Probeer GPRS Traffic Counter eens. Is geen today plugin.Of die van SPBquote:
vwb je tweede vraag, kijk hier eens.
Check hier voor de laatste PocketPC freeware.
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Probeer GPRS Traffic Counter eens. Is geen today plugin.Of die van SPBquote:Krusher schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 00:29:
^^^ bump....
Iemand?
Overigens hopeloos dat een hoop programma's via activesync op het toestel geïnstalleerd moeten wordenZorg toch voor een .cab versie
of voor een exe -> cab extractor
Bedankt, maar die GPRS Traffic monitor is wederom een activesync programma..quote:Dutchphoto schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:59:
[...]
Probeer GPRS Traffic Counter eens. Is geen today plugin.Of die van SPB
vwb je tweede vraag, kijk hier eens.
We should figure out what kinda deal this is. I mean, is it a-a gathering, a shindig or a hootenanny?
Je haalt een aantal zaken doorelkaar. GPRS werkt niet via ActiveSync. Installeren moet vaak wel via activesync. Als je wifi hebt kan het ook "over the air" zie hierquote:Krusher schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:01:
[...]
Bedankt, maar die GPRS Traffic monitor is wederom een activesync programma..
Wat betreft je andere link: Ik heb geen computer momenteel, dus ook geen Mac, even ter verduidelijking.

Kan het het aloude probleem zijn van de hoofdtelefoon aansluiting? Hij denkt dan namelijk dat de koptelefoon nog is aangesloten en schakelt de speaker uit. Soms helpt het als je er de koptelefoon een paar keer in- en uitdoet.quote:Phlox schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:10:
Mijn externe speaker doet niks meer op mijn SPV m500.
Ik kan dus nog wel bellen, maar ik hoor niet dat ik gebeld wordt
Ook hoor ik de juffrouw van TomTom niet meer
Iemand een idee hoe ik dat zelf kan oplossen ??
Ik heb al op internet gezocht hoe ik de m500 moet open maken maar ik vindt daar niks over.
Iemand een idee of URL ??
Alvast bedankt !!
www.DigitalRacing.nl
Dat het ik lang geleden al een keer gehad. Toen kon ik niemand horen als ik wilde bellen.quote:BeQuietAndDrive schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:10:
[...]
Kan het het aloude probleem zijn van de hoofdtelefoon aansluiting? Hij denkt dan namelijk dat de koptelefoon nog is aangesloten en schakelt de speaker uit. Soms helpt het als je er de koptelefoon een paar keer in- en uitdoet.
Krusher wijzigde dit bericht 17-09-2007 21:00 (45%)
We should figure out what kinda deal this is. I mean, is it a-a gathering, a shindig or a hootenanny?
www.carina-avensisclub.nl
Erm.. zou leuk zijn als je meld hoe..quote:MikeyMan schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:03:
Yepz... Werkt als een tiet...
For the record: je weet zeker dat het aan de speaker ligt? Niet dat je ringtone functie niet meer fatsoenlijk werkt of zo, dus als je een MP3 of een filmpje opstart heb je ook geen geluid?quote:Phlox schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:09:
[...]
Dat het ik lang geleden al een keer gehad. Toen kon ik niemand horen als ik wilde bellen.
Nu heb ik dus een probleem met de speaker die de ringtones laat horen.
Ik kan er perfect mee bellen, maar ik hoor niet dat ik gebeld wordt.
Ook hoor ik bijvoorbeeld die muts van TomTom niet.
Het probleem is dus het speakertje wat achterop de m500 zit.
Ik heb de telefoon ondertussen open weten te krijgen, maar alles lijkt in orde.
Geen lossen draadjes ofzo.
Kan de speaker zelf stuk zijn ?? en hoe check ik dat ??
Nog een ander idee ??
www.DigitalRacing.nl
http://www.meedio.be
gebruik een penlight. Als ie kraakt is ie goed.quote:Phlox schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:09:
[...]
Kan de speaker zelf stuk zijn ?? en hoe check ik dat ??
Nog een ander idee ??
Ik vind ze niet alvastquote:MikeyMan schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:30:
Staan die niet op Ebay dan?
http://www.meedio.be
Krusher wijzigde dit bericht 30-09-2007 00:14 (96%)
ik gebruik deze al meer als een jaren bevalt erg goed http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.htmlquote:Harmsen schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:06:
[...]
Klopt een bluetooth GPS receiver heb je nodig en verder is een manier om je Magician op te laden in de auto ook wel handig. Hierbij kan ik een stekker aanraden die in de 12v van je auto past en aan de andere kant een USB poort heeft. Zo kan je makkelijk apparaten die via USB opgeladen kunnen worden opladen. Soms zit zo'n stekker wel bij een GPS ontvanger.
Verder idd een navigatieporgramma als Route 66 of TomTom. Heb zelf alleen nog maar ervaring met TomTom, werkt voor mij prima. En misschien is een grote SD kaart ook wel makkelijk als je bijvoorbeeld compleet Europa er op wil zetten.
Amd 2500 mobile @ 2400Mhz | 2*512Mb apacer | X800pro @ X800 XT PE | GA-7n400L
Nee als je met een multimeter doormeet jaag je er ook wat spanning doorheen.1.2 of 1.2v is OK. Geen 100v gebruikenquote:Phlox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:41:
@Dutchphoto
Goeie tip, maar blaas ik dan niet het speakertje op ??
Dutchphoto wijzigde dit bericht 18-10-2007 17:11 (7%)
Nee, en dat had je ook best zelf kunnen vinden...quote:rchin schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:47:
Kunnen we trouwes 'gewoon' wm6 op de s100 installeren?
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius