven en zeggen no offence hahaquote:Pittie schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:54:
[...]
dat zal de qtek s110 of s200 dan wel zijn geweest.
Op de s100 is het dacht ik vrijwel zeker niet mogelijk.
| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --
Onderstaand geldt natuurlijk ook voor TW
"Useless threads requesting it have gone long enough on this section of XDA-developers to warrant it.
Begin je er op xda-dev toch over krijg je gelijk een "veeg"uit de pan
*EOD
Dutchphoto wijzigde dit bericht 25-10-2007 00:22 (27%)
Was zojuist even mijn kamer aan het opruimen en wat kom ik tegen.... jawel 4(!) stylussen voor de Orange M500. Nu heb ik er dus 5.quote:_Rayman_ schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:02:
[...]
Heb ik enige tijd 2 stylussen gekocht voor de M500, ben ik mijn eigen stylus kwijt, ben ik die andere ook kwijt. Nu heb ik niets meer![]()
Ik ben dan ook met enige spoed opzoek naar iig 1 stylus. Als je er nog overhebt, dan wil ik er ook wel 2 overnemen. Je kan me bereiken op _rayman_ at mytweakers.net
Ik weet het antwoord al maar ik vraag het toch even voor de zekerheid. Kan ik op een of andere manier toevallig toch mijn gegevens terugvinden? Recovery programma ofzo?
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Dan was je backup batterij ook niet erg vol meer! 30min is niet uitzonderlijk voor devices zonder backup batterij.quote:Awkwarding schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:18:
godver, al mijn gegevens kwijt! De accu was ff uit mijn Magician, ik gok nog geen 3 minuten. Alle data kwijt! Hoelang kan je telefoon zonder accu met die backup batterij? 10 sec ofzo? Mooi kut, nu alles kwijt.
Ik weet het antwoord al maar ik vraag het toch even voor de zekerheid. Kan ik op een of andere manier toevallig toch mijn gegevens terugvinden? Recovery programma ofzo?
Je synchroniseer toch met ActievSync?
Je had ook Pim Backup kunnen gebruiken
Je kunt niet recoveren uit/van niets, helaas.
Mijn backup batterij gaf aan dat hij 100% was dus ik dacht, dat kan wel ff snel.. maar niet dus
Ik weet het, eigen stomme fout. Maar ben nu wel al mijn nieuwe adressen kwijt en alle nieuwe afspraken. En mijn smsjes uiteraard. Kan dus wel zeggen dat ik enorm baal.. Waarom wordt er eigenlijk dit soort geheugen gebruikt? Is het niet handiger als het geheugen gewoon bewaard blijft ook al is de accu/backupbatterij leeg?
Overstappen op WM5quote:Awkwarding schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:35:
Waarom wordt er eigenlijk dit soort geheugen gebruikt? Is het niet handiger als het geheugen gewoon bewaard blijft ook al is de accu/backupbatterij leeg?
Ja, was het maar zo makkelijkquote:
Want ik heb toevallig ook sinds deze week een SPV M700 (HTC Trinity)! WM6 erop draaiend
wat gebeurd er dan in WM5/WM6 wanneer accu/bat. leeg is? Dan doet hij toch ook gewoon een hard reset?quote:
Dat maakt niet uit.quote:Awkwarding schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:40:
[...]
wat gebeurd er dan in WM5/WM6 wanneer accu/bat. leeg is? Dan doet hij toch ook gewoon een hard reset?
Alles wat vroeger werd weggeschreven in RAM wordt nu in ROM gezet, de (belangrijke) data
Devices met WM5.0/6.0 hebben niet eens meer een backup batterij.
Ook overleefd die data dus een hardreset. De enige manier om van je data af te komen is door een "Clear Storage" en dat doe jezelf nadat je een code hebt ingevoerd
Dit was dan ook tevens DE verbetering van WM5/6
Lees er eens iets over hier
En ik moet zeggen; respect voor degenen die er dagelijks mee kunnen leven...
Wat een omslachtigheid tijdens telefoongebruik zeg...
Gaat gelukkig wel wat beter na een middagje SPB Pocket plus, maar voor mij toch niet echt een vervanging voor een telefoon...
Grootste probleem waar ik tegenaan loop is het versturen van een sms-je... Iemand toevallig enig idee of en hoe daar een snelkoppeling voor te maken is in SPB? Heb al uitgevonden dat tmail.exe het e-mailprogramma is...
Loop ook tegen het feit aan dat de helft van de tijd m'n invoerscherm niet tevoorschijn komt... Ook storend...
MikeyMan wijzigde dit bericht 08-11-2007 23:18 (12%)