|| This message was sent on 100% recyclable electrons. || basiep.nl || mijn fotos || Tent75 ||
WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 15
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topic* FaBioTh schaamt zich ook behoorlijk, ik heb gisteren vergeten te pulsen
Stel dat je nu nog 2 miljoen wil pulsen, dan is dat 2000000 gedeeld door 14400 (4*60*60) = 138 uur. 138 min 60 = 78 uur te gaan nog.
Hij telt je average keys per second sinds je laatste pulse. Dan telt niet de pulse die je als laatste had, maar de pulse die je nog wil doen.
Megaflix wijzigde dit bericht 02-04-2006 18:26 (41%)
Tweak City - Megaflix zoekt PS3 en X360 games, contact
quote:Megaflix schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:19:
Zou het niet handig zijn om het team van GoT ook gewoon Dutch Power Cows te noemen? (zonder de intentie om nu een paar duizend GoT-pulsers of DPC-flushers te beledigen!)
mijn zege heb je, ik denk dat er nog een boel dpc'ers zijn zonder WP, en dat als WP ook bij DPC gaat (hoewel het geen cpu project is) er wel veel nieuwe leden aan kan overhouden
maar vanuit het oogpunt van de DPC:
ik denk niet dat ze het doen, omdat het
a: geen cpu project is
b: het cheatgevoelig is
|| This message was sent on 100% recyclable electrons. || basiep.nl || mijn fotos || Tent75 ||
Zou het niet handig zijn om het team van GoT ook gewoon Dutch Power Cows te noemen? (zonder de intentie om nu een paar duizend GoT-pulsers of DPC-flushers te beledigen!)
Wat? wil je ons koeien gaan noemen
Grapje hoor...
Kvind de naam best goed , want euh... ik ben niet echt dutch dus ben ik ook geen dutch cow.
-The prodigy - .:. 3D modeller .:.
Hij heeft Team Founder-rechten namelijk
Mr. Bondt wijzigde dit bericht 02-04-2006 18:29 (20%)
CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt
Hebben we aleens over nagedacht.. Het zou dan 'DPC GoT FOKked!' kunnen worden ofzo, maar FOK! erbij is sowiezo al not-done, en een nickchange naar DPC-GoT ofzo lijkt mij wel eerlijk ja..
Ja, dat is dan ook wel weer waar, wij doen niet met andere DPC projecten mee, en zij niet allemaal met ons, ook is dit geen CPU programma, heeft het niet een echt doel, en is het nog steeds cheatgevoelig.. (DPC heeft wel ooit een dolphin team gehad, en dat was nog cheatgevoeliger.. sterker nog, het team bestaat nog
Klopt zeer zeker, ik denk dat er eerder iets met WP niet klopt, de forums zijn ook al down..quote:BasieP schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:21:
[...]
ja alles leuk en aardig, maar als ik dan vrijdag ochtend rond 7:30 uur 512000 keys pulse, en nu nog niet kan pulsen klopt daar dus geen hout van..
inmiddels meer dan 60 uur voorbij namelijk
qed
quote:Megaflix schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:23:
is het niet het aantal keys wat je nog WIL flushen dat het probleem is BasieP? Hij telt sinds je laatste flush hoeveel avkps je hebt als ik het goed begrijp. Als jouw laatste flush 60 uur geleden is, dan heb je met 4 keys per seconde sindsdien dus 60 * 4 * 60 * 60 = 864.000 keys "mogen" typen om te pulsen. Als je dus meer wil pulsen dan dat, dan moet je nog even wachten.
Stel dat je nu nog 2 miljoen wil pulsen, dan is dat 2000000 gedeeld door 14400 (4*60*60) = 138 uur. 138 min 60 = 78 uur te gaan nog.
Hij telt je average keys per second sinds je laatste pulse. Dan telt niet de pulse die je als laatste had, maar de pulse die je nog wil doen.
er is mij een paar pagina's terug verteld dat het te maken had met de vorige pulse, en niet de huidige...
het zou idd kunnen dat het de huidige is.
dan heb ik 2 pc's waarvan de minste nu 1075k keys heeft.
4 * 60 * 60 = aantal keys dat je per uur mag tiepen = 14400
1075000 / 14400 = 75 uur wachten
ik heb vrijdag om laten we zeggen 8:00 uur gepulsed, dus kan ik pas maandag om 11 uur weer pulsen?
nou ik ga het gewoon proberen, en dan weten we iig precies hoe het zit
quote:
a: EcologyFund is dat ook niet, en toch staat DPC derde en Seti@NL eerste daar
b: ja, maar daar hebben meerdere wél-CPU-projecten ook last van. D2OL bijv heeft er hele discussies over gevoerd bijvoorbeeld.
Ik zeg niet meteen dat iedereen er voorstander van zou moeten zijn, maar als je toch onder Dutch Power Cows valt op /5, dan zou een beetje discussie zeker geen kwaad kunnen
quote:BasieP schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:30:
dan heb ik 2 pc's waarvan de minste nu 1075k keys heeft.
4 * 60 * 60 = aantal keys dat je per uur mag tiepen = 14400
1075000 / 14400 = 75 uur wachten
ik heb vrijdag om laten we zeggen 8:00 uur gepulsed, dus kan ik pas maandag om 11 uur weer pulsen?
nou ik ga het gewoon proberen, en dan weten we iig precies hoe het zit
Je kunt de pc met de 'meeste' keys even een valse proxy invullen, bijv l@l.nl of zo, zodat hij niet pulsed.
Dan stel je de pc met de minste keys in op Pulsen: ieder uur (dus 1 invullen bij hour). Dan test hij dat dus elk uur en dan zie je vanzelf in de stats op Whatpulse.org hoe laat je pulse is aangekomen. Dat kun je vergelijken met de tijd die je net berekend hebt.
FOK! is ook gewoon een Subteam bij DPC hoor. Waarom zou dat not done zijn?quote:Hebben we aleens over nagedacht.. Het zou dan 'DPC GoT FOKked!' kunnen worden ofzo, maar FOK! erbij is sowiezo al not-done, en een nickchange naar DPC-GoT ofzo lijkt mij wel eerlijk ja..
Megaflix wijzigde dit bericht 02-04-2006 18:37 (50%)
eenschquote:Megaflix schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:32:
Ik zeg niet meteen dat iedereen er voorstander van zou moeten zijn, maar als je toch onder Dutch Power Cows valt op /5, dan zou een beetje discussie zeker geen kwaad kunnen
mwa ik test het wel handmatig, want heb geen zin om elk uur ene popup te krijgen met 'activity throttle breached'quote:
Je kunt de pc met de 'meeste' keys even een valse proxy invullen, bijv l@l.nl of zo, zodat hij niet pulsed.
Dan stel je de pc met de minste keys in op Pulsen: ieder uur (dus 1 invullen bij hour). Dan test hij dat dus elk uur en dan zie je vanzelf in de stats op Whatpulse.org hoe laat je pulse is aangekomen. Dat kun je vergelijken met de tijd die je net berekend hebt.
quote:FOK! is ook gewoon een Subteam bij DPC hoor. Waarom zou dat not done zijn?
idd, gewoon namechange naar DPC lijkt me wel eerlijk
DPC is in de praktijk voor het grootste gedeelte got, een iets kleiner gedeelte fok, en dan nog een aantal andere vaste en losse personene
Hee om misverstanden uit de weg te helpen: ik zie mijzelf niet als iemand met vetorechtenquote:Mr. Bondt schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:28:
Lighteye wilt het volgens mij ook niet hebben; en als hij het niet wil, gebeurt er niets
Hij heeft Team Founder-rechten namelijk
quote:Moet de naam van het GoT Whatpulse team veranderen naar iets wat met DPC te maken heeft?
Note: Mocht blijken dat er volmondig 'Ja' wordt gestemt dan biedt dit nog geen zekerheid aangezien dit IMHO eerst overlegt moet worden!
Ja: 18 - 29.5%
Nee: 43 - 70.5%
Geen mening: 22
http://wp.whyz.nl/Survey/
Ik zou een nieuwe poll/survey kunnen maken om specifiek voor deze vraag opnieuw de mening te peilen binnen het team. (liefst niet via poll.dezeserver, eigen poll kan ik beter in de gaten houden of de stemmen ook daadwerkelijk uit onze team komen al zal dat ook niet 100% waterdicht zijn natuurlijk)
(een merge tussen de teams GoT en Fok zou wel linea recta de #1 opleveren
quote:Megaflix schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:32:
FOK! is ook gewoon een Subteam bij DPC hoor. Waarom zou dat not done zijn?
Niet voor in de naam.. Dan denk ik dat als er een nickchange komt het het beste is als deze tegelijk met de subteams komen, dan kan er ook een subteam 'FOK!' komen, hopen dat er heel veel animo voor is...
quote:Megaflix schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:11:
Een poll lijkt me nog een beetje voorbarig. Je zou bijv ook een topic kunnen openen hier op /5 om de meningen te peilen. Een poll geeft je alleen een Ja/Nee antwoord en geen redeneringen, meningen of argumenten.
(een merge tussen de teams GoT en Fok zou wel linea recta de #1 opleveren)
Ik weet niet of je al op die link hebt geklikt, en daadwerkelijk je ogen open hebt gedaan, maar bij de vorige SURVEY daar, werd er meer gevraagd dan een ja/nee antwoord...
En ja, een fusie zou linea recta een #1 opleveren ja
TheZeroorez wijzigde dit bericht 02-04-2006 19:18 (46%)
qed
Introductie van Subteams zou inderdaad ook wel een leuke impuls kunnen geven. Subteams concurreren ook bij DPC vaak met elkaar en dan krijg je leuke MF's (of MP's hier) en onderlingen concurrentie.
Die was dus heel uitgebreid, en dat zal deze waarschijnlijk ook worden dusquote:Lighteye schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:58:
http://wp.whyz.nl/Survey/
Ik zou een nieuwe poll/survey kunnen maken om specifiek voor deze vraag opnieuw de mening te peilen binnen het team. (liefst niet via poll.dezeserver, eigen poll kan ik beter in de gaten houden of de stemmen ook daadwerkelijk uit onze team komen al zal dat ook niet 100% waterdicht zijn natuurlijk)
qed
Ik ga de komende maand niet verder aan de subteams, en misschien het maandje daarop ook niet.
Verder moet ik kijken hoe ik met tentamens zit.
Ik ben namelijk bezig met de calculator, code opschonen, standaardiseren en al wat niet meer.
Komt er ook nog eens bij dat ik weer eens op mijn 450 Mhz'er moet werken
Mr. Bondt wijzigde dit bericht 02-04-2006 19:41 (16%)
Reden: Toevoeginkies
rofl ... bestaan die nog?quote:Mr. Bondt schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:39:
Komt er nog eens bij dat ik weer eens op mijn 450 Mhz'er moet werken
-The prodigy - .:. 3D modeller .:.
Ik mijn huis staat er éénquote:
Beter iets dan niets. Hoewel ik dit niet iets kan noemen...
Hulp nodig?quote:Mr. Bondt schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:39:
Nu voel ik me geroepen om dit even te zeggen (zal wel een flinke domper voor jullie worden, sorry):
Ik ga de komende maand niet verder aan de subteams, en misschien het maandje daarop ook niet.
Verder moet ik kijken hoe ik met tentamens zit.
Ik ben namelijk bezig met de calculator, code opschonen, standaardiseren en al wat niet meer.
Komt er ook nog eens bij dat ik weer eens op mijn 450 Mhz'er moet werken
Da's aardig, maar ik moet het allemaal zelf doenquote:
quote:Mr. Bondt schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:57:
[...]
Da's aardig, maar ik moet het allemaal zelf doen
Waarom ?
Edit:
Bijna in de top 500
syo wijzigde dit bericht 02-04-2006 21:33 (22%)
Ik heb er een giga bende van gemaakt, en alleen ik weet precies wat ik moet opschonenquote:
Ow okequote:Mr. Bondt schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:34:
[...]
Ik heb er een giga bende van gemaakt, en alleen ik weet precies wat ik moet opschonen
GoT: 4,242,502,583
FOK!: 1,261,355,460
GoT+FOK!: 5,503,858,043
LUElinks: 4,459,088,637
dan moet LEULinks wel flink wat bijcheaten willen ze weer 1e komen te staan.
lijkt me wel wat
En een namechange naar DPC maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Alhoewel het wel misschien logisch is omdat we toch in /5 zitten.
en no offence, maar ik vind de uitdaging gewoon groter zonder fok erbij
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.