Reg. datum: 30 juni 2006
Reg. datum: 30 juni 2006
quote:-DG- schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:48:
Als je inderdaad zo'n soort dvd speler gebruikt kun je hem wel makkelijk stealthen met een plaatje graniet met een gleuf en een knop erin:
[afbeelding]
Dat zou erg cool zijn.
Ik heb nou eenmaal al een NEC ND-3540A DVD brander/speler...dus het lijkt me een beetje overbodig om zoon slotin drive te gaan kopen
Ok.....Het zal misschien iets beter staan....maar ik ben zelf ook nog niet helemaal blij met het resultaat hiervan....dus ik zal er nog wel diep over nadenken.....
* Iemand nog intresse in slot indrive's ? heb er nog 8 SCSI (pioneer)
PSN User #1: Cablekevin PSN User #2: PrakPrak
Reg. datum: 06 januari 2004
quote:pieterveenstra schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:16:
[...]
Ik heb nou eenmaal al een NEC ND-3540A DVD brander/speler...dus het lijkt me een beetje overbodig om zoon slotin drive te gaan kopen![]()
Ok.....Het zal misschien iets beter staan....maar ik ben zelf ook nog niet helemaal blij met het resultaat hiervan....dus ik zal er nog wel diep over nadenken.....
Weet niet hoe dun je het kunt snijden en ook niet wat het gewicht zal zijn dan maar je kunt gewoon een plaatje maken ter grotevan de drive bay die dan helemaal naar voren schuift.
Als je wel over wil naar een slot in drive moet je een nieuwe front maken omdat het mooi te houden.
The result is the Reason to Everything www.dnrhardware.nl
quote:eltinio schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:46:
[...]
Weet niet hoe dun je het kunt snijden en ook niet wat het gewicht zal zijn dan maar je kunt gewoon een plaatje maken ter grotevan de drive bay die dan helemaal naar voren schuift.
Als je wel over wil naar een slot in drive moet je een nieuwe front maken omdat het mooi te houden.
Dat zal toch maximaal 1cm dik zijn...anders wordt het te zwak....
En ik denk dat ik het ook zo ga doen als jij zegt...aleen dan van een andere materiaal soort dan waar de rest van is gemaakt...
Zou wel het mooiste zijn.quote:pieterveenstra schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:04:
[...]
Dat zal toch maximaal 1cm dik zijn...anders wordt het te zwak....
En ik denk dat ik het ook zo ga doen als jij zegt...aleen dan van een andere materiaal soort dan waar de rest van is gemaakt...
Ik heb na de vele (negative
Resultaat:

De drive heeft het er best wel zwaar mee om hem open te krijgen...maar het kan nog net.
Als je op het plaatje zelf drukt gaat hij open
Als ik er nog aan denk maak ik er nog wel een filmpje van hoe hij open een dicht gaat
rickhansen wijzigde dit bericht 16-10-2006 17:42 (66%)
Reg. datum: 01 februari 2006
Kun je er geen geleiderails langsmaken zodat het gewicht nie taan de lade hangt?
Ga je overigens die randjes nog wegwerken? En hoe?
Wat lijm erlang en steemgruis erop?
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Black and white dancing toghether.
Als het materiaal het natuurlijk toelaat
..: Multiple Specs .::. [DPC] The_Greater :..
Het idee van een Slot-in speler is wel veel beter denk ik... het motertje van die speler gaat dit denk ik niet lan vol houden, wel stoer gedaan trouwens...
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...
quote:_Gucci_ schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:52:
Aandrijving van het motortje gebeurt geloof ik ook via een stiekje, als teveel belast wordt zal hij doorslippen en niet doorbranden
Klopt ja....
Hij knapt vanzelf
En de lade die hangt niet echt zichtbaar door...
En zovaak gebruik ik die DVD speler ook niet...aleen om mijn asociale DVD collectie te branden
quote:frickY schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:15:
Dat motortje brand denk ik binnen de kortste keren door, of het laatje breekt gewoon weg af.
Kun je er geen geleiderails langsmaken zodat het gewicht nie taan de lade hangt?
Ga je overigens die randjes nog wegwerken? En hoe?
Wat lijm erlang en steemgruis erop?
De drive zit er nog niet vast in...en op de foto is de drive ook niet helemaal goed er in gezet...
Hij zit er niet helemaal goed in "Zegmaar"
Ik moet de beugeltjes waar de drive op steunt ook nog aanpassen ivbm de gaten die nu zijn verplaatst naar achteren toe
pieterveenstra wijzigde dit bericht 16-10-2006 19:03 (42%)
Het ziet er wel mooi uit, maar ik ben bang voor slijtage van het mechanisme, en dat op het laatst de drive een beetje naar beneden gaat hangen en dan niet meer kan sluiten omdat het een mm te laag komt.
Een slot-in is wel mooi, maar dan moet je wel de knop in de zelfde stijl uitvoeren als de powerbutton en voor het ledje een doorschijnend stukje gebruiken.
Of gewoon een zwarte speler nemen, dan zie je nog dat het een echte computer is, 'breekt' de voorkant ook een beetje.
Resistor wijzigde dit bericht 16-10-2006 19:10 (11%)
Als pieten groen, blauw, geel, paars of rood zijn hebben ze ingebroken bij chemische fabrieken (door de schoorsteen) voor TERRORISME!!!
is dat de minimale dikte, volgens mij kan die nog wel iets dunner door er iets af te frezen, ten minste zo lijkt mij dat, ben natuurlijk geen graniet freakquote:pieterveenstra schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:38:
Update
Ik heb na de vele (negative) reacties op m'n dvd drive een oplossing gemaakt....
Resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De drive heeft het er best wel zwaar mee om hem open te krijgen...maar het kan nog net.
Als je op het plaatje zelf drukt gaat hij open![]()
Als ik er nog aan denk maak ik er nog wel een filmpje van hoe hij open een dicht gaat
Dat lijkt mij geen graniet, maar ik kan mij vergissen hoor.quote:The_Scarabial schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:31:
[...]
is dat de minimale dikte, volgens mij kan die nog wel iets dunner door er iets af te frezen, ten minste zo lijkt mij dat, ben natuurlijk geen graniet freak
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Specs.: ASUS Rampage Formula / Intel Core2 Q9450/ ASUS 9800GTX / 2x1024MB OCZ PC2 9200 Reaper / 2x160GB WD RE-2x80GB WD RE> Raid0 / PC Power 750W Crossfire Edition /Lian-Li 71A Black
Reg. datum: 06 september 2004
quote:shoarmaboer21 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:12:
Volgens mij kon je van dat folie kopen met een granieten print, misschien kun je dat aan de DVD-player hangen.
Uhm....
DAT IS NEP!!!
Bedanktquote:a.p.versteeg schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:51:
dikke complimenten voor deze case
pieterveenstra wijzigde dit bericht 17-10-2006 17:40 (23%)
echt niet hoor, dat folie is hardstikke echtquote:
zou willen dat ik zoiets in de winkel kon kopen
I love Apple ( maar ik heb wel een windows bak )
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last