Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Krusher schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 00:29:
^^^ bump....

Iemand?

Overigens hopeloos dat een hoop programma's via activesync op het toestel geïnstalleerd moeten worden :/ Zorg toch voor een .cab versie :( of voor een exe -> cab extractor
Probeer GPRS Traffic Counter eens. Is geen today plugin.Of die van SPB

vwb je tweede vraag, kijk hier eens.

Check hier voor de laatste PocketPC freeware.

Yum!

quote:
Dutchphoto schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:59:
[...]

Probeer GPRS Traffic Counter eens. Is geen today plugin.Of die van SPB

vwb je tweede vraag, kijk hier eens.
Bedankt, maar die GPRS Traffic monitor is wederom een activesync programma..
Wat betreft je andere link: Ik heb geen computer momenteel, dus ook geen Mac, even ter verduidelijking.

offtopic:
Ik ben momenteel over de Toshiba Portege G900 aan het inlezen.. Belangrijkste is toch wel dat lekkere 800x480 scherm, iets wat ik vreselijk mis op m'n Magician... schermruimte. En er is qua Htc geen alternatief, op 2 belachelijk dure types na, die ook nog een maatje te groot zijn voor een handheld device :p Oh en het ontbreken van usb host is erg jammer van Htc.

We should figure out what kinda deal this is. I mean, is it a-a gathering, a shindig or a hootenanny?

quote:
Krusher schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:01:
[...]

Bedankt, maar die GPRS Traffic monitor is wederom een activesync programma..
Wat betreft je andere link: Ik heb geen computer momenteel, dus ook geen Mac, even ter verduidelijking.
Je haalt een aantal zaken doorelkaar. GPRS werkt niet via ActiveSync. Installeren moet vaak wel via activesync. Als je wifi hebt kan het ook "over the air" zie hier
Daarbij. Als je een M500 hebt heb je al een GPRS monitor.Zie scherm hieronder rechtsonderin. Dat is SPB GPRS monitor.Heb je geen m500 zoek dan een hier

http://www.fs-newmobile.com/review/orange_m500/foto_26.gif

offtopic:
Ik ben momenteel over de Toshiba Portege G900 aan het inlezen.. Belangrijkste is toch wel dat lekkere 800x480 scherm, iets wat ik vreselijk mis op m'n Magician... schermruimte. En er is qua Htc geen alternatief, op 2 belachelijk dure types na, die ook nog een maatje te groot zijn voor een handheld device :p Oh en het ontbreken van usb host is erg jammer van Htc.

[/quote]

Ik kan je vertellen dat het lezen van VGA op een 3'5 inch scherm al moeilijk is, laatstaan op een 2.8 inch scherm van de Magician. Niettemin ook de E-TEN X800 heeft ook een VGA scherm op 2.8 inch.
Op mijn x50v gebruik ik de VGA-mode zelden!

Reg. datum: 27 januari 2004

Mijn externe speaker doet niks meer op mijn SPV m500.

Ik kan dus nog wel bellen, maar ik hoor niet dat ik gebeld wordt :(
Ook hoor ik de juffrouw van TomTom niet meer :(

Iemand een idee hoe ik dat zelf kan oplossen ??
Ik heb al op internet gezocht hoe ik de m500 moet open maken maar ik vindt daar niks over.

Iemand een idee of URL ??

Alvast bedankt !!

quote:
Phlox schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:10:
Mijn externe speaker doet niks meer op mijn SPV m500.

Ik kan dus nog wel bellen, maar ik hoor niet dat ik gebeld wordt :(
Ook hoor ik de juffrouw van TomTom niet meer :(

Iemand een idee hoe ik dat zelf kan oplossen ??
Ik heb al op internet gezocht hoe ik de m500 moet open maken maar ik vindt daar niks over.

Iemand een idee of URL ??

Alvast bedankt !!
Kan het het aloude probleem zijn van de hoofdtelefoon aansluiting? Hij denkt dan namelijk dat de koptelefoon nog is aangesloten en schakelt de speaker uit. Soms helpt het als je er de koptelefoon een paar keer in- en uitdoet.

www.DigitalRacing.nl

quote:
BeQuietAndDrive schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:10:
[...]
Kan het het aloude probleem zijn van de hoofdtelefoon aansluiting? Hij denkt dan namelijk dat de koptelefoon nog is aangesloten en schakelt de speaker uit. Soms helpt het als je er de koptelefoon een paar keer in- en uitdoet.
Dat het ik lang geleden al een keer gehad. Toen kon ik niemand horen als ik wilde bellen.
Nu heb ik dus een probleem met de speaker die de ringtones laat horen.

Ik kan er perfect mee bellen, maar ik hoor niet dat ik gebeld wordt.
Ook hoor ik bijvoorbeeld die muts van TomTom niet.

Het probleem is dus het speakertje wat achterop de m500 zit.

Ik heb de telefoon ondertussen open weten te krijgen, maar alles lijkt in orde.
Geen lossen draadjes ofzo.

Kan de speaker zelf stuk zijn ?? en hoe check ik dat ??

Nog een ander idee ??

Yum!

Heeft iemand Opera mini aan de praat gekregen? Met Intent Java krijg ik een wazige melding over "Unable to retrieve the jar file: The url does not appear to be valid:
'%s'Storage\mini.jar

Al reeds Intent opnieuw installed en mini verplaatst. :?

Krusher wijzigde dit bericht 17-09-2007 21:00 (45%)

We should figure out what kinda deal this is. I mean, is it a-a gathering, a shindig or a hootenanny?

Yepz... Werkt als een tiet...

www.carina-avensisclub.nl

Yum!

quote:
Erm.. zou leuk zijn als je meld hoe..

Mjah, logischerwijs gewoon installeren... :?

Zou niet weten hoe je het anders zou moeten doen...

quote:
Phlox schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:09:
[...]

Dat het ik lang geleden al een keer gehad. Toen kon ik niemand horen als ik wilde bellen.
Nu heb ik dus een probleem met de speaker die de ringtones laat horen.

Ik kan er perfect mee bellen, maar ik hoor niet dat ik gebeld wordt.
Ook hoor ik bijvoorbeeld die muts van TomTom niet.

Het probleem is dus het speakertje wat achterop de m500 zit.

Ik heb de telefoon ondertussen open weten te krijgen, maar alles lijkt in orde.
Geen lossen draadjes ofzo.

Nog een ander idee ??
For the record: je weet zeker dat het aan de speaker ligt? Niet dat je ringtone functie niet meer fatsoenlijk werkt of zo, dus als je een MP3 of een filmpje opstart heb je ook geen geluid?

www.DigitalRacing.nl

HTPC kenner

Zou iemand mij kunnen helpen aan covers voor de S100 ? Ik ben er nl zo tevreden van na 2,5 jaar dat ik het zounde zou vinden hem te moeten weggooien.

bedankt alvast !

http://www.meedio.be

Staan die niet op Ebay dan?

quote:
Phlox schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:09:
[...]

Nog een ander idee ??
gebruik een penlight. Als ie kraakt is ie goed.

HTPC kenner

quote:
Ik vind ze niet alvast

http://www.meedio.be

Heb hier een probleempje... na jaren even de MDA Compact weer uit de kast gepakt.. nu werkt-ie niet meer :S..

Opladen gaat niet meer, tenzij het kapje er af is (heeft dus te maken met die schakelaar) maar zonder kapje blijft ledje/lampje rood branden!! Nu hebben we een andere accu + oplader er aan gehangen maar helaas geen resultaat!

@BeQuietAndDrive
Ja Tomtom geeft ook geen knor meer :(

@Dutchphoto
Goeie tip, maar blaas ik dan niet het speakertje op ??

Yum!

Op my.opera.com/forums/opera windows mobile is de final te downloaden van Opera Mobile 8.65

Ik adviseer te wachten ermee aangezien ik en anderen er problemen mee hebben :/

http://my.opera.com/commu...amp;page=1#comment2265355

Krusher wijzigde dit bericht 30-09-2007 00:14 (96%)

quote:
Harmsen schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:06:
[...]

Klopt een bluetooth GPS receiver heb je nodig en verder is een manier om je Magician op te laden in de auto ook wel handig. Hierbij kan ik een stekker aanraden die in de 12v van je auto past en aan de andere kant een USB poort heeft. Zo kan je makkelijk apparaten die via USB opgeladen kunnen worden opladen. Soms zit zo'n stekker wel bij een GPS ontvanger.

Verder idd een navigatieporgramma als Route 66 of TomTom. Heb zelf alleen nog maar ervaring met TomTom, werkt voor mij prima. En misschien is een grote SD kaart ook wel makkelijk als je bijvoorbeeld compleet Europa er op wil zetten.
ik gebruik deze al meer als een jaren bevalt erg goed http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html

Dit ism Tomtom 6.030 momenteel
Geen problemen en werkt gewoon altijd

Ik ben een paar weken geleden overgeschakeld naar een andere provider(proximus, Belgiê) en sinds een week heb ik ontvangstproblemen.

Ik kan soms mensen de eerste tien seconden van het gesprek niet horen. Zij kunnen mij nog we horen. Na tien seconden komt het geluid er dan ineens door. Soms valt het tijdens het gesprek dan nog een keertje weg. Als ik naar mijn voicemail bel, heb ik het probleem weer niet...

Aan wat kan dit liggen? Zou dit aan het toestel liggen of aan de provider? K'heb een aantal keer een soft reset gedaan. K'heb eerlijk gezegd niet veel zin in een hard reset aangezien hij nu juist goed ingesteld staat.

Amd 2500 mobile @ 2400Mhz | 2*512Mb apacer | X800pro @ X800 XT PE | GA-7n400L

And his yellow flame

Modbreak:
Daarvoor hebben wij Vraag & Aanbod

Eggy wijzigde dit bericht 16-10-2007 15:39 (81%)

quote:
Phlox schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:41:

@Dutchphoto
Goeie tip, maar blaas ik dan niet het speakertje op ??
Nee als je met een multimeter doormeet jaag je er ook wat spanning doorheen.1.2 of 1.2v is OK. Geen 100v gebruiken :D

Dutchphoto wijzigde dit bericht 18-10-2007 17:11 (7%)

Reg. datum: 18 september 2007

Hallo guys, enig idee hoe ik touchfo kan installeren op de mda compact? op internet heb ik een aantal filmpjes gezien.. Kunnen we trouwes 'gewoon' wm6 op de s100 installeren?

quote:
rchin schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:47:
Kunnen we trouwes 'gewoon' wm6 op de s100 installeren?
Nee, en dat had je ook best zelf kunnen vinden...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws