[xbox] Xbox media center - Deel V
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Nieuw TopicReg. datum: 20 maart 2001
Reg. datum: 10 juni 2004
je moet de gateway op xbox en pc allebei hetzelfde hebben, allebei het ip adres van je modem volgens mij.
quote:KzmZ schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:02:
[...]
Hoe fix ik dat? Ik heb gewoon een share op mn pc staan, verder geen username of pw...
Gewoon smb://ip/share
Dat zou moeten werken als je permissions op Everyone staan.
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Reg. datum: 27 juli 2005
Kende ik nog niet, mijn dank is grootquote:Bever schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:29:
http://webradio.tagvof.nl/
misschien is ie al bekend maar hier een lijst met allemaal audio streams
quote:PnD schreef op maandag 27 maart 2006 @ 22:58:
Waarschijnlijk omdat dat zijn router is?
Die heeft hij niet zoals je had kunnen lezen, als hij die wel een had was het niet nodig geweest om een extra netwerkkaart in zijn PC te proppen en ICS te gebruiken....
Inderdaad, vandaar mijn vraag ookquote:Sethzor schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:29:
hij heeft geen router
je moet de gateway op xbox en pc allebei hetzelfde hebben, allebei het ip adres van je modem volgens mij.
Reg. datum: 17 augustus 2004
quote:
nee helemaal bedraad ik heb het zo:
modem -> router -> 3 pc's
router -> hub -> 2 pc's(waaronder ik nu opzit)
Ik heb dus wel een router, maar aangezien die boven is en mijn xbox beneden heb ik dus een extra netwerkkaartje gekocht. Dat mijn pc verder aan moet staan is geen probleem,. ik wil eerst dat het werkt
Trailers doen het ondertussen ook al. Nog 1 vraagje: Waar kan ik muziek luisteren van de radio?(dus per station). ik kan nu alleen de top 50 shoutcasts krijgen.
Maar moet ik ook nog poorten forwarden ofzo?
barzi wijzigde dit bericht 28-03-2006 15:19 (63%)
1 x VGA - 15-pens HD D-Sub (HD-15)
1 x DVI-D - 24-pens digitale DVI
1 x S-video-ingang
1 x composietvideo-ingang
Nu vraag ik me af of het mogelijk is om de XBOX op een van deze ingangen aan te sluiten of moet ik dan toch maar naar een "echte TV" kijken?
Reg. datum: 27 juli 2005
Je Xbox is prima op de S-video ingang aan te sluitenquote:Walkman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:09:
Ik wil m'n XBOX gaan verplaatsen naar een andere, wat dus ook betekent dat ik er een nieuwe tv voor moet hebben. Nu lijkt me de Samsung 940 MW wel iets (is een monitor die daarnaast ook een TV tuner heeft), maar hij heeft geen scart aansluiting en alleen het volgende:
1 x VGA - 15-pens HD D-Sub (HD-15)
1 x DVI-D - 24-pens digitale DVI
1 x S-video-ingang
1 x composietvideo-ingang
Nu vraag ik me af of het mogelijk is om de XBOX op een van deze ingangen aan te sluiten of moet ik dan toch maar naar een "echte TV" kijken?
Iemand een antwoord op deze wel ontopic vraag?quote:FaceDown schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:56:
Heeft iemand een korte uitleg over dat launchbrowser gebeuren? Ik heb namelijk de nieuwste XBMC erop gezet, en daar zou ie in moeten zitten, maar ik heb geen idee hoe ik de clips af kan spelen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
S-Video is VEEL beter dan composiet. VGA is nog veel beter dus als het effe kan koop je een verloopkabel waarmee je je Xbox op VGA aansluit. Check bijv www.lik-sang.com. Composiet gebruik je alleen als er echt geen andere oplossing is.quote:Walkman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:18:
Zat net te denken...maar composietvideo moet ook trouwens lukken (ben niet zo thuis in de termen)....denk dat het 'm dan wel zal worden
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:FaceDown schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:43:
[...]
S-Video is VEEL beter dan composiet. VGA is nog veel beter dus als het effe kan koop je een verloopkabel waarmee je je Xbox op VGA aansluit. Check bijv www.lik-sang.com. Composiet gebruik je alleen als er echt geen andere oplossing is.
Het zal wel niet, maar past deze kabel van de 360 toevallig op de xbox (bij m'n playstation kan ik de kabel nl. van m'n ps2 ook gebruiken)?:
http://www.futurezone.nl/...tail.asp?cdprodukt=156907
En nog iets, hoe kan ik radio luisteren, ik kan het niet vinden, ik kan alleen shoutcasts en trailers en weerbericht vinden.
Openingspostquote:matsume schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:12:
En nog iets, hoe kan ik radio luisteren, ik kan het niet vinden, ik kan alleen shoutcasts en trailers en weerbericht vinden.
quote:matsume schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:29:
[...]
nee helemaal bedraad ik heb het zo:
modem -> router -> 3 pc's
router -> hub -> 2 pc's(waaronder ik nu opzit)
Ik heb dus wel een router, maar aangezien die boven is en mijn xbox beneden heb ik dus een extra netwerkkaartje gekocht. Dat mijn pc verder aan moet staan is geen probleem,. ik wil eerst dat het werkt
Waarom hang je niet een extra switch/hub aan de kabel die nu je PC in gaat en verdeel ej op deze manier je verbinding?
quote:Schweino schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:27:
[...]
![]()
Waarom hang je niet een extra switch/hub aan de kabel die nu je PC in gaat en verdeel ej op deze manier je verbinding?
Aangezien ik hier ff geen normale utp kabel heb, en wel een crosskabel.
Maar zoals ik al eerder zei, alles werkt, behalve dus een deel van xLink kai, en de radio(weet niet waar ik die kan vinden).
Over xLink kai, draaien hier mensen ook de versie die je nu van de site kan downloaden? en kunnen jullie wel normaal online?
ik draai in 720p en dat ziet er super uit, voor games hoef je het niet te doen aangezien er maar een handjevol games zijn die HD kunnen draaien, maar voor films werkt het wel goed. Ik ben zeer tevree iig.quote:Walkman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:29:
Vroeg me af of er ook iemand is die z'n xbox in high definition heeft draaien....binnenkort met m'n LCD wordt dit een interessante optie en ben benieuwd of je er veel verschil mee merkt (bij games, maar ook bij bv. films)?
Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com
Ja, ik zag een lijst op http://www.hdtvarcade.com/xboxlist.htm staan, maar ben toch wel benieuwd om daar eens een game van te proberen, gewoon om het te zien hoe dat er uit ziet...en denk dat je ook met 480p al iets verschil zal merken....quote:bakman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:54:
[...]
ik draai in 720p en dat ziet er super uit, voor games hoef je het niet te doen aangezien er maar een handjevol games zijn die HD kunnen draaien, maar voor films werkt het wel goed. Ik ben zeer tevree iig.
Schweino wijzigde dit bericht 28-03-2006 23:57 (5%)
Eerste wat meteen opvalt is de haarscherpe ondertiteling. Als je in normale resolutie projecteert, dan wordt de ondertiteling erg groot en blokkerig.
Enige nadeel is het constant switchen tussen PAL-NTSC.
(Ik heb ook een PAL-tv, voor "normaal" gebruik.)
Voor games kan je beter een X360 nemen.
Voor de tree huggers: http://tweakers.net/gallery/sys/18154
Voor de compact lovers: http://tweakers.net/gallery/sys/19522
Voor de gear sletten: http://tweakers.net/gallery/sys/19610
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Dit topic is gesloten.