Reg. datum: 12 februari 2006
Nope zal niet gaan, evenmin als WM5....?!quote:
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Nope zal niet gaan, evenmin als WM5....?!quote:Don3k schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:42:
iemand windows mobile 6 erop draaiend?
De reden is heel simpel: de Compact/Magician heeft geen ROM geheugen aan boord, maar alleen RAM.quote:
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
dat zal de qtek s110 of s200 dan wel zijn geweest.quote:sarcast schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:29:
WM5 is wel mogelijk geloof ik, zag er laatst nog een op V&A staan met wm5.
Lees xda-developers er even op na..
AMD Opteron 165 @2,9Ghz
quote:Hey,
Ik zit hier met een merkwaardig probleem. Ik heb de MDA Compact met de laatste rom van Tmobile (1.13 met 1.12 radio). Gebruik hem als PDA met TomTom voor in de auto. Gebruik al bijna een jaar een Carcomm holder en laatst brak de zuignap af, nieuwe gekregen maar heb een merkwaardig probleem.
Op het moment dat ik een clean install zonder Tmobile cust. uitvoer heb ik geluid als hij in de holder zit, maar dan moet ik de stekker van de holder in de auto eruit halen en erin stoppen als ik wil dat hij gaat opladen. Anders doet hij het niet. Dus elke keer dat ik de MDA eruit haal, moet die stekker er opnieuw in.
Doe ik een clean install met cust. van Tmobile dan laadt hij op, elke keer, maar dan heb ik geen geluid....! Bijzonder vaag. In de oplader aan het netstroom wel geluid, in de holder maar stekker eruit ook geluid, maar in de holder en stekker erin geen geluid maar wel opladen.....
Is dit ergens een registry entry die verkeerd staat ofzo? En waarom is er een verschil in gedrag tussen het op netstroom zijn en in de holder worden opgeladen... iemand die een oplossing voor dit probleem weet?
Of iemand die nog een oude rom image van tmobile heeft. De 1.01.00 heb ik een hele tijd erop gehad, maar kan die nergens meer vinden. Kan iemand me hier aan helpen? Laat maar even weten.
Alvast bedankt voor de moeite!

Ze zijn wel te verkrijgen, hier a 5 euro p.st org.quote:_Rayman_ schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:44:
[...]
Euhmz.. Ik heb regelmatig contact gehad met Orange (en de winkels) over bestellen van extra styli, maar deze bleven beweren dat deze niet meer leverbaar waren en niet meer leverbaar komen.
Check hier voor de laatste PocketPC freeware.
die past niet in de SPV M500, die zijn net wat anders. Net bij de orange shop geweest. Heb gevraagd of het er 3 of maar 1 zijn als je ze besteld. Die man dacht dat het er wel 3 zouden zijn als ze rond de 10 euro kosten. Want een losse in de winkel (voor een ander mode pda) kost 2,50 per stuk. Dus wsl krijg je er 3 als je ze via de orange site besteld (zoals ik hier eerder al gemeld had)quote:Dutchphoto schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:25:
[...]
Ze zijn wel te verkrijgen, hier a 5 euro p.st org.
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Nimrod wijzigde dit bericht 25-07-2007 18:41 (5%)
Dan neem je deze voor de M500quote:Awkwarding schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:21:
[...]
die past niet in de SPV M500, die zijn net wat anders.
Dutchphoto wijzigde dit bericht 25-07-2007 22:01 (3%)
Ik wil er wel 2 overnemen ofzo. Stuur me anders maar even een mailtje markosmark[aapje]gmail[puntje]comquote:Nimrod schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:41:
Ik had dus erst via E-bay duitsland een stylus besteld. Stond m500. Nog nagevraagd, geen reactie!
Bliijkt dus gewoon een S100 stylus te zijn. Daarna bij Orange maar orignele besteld. Dacht neem er gelijk 4, om zeker te zijn. Ben ik van het weekend mijn auto schoonmaken, vind ik mijn stylus. Pak mijn spullen om naar huis te gaan, vind ik in mijn koffer mijn pakket met een andere stylus.
Ik kom bij mijn ouders thuis, oa vanwege mijn verjaardag. Vind ik mijn pakket van Orange. Zitten mijn stylussen erin. Blijken het pakketten van 3 te zijn. Heb ik dus ff 12 stylussen besteld. Nu heb ik er 14 stuk dus. Nahja genoeg voor het leven van deze gsm iig. zeg ik maar.
Dus bestel de originele
http://shop.orange.nl/accessoires/Stylus+pen+SPV+M500.htm
Ik ben hier een echte leek in. Benmet mijn qtek S100 vastgelopen in usb v1.00 of serial en krijg met geen stokken mijn S100 weer aan de praat. Ik heb hem op usb staat, maar hoe flash ik zoiets? Als ik de bestanden die ik op cdrom heb staan (MA_DT_WWE_11200_119_11200_Ship) en (MSASYNC) tracht te installeren krijg ik enkel een scherm: checking the information on your device...please wait...please disconnect your device from your pc until the update is completed.quote:Hoedje schreef op zondag 04 juni 2006 @ 16:20:
[...]
Dat is de bootloader modus, je kunt em nu gewoon aansluiten op de computer. Dat komt er te staan USB V 1.00. Dan kun je gewoon een nieuwe ROM flashen.
Heb ik enige tijd 2 stylussen gekocht voor de M500, ben ik mijn eigen stylus kwijt, ben ik die andere ook kwijt. Nu heb ik niets meerquote:Nimrod schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:41:
Ik had dus erst via E-bay duitsland een stylus besteld. Stond m500. Nog nagevraagd, geen reactie!
Bliijkt dus gewoon een S100 stylus te zijn. Daarna bij Orange maar orignele besteld. Dacht neem er gelijk 4, om zeker te zijn. Ben ik van het weekend mijn auto schoonmaken, vind ik mijn stylus. Pak mijn spullen om naar huis te gaan, vind ik in mijn koffer mijn pakket met een andere stylus.
Ik kom bij mijn ouders thuis, oa vanwege mijn verjaardag. Vind ik mijn pakket van Orange. Zitten mijn stylussen erin. Blijken het pakketten van 3 te zijn. Heb ik dus ff 12 stylussen besteld. Nu heb ik er 14 stuk dus. Nahja genoeg voor het leven van deze gsm iig. zeg ik maar.
Dus bestel de originele
http://shop.orange.nl/accessoires/Stylus+pen+SPV+M500.htm
ff zoeken en vragen hierquote:pscraeyen schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:41:
[...]
Ik ben hier een echte leek in. Benmet mijn qtek S100 vastgelopen in usb v1.00 of serial en krijg met geen stokken mijn S100 weer aan de praat.
Anyone??
www.carina-avensisclub.nl
Welke versie van Active Sync en Windows gebruik je? Probeer eens een andere naam voor je telefoon te gebruiken.quote:MikeyMan schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:29:
Grr... Heb hier dus ook een probleem...
Was zo slim om m'n compact aan te sluiten voordat m'n pc opnieuw was opgestart na installatie van activesync...
En nu wordt ie niet meer herkend... Zelfs na systeemherstel niet...
Wie o wie heeft de oplossing voor me? Lijkt me dat ik de gemaakte -foute- usb verwijzing moet verwijderen, maar waar vind ik dat?

[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]

Awkwarding wijzigde dit bericht 30-08-2007 01:21 (61%)
[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]
Klopt een bluetooth GPS receiver heb je nodig en verder is een manier om je Magician op te laden in de auto ook wel handig. Hierbij kan ik een stekker aanraden die in de 12v van je auto past en aan de andere kant een USB poort heeft. Zo kan je makkelijk apparaten die via USB opgeladen kunnen worden opladen. Soms zit zo'n stekker wel bij een GPS ontvanger.quote:X-GeaR schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:48:
Ik wil eigenlijk mijn SPV M500 gebruiken als navigatie. Nu vraag ik mij af: wat heb ik nodig.
Waarschijnlijk dit:
http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html
Klopt het dat ik dit nodig heb? En natuurlijk ook nog een navigatieprogramma. Wat raden jullie aan?
Harmsen wijzigde dit bericht 30-08-2007 08:07 (5%)
What a fine day for Science! | Specs
Ik gebruik een ImateJam (S110) een Holux GPSlim 236 GPS ontvanger en TT6 en IGO. Werkt beide erg fijn.,quote:X-GeaR schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:48:
Ik wil eigenlijk mijn SPV M500 gebruiken als navigatie. Nu vraag ik mij af: wat heb ik nodig.
Waarschijnlijk dit:
http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html
Klopt het dat ik dit nodig heb? En natuurlijk ook nog een navigatieprogramma. Wat raden jullie aan?
We should figure out what kinda deal this is. I mean, is it a-a gathering, a shindig or a hootenanny?
We should figure out what kinda deal this is. I mean, is it a-a gathering, a shindig or a hootenanny?
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona