Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel V

Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 last

Nieuw Topic
quote:
Audi-Addict schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:45:
[...]

Thanks! Klopt het dat het cachen erg lang duurt? Ik heb dit bij alle radio zenders, bijna een minuut tot 2 minuten soms. Daarna werkt het wel perfect.
Ja dat klopt, op de pc merk je daar bijna niks van maar op de Xbox duurt het altijd een eeuwigheid...

NederVlaming
Reg. datum: 28 november 2000

quote:
Bigfoot87 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:58:
[...]

Ja dat klopt, op de pc merk je daar bijna niks van maar op de Xbox duurt het altijd een eeuwigheid...
Je kan je cache size voor onbekende formaten van internet kleiner zetten, op bijvoorbeeld 512kB, dan is dit aanzienlijk korter, en de cache is voldoende groot voor audio.

Reg. datum: 16 december 2003

quote:
Jk_W schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 00:15:
[...]Speel je ze via een netwerk? Of staan ze op de HDD op een CD/DVD? In het eerste geval kan er iets in je netwerk niet goed zitten, als ze op CD/DVD staan, kan die CD/DVD mss beschadigd of vuil zijn. Wanneer ze op de HDD staan zou ik eens kijken of je Xbox niet te warm wordt, ik kan me goed voorstellen dat dat de performance van het apparaat negatief beinvloed.

Ik speel ze gewoon af via de HD van de xbox. Op de PC werken ze goed. Ook als ik ze opnieuw erop zet help het niet.
Qua warmte valt het alleszins mee, niet merkbaar verschillend met die in m'n pc (die overigens toch wel vrij warm worden).
Overigens merk ik op dat het vooral .mkv bestanden zijn waar de xbox moeite mee heeft.

Pkunk wijzigde dit bericht 10-10-2006 18:35 (5%)

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

quote:
Harrie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:23:
[...]

Je kan je cache size voor onbekende formaten van internet kleiner zetten, op bijvoorbeeld 512kB, dan is dit aanzienlijk korter, en de cache is voldoende groot voor audio.

Jep ik heb toevallig net de cache op 256 gezet en voila!
Probleem verholpen :*)
Toch bedankt voor je reactie :)

Audi-Addict

Heeft iemand een idee hoe ik scripts van XBMC onder een submenu zet?

Dus home--> my program's-->Scripts-->favo scripts

Ik heb dit al proberen te doen via sources.xml met path/bookmark zoals met de smb links, maar dit lukt niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Ik moet nu elke keer met de witte knop zo mijn scripts opzoeken en die lijst is behoorlijk groot. Ik zou graag tvgids bijvoorbeeld onder programma's willen hebben.

Ook heb ik nog even naar de webserver gekeken. Echt super functie! Ik kan nu vanaf mijn pc audio/muziek afspelen in de huiskamer zonder naar mijn xbox te lopen.

Ik kon alleen geen knop vinden voor o.a de volume, maar ik heb dit met behulp van google toch uitgevonden. Je kunt er een hoop mee met handmatige commando's. Voor meer info zie hier

Misschien wel leuk om een keer een simpel VB scriptje te maken voor het sturen van bepaalde commando's naar de xbox. Ik heb nu in iedere geval al een batch programma gemaakt voor het uitschakelen van mijn xbox elke avond.

Workaholic wijzigde dit bericht 10-10-2006 20:36 (42%)

http://www.dutch-esports.nl | Gaming Community |

Reg. datum: 17 december 1999

Soortgelijke vraag als Audi-Addict ... Hoe kan je het 'script-menu' in het hoofdscherm (dus rechtsonder) uitbreiden met andere scripts?

@Audi-Addict: Ik snap niet hoe je scripts onder "My Programs" start?!??!

Audi-Addict

quote:
deviant schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:19:
Soortgelijke vraag als Audi-Addict ... Hoe kan je het 'script-menu' in het hoofdscherm (dus rechtsonder) uitbreiden met andere scripts?

Check de startpost :).

http://www.xbmcscripts.com/

Hier kun je de scripts downloaden en vervoglens uploaden naar je scripts map op je xbox. En voila klaar. Zelf gebruik ik de XBMC script downloader tool, hiermee kun je op de xbox zelf scripts downloaden zonder een computer. Zoek maar even, hij staat ook op die site.

Je kunt scripts ook nog niet starten onder my programs, dat wil ik juist voor elkaar krijgen maar weet niet welk xml bestand ik daarvoor moet hebben.

http://www.dutch-esports.nl | Gaming Community |

Code IT
Reg. datum: 13 juni 2002

quote:
Audi-Addict schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:32:
Ik kon alleen geen knop vinden voor o.a de volume, maar ik heb dit met behulp van google toch uitgevonden. Je kunt er een hoop mee met handmatige commando's. Voor meer info zie hier

Misschien wel leuk om een keer een simpel VB scriptje te maken voor het sturen van bepaalde commando's naar de xbox. Ik heb nu in iedere geval al een batch programma gemaakt voor het uitschakelen van mijn xbox elke avond.
Er is al iemand die zoiets heeft gedaan. Hier staan er enkele: http://sourceforge.net/pr...054&package_id=198866

CodeIT wijzigde dit bericht 10-10-2006 21:31 (7%)

NederVlaming
Reg. datum: 28 november 2000

quote:
deviant schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:19:

Door het toe te voegen aan het bestand DialogSubmenu.xml in je skin folder, in mijn geval is dat XBMC/Skin/Project Mayhem III/PAL/

Reg. datum: 17 september 2000

Vroeger was er een tooltje om zelf tbn files te maken. Bestaat deze nog? wil mijn radiostations van een logo voorzien nl

http://specs.tweak.to/6635

Reg. datum: 16 september 2005

Niet dubbelposten aub ;)

pasta wijzigde dit bericht 11-10-2006 03:00 (90%)

Michael Baysplosions!!!
Reg. datum: 15 september 2002

quote:
Djerique schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:05:
We hebben bijna alweer 60 pagina's aan nieuwe informatie en het wordt daardoor erg onoverzichtelijk.

Kan er niet beter een deel VI komen, zodat het weer een stuk overzichtelijker wordt met alle nieuwe ontwikkelingen die op al deze pagina's worden beschreven? :)
Het wordt inderdaad eens tijd dat dit topic op slot gaat, de TS komt uit maart. Ik ga het topic ook sluiten, iemand mag ikbensander even vragen of hij een nieuw topic opent of diegene een nieuw topic mag openen. :)

In the end, these are pittances. I am the one who gets to tell you, DANCE YOU WRETCHED MONGRELS

You have 80:00 minutes.

Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: