Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169753

Topicstarter
Had hem al bij gadget gepost maar is hier beter op z'n plaats.
Ik heb namelijk me nieuwe speeltje gevonden en denk misschien mensen met intresse:P
Gratis navigatie software en aansluiting op je mobiel

Kwam het tegen op www.nav4all.com

Gratis en heb hem getest en hij werkt ook nog! Vind elk straatje hier in de buurt en het is hier toch niet echt bekend. Tot 15augustus gratis testen dus test maar raak!

Abonnement prijs na 15augustus onbekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75597

Hmmm, als ik de software op m'n nokia 6230 probeer te downloaden krijg ik een foutmelding: "toepassing niet ondersteund". :( En dat terwijl de 6230 wel op de site als geschikte telefoon vermeld staat. Jammer, was erg nieuwsgierig!
Iemand met een 6230 ook deze foutmelding?

Edit:
als ik met Firefox ipv met mijn 6230 naar het download- adres ga (http://www.nav4all.com/install), dan wordt er een JAD- bestand gedownload. Maar volgens mij moet de 6230 een JAR- bestand hebben om iets te kunnen installeren. Iemand een idee?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 75597 op 28-02-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 09:19

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Ik kan die website zelfs niet bekijken op mijn computer: ik heb geen Internet explorer.

[ Voor 11% gewijzigd door W3lta op 28-02-2006 21:17 ]

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
@ fwenk

ik krijg op mijn 6230 dezelfde foutmelding, helaas :|

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 22:08
als ik het goed begrijp gewoon een ajva applet die via bt je gps ontvanger kan connecten. zat er al op te wachten dat het zou komen.

elke keer als ik het bestand probeer te downoaden krijg ik een network error. maar 247 kb java applet dus zal wel wat info bevatten over straten etc

[ Voor 37% gewijzigd door dangerpaki op 28-02-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update:

Ben in ieder geval achter het juiste adres voor het JAR- bestand: http://www.nav4all.com/mobile/Nav4All.jar (let op de hoofdletters!)

Als ik het bestand via de 6230 probeer te downloaden krijg ik de melding ' onvoldoende telefoongeheugen', dus dat mislukt. Als ik het JAR- bestand via Firefox op de PC download en via de Nokia Application Installer op de 6230 installeer, lukt dat in eerste instantie prima. Als ik dan het programma start krijg ik de melding 'programmafout'. Helaas pindakaas dus...

Iemand nog ideen of kan ik de moed opgeven? :X

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 75597 op 28-02-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169753

Topicstarter
die fout had ik ook maar ik deed er ander sd kaartje in en probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Wat is hier anders aan als bijv. tomtom/navigon/route66 ?
Je heb namelijk nog steeds een gps ontvanger nodig.
En die kost geld ;)

Ook staat in de handleiding dat hij verbinding gaat maken met de nav4all server om de route te berekenen.
Dus dat is ook weer inbellen en kost ook weer geld ?

En gratis navigatie voor je telefoon als topictitel klinkt meer als ordinaire spam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:15
In de FAQ van Nav4All staat als je geen GPS ontvanger hebt, dat je dan Nav4All Routes kunt gebruiken, maar ik kan er niets over vinden, iemand ideeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 05-05 10:49

Nik

Belt hij nu in op GPRS? Want ik heb geen GPS ontvanger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
proller schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:40:
Belt hij nu in op GPRS? Want ik heb geen GPS ontvanger...
Ter verduidelijking: je hebt voor elke navigatie software een gps muis nodig. Zo ook voor deze dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt. Op de site staat wel dat als je geen gps- ontvanger hebt, toch de software als een soort stratenboek kunt gebruiken. Een beetje als TomTom op een MPX-200 dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169753 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:28:
die fout had ik ook maar ik deed er ander sd kaartje in en probleem opgelost
Huh? Kun je dan eens uitleggen hoe jij de software precies aan de praat hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:22
geen geldig certificaat geeft ie hier
(6230i)

[ Voor 9% gewijzigd door Mitch op 28-02-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Mensen die niet eens een werkende website kunnen bouwen, vertrouw ik al helemaal niet met mijn telefoon en mijn routeplanning :/
Prutsers.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik ga het straks op mn w800i proberen. Moet eerst ff een prog zeoeken dat die file op mn tel installeert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Uhm..die .jar kun je gewoon uitvoeren op je w800 hoor

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
NaZ- schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:01:
Uhm..die .jar kun je gewoon uitvoeren op je w800 hoor
hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal wel hetzelfde gaan als bij Nokia: het jar- bestand naar de telefoon versturen via Bluetooth en dan runnen via de ingebouwde bestandsbeheerder. Niet dat het bij m'n 6230 vooralsnog is gelukt om het aan de praat te krijgen, maar toch...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 75597 op 28-02-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft dan niemand -behalve de topicstarter- dit aan de praat gekregen? Ik begrijp dat het gratis is en dat je dan niks mag verwachten, maar je zou denken dat zo'n bedrijf het toch minstens een beetje test voordat ze dit on-line zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

DaannO schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:56:
Ik ga het straks op mn w800i proberen. Moet eerst ff een prog zeoeken dat die file op mn tel installeert :P
Misschien met bluetooth overzetten, en dan vanuit je telefoon gaan openen. Ben benieuwd of het lukt, dan probeer ik het hier ook :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:27
Anoniem: 75597 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:24:
[...]

Zal wel hetzelfde gaan als bij Nokia: het jar- bestand naar de telefoon versturen via Bluetooth en dan runnen via de ingebouwde bestandsbeheerder. Niet dat het bij m'n 6230 vooralsnog is gelukt om het aan de praat te krijgen, maar toch...
Je moet via de Nokia Suite de optie Nokia Application Installer selecteren. Hiermee installeer je als het ware de applicatie op je telefoon.
Ik heb het programma hier werkende, maar kan geen dingen downloaden, en dus niet werken met navigeren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
hmm ik krijg het maar niet op mn tel. heb ruzie met java weet niet welke versie ik moet hebben en ik kan hem niet vinden: java develepmoent kit 1.4.1 of hoger kan ik maar niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Net even op mijn K700i gezet en geïnstalleerd.
Hij werkt nu wel in ieder geval alleen wil ie steeds verbinding met GPRS maken wat mijn Prepaid tarief niet zo leuk vind.
Zonder updates & talen etc. te downloaden van de site doet ie hier volgens mij niets..
Als ze nou een compleet pakket online zetten incl. taal is het al een stuk makelijker werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Die w800i heeft idd zo'n ingebouwde .jar reader/executer :P 8).

Ik heb gewoon dat .jar bestandje op m'n PC gedownload, via bluetooth naar m'n telefoon gestuurt en geinstalleerd. Via m'n kabelverbinding kon ik toen een taal- en audiobestand downloaden. Proggie start perfect enzo, maar 't werkt bij mij niet ;). Je hebt idd zo'n GPS-ontvanger nodig. En daar weet ik dus niets vanaf hehe..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

John767 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:31:
[...]

Je moet via de Nokia Suite de optie Nokia Application Installer selecteren. Hiermee installeer je als het ware de applicatie op je telefoon.
Ik heb het programma hier werkende, maar kan geen dingen downloaden, en dus niet werken met navigeren :/
Dat had ik dus al geprobeerd. Nokia Apllication Installer installeert dan het programma wel netjes bij 'toepassingen' --> 'verzameling' (ook mooi icoontje enzo), maar als ik het programma vervolgens probeer te starten, geeft hij de melding 'ongeldig bestand' :?

Ik heb ook al geprobeerd een mapje met zowel het JAD als het JAR bestand naar de telefoon te kopieeren, en dan de JAR te runnen vanuit de Galerij. Ook al geen succes...

Welke Nokia gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
NaZ- schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:39:
Die w800i heeft idd zo'n ingebouwde .jar reader/executer :P 8).

Ik heb gewoon dat .jar bestandje op m'n PC gedownload, via bluetooth naar m'n telefoon gestuurt en geinstalleerd. Via m'n kabelverbinding kon ik toen een taal- en audiobestand downloaden. Proggie start perfect enzo, maar 't werkt bij mij niet ;). Je hebt idd zo'n GPS-ontvanger nodig. En daar weet ik dus niets vanaf hehe..
hoe hebbie dat gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nou hij doet t wel alleen kan mn muis even geen gps signaal vinden. morgen ga ik verder maar so far so good en hij herkent gewoon mn gps muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, ik heb het werkend! En alleen nadat ik de jar opnieuw gedownload had met internet explorer in plaats van firefox. :( |:( Kijk, hier kan ik dus boos om worden, ik zou eigenlijk dit nu al moeten boycotten....

Maar goed, toch een tweaker heh, dus maar eens even mee experimenteren... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Dit is een prijs doorbraak als het écht werkt en ook aan gaat slaan. Dan hebben we niet meer dure navigatiepakketten nodig maar kan je voor een abonnement van een paar euro per maand gewoon gebruik maken van de software en lekker overal heen navigeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Ja, en als je dan ziet hoe het werkt.. :/

Ik heb op een eerdere telefoon TomTom gehad maar dat werkte toch een stuk fijner kan ik je zeggen hoor. Dat wordt geïnstalleerd als een compleet pakket met de goede taal erin, en het werkte wel meteen.

Naja, dit programma moet natuurlijk nog verder uitgewerkt worden.. :)
Ik ga morgen nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 17:03
In het vervolg je graag beperken tot 1 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14065

Ik ben een poging aan het wagen om em te draaien op mijn MDA Vario, en wanneer ik de .jar installeer lijkt het te gaan lukken! :)

Nee dus, het installeren werkt, de volgende zaken gaan fout:

-GPRS connectie is niet beschikbaar
-Klikken op touchscreen is 5 mm te hoog
-Toetsenbord werkt niet
-Invoeren kan alleen met numeriek toetsenbord (een crime)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 14065 op 01-03-2006 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, heb er even mee gespeeld, en de volgende zaken vallen me op:
  • het is echt nog betasoftware, dus verwacht er niet te veel van. Een aantal menu- opties werken niet, en als je bijvoorbeeld de Nederlandse taalinterface wilt installeren (of welke taal dan ook) krijg je een foutmelding (althans, ik dan). Ook foutmeldingen (zoals een bluetooth- verbinding die al in gebruik is) zijn vaak onduidelijk.
  • De maps worden steeds via GPRS gedownload op je telefoon. Over de kosten zegt Nav4all het volgende:
    Vergeleken met alle andere vormen van telecomverkeer zijn de telecomkosten van Nav4All verwaarloosbaar klein.
    Veel lager dan die van andere aanbieders van navigatiediensten.
    Ik vraag me dit serieus af, aangezien m'n gprs- verbinding continue actief is met het binnenhalen van map- updates, ook tijdens het rijden. Ik vraag me echt af of die kosten dan 'verwaarloosbaar klein' zijn.
  • En het blijft natuurlijk een Java- app. Dat betekent dat wanneer je tijdens het rijden een gesprek ontvangt, je de app niet kunt gebruiken. De gprs- verbinding wordt dan trouwens ook tijdelijk verbroken.
Kortom: het idee is heel aardig maar ik denk niet dat iedereen nu massaal hun Tomtom gaat inleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-05 13:30
Ik heb het werkend op mn Sony Ericsson W900i, gprs is iets te duur dus is even gaan kijken of het gaat lukken met Internet via bleuthoot

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-04 17:52
bookmarked.. nu hopen dat de 6230 snel ondersteund word.. hij staat iig wel bij "coming soon"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-v-R
  • Niet online
Gisteren stond de 6230 nog bij de ondersteunde toestellen.
Waarschijnlijk hebben ze nu ook wel in de gaten dat het met 6230 niet lekker werkt.
We wachten het maar even af .........

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:07

reiker

dan jij!

Hm, ik gok dat ie de maps via gprs wil downloaden? Laat ik dat nou niet zo'n leuk geintje vinden :)
Het programma werkt prima met mijn Bluetooth GPS ding... Nette coordinaten enzo. Wat ik alleen wel raar vind is dat Nederland helemaal niet in de landenlijst staat? Je zou zeggen dat je wel moet kunnen beginnen met het zoeken van een adres, ook als je nog geen maps ingeladen hebt, maar het enige wat er bij mij onder de 'N' staat is Noorwegen...

edit:
Werkend op mijn K750i trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door reiker op 01-03-2006 15:09 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reiker schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:08:
Hm, ik gok dat ie de maps via gprs wil downloaden? Laat ik dat nou niet zo'n leuk geintje vinden :)
Het programma werkt prima met mijn Bluetooth GPS ding... Nette coordinaten enzo. Wat ik alleen wel raar vind is dat Nederland helemaal niet in de landenlijst staat? Je zou zeggen dat je wel moet kunnen beginnen met het zoeken van een adres, ook als je nog geen maps ingeladen hebt, maar het enige wat er bij mij onder de 'N' staat is Noorwegen...

edit:
Werkend op mijn K750i trouwens.
Kijk even bij THE netherlands...

Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 21:30
Nederland staat bij The Netherlands, je moet dus de T hebben :)
Het werkt prima op mijn Nokia 6681, al denk ik niet dat ik het echt zal gebruiken. Ik heb trouwens Orange World en heb in Nav4all ingesteld dat hij Orange World moet gebruiken voor verbindingen, is het dan volledig gratis? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekko schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:13:
Nederland staat bij The Netherlands, je moet dus de T hebben :)
Het werkt prima op mijn Nokia 6681, al denk ik niet dat ik het echt zal gebruiken. Ik heb trouwens Orange World en heb in Nav4all ingesteld dat hij Orange World moet gebruiken voor verbindingen, is het dan volledig gratis? :?
Als je voor Orange World geen datalimiet o.i.d. hebt wel, lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Laatst online: 23:07

reiker

dan jij!

Anoniem: 75597 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:11:
[...]

Kijk even bij THE netherlands...

Tja...
Zucht :) Teveel gewend aan alle internet drop-down boxjes waar de naam van ons kleine landje gewoon onder de 'N' staat :)
Maar bedankt hoor :)

Ik krijg wel hier en daar errors bij sommige menu-opties. Zo wil het programma bijvoorbeeld niet mijn huidige locatie opslaan, en gaat het zoeken naar een adres zo traag dat ik vermoed dat het niet werkt.

edit:
Als ik de menu-optie "Where am I?" kies dan krijg ik vrijwel direct de melding "Location not found." :O :/

[ Voor 12% gewijzigd door reiker op 01-03-2006 15:35 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reiker schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:32:
[...]

Zucht :) Teveel gewend aan alle internet drop-down boxjes waar de naam van ons kleine landje gewoon onder de 'N' staat :)
Maar bedankt hoor :)

Ik krijg wel hier en daar errors bij sommige menu-opties. Zo wil het programma bijvoorbeeld niet mijn huidige locatie opslaan, en gaat het zoeken naar een adres zo traag dat ik vermoed dat het niet werkt.

edit:
Als ik de menu-optie "Where am I?" kies dan krijg ik vrijwel direct de melding "Location not found." :O :/
Ik heb ook het idee dat het programma een hoop instellingen niet opslaat. Zo moet ik steeds aanvinken dat ik de verlichting tijdens het navigeren continu aan wil hebben. Ik moet ook steeds opnieuw koppelen met m'n gps- ontvanger als ik het programma opnieuw opstart.

Enneh... Waar zou het programma die maps steeds opslaan als ze je gedownload hebt? M'n 6230 heeft maar iets 8 MB intern, waarvan het meeste al gevuld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, heb eens een eindje gereden en een potje genavigeerd met m'n 6230. Ging op zich best aardig. Aantal opvallende zaken:
  • Het systeem werkt met pijlen op het display, en niet met een kaart met 'bird's eye view' zoals TomTom of Route66. Onder de pijl staat steeds in meters aangegeven hoeveel de afstand is tot de volgende handeling. Ik denk dat wanneer je hier een tijdje mee rijdt, je er zo gewend aan bent.
  • Omdat ik de gesproken aanwijzingen nog niet geinstalleerd krijg, werkt het programma met geluidssignalen. En da's jammer, want ik ben geneigd om eerder de gesproken aanwijzingen op te volgen, zoals bij Route66.
  • Tijdens het rijden stond de GPRS- verbinding continu open, en niet maar een paar seconden, zoals de site suggereert. Als ik bij de GPRS- teller kijk op de telefoon, zie ik dat ik tijdens het navigeren (laatste gprs- sessie) 22,3kB aan data verzonden heb, en 242kB heb ontvangen. De route was ongeveer 5 km. Da's best veel dus. Nu weet ik zo niet wat gprs kost bij Hi, maar dat kan nog best wel eens in de papieren gaan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:40

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat de gprs verbinding openstaat is toch niet zo'n probleem? Dat kost niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:05:
Nee, maar hij downloadt dus -kennelijk- wel steeds kaartgegevens o.i.d. En volgens mij betaal je daar bij Hi gewoon voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-05 11:30

SeatRider

Hips don't lie

Anoniem: 75597 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:03:
Tijdens het rijden stond de GPRS- verbinding continu open, en niet maar een paar seconden, zoals de site suggereert. Als ik bij de GPRS- teller kijk op de telefoon, zie ik dat ik tijdens het navigeren (laatste gprs- sessie) 22,3kB aan data verzonden heb, en 242kB heb ontvangen. De route was ongeveer 5 km. Da's best veel dus. Nu weet ik zo niet wat gprs kost bij Hi, maar dat kan nog best wel eens in de papieren gaan lopen...
Je GPRS staat toch altijd continu open? Op mijn SPV in ieder geval wel. Je betaalt voor de kilobytes. Ben wel met je eens dat 242Kb veel is, zeker omdat de meeste GPRS bundels een paar euro per megabyte zijn.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
MikeyMan schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:05:
Ehm misschien bij jou niet, maar als je Prepay hebt dan betaal je wel een hoop kosten aan data en als je geen abbonoment hebt op GPRS of een datalimiet, dan kan dat nog wel wat gaan kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen probleem, we verwachten dat de kosten zullen variëren van € 0,50 tot € 2,00 per maand.
En dan fijn je GPRS data-verbruik erbij tellen (240kb op 5km.. dat is bom duiten, gebruik je em elke dag). Lijkt eerder een verkapte vorm van wat extra centjes verdienen voor de operators van het GPRS verbruik.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VisaRider schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:08:
[...]

Je GPRS staat toch altijd continu open? Op mijn SPV in ieder geval wel. Je betaalt voor de kilobytes. Ben wel met je eens dat 242Kb veel is, zeker omdat de meeste GPRS bundels een paar euro per megabyte zijn.
Van Windows Smartphones weet ik dat die steeds aangeven wanneer er een gprs- verbinding beschikbaar is (heb zelf ook een mpx-200). Mijn Nokia 6230 geeft alleen weer wanneer er een actieve gprs- verbinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar is het ook niet zo dat er rekening gehouden wordt met het aantal route-aanwijzingen... Op een korte route van 5km zul je veel aanwijzingen hebben... Als je eenmaal op de snelweg zit zal dat wel meevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:16:
Maar is het ook niet zo dat er rekening gehouden wordt met het aantal route-aanwijzingen... Op een korte route van 5km zul je veel aanwijzingen hebben... Als je eenmaal op de snelweg zit zal dat wel meevallen...
Ok, dat zou kunnen natuurlijk...

Zijn er al andere mensen die er daadwerkelijk mee genavigeerd hebben? Zouden die ook eens kunnen kijken op hun telefoon wat het dataverbruik is? Ben wel benieuwd eigenlijk, misschien ligt het hoge gebruik wel aan m'n 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

Anoniem: 14065 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:17:
Ik ben een poging aan het wagen om em te draaien op mijn MDA Vario, en wanneer ik de .jar installeer lijkt het te gaan lukken! :)

Nee dus, het installeren werkt, de volgende zaken gaan fout:

-GPRS connectie is niet beschikbaar
-Klikken op touchscreen is 5 mm te hoog
-Toetsenbord werkt niet
-Invoeren kan alleen met numeriek toetsenbord (een crime)
het is ook bedoeld voor telefoons met java applet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:19:
[...]

het is ook bedoeld voor telefoons met java applet!
Dat heeft een MDA kennelijk, want anders zou het programma namelijk helemaal niet starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Let op dat dit programmatje (in elk geval op mijn k750) je IMEI mee stuurt in z'n requests. Of dat erg is ben ik nog niet over uit :) Maar a.d.v je IMEI is je telefoon te identificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 17:16
Anoniem: 75597 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:21:
[...]

Dat heeft een MDA kennelijk, want anders zou het programma namelijk helemaal niet starten...
Dit is niet voor pocketpc's zoals mda's en varios en die meuk!! Java apps op windowsmobile phones is meer om games en andere toepassingent e gebruiken... deze java kan namelijk niet spreken met andere api's zoals camera of gprs toegang.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga toch even m'n vraag herhalen :) : is er iemand die al daadwerkelijk genavigeerd heeft met dit programma? En wat was het dataverbruik tijdens die rit?

Heeft iemand al de gesproken aanwijzingen werkend op z'n 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Even voor de mensen die vodafone hebben. bij vodafone betaal je niet per kb maar per kwartier!! Let hier op aangezien een collega van mij zig hier flink in gesneden heeft en nu op de blaren zit. Dus als dit prog gprs steeds open houdt, dan ben je erg duur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14065

-nickx- schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:34:
[...]

Dit is niet voor pocketpc's zoals mda's en varios en die meuk!! Java apps op windowsmobile phones is meer om games en andere toepassingent e gebruiken... deze java kan namelijk niet spreken met andere api's zoals camera of gprs toegang.
Hoezo dat? Een MDA heeft een midlet manager waarmee je volgens mij gewoon standaard midlets af kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Anoniem: 75597 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:16:
Ik ga toch even m'n vraag herhalen :) : is er iemand die al daadwerkelijk genavigeerd heeft met dit programma? En wat was het dataverbruik tijdens die rit?

Heeft iemand al de gesproken aanwijzingen werkend op z'n 6230?
Ik heb ermee gereden en het werkt wel oke. Wat me opviel dat op een gegeven moment (nadat ik gebeld ben) het leek dat de gps achter leek te lopen, waardoor afslagen niet meer aangekondigd worden.

Als je niet de map functie gebruikt (wat ook vrij onnuttig is op zo'n klein scherm) maar alleen de route functie, dan is het gebruik volgens mij heel weinig, max enkele kb's per route. Exact heb ik het niet gemeten, dat zal ik morgen eens doen. Gebruik je de map weergave dan zal dat veel hoger liggen omdat dan geregeld de kaart gegevens gedownload worden. Het is wel iets van een vectorformaat dus het is minder zwaar dan een jpeg, maar de vele updates zullen wel gaan aantikken op je dataverbruik.

Ik gebruik het in combinatie met een sony k750i, waar het goed mee werkt. Ik heb het vermoeden dat ze het op deze telefoons ontwikkeld hebben aangezien het menu een beetje lijkt (qua navigatie) van de telefoon zelf. Ook zitten er speciale workarounds (bijvoorbeeld voor de screensaver) en features (backlight) in voor de k750i.

Overigens dit nog:
Het zou fijn zijn als de mensen van nav4all wat meer bedrijfsinfo en contact informatie zouden prijsgeven. Waar melden we bijvoorbeeld bugs? Wie zit erachter? Hoe betrouwbaar zijn ze? Als ze feedback willen op de versie dan zou een beknopte handleiding ook wel handig zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door grhmpf op 02-03-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Naam: nav4all B.V.
Vestigingsadres: Keizersgracht 62 64
Vestigingsplaats: 1015CS Amsterdam
Internetadres: http://www.nav4all.com
KvK-nummer: 08130336 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Ja, zo ver was ik ook wel :) Wat ik bedoel is dat navteq data niet gratis is. Dus wat is hun achtergrond, wat willen ze van ons behalve in een half jaar proberen klanten te binden etc :)

Een app op je website plempen met de mededeling dat je het maar moet proberen zonder handleiding etc vind ik vreemd. Ook ben ik wel benieuwd waarom m'n IMEI wordt meegestuurd (ik had het wel verwacht trouwens). Dat soort dingen :)

Het is trouwens niet allemaal zo revolutionair als wat nav4all ons wil laten denken want vdo dayton/siemens en bijv wayfinder hebben al soortgelijke systemen voor j2me. Alleen is daar de prijstelling anders.

[ Voor 21% gewijzigd door grhmpf op 03-03-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Zoals beloofd: datagebruik van een ritje Almere - Barneveld volgens de aangegeven route:
2849 Bytes download, 4510 Bytes upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grhmpf schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:00:

Het is trouwens niet allemaal zo revolutionair als wat nav4all ons wil laten denken want vdo dayton/siemens en bijv wayfinder hebben al soortgelijke systemen voor j2me. Alleen is daar de prijstelling anders.
Je hebt gelijk, zit ff op de Wayfinder site te kijken en zie dat ze idd zoiets aanbieden. Opvallend is dat bij de supported handhelds hier wel de nokia 6230i staat, maar niet de gewone 6230. Dit is bij nav4all ook al het geval.
Ook opvallend: het datagebruik bij een uur navigeren, zonder dat je kaarten hebt opgeslagen op je mobiel, is 150 - 300 kB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grhmpf schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:36:
[...]

Waar melden we bijvoorbeeld bugs? Wie zit erachter? Hoe betrouwbaar zijn ze? Als ze feedback willen op de versie dan zou een beknopte handleiding ook wel handig zijn.
Op de nav4all site dat je je feedback kunt sturen naar een speciaal e-mailadres: www.feedback@nav4all.com. Wat voor soort informatie ze specifiek willen staat verder nergens vermeld. Ik had ze eergisteren een mailtje gestuurd om ze er op te wijzen dat dit forum in het leven was geroepen, maar daar heb ik verder nog geen reactie op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Anoniem: 75597 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:39:
[...]

Je hebt gelijk, zit ff op de Wayfinder site te kijken en zie dat ze idd zoiets aanbieden. Opvallend is dat bij de supported handhelds hier wel de nokia 6230i staat, maar niet de gewone 6230. Dit is bij nav4all ook al het geval.
Ook opvallend: het datagebruik bij een uur navigeren, zonder dat je kaarten hebt opgeslagen op je mobiel, is 150 - 300 kB.
Waarschijnlijk heeft de 6230i extra j2me features die nodig zijn voor dit soort programma's (bluetooth support?). Hoe heb je dat datagebruik gemeten? Het lijkt mij vrij hoog. Tijdens de rit die ik vanmorgen heb gemaakt ging ie een paar keer wat downloaden, omdat ik in het begin nog geen fix had. Na 45 minuten rijden heb ik dus maar 2k gedownload en 4k geupload. Volgens mij geldt bij mijn provider alleen de download als dataverkeer maar dat zie ik vanzelf wel :) Dan gebruik ik dus alleen de aanwijzingen en geen maps.

De site van nav4all doet het gelukkig nu wel in firefox trouwens!

[ Voor 4% gewijzigd door grhmpf op 03-03-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Anoniem: 75597 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:44:
[...]

Op de nav4all site dat je je feedback kunt sturen naar een speciaal e-mailadres: www.feedback@nav4all.com. Wat voor soort informatie ze specifiek willen staat verder nergens vermeld. Ik had ze eergisteren een mailtje gestuurd om ze er op te wijzen dat dit forum in het leven was geroepen, maar daar heb ik verder nog geen reactie op gehad.
Dit moet natuurlijk: feedback@nav4all.com zijn ipv met www. ervoor ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alex3305 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:07:
[...]

Dit moet natuurlijk: feedback@nav4all.com zijn ipv met www. ervoor ;) 8)7
Sorry, maar op de site staat toch echt als adres vermeld: www.feedback@nav4all.com. ;) Ik ga er vanuit dat deze ook klopt aangezien het mailtje dat ik er heen stuurde ook nog niet gebounced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grhmpf schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:02:
[...]

Hoe heb je dat datagebruik gemeten? Het lijkt mij vrij hoog. Tijdens de rit die ik vanmorgen heb gemaakt ging ie een paar keer wat downloaden, omdat ik in het begin nog geen fix had. Na 45 minuten rijden heb ik dus maar 2k gedownload en 4k geupload. Volgens mij geldt bij mijn provider alleen de download als dataverkeer maar dat zie ik vanzelf wel :) Dan gebruik ik dus alleen de aanwijzingen en geen maps.
Sorry, ik doelde eigenlijk op het tabelletje dat op de Wayfinder site staat.

Zal nog eens een keer met m'n 6230 gaan meten, met de gprs tellers op 0. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grhmpf schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:02:
[...]

De site van nav4all doet het gelukkig nu wel in firefox trouwens!
En da's niet alles, ook de 6230 staat nu weer op de lijst van ondersteunde toestellen. Het programma kan nu gewoon rechtstreeks via gprs op de 6230 gedownload worden, en het downloaden van de nederlandse taalondersteuning geeft ook geen foutmeldingen meer. Opvallend is dat het versienummer gewoon hetzelfde is gebleven: 6.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-04 17:52
hoe doe je dit nou via Nokia App. Installer?? want .jad files ziet ie bij mij niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Nou geinstalleerd via het internet geen problemen.
Stemmen downloaden, duurt ff (ongeveer 1mb) en gps vind ie zonder problemen.
Maandag maar eens mee gaan rijden om te kijken of 't wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
DaannO schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:41:
[...]

Ter verduidelijking: je hebt voor elke navigatie software een gps muis nodig. Zo ook voor deze dus :)
Nee, tomtom werkt ook prima zonder gps :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the_nowhereman schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:34:
Nou geinstalleerd via het internet geen problemen.
Stemmen downloaden, duurt ff (ongeveer 1mb) en gps vind ie zonder problemen.
Maandag maar eens mee gaan rijden om te kijken of 't wat is.
Dus jij krijgt de stemmen wel geinstalleerd? Welke telefoon gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:15

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Anoniem: 75597 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:48:
[...]

Op mijn K750i heb ik ook stemmen e.d., alleen zoek ik nog een gps ontvanger |:(

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Anoniem: 75597 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:48:
[...]

ook Een K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:02
waanzinnig, werkt perfect op mijn nokia 8800 :)
met stemmen en aanwijzingen i.c.m. tomtom BT GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
nou de installatie lukt niet op de Samsung D720.... ben hem aant installaren krijg ik als ie bijna klaar is Authorisatie mislukt....

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 19:13
Nav4all heeft inderdaad veel interssante dingen die 'normale' navigatiesystemen niet of moeilijk aanbieden, zoals het tracken van personen en de automatische updates. Wel jammer inderdaad dat er geen handleiding of zoiets is te downloaden.

Weet iemand trouwens of je ook verschillende stemmen kan downloaden en kan switchen? Of moet je elke keer dat je switcht opnieuw de stem downloaden? Dat kan dan namelijk je datakosten sterk opdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Speedy-Andre schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:15:
[...]

Op mijn K750i heb ik ook stemmen e.d., alleen zoek ik nog een gps ontvanger |:(
Dat moet het probleem toch niet zijn, als je een beetje shopt heb je ze al tussen de 70 en 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

_Jona_ schreef op zondag 05 maart 2006 @ 10:40:
Nav4all heeft inderdaad veel interssante dingen die 'normale' navigatiesystemen niet of moeilijk aanbieden, zoals het tracken van personen en de automatische updates. Wel jammer inderdaad dat er geen handleiding of zoiets is te downloaden.

Weet iemand trouwens of je ook verschillende stemmen kan downloaden en kan switchen? Of moet je elke keer dat je switcht opnieuw de stem downloaden? Dat kan dan namelijk je datakosten sterk opdrijven.
Tracking en Tracing doet Alturion bijvoorbeeld ook. Ik vraag me af of het zo nuttig is voor de normale gebruiker. De nieuwe TomTom GO heeft ook zo'n feature.

De stemmen moet je waarschijnlijk elke keer downloaden. Hij werkt met een set die in RMS (java) geladen worden. Met mijn K750i connect ik via de device explorer zodat de grote downloads niet via gprs maar via m'n pc gaan. Dat scheelt weer wat data bij het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126222

Op mn k500i werkt hij ook... Heb alleen geen GPRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170222

Het werkt allemaal super,

sowieso op mijn k750i en 6230i van mijn vriendin ook, dus ga ervan uit de rest van de 54 toestellen die ze beweren te ondersteunen ook!

Je hebt natuurlijk wel een gps-receiver nodig (anders weet de software niet waar je bent), die heb ik al, maar je die kan je overal kopen, ook op hun site.
Zonder gps-receiver kan je het programma ook prima gebruiken voor kaartlezen, je kan ook routelijst opvragen zoals bij routenet.

Denk dat het dataverbruik wel mee zal vallen, maar ik heb voor 9,50 onbeperkt internetten van tmobile. Je betaald dus alleen aan je provider en als je Nav4All gebruikt en een gps-receiver koopt is het nog steeds vele malen goedkoper dan andere aanbieders! En ook nog in 50+ landen te gebruiken ook, dus geen kosten per land (cd van elk land kopen enzo)

Heb gewoon in mijn telefoonbrowser http://www.nav4all.com/install ingetypt, denk dat dat ook de bedoeling is.

msl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
hallo, Ik heb nog wel wat vragen. daarbij moet ik even vermelden dat ik blind ben vandaar sommige vragen: ik heb nav4all geprobeerd te installeren op mijn nokia 3650 maar dan krijg ik toepassingen bewerking afgesloten 20025. ik zou niet wete wat dat betekend. ik dacht dat de 3650 dit wel zou moeten kunnen heeft java en symbian. deze telefon is uitgerust met spraak vandaar dat ik hem kan gebruiken. staat de 3650 wel in de lijst, zo ja iemnd enig iedee wat het probleem is? dan verder. ik krijg overmorgen een nieuwe gsm de 6670. deze heeft al een navigatiesysteem wayfinder maar op dit forum las ik dat ook bij de gewone route optie zonder kaarten wayfinder een groter dataverbruik heeft als nav4all. kan het wel op de 6670 en gaat er niets kapot als ik nav4all installeer terwijl wayfinder er ook opstaat? het heeft me heel wat geld gekost vandaar. en is het sytem zelf op tekst gebaseerd(zou mijn spraakprogramma het kunnen uitspreken?
Dick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
voor de 6230 heb je ergens een programma waarmee je een jad naar een jar bestand kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 19:13
grhmpf schreef op maandag 06 maart 2006 @ 08:58:
Tracking en Tracing doet Alturion bijvoorbeeld ook. Ik vraag me af of het zo nuttig is voor de normale gebruiker. De nieuwe TomTom GO heeft ook zo'n feature.

De stemmen moet je waarschijnlijk elke keer downloaden. Hij werkt met een set die in RMS (java) geladen worden. Met mijn K750i connect ik via de device explorer zodat de grote downloads niet via gprs maar via m'n pc gaan. Dat scheelt weer wat data bij het installeren.
Het tracken van personen lijkt me erg handig. Zeker als beide in een onbekende stad zijn en elkaar moeten vinden.

Dat je die stemmen elke keer moet downloaden had ik al verwacht maar het is jammer. Hoe verbind je je K750i dan precies via device explorer? Gaat dat via de PC suite van SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:15

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

_Jona_ schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:57:
[...]

Dat je die stemmen elke keer moet downloaden had ik al verwacht maar het is jammer. Hoe verbind je je K750i dan precies via device explorer? Gaat dat via de PC suite van SE?
Zie link in mijn sig en startpost K750i/W800i :)
Met Device explorer van SE kan je applicaties op je foon starten vanaf je pc en dan maak je meteen een internetverbinding.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bij mijn telefoon blijft ie op "downloading screen" (dat zwarte scherm) staan, nadat ik hem geinstalleerd heb, iemand een id waardoor het komt?

het gaat om een nokia 8800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:19

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Jawel, hij werkt hier op m'n K750i (geen GPS-muis, maar ik ken wel iemand met zo'n ding dus kan het binnenkort wel proberen). En ge kunt Vlaams kiezen als taal, die klinken veel gezelliger vind ik :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

DUX schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:37:
Jawel, hij werkt hier op m'n K750i (geen GPS-muis, maar ik ken wel iemand met zo'n ding dus kan het binnenkort wel proberen). En ge kunt Vlaams kiezen als taal, die klinken veel gezelliger vind ik :)
Ha goeie tip. Ik heb ze nog een mail gestuurd over het zenden van het IMEI nummer van het toestel, maar ze lijken niet echt te reageren. Minnetje voor nav4all dus :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

lester schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:49:
bij mijn telefoon blijft ie op "downloading screen" (dat zwarte scherm) staan, nadat ik hem geinstalleerd heb, iemand een id waardoor het komt?

het gaat om een nokia 8800
Misschien iets mis met je gprs verbinding? Hij gaat het splashscreen via gprs downloaden, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Ik denk dat 1 grote nep actie is omdat ze nou al paar keer de datum uit stellen voor de verkoop van gps muis.
Van af moment dat de winkel open zou gaan is nu de derde keer dat er een uitstel is van wanneer ze de shop open doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 111186 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:06:
Ik denk dat 1 grote nep actie is omdat ze nou al paar keer de datum uit stellen voor de verkoop van gps muis van af moment dat de winkel open zou gaan is nu de derde keer dat er een stel is van wanneer ze de shop open doen.
Hoezo, de software werkt toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 10:36
W3lta schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:15:
Ik kan die website zelfs niet bekijken op mijn computer: ik heb geen Internet explorer.
Met FF heb ik anders geen problemen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje10
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-04-2024
Kzyto schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:27:
nou de installatie lukt niet op de Samsung D720.... ben hem aant installaren krijg ik als ie bijna klaar is Authorisatie mislukt....
Ik heb geprobeerd hem te installeren op mijn Orange SPV C500 (met TomTom Mobile), maar het lukt me niet. Krijg de melding: Digitale handtekening kan niet worden gecontroleerd... :?

Voetbalgames | Voetbalshirts | Voetbalschoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Dan mis je waarschijnlijk het verisign root certificaat waarmee de jar file gesigned is. Probeer eens die root certificaten hier te downloaden: http://www.verisign.com/support/roots.html en die op je telefoon te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Anoniem: 111186 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:06:
Ik denk dat 1 grote nep actie is omdat ze nou al paar keer de datum uit stellen voor de verkoop van gps muis.
Van af moment dat de winkel open zou gaan is nu de derde keer dat er een uitstel is van wanneer ze de shop open doen.
Ik denk dat ze de zaken nog lang niet allemaal op orde hebben en dat ze te snel hebben gelaunched :) Het concept werkt zo te zien wel, alleen staat er klaarblijkelijk geen grote organisatie achter die het tot nu toe goed kan supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 08:49
heb je persé een geheugenkaart nodig (SGH-D600)? :)

Hoe veel ruimte neemt het in? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Laatst online: 15-02 08:29
Welke van de certificaten heb je precies nodig om te instaleren?

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje10
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-04-2024
Het is me gelukt om Nav4All te installeren, alleen werkt het volgens mij niet echt op een smartphone... :'(

Voetbalgames | Voetbalshirts | Voetbalschoenen

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste