Samsung komt met een HDTV slimfit televisie met gewone beeldbuis, het gaat om de samsung WS-32Z409 en hij kost € 900,- en is voorzien van HDMI.

BRON DUITS

BRON DUITS
Welke apparatuur levert "jouw" tv 1080P???Anoniem: 46188 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:50:
Helaas alleen 720p/1080i, niet voor mij bestemd.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Aannames zijn fataal.
Aannames zijn fataal.
[ Voor 16% gewijzigd door brehloi op 14-03-2006 01:52 ]
wat te denken van component? lijkt mij wel redelijk oke voor een analoge TVbrehloi schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 01:42:
Mmm... echter geen hdmi/dvi ingangOok niet volgens andere sites. En toch hdtv ready... dat kan niet...
Dit is een aanname en staat verder nergens vermeld. Als je kijkt op de internationale site van samsung hebben ze meer HDTV crt. Daar staan toch echt resoluties 480p/720p/1080i vermeld.GaMeOvEr schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 01:03:
Ja? En wat is de native resolutie van dat ding?
Leuk dat hij 720p/1080i signalen accepteert en weergeeft, echter heb je daar ook geen kont aan als hij dat gaat downscalen naar de standaard resolutie van Pal. (Wat ik verwacht wat hij gaat doen.)
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Anoniem: 62011
Ik heb in mijn post toch staan dat er een HDMI aansluiting op zit!brehloi schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 01:42:
In het bericht hebben ze het over de bericht WS-32Z409. Op de nederlandse site komt alleen de WS-32Z306V voor. Ook hdtv ready, maar er wordt geen resolutie vermeld. De afmetingen zijn wel mooi: 934 x 568 x 399 mm. (gewicht is 54 kg)
Mmm... echter geen hdmi/dvi ingangOok niet volgens andere sites. En toch hdtv ready... dat kan niet...
Maar het model is hier nog niet "bekend'auch mit einer digitalen HDMI-Schnittstelle ausgestattet und trägt das "HD ready"-Logo.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 30386 op 14-03-2006 10:10 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Dukey op 14-03-2006 10:12 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
[ Voor 15% gewijzigd door voodooless op 14-03-2006 11:06 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Groetjes, FaceDown.
Anoniem: 100386
Weergeven zegt helemaal niks. Een plasma van 1024x786 kan ook 1080i weergeven.pianoman schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:57:
ik denk als ze mededelen dat het scherm 720p en 1080i kan weergeven, dat dat betekent dat hij beide resoluties kan weergeven. Anders heeft de introducite van zo'n scherm weinig nieuwswaarde.
Maar aan de andere kant; defineer beeldkwaliteitFaceDown schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:55:
Dit kan wel eens een leuk tv'tje worden; geen zichtbare pixels, geen brakke zwartwaarden hopelijk. Iets minder plat wellicht maar die hype nu dat mensen koste wat kost een platte tv willen ten koste van de beeldkwaliteit slaat natuurlijk nergens op.
Ok, ik bedoel dus weergeven zonder downscalen of andere trucsdeepspace schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:07:
[...]
Weergeven zegt helemaal niks. Een plasma van 1024x786 kan ook 1080i weergeven.
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 14-03-2006 12:27 ]
1080, anders gaat je beeld trillen. Bij een interlaced beeld worden immers de even en onevenlijnen ombeurten weergegeven. Zou je die lijnen op dezelfde hoogte weergeven dan krijg je een verspringend effect.pianoman schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:36:
en heb je voor 1080i nou eigenlijk 1080 lijnen nodig of 540?
Die heeft geen HDMI!Bigfoot schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:55:
Je kunt nu via aanbiedingen voor 999,- euro ook een 32" Philips LCD tv kopen met de resolutie 720p/ 1080i
dat lijkt me interessanter!
Nope, het gaat over de horizontale resolutie die 800 is; bij 16:9 zou hij dus een resolutie hebben van 450. Totaal dus 800 * 450, en da's niet veel: Sterker nog, da's niet eens PAL conform qua vertikale resolutie.pianoman schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:36:
hmmm... dus wel in ieder geval 720p volledig.
en heb je voor 1080i nou eigenlijk 1080 lijnen nodig of 540?
Volgens mij (correct me if I'm wrong) kan hij dan beide fields van 540 toch ook volledig weergeven? Volgens mij is dat nou juist het grote voordeel van een crt boven een lcd, je bent niet gebonden aan pixels (zowel grootte als positie)
Dat zou dan betekenen dat hij alleen 1080p niet aankan/zou moeten downscalen. Maar ik vraag me af of dat nou een formaat is wat we veel zullen tegenkomen.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 14-03-2006 13:07 ]
Dat ding heb ik ook gehad, DIST noemen ze dat. Erg slechte TVs, ik heb er twee teruggestuurd voor ik mijn geld terug kreeg. Veel ellende met de geometrie en blooming bij donkere achtergronden.M'n ouders hebben nu al een jaar of twee een JVC Breedbeeld die 625p aan kan via een component aansluiting (heeft ook meer beeldlijnen dan een standaard PAL tv volgens de handleiding). Dus dat deze tv 720p/1080i aan kan lijkt mij dus niet onwaarschijnlijk (hij zal dus nog meer beeldlijnen hebben).
[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-03-2006 13:30 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Maar wat bij een lcd niet mogelijk is kan wel met een crt, dus 540 even lijnen weergeven, en vervolgens de 540 oneven lijnen iets lager er over heen projecteren. Want bij crt zijn niet de pixels de beperkende factor, maar de maximale Hf en Vf. Want zo werkt de standaard pal tv toch ook met interlaced signaal?Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:52:
[...]
1080, anders gaat je beeld trillen. Bij een interlaced beeld worden immers de even en onevenlijnen ombeurten weergegeven. Zou je die lijnen op dezelfde hoogte weergeven dan krijg je een verspringend effect.
Anoniem: 100386 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:04:
[...]
Nope, het gaat over de horizontale resolutie die 800 is; bij 16:9 zou hij dus een resolutie hebben van 450. Totaal dus 800 * 450, en da's niet veel: Sterker nog, da's niet eens PAL conform qua vertikale resolutie.
Maar aangezien ze het over lines hebben, zou het mss wel eens een schrijffout kunnen zijn. Dus dat ze het eigenlijk over de vertikale resolutie hebben, want dan kom je meer in de buurt van de beweerde prestaties (wss. ongeveer 1366 x 768 native dan)
Iedereen heeft het steeds over native resolutie, maar die heeft een CRT niet. De beperkende factor is de scan rate, dus idd een soort max resolutie zoal pianoman al zei.deepspace schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:53:
De grote vraag is natuurlijk: wat is de native resolutie van het scherm? dat het 720p en 1080i kan verwerken is mooi, maar wat blijft ervan over op het scherm?
Dennog: voor 900 eur lijkt het me een mooi toestel.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Daar heb je inderdaad gelijk in. Voor resolutie zal dan de scanrate de beperkende factor zijn.pianoman schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:31:
Maar wat bij een lcd niet mogelijk is kan wel met een crt, dus 540 even lijnen weergeven, en vervolgens de 540 oneven lijnen iets lager er over heen projecteren. Want bij crt zijn niet de pixels de beperkende factor, maar de maximale Hf en Vf. Want zo werkt de standaard pal tv toch ook met interlaced signaal?
Via het bedrijf waar ik werk (geen Philips) is er een aanbieding voor de Philips 32PF5321 met HDMI aansluiting voor 999,- euro voor de 32". Lijkt me een goede deal. Voor dezelfde prijs zul je ze over een maand ook wel in alle winkels zien.
[ Voor 12% gewijzigd door Bigfoot op 14-03-2006 17:21 ]
Anoniem: 170916
[ Voor 6% gewijzigd door Dark Matter op 07-04-2006 12:11 ]
Deze haalt het dus misschien wel. 1080i schijnt niet eens beter te zijn dan 720p dus dan heb je aan 800 beeldlijnen altijd genoeg.Jag schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:56:
[...]
CRT haal wel nooit de scherpte van een LCD, maar de zwartwaarde is toch wel een groot voordeel.
[..]
Groetjes, FaceDown.
Sorry dat het misschien een beetje off-topic is, maar ik heb dit eens proberen opzoeken en er zijn bij crt 2 technieken die gebruikt worden om kleur te kunnen weergeven, Apperture Grills (zoals sony's trinitron) en Shadow Mask.Jag schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:56:
Iedereen heeft het steeds over native resolutie, maar die heeft een CRT niet. De beperkende factor is de scan rate, dus idd een soort max resolutie zoal pianoman al zei.
Als dit ding idd 800 beeldlijnen kan weergeven, dan is dat op zich genoeg. Veel meer heeft toch niet zoveel zin op zo'n klein scherm. Ben best benieuwd hoe het eruit ziet. CRT haal wel nooit de scherpte van een LCD, maar de zwartwaarde is toch wel een groot voordeel.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Het scheelt dat die info nog niet in het topic is genoemd?masser120 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:03:
Wat is dan de resolutie van dat ding? Ik zie wel leuk HD Ready staan, maar is de resolutie ook daadwerkelijk 1920x1080?
En: is dat ding binnenkort te koop bij de lokale electronicamarkt of Media Markt, BCC, wat dan ook?
104831
Daar ben ik het dus weer niet mee eens, bij conventionele TV is het inderdaad niet raadzaam (mooi) als je op 2 meter van je 82 cm scherm gaat zitten. dat ziet er niet uit.Ben ik het niet persé mee eens. Tenzij jij meer dan een metertje of 4 á 5 vanaf je muur zit heb je baat bij iets groters dan 82 cm.
Mja, daar heb je dus niks aan, dat is gewoon mooi gefotosoept.
Nee de WS-32Z308P was er eerder.Yuco schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:30:
Is dit de voorloper van deze tv?
Samsung WS-32Z308P SlimFit-TV
Hop,hop,hop!
Tuurlijk is die net zo beperkt als bij LCD. Beiden hebben gewoon pixels. Er is altijd een beperking!basset schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:54: en resolutie (welke niet beperkt wordt door de buis.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 170916 op 16-03-2006 10:13 ]
Nog niet van de nieuwe, maar wel van de oude 308Yuco schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:29:
Zijn er ook zijaanzicht foto's van dit beestje te vinden?
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 170916 op 16-03-2006 10:43 ]
Anoniem: 156478
Die slimfit van samsung heeft bij ons gewoon in de winkel gestaan, maar de panasonic 32" die er naast stond speelde 'm compleet weg qua beeld, kleur en geometrie.Anoniem: 170916 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:12:
Overigens vond ik dat je bij de vorige slimfit wel erg duidelijk het raster kon zien, waardoor als je iets dichterbij kwam je tegen soort van "pixels" aan zat te kijken. En idd de geometrie was dramatisch slecht.[/quote]
Waar heb je die Slimfits gezien?
Ben al een tijd op zoek, maar nergens te vinden.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja maar die is weer 57 cm diep.Tekielja schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:03:
[...]
Die slimfit van samsung heeft bij ons gewoon in de winkel gestaan, maar de panasonic 32" die er naast stond speelde 'm compleet weg qua beeld, kleur en geometrie.
ZOLANG er geen beweging is, dan heeft een LCD last van motion blur.basset schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:54:
Het voordeel van een LCD is idd de scherpte en het beeld bij daglicht.slecht.
Beeld bij daglicht is juist goed bij een LCD. Ik denk dat je in de war bent met plasma.basset schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:54:
Het voordeel van een LCD is idd de scherpte en het beeld bij daglicht.
[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-03-2006 11:02 ]
Heb hem zien staan op cebit, wat mij vooral opviel is dat de lijnen in de hoeken verder uit elkaar liggen/breder zijn als in het midden, krom dus. Als je op 2 meter afstand zit denk ik niet dat dit nog ech t opvalt, maar krom zijn ze zekerAnoniem: 170916 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:29:
[...]
Erg mooie tv heb je het beeld bekeken?
Kromme lijnen gezien oid?
Unicron schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:34:
[...]
ZOLANG er geen beweging is, dan heeft een LCD last van motion blur.
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:21:
[...]
Beeld bij daglicht is juist goed bij een LCD. Ik denk dat je in de war bent met plasma.
Hop,hop,hop!
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
basset schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:13:
Dat zeg ik toch????
Of ben ik nou in de war. Boven jouw bericht wordt ik gequote en staat er .slecht achter.....
OMGAnoniem: 170916 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:08:
Hallo Tweakers,
Samsung heeft al sinds mei 2005 een CRT "HDTV" de WS-32Z306V.
Krijgt erg wisselende kritieken.
Ik probeer al een tijd deze tv ergens bij een electronicazaak te bekijken, maar niemand heeft hem staan. Ze gaan allemaal over op LCD/Plasma. Heeft iemand die ergens zien staan in het midden van het land?
Die is overigens rond de 600 euro.
Prima prijs voor een 32" die 40 cm diep is
Hoe dit bij een normale crt tv precies werkt weet ik niet (beeldraster) maar als ik kijk naar hoe een crt projector werkt kan ik er wel wat over zeggen. Bij een crt projector hebben blauw, rood en groen alledrie een ander electronenkanon, en dit kanon schiet op een fosfor laag, deze laag licht alleen op in blauw, rood of groen, per buis dus. Met fosfor word trouwens niet de scheikundige stof bedoelt, maar dit word zo genoemd vanwege de oplichtende eigenschappen! In een crt projector is er geen sprake van een beeldraster. De fosfor laag is als verf, analoog tot in het uiterste en niet in pixels uit te drukken. De limiet qua resolutie is bij een crt projector dan ook de bandbreedte van het interne systeem, horizontale en verticale frequenties.Adion schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:35:
[...]
Sorry dat het misschien een beetje off-topic is, maar ik heb dit eens proberen opzoeken en er zijn bij crt 2 technieken die gebruikt worden om kleur te kunnen weergeven, Apperture Grills (zoals sony's trinitron) en Shadow Mask.
Beide technieken zorgen ervoor dat de elektronen van de verschillende kleuren op de juiste deeltjes fosfor terecht komen.
Volgens mij lijkt dit toch te betekenen dat het optimaal zou zijn om door het rooster op exact elke pixel (bij shadow mask) of tenminste exact op elke lijn (apperture grill) een elektronenstraal af te vuren.
Bij andere input-resoluties lijkt het me dan toch dat 1 pixel meerdere fosfordeeltjes zou kunnen bestralen, wat me toch ook suboptimaal zou lijken.
De enige reden die ik kan bedenken waarom crt dan toch beter overweg kan met verschillende resoluties is net omdat soms meerdere pixels bestraalt worden, op zo'n manier dat je een vrij goed resampling-algoritme nabootst.
Als iemand hier misschien nog wat meer duidelijkheid over kan brengen hoor ik het graag
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
[ Voor 10% gewijzigd door Twilight Burn op 20-03-2006 00:17 ]
Erg mooie tv, en met de diepte valt t ook mee lijkt t.Twilight Burn schreef op maandag 20 maart 2006 @ 00:14:
Mijn vader heeft bij LG/Philips gewerkt (dat wat nu failliet is gegaan ja) en heeft daar meegewerkt aan de ontwikkeling van die "ondiepe" HDTV CRT's. Zo heb ik dus al een paar maanden een test-exemplaar (32") dat ze overhadden hier staan staan (Het is wel model met alleen koreaanse OSD, die alleen NTSC slikt).
Ik stuur hem via HDMI aan met een windowsmedia center PC, en ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de beeldkwaliteit, veel beter dan een LCD of plasmascherm.
Het scherm ondersteund zowel 720p als 1080i, en bij beide modussen kun je de tekst van windows goed lezen. Alleen in de 1080i mode zie je dat het interlaced is als je naar je windowsscherm kijkt, in een film merk je er natuurlijk niets van.
Een groot nadeel is wel dat het ding loeizwaar is, met 2 man kregen we hem amper de trap op naar mijn kamer (Je kunt dit ook als een voordeel zien, er is geen dief die je TV gaat jatten, itt tot een LCD of plasmascherm)
Een paar foto's:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het slechte nieuws is echter dat zowel LG als Philips deze schermen niet op de Europese markt gaat brengen (Op LCD en Plasma schermen zit een veel hogere winstmarge, de mensen geven liever geld uit aan iets wat mooi in het interieur staat dan aan iets wat beter beeld geeft)
Blijkbaar ziet Samsung wel iets in een Europese distributie.
Idd, de meeste mensen hebben nu toch al een kastje ergens te staan voor de TV, of daar nu een ultra platte LCD of redelijke platte CRT komt te staan, de oppervlakte wordt immers toch al gebruikt door het kastje.superpolm schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:46:
[...]
Erg mooie tv, en met de diepte valt t ook mee lijkt t.
[ Voor 3% gewijzigd door SSirhc op 29-03-2006 22:08 ]
Anoniem: 17807
Anschlüsse HDMI mit HDCP, Komponenten-Eingang, Antennen-Anschluss, S-Video-Eingang, FBAS-Anschluss, 2 ScartanschlüsseSSirhc schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:07:
Weet iemand of er HDCP op de Samsung zit?
HDMI zonder HDCP bestaat nietBigs schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:14:
Hij draagt het HD-Ready logo, dus dan moet hij het wel hebben. Kan me ook niet voorstellen dat fabrikanten nu nog HDMI tv's zonder HDCP introduceren.
Anoniem: 172320
Euhm, er staat "kurzfristig lieferbar", dat betekent dus "binnenkort leverbaar".Dark Matter schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:04:
De eerste web-shop die de samsung levert.
Wel in Duitsland.
http://www.zarsen.de/inde...duct=22822&cat=10&t=gt579
Grappig, ik daag iedereen uit om eens een full HD LCD te vinden in Europa, van 32" of 28"Anoniem: 100386 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:21:
• 3:2 Pull Down (Correction for film productions transferred to video).
• Maximum of 800 lines horizontal resolution
• Color temperature controls.
• BBE high definition sound processing
Geen full HD dus
Klopt niet, hoor.
Hier loopt al een draadje over en die schijnen dus WEL echt HD-ready te zijn!!Ondertussen zijn de 32" 32PW9551/12 en de 28" 28PW9551/12 uit, en in Spanje slaan ze in als een bom !
Ze kosten zo rond de 600 euro, en hebben wel degelijk HDMI en component ingangen (check de site van Philips).
info van PHILIPS:
U heeft ons recentelijk gevraagd of de 28PW9551 HD Ready is.
.........bla bla bla.....
De 28PW9551 heeft de nodige eigenschappen om HD Ready te zijn.
Het toestel beschikt niet over een DVI poort, maar u kunt DVI signalen over de Hdmi ingang ontvangen.
Het toestel kan 720p en 1080i fysiek weergeven.
[ Voor 26% gewijzigd door kaajee op 30-03-2006 23:56 ]
Ik las het net idd.......bummer......Klopt waarschijnlijk niet.
Zie mijn uitleg op dat ander draadje.
Praat toch geen poep over een techniek die je blijkbaar niet echt begrijpt. Een CRT heeft geen beeldpunten. Er is geen native resolutie, er zijn geen fysieke beeldpunten. Als een CRT 720p kan weergeven doet die het ook echt met 720 beeldlijnen.GaMeOvEr schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 01:31:
Tja, maar het nut van HD ontgaat me dan ook een beetje, als je niet de pixels hebt om het weer te geven. Enige voordeel is dan dat je weet dat je TV HD content "kan weergeven" zonder dat je er dan de HD voordelen bij hebt.
loeizwaar? Probeer maar eens mijn 82kg wegende Panasonic 36pd50 de trap op de krijgen met 2 man. Ik was al blij dat het met 2 man lukte om het op mijn kast te krijgen. Voordeel is wel dat een inbreker er niet makkelijk mee wegloopt.Twilight Burn schreef op maandag 20 maart 2006 @ 00:14:
Een groot nadeel is wel dat het ding loeizwaar is, met 2 man kregen we hem amper de trap op naar mijn kamer (Je kunt dit ook als een voordeel zien, er is geen dief die je TV gaat jatten, itt tot een LCD of plasmascherm)
Hmm, ik heb niet veel vertrouwen meer in Samsung.kaajee schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:07:
[...]
Ik las het net idd.......bummer......
Blijft toch vreemd (en belachelijk) dat die gasten elkaar zo tegenspreken......
Dan toch maar de Samsung
Ok, 720 beeldlijnen, valt binnen de pal specificatie. En hoeveel "beeldpunten" zitten er dan per beeldlijn? Uiteindelijk zitten er allemaal van die 3 rgb kleurige fröbels naast elkaar, die ik geen pixels mag noemen van jou (zijn het ook niet, weet ik wel) maar ik kan me niet voorstellen dat er daarvan genoeg zijn om overeen te komen met 1280pixels op een LCD in de breedte? (Om aan 720p te kunnen voldoen, qua "resolutie".)sampoo schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:24:
[...]
Praat toch geen poep over een techniek die je blijkbaar niet echt begrijpt. Een CRT heeft geen beeldpunten. Er is geen native resolutie, er zijn geen fysieke beeldpunten. Als een CRT 720p kan weergeven doet die het ook echt met 720 beeldlijnen.
Dat een LCD scherper zou zijn dan een CRT ontgaat mij ook volkomen. Valt mij tegen van de tweakers hier. In korte tijd veranderd in bbc/mediamarkt/expert-verkopers nasprekende mannetjesclub.
[ Voor 5% gewijzigd door GaMeOvEr op 02-04-2006 17:41 ]
Aannames zijn fataal.
Anoniem: 169968
[ Voor 122% gewijzigd door delorean7 op 03-04-2006 18:18 ]
Ik zal antwoorden op basis van mijn HDTV CRT, die ik hier heb staan, de showroom vraag zal ik dan ook overslaan, want ik heb ze daar nog nooit gezien.-uit wat ik heb opgemaakt kan deze dus probleemloos 720p afspelen ? (hier wil ik de limiet de eerstkomende 3 a 5 jaar leggen tot oled er is of 1080i plasma's / oled / ... betaalbaar zijn) 720p lijkt me de eerstkomende tijd mooi genoeg
-zijn deze al gespot in showrooms in nederland of belgië waar je ze effectief eens kan bekijken ? of moet dit nog gebeuren ? (als dit al gebeurd ?)
-zwart is dus effectief zwart omdat het een crt hdtv is ?
-zijn er , buiten het grotere formaat en het gewicht , nog nadelen aan deze crt hdtv's ?
-zien 'lagere' resoluties (zoals tv uitzendingen , dvd , ...) er beter uit dan op een lcd / plasma ?
Anoniem: 169968
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq