[Nav4All] Gratis navigatie op je Telefoon

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 76.806 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-04 18:33
Henkie-Jan schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 18:11:
Edit:

[...]

Ik moest mijn gprs instellen op portalmmm.nl nu kan ie wel verbinding maken maar als ik de nederlandse taal wil downloaden zegt ie "No GPRS" terwijl dat er wel is!?!

Zelfde dus? Iemand ook een oplossing of is het onmogelijk met Hi Prepay?
Dat probleem had ik dus. Heb dan wel prepaid, maar melding is het zelfde. ;) Heb nu een Vodafone prepaid kaartje. En nu werkt het wel. Er zit dus degelijk verschil in gprs voor surfen op je mobiel en echt binnen halen van data. (dus ook met de laptop online)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dood pixeltje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-05-2020
nlboy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:22:
...Misschien komt dat doordat je je profiel van je Nokia op stil hebt of bij NAV4ALL staat het geluid uit, druk als je de navigatie modus hebt op #...
Geluid staat aan en is goed ingesteld..
Begrijp er geen drol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 19:32

nlboy

Alles kitz?

dood pixeltje schreef op zondag 27 april 2008 @ 13:06:
[...]

Geluid staat aan en is goed ingesteld..
Begrijp er geen drol van.
Je hebt gewoon internet? Zo ja, heb je NAV4ALL al opnieuw geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Begrijp ik het nou goed dat er gebruik gemaakt wordt van GPRS/UMTS verbindingen om het product werkend te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:50
Ja.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dietmertan.com
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03-2023

dietmertan.com

Less is more

Nou ik heb nav4all eens geinstalleerd op m'n nokia 6131. Het lijkt vlekkeloos te werken. Google maps heb ik er gelijk afgedonderd :) Deze week krijg ik een GPS module dan zullen we eens zien of het een beetje werkt! Veelbelovend in ieder geval

http://dietmertan.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 20:28
ik heb sinds enige tijd het probleem dat mijn SE K600i geen verbinding met mijn GPS ontvanger meer krijgt :? ... Hij ziet hem wel, maar als ik connect krijg ik de melding dat "de services niet ondersteund worden". Voorheen werkte het feilloos. Op de Samsung U700 van mijn vriendin krijg ik dezelfde foutmelding....

Ik heb inmiddels de GPS ontvanger geruild, maar het probleem blijft. Bovendien doet dezelfde GPS ontvanger het wel op de smartphone van een vriend van mij... Het lijkt dus aan de bluetoothverbinding van mijn telefoon te liggen, maar connecten met andere apparaten (laptop enzo) gaat wel goed...

Any thoughts?
Ik mis m'n Nav4All wel, en ik moet binnenkort op vakantie ;)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-05 17:53
Piet Marisael schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:44:
[...]

Vandaag heb ik ook Nav4All (8.0.66) geinstalleerd, op m'n N95.
Eerst zat ik ook met het probleem dat hij steeds naar de Bluetooth-verbindingen zat te zoeken i.p.v. de GPS.
... 4 mnd later ....
Ik heb Nav4All 8.00.66 geinstalleerd op de E70 (FW 3.06) en werkt goed.
Alleen als ik een adres opzoek dan gaat hij om een netwerkverbinding vragen (GPS is er al)
en als ik dan iets aanvink (Vodafone Live of Wifi) crasht het programma. Ook na opnieuw opstarten toestel gebeurt dat weer.
Enig idee wat dat is ?

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:28
Piet Marisael schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:44:
[...]

Vandaag heb ik ook Nav4All (8.0.66) geinstalleerd, op m'n N95.
Eerst zat ik ook met het probleem dat hij steeds naar de Bluetooth-verbindingen zat te zoeken i.p.v. de GPS.

Oplossing is echter eenvoudig:

In het startmenu van Nav4All zoek je even Instellingen - GPS instellen op.
Daar heb je 3 OPTIES:

Auto-on Bluetooth uitvinken
Zonder GPS leeg laten
Interne GPS aanvinken

Nu vraagt hij niet steeds meer naar de Bluetooth-verbindingen.

Mijn vraag:

Ik heb Nav4All dus op een Nokia N95 8Gb geinstalleerd.
Alles werkt naar behoren, alleen krijg ik er geen geluid uit van een Man of Vrouw terwijl ik de benodigde files wel heb gedownload.
Hoe krijg ik wel stemmen terwijl ik rijd, geluid staat op 100%?
Ik heb ook al geprobeerd om via een kabeltje te verbinden met de i-Pod ingang van de autoradio.
Maar dit werkt dus ook niet, enkel hoor ik nu wel steeds kleine tikjes.

edit:

beetje rare navigatie met een aantal vreemde bugs.
op m'n nokia n95 moet ik in profielen de volgende instelling doen:

waarschuwingstonen AAN

blijkbaar werkt het anders niet, gevolg is verder dat er geen GPS-signaal te ontvangen is.
snap jij het nog? |:(
of zou er een foutje in de telefoon zelf zitten? :?
Heb net weer geprobeerd, maar het lukt echt niet met mijn K530i en HGE-100 GPS headset. bovendien heb ik die drie mogelijkheden niet maar:

1. Zoek GPS...
2. GPS informatie
O Zonder GPS

heb versie 8.0.66

EDIT:
heb ff gereset (de nav4all app) en opnieuw laten zoeken naar GPS modules, toen vond hij "GPS via seriele aansluiting AT5" echter daarna vond hij nog 20 bluetooth telefoons van mn collega's hier in de buurt... en uiteindelijk kon hij geen GPS module vinden.

Dus hij kan de HGE-100 wel herkennen maar hoe ik ervoor zorg datie werkelijk dat ding gebruikt..

[ Voor 10% gewijzigd door Jazco2nd op 31-07-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234194

Gebruik Nav4all en Amazegps op N95. Nu heb ik ook een HTC Touch Diamond.
Programma werkt wel alleen is er geen GPS fix, blijft timeout geven.
Dit terwijl er wel snel een fix is mt TT7.

Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn want ja Nav4all is gratis en kaarten TT7 niet...?

Wie helpt mij verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Xander schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:49:
Hij vraagt tegenwoordig bij mij trouwens éérst het huisnummer en dán pas de straatnaam? Ik zou zweren dat dat ooit andersom was? :X

Kun je dat ergens instellen? Ik vind het niet terug bij de instellingen.
Nee, dat komt omdat postcode + huisnummer een unieke combinatie is dus dan hoef je helemaal geen straatnaam in te voeren, die wordt automatisch aangevuld :)

[edit]
Ho zie nu pas dat je vraag al uit enigzins gedateerd is, naja miss. heb je er nog wat aan :)

[ Voor 9% gewijzigd door achappey op 12-08-2008 21:37 ]

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-05 15:53
Ik heb de nieuwste versie van Nav4All (8.0.70) geïnstalleerd op een blackberry 8800. Hiervoor had ik versie 8.0.68 die probleemloos werkte. Nu heb ik echter het probleem dat het opstarten 2 minuten duurt (hij blijft twee minuten hangen bij "Download GUI"). De vorige versie startte meteen op. Ook toont hij na het opstarten via de browser een internetpagina met de mededeling "Your internet connection does not work" 8)7 Verder moet ik mijn provider vragen BISB te activeren.

Voorheen was dit niet nodig. Overigens werkt Nav4All wel gewoon (alleen ben ik door de lange opstarttijd al ver de verkeerde kant opgereden... :+ ) en werken alle andere internettoepassingen (browsers) uitstekend. De instellingen staan verder goed.

Enig idee waarom BISB nu ineens nodig is (ik had het bij de vorige versie ook echt niet) en hoe ik mogelijk de lange opstarttijd en de irritante waarschuwing kan omzeilen? Ik heb niets kunnen vinden en Nav4All geeft ook weinig extra duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
Vraagje: gisteren heb ik nav4all gedownload. Nu vraagt hij in een van de eerste schermen om een emailadres. Dit staat in een wit scherm, met rechts in een blauw omlijnd vakje een "@" teken. Maar als ik iets typ met het toetsenbordje komt dat niet in dat scherm. En zonder emailadres werkt de applicatie niet?
Als ik iets typ dan komt het gewoon niet in het scherm..
Weet iemand hoe ik hier verder in kom?

-edit-
Dit op een touch diamond overigens

[ Voor 5% gewijzigd door cheiron op 24-08-2008 10:17 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:00

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Anoniem: 75597 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:28:
Heeft dan niemand -behalve de topicstarter- dit aan de praat gekregen? Ik begrijp dat het gratis is en dat je dan niks mag verwachten, maar je zou denken dat zo'n bedrijf het toch minstens een beetje test voordat ze dit on-line zetten...
Dit heeft gewerkt op m'n SE W950i, symbian os. Maar ik vond TT wel wat beter werken ;)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

ratje10 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 07:59:
Het is me gelukt om Nav4All te installeren, alleen werkt het volgens mij niet echt op een smartphone... :'(
Wat werkt er dan precies niet? Op een HP iPaq 514, ook een smartphone, werkt het heel behoorlijk. Het is wat spartaans in vergelijking met betaalde software zoals van TomTom en Sygic, maar het werkt zeker niet slecht. Qua aangeven van de maximum snelheden is dit programma zelfs accurater te noemen dan voornoemde software, heb ik het idee. :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Laatst online: 27-12-2024

CyberJoe

Only visiting this planet

Ik heb de HTC Touch Pro (MDA vario IV) versie en heb een vrij snelle fix met GPS wanneer ik Google Maps gebruik. Maar wanneer ik Nav4All gebruik krijg ik geen fix. Heb al com4 geprobeerd en de andere gevonden GPS geprobeerd, ook interne GPS. Wanneer ik mijn externe GPS er aan hang heb ik wel snel een fix. Baal er wel van, was not zo gelukkig met mijn MDA en daarvoor met Nav4All. Iemand dit al tegengekomen? En belangrijker; heeft iemand een idee hoe dit op te lossen.

Edit: amAze werkt weer wel, maar loopt niet helemaal lekker. Heeft wel snelle fix.

Edit2: Heb nu versie 8.0.72 en deze werkt perfect, maar het is wat lastig downloaden wanneer je niet "wapt" Ben nu weer helemaal gelukkig.

[ Voor 19% gewijzigd door CyberJoe op 16-09-2008 18:48 ]

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
CyberJoe schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:52:
Ik heb de HTC Touch Pro (MDA vario IV) versie en heb een vrij snelle fix met GPS wanneer ik Google Maps gebruik. Maar wanneer ik Nav4All gebruik krijg ik geen fix. Heb al com4 geprobeerd en de andere gevonden GPS geprobeerd, ook interne GPS. Wanneer ik mijn externe GPS er aan hang heb ik wel snel een fix. Baal er wel van, was not zo gelukkig met mijn MDA en daarvoor met Nav4All. Iemand dit al tegengekomen? En belangrijker; heeft iemand een idee hoe dit op te lossen.

Edit: amAze werkt weer wel, maar loopt niet helemaal lekker. Heeft wel snelle fix.

Edit2: Heb nu versie 8.0.72 en deze werkt perfect, maar het is wat lastig downloaden wanneer je niet "wapt" Ben nu weer helemaal gelukkig.
Vertel eens wat meer over die Touch Pro :)

Lekker toestelletje?? Ik heb zelf nog nooit een touch gehad (wel HTC S730) maar het moet toch ontzettend wennen zijn of niet?

vanpeltje

• CyberJoe

CyberJoe

vanpeltje schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:34:
[...]

Vertel eens wat meer over die Touch Pro :)

Lekker toestelletje?? Ik heb zelf nog nooit een touch gehad (wel HTC S730) maar het moet toch ontzettend wennen zijn of niet?
Is een beetje offtopic natuurlijk. Ik had een se w880 die veel kon en heel plat is. Maar miste toch wat functionaliteit. Ik vind dit een heel mooi toestel. Het is eigenlijk een micro laptop. Kan er van alles mee, ook navigeren met ingebouwde GPS. En het ding is maar 18mm dik. Dat is 4mm minder dan een nokia N95 die veel minder kan. Nadelen zijn het soms wat slome reageren van de telefoon en de standaard muziekspeler, voordelen het Windows mobile besturingsprogramma met veel mogelijkheden echt QWERTY, geheugenkaart slot, wifi, ingebouwde GPS, schermresolutie (640x480) en touchscreen. Voor meer info moet je natuurlijk naar het touch Pro topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Kreeg gisteren een mailtje dat de nieuwe versie downloadable was. Ik check nieuwe versie; 8.0.70. Staat 8.0.72 al de hele tijd om mijn telefoon. Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-05 12:19

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

das inderdaad raar... ik heb zelfs .73 erop staan...
Nog even gecheckt; een nieuwe download levert ook .73 op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Is dat de java of de WM versie. Het is ook wat lastig de WM versie te downloaden omdat de telefoon niet als telefoon herkend wordt en niet gaat downloaden. Ik kan zo snel het .cab bestand niet vinden. Maar zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

is er ook een wm versie dan? Ik heb op mijn mda compact de java versie draaien :P

Maar dat was dus de java versie, voor sonyericsson... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-04 01:21
Hey,

De spraakgestuurde software, is dat dan ook dat ie ECHT zegt links en rechts na zoveel mtr en alles of is die spraak alleen voor de inleiding?

Overigens heb ik em installed op me LG Renoir, emailadres ingevuld, vervolgens gaat ie naar: Er is nog geen GPS-sensor ingesteld, Nu Instellen? Ja of nee.

Als ik ja of nee klik dan zoekt ie auto naar Bluetooth, dit vind ie niet! Dan druk ik op oke..(enige wat kan)en dan komen er een paar puntjes in het vakje in het midden, maar meer doet ie niet en ik kan dan ook niks meer doen in de applicatie, ook de layoutkleur niet veranderen.

Hoe kan je de eerste x in een instellingenscherm komen dan? Bij mij vraaagt ie meteen over die GPS-Sensor.!

[ Voor 7% gewijzigd door Jamievanm op 24-11-2008 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126233

Weet iemand antwoord hierop:

(Ik heb dit en paar dagen terug in het topic "[Ervaringen] Bluetooth GPS Receivers" geplaatst, maar volgens mij kan ik het beter hier posten (sorry voor de dubbele post).

"Ik heb pas bij mediamarkt de Freedom keychain GPS 2000 gekocht. Op zich een fijn apparaatje.
Ik heb Nav4all geinstalleerd op m'n phone (sony-ericsson w800i). De bluetooth-connectie tussen telefoon en GPS-ontvanger is goed.

Maar het probleem is dat de Nav4all-applicatie de GPS niet kan vinden. Heb al zeker tien keer opnieuw geprobeerd. Heb Nav4all al gemaild, maar ik hoor maar niks van hun.

Ik heb ook al alle andere bluetooth-apparaten uit m'n telefoon verwijderd en tevens de rechten van het Nav4all-programma op "nooit vragen" gezet. Geen resultaat.

Iemand een suggestie?"

Van de support van nav4all hoor ik niks. Ik heb het hele internet afgezocht, maar niks kunnen vinden.

• Henkie-Jan
Als ik mijn gps probeer te vinden. Dan blijft hij hangen op "Bezig met controleren van de apparaten". "Seriële GPS via COM0" Hoe kan dat? Heb trouwens een Nokia 3110 classic en een Holux GR-230BK. Hij heeft wel verbinding met GPRS.

[ Voor 5% gewijzigd door Henkie-Jan op 11-12-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Niemand die dit probleem ook heeft gehad? :| :/

Hij zegt zelfs het bovenstaande als de gps muis uit staat! Rot ding. :(

[ Voor 50% gewijzigd door Henkie-Jan op 13-12-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284762

ik heb nu eens juist hetzelfde probleem,
heb een nokia 6300, gebruik een HOLUX m-1000 gps reveiver, en bij het installeren van de gps sensor blijft hij hangen op: "Seriële GPS via COM0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133523

Jamievanm schreef op maandag 24 november 2008 @ 02:31:
Hey,

De spraakgestuurde software, is dat dan ook dat ie ECHT zegt links en rechts na zoveel mtr en alles of is die spraak alleen voor de inleiding?

Overigens heb ik em installed op me LG Renoir, emailadres ingevuld, vervolgens gaat ie naar: Er is nog geen GPS-sensor ingesteld, Nu Instellen? Ja of nee.

Als ik ja of nee klik dan zoekt ie auto naar Bluetooth, dit vind ie niet! Dan druk ik op oke..(enige wat kan)en dan komen er een paar puntjes in het vakje in het midden, maar meer doet ie niet en ik kan dan ook niks meer doen in de applicatie, ook de layoutkleur niet veranderen.

Hoe kan je de eerste x in een instellingenscherm komen dan? Bij mij vraaagt ie meteen over die GPS-Sensor.!
Bij mij precies hetzelfde. Iemand een idee wat hieraan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284762

Anoniem: 284762 schreef op maandag 22 december 2008 @ 23:22:
ik heb nu eens juist hetzelfde probleem,
heb een nokia 6300, gebruik een HOLUX m-1000 gps reveiver, en bij het installeren van de gps sensor blijft hij hangen op: "Seriële GPS via COM0"
het is opgelost!
je moet gewoon je nokia aansluiten via USB op pc, en dan blijft ie niet hangen, en kan hij de gps sensor installeren. heeft te maken met dat die alle poorten wil controleren op toegang en blijft hangen bij usb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Anoniem: 284762 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 10:08:
[...]

het is opgelost!
je moet gewoon je nokia aansluiten via USB op pc, en dan blijft ie niet hangen, en kan hij de gps sensor installeren. heeft te maken met dat die alle poorten wil controleren op toegang en blijft hangen bij usb
Je bent geweldig! Ik had het zelfde probleem met mijn 3110!!! Misschien slim om op te nemen in de startpost!?! Kan me niet voorstellen dat we de enigste zijn met dit probleem!

:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107119

Ik zag dit topic vannacht en heb m gelijk eens geinstalleerd op mijn N82
Even alle optie's doorlopen en vanmorgen een ritje van m'n werk naar huis gemaakt.
Foutloos.
Alleen de stem vind ik echt een stuk minder.
Alle info die je nodig hebt staat in beeld, okay het is een stuk minder gelikt dan Sygic, maar hoe minder je op je screen kijkt, des te veiliger.
En dit prog schakelt zichzelf tenminste uit en aan wanneer nodig.
Dat werkt volgens mij in Sygic ook niet.
Ik ben best content met dit gratis stukje software.

N82 met abonnement van Telfort +Surf & mail unlimited.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 107119 op 13-01-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289944

Dag allemaal,

Heb sinds kort de samsung m8800 met gps. Ik heb nav4all geinstalleerd op m’n mobiel, alleen halverwege de installatie moet hij zoeken naar een gps computer/verbinding of iets dergelijks. Ik kan de nav4all dus niet gebruiken omdat hij daar elke keer blijft haken. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Anoniem: 289944 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:11:
Dag allemaal,

Heb sinds kort de samsung m8800 met gps. Ik heb nav4all geinstalleerd op m’n mobiel, alleen halverwege de installatie moet hij zoeken naar een gps computer/verbinding of iets dergelijks. Ik kan de nav4all dus niet gebruiken omdat hij daar elke keer blijft haken. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Werkt het volgende???
Anoniem: 284762 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 10:08:
[...]

het is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Op www.nav4all.nl zie ik dat versie 9.0 uit is. Kan iemand mij de changelog geven, of vertellen waar hij staat? :)

Daarnaast vind ik het een beetje jammer dat volgens mij het kaart materiaal niet meer wordt bijgewerkt, of dat het lijstje niet meer wordt bijgewerkt. Als ik op http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/dut/pdfs.php kijk zie ik de laatst van oktober 2008, we leven nu alweer in maart 2009! En heb op sommige plekken dat ie al de kluts kwijt is. ;)

P.s. via Simyo kan je super goedkoop navigeren! Echt perfecte combinatie: Nokia 3110 Classic, Simyo en Nav4all!

[ Voor 10% gewijzigd door Henkie-Jan op 04-03-2009 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelsluis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 15:49
Er is inderdaad een nw versie uit. Ik heb hem geinstalleerd door op het tst nav4all op te starten dan in het menu naar news te gaan. In het bericht van de update staat een link, daarmee geinstalleerd. Werkt. Alleen, kan iemand mij vertellen wat er veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ze hebben (volgens mij) Tracking & Tracing toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294960

Is nav4all nou eigenlijk gratis of niet?
En werkt deze ook in combinatie met de Nokia 5800?

Grt buster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 294960 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:47:

Grt buster
Denk dat je dat in de afgelopen pagina's of op de site van nav4all wel kunt vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:55:
[...]

Denk dat je dat in de afgelopen pagina's of op de site van nav4all wel kunt vinden...
Nee hoor staat niks over de Nokia 5800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat was de bijvraag, en das juist een kwestie van proberen... Als ie java draait moet het lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee was de hoofdvraag.
Maargoed iig bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297741

Ik heb een HI abonnement en nav4all op mijn Sony Ericsson C905, maar het werkt NIET.

Wie kan mij helpen aan de juiste instellingen.

Ik krijg als ik het opstart: Geen Bluetooth GPS sensor gevonden!

Nee... gek hè, GPS zit ingebouwd in mijn gsm!

Ik zoek me suf naar de antwoorden, maar... ik hoop het eigenlijk hier te vinden!

WIE - o - WIE weet het antwoord!

Lusajoda

UPDATE:
Het werkt WEL! Niet van harte, maar het werkt!
In en rondom mijn huis werkt het absoluut niet en gisteren in de trein was het ook behoorlijk twijfelachtig, maar goed, het werkt wel, maar niet sterk, helaas.... Welja, het werkt!

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 297741 op 06-04-2009 22:06 . Reden: Omdat het nu wel werkt! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Anoniem: 297741 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 22:16:

UPDATE:
Het werkt WEL! Niet van harte, maar het werkt!
In en rondom mijn huis werkt het absoluut niet en gisteren in de trein was het ook behoorlijk twijfelachtig, maar goed, het werkt wel, maar niet sterk, helaas.... Welja, het werkt!
Het is traag dat klopt en grafisch is het ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Amazegps is een beter alternatief, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302366

Kan iemand my misschien helpen,
Ik heb gister nav4all als navigatie the signed versie gedownload op mijn samsung ultra touch, downloaden enzo ging super
maar als hij de gps sensor moet instellen krijg ik de melding:
Bezig met controleren van de apparaten: Seriele GPS via COM1

Hierop blijft hij hangen,
Iemand enig idee hoe je dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162095

Anoniem: 294960 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:47:

Grt buster
Heb heb hier sinds een week draaien op mijn nokia 5800, werkt perfect!

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 162095 op 16-06-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Iemand enig idee wat er gewijzigd is in versie 9.0.16. In iedergeval de laatste versie? In iedergeval het uiterlijk. En volgens mij is hij ook sneller? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
En het geluid is stukken zachter! Zeer irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325606

Ik heb een SE w995, maar mijn gps wordt niet herkend door Nav4all. Wie heeft tips. W995 staat ingesteld op lapi en op interne gps.
Google maps werkt wel gewoon op gps.

Wie heeft enig idee waar dit aan ligt?

gr,
Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Het is binnenkort 01-01-2010, maar lees nog niks over prijzen. Iemand een idee daar over? En iemand ook een idee hoe ik die stem harder krijg op een 3110? Het is echt nog steeds prut, dus let maar steeds op het display van mijn telefoon...

Iemand ook enig idee hoe ik hem kan installeren op de geheugenkaart van mijn telefoon? Hij installeert hem standaard op de telefoon zelf. En dat is er krapjes met paar MB. De 3110 heeft S40 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:04
Inderdaad jammer. Ik gebruikte hem regelmatig. Op zoek dus naar een vervanger voor op mijn Android toestel Hero.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Erg jammer! Ik vrees dat er voor mijn telefoon geen alternatieven zijn, ik heb geen smartphone en ben gebonden aan j2me applicaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Ik kan mij bij Xander aansluiten. Het was een zeer goede tool. Ze hebben er ook gigantisch veel werk ingestoken, en dan wordt er op zo'n manier de stekker uitgetrokken. Volgens mij hebben die lui er nog geen cent van terug gezien. Ik hoop stiekem op een doorstart op wat voor wijze dan ook.Kan me niet voorstellen dat een compleet bedrijf wordt opgeheven hierdoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Binnenkort deze programma's maar eens uitproberen: WeTravel en amAze. Al vraag ik me af of die laatste nog lang blijft bestaan, aangezien ze ook kaarten van navteq gebruiken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Vraag me af of de kaarten van googlemaps/yahoo/OpenStreetmap niet te gebruiken zijn voor die app? Moet dan natuurlijk worden geïmplementeerd door NAV4ALL zelf. Onder WinMo ken ik een app Noni GPS pilot die ook o.a. die maps gebruikt.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Xander schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:47:
Binnenkort deze programma's maar eens uitproberen: WeTravel en amAze. Al vraag ik me af of die laatste nog lang blijft bestaan, aangezien ze ook kaarten van navteq gebruiken. :+
amAze is al een poosje niet meer gratis, helaas.
We-travel werkt off-line, moet je een redelijk geheugen voor op de gsm hebben ;) voor de mappen en data.

Was ook een happy-user. (SE C905)
Nu ook maar op zoek naar wat anders ;(
We-travel kreeg ik niet draaiende op de C905 ondanks dat het zou moeten werken....

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Ik vind dat We-travel een beetje on professioneel ogen. Hoop dat het navigatie niet on professioneel werkt.

Over die kaarten, in het bericht bij Nav4all staat:
"It is not possible to implement data from another supplier in our Nav4All systems within the short term. The Nav4All navigation system was developed for Navteq data. Nav4All has therefore been constrained to stop."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Beetje dom als je bedrijfsmodel afhankelijk is van maar 1 leverancier. Het kan wat meer kosten, maar je ziet ook dat het het einde van je bedrijf kan betekenen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Ik lees iets van: het is niet snel mogelijk. Betekent dat het op termijn een doorstart gaat maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Momenteel kan ik nog steeds navigeren met Nav4all. Ik hoop dat ze vergeten de server uit te zetten! :P De Nederlandse vertaling van het persbericht is ook online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Kreeg vandaag 3 Engelstalige mailtjes in m'n inbox (verschillende aliassen):
Amsterdam, The Netherlands, 28-01-2010 16:30 GMT+1

Subject: Nav4All navigation shut down by Navteq

Letter to 27,625,631 Nav4All navigation customers

Dear Customers,

It is with the deepest regret that we hereby notify you that the
global navigation of Nav4All and the Tracking & Tracing will go
offline in 3 days. The reason for the same is that the data licence
agreement with Navteq (a 100% Nokia subsidiary) was not extended, in
a totally unexpected manner. It is not possible to implement data
from another supplier in our Nav4All systems within the short term.
The Nav4All navigation system was developed for Navteq data. Nav4All
has therefore been constrained to stop.

We greatly regret the fact that we have to suspend the operation of
our service. With your help, we have developed Nav4All into a global
product with 27.5 million users in 56 languages, in 5 years. This has
made Nav4All the largest navigation supplier. This large number of
users also has to do with the fact that Nav4All works on hundreds of
different mobile telephones of many makes such as Blackberry, Sony
Ericsson, Samsung, Motorola, Android, HTC, Nokia, LG, Iphone, Ipod
etc.

After 5 years of testing and market development, we witnessed rapid -
in fact, exponential - growth during the last two years. That growth
was reported in the licence reports to Navteq. In mid-December 2009,
the global coverage was extended to include the Philippines, Morocco
and Kenya.

Please contact the Nav4All support desk in case you have any
questions: www.nav4all.com/support. If there is any further
information from Nav4All concerning the subject of this letter, the
same will be published on our website: www.nav4all.com. For reasons
of privacy, Nav4All does not have the email addresses of all its
customers, and we therefore request you to forward this email to the
maximum extent possible, in order to ensure that everyone is
informed.

Kind Regards,

Nav4All BV
Aangezien de datum van de mail op de 28e staat en ik ze pas vandaag binnen kreeg, eerste om 01:30, 2e om 19:15 en laatste 2 min later, denk ik dat ze de mailing aardig onderschat hebben. Heb me 3-4 jaar geleden geregistreerd, dus gok dat het nog wel een paar dagen gaat duren voordat iedereen gemaild is :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 19:32

nlboy

Alles kitz?

Weet iemand of er al meer is bekend over de klacht die een anoniem iemand heeft gedaan bij EC? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

Je kunt hem zelf ook mailen.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste