Na mijn belabberde topicstart van gisteren heb ik besloten een nieuwe thread aan te maken, dit keer met een goede start 
Ik ben op zoek naar een game pc waarmee ik toch wel zo'n 2 jaar vooruit kan. Heb voorheen zelf een pc in elkaar gezet maar zoals jullie hier kunnen lezen was dat geen succes. Ik ben naar een pc speciaalzaak geweest en die hebben na 1 dag intensief testen (als ik dag mag geloven) het probleem ook niet kunnen vinden dus ik ben ten einde raad. Ik ben nu van plan mijn pc die nog wel behoorlijk snel is maar waarmee je geen een spel fatsoenlijkt kunt spelen weg te geven aan mijn zus die nog op een pentium 2 draait. Ook vind ze mijn neon licht cool
maar dat terzake hehe...
Alle recente games zoals Battlefield 2, Call of Duty 2, Age of Empires 3, Counter-Strike/Day of Defeat: Source enz zou 'ie zonder enkele moeite moeten kunnen draaien op de hoogste setting met een constante fps van minimaal 40-50 zodat ik geen fps lag krijg tijdens het spelen. Ook toekomstige games zoals RTCW:QW en Battlefield 2142 wil ik graag vloeiend kunnen draaien zonder alweer een nieuwe videokaart aan te moeten schaffen.
Ik zat gisteren te denken aan een degelijke pc zoals IBM of Lenovo maar ben toch tot de conclusie gekomen dat die niet gemaakt zijn om te gamen en meer voor de zakenlui.
Mijn oog is nu gevallen op een Alienware. Ze zijn speciaal gemaakt om te gamen heb ik me laten vertellen wat mijn doel ook is dus dat komt mooi uit.
-------------------------------
Ik had de volgende configuratie in gedachten:
Alienware Area-51 5500
Processor:
Intel® Pentium® D Processor 830 w/ Dual Core Technology 3.0GHz 800MHz FSB
Moederbord:
Alienware® nForce™4 SLI™ Intel Edition Chipset Motherboard PCI Express SLI
Videokaart:
256MB PCI-Express x16 NVIDIA® GeForce™ 7600 GT
Geheugen:
1GB Dual Channel DDR2 SDRAM at 533MHz - 2 x 512MB
Voeding:
Alienware® 650 Watt ATX 2.0 Power Supply with Active PFC
Extra koeling:
Acoustic Dampening with AlienIce™ 2.0 Video Cooling
HDD:
High Performance - 250GB Serial ATA 3Gb/s 7,200 RPM w/ NCQ & 8MB Cache
Geluidskaart:
Creative Sound Blaster® X-Fi® XtremeMusic High Definition 7.1 Surround Sound
Totaal: $2,118.00
Graag jullie mening over dit systeem en jullie ervaring met Alienware
Bedankt.
Ik ben op zoek naar een game pc waarmee ik toch wel zo'n 2 jaar vooruit kan. Heb voorheen zelf een pc in elkaar gezet maar zoals jullie hier kunnen lezen was dat geen succes. Ik ben naar een pc speciaalzaak geweest en die hebben na 1 dag intensief testen (als ik dag mag geloven) het probleem ook niet kunnen vinden dus ik ben ten einde raad. Ik ben nu van plan mijn pc die nog wel behoorlijk snel is maar waarmee je geen een spel fatsoenlijkt kunt spelen weg te geven aan mijn zus die nog op een pentium 2 draait. Ook vind ze mijn neon licht cool
Alle recente games zoals Battlefield 2, Call of Duty 2, Age of Empires 3, Counter-Strike/Day of Defeat: Source enz zou 'ie zonder enkele moeite moeten kunnen draaien op de hoogste setting met een constante fps van minimaal 40-50 zodat ik geen fps lag krijg tijdens het spelen. Ook toekomstige games zoals RTCW:QW en Battlefield 2142 wil ik graag vloeiend kunnen draaien zonder alweer een nieuwe videokaart aan te moeten schaffen.
Ik zat gisteren te denken aan een degelijke pc zoals IBM of Lenovo maar ben toch tot de conclusie gekomen dat die niet gemaakt zijn om te gamen en meer voor de zakenlui.
Mijn oog is nu gevallen op een Alienware. Ze zijn speciaal gemaakt om te gamen heb ik me laten vertellen wat mijn doel ook is dus dat komt mooi uit.
Ik had de volgende configuratie in gedachten:
Alienware Area-51 5500
Processor:
Intel® Pentium® D Processor 830 w/ Dual Core Technology 3.0GHz 800MHz FSB
Moederbord:
Alienware® nForce™4 SLI™ Intel Edition Chipset Motherboard PCI Express SLI
Videokaart:
256MB PCI-Express x16 NVIDIA® GeForce™ 7600 GT
Geheugen:
1GB Dual Channel DDR2 SDRAM at 533MHz - 2 x 512MB
Voeding: