laurxp wijzigde dit bericht 13-07-2006 16:05 (1%)
Reden: stomme typo
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
k vin m echt ZEER strak... mooi strak front.. geen fratsen... dat scheelt
nog gedacht aan iets van wieltjes onderop??? is wel handig voor bijv. een lanparty enzo...
InjecTioN wijzigde dit bericht 07-09-2006 23:46 (18%)
Phenom II 940BE + Scythe Mugen || Radeon HD4870 OC'd + 1024MB || 4x 2GB PC1066 || Asus M4A79 Deluxe || 1x 1TB + 2x 320GB - RAID0 || 2x Samsung SynchMaster 206BW - http://specs.tweak.to/13581
Reg. datum: 29 september 2005
Maar echt een strakke kast ey! Keep up the good work
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Reg. datum: 11 december 2002
Granieten wielen natuurlijk...quote:TEAMIKKE schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:59:
Wieltjes zijn ook handig als je hem in huis moet verplaatsen. Zullen wel stalen wieltjes moet worden oid. Anders maak je er een hovercraft van! Zo'n luchtrok eronder en je kan hem zo duwen.
En dan 2 voetjes onder de case plakken voor het Flintstone gevoelquote:Granieten wielen natuurlijk...
a.K.a AcidPhoenix
Ik heb bij een steenhouwerij gewerkt. En heb behoorlijk wat grafstenen gemaakt.van blauwe en groene labrador.
Phaerion wijzigde dit bericht 15-07-2006 00:24 (30%)
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Reg. datum: 23 december 2002
Dit kon nog wel eens een rage worden als grafstenen voor casemodders
Thunderbolt wijzigde dit bericht 15-07-2006 15:17 (7%)
http://www.macvandaag.nl - apple nieuws
quote:TEAMIKKE schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:39:
[...] Ik denk dat het voor de ''normale mensen'' wat te ver gaat om een pc te verzekeren.
Och, bij de Postbank kun je je PC verzekeren voor 2 euro per maand. Hij is dan verzekerd zolang hij op z'n plek staat, en tijdens vervoer naar een reparateur. Dus als er iets binnen vlamvat, en je hele PC uitbrand, laat jij de bonnetjes zien en je krijgt geld om een nieuwe te gaan halen (uiteraard omgerekend volgens de nieuwprijzen, en de leeftijd van je PC).
Maar even on-topic: Gave mod, die zal inderdaad niet zomaar gejat worden. Dat ding is nu al zwaarder dan mijn volgeladen PC...
TeslaMaster wijzigde dit bericht 15-07-2006 15:54 (16%)
Specs Pallens mos pereo per meus manus.
quote:TeslaMaster schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:53:
[...]
Och, bij de Postbank kun je je PC verzekeren voor 2 euro per maand. Hij is dan verzekerd zolang hij op z'n plek staat, en tijdens vervoer naar een reparateur. Dus als er iets binnen vlamvat, en je hele PC uitbrand, laat jij de bonnetjes zien en je krijgt geld om een nieuwe te gaan halen (uiteraard omgerekend volgens de nieuwprijzen, en de leeftijd van je PC).
Maar even on-topic: Gave mod, die zal inderdaad niet zomaar gejat worden. Dat ding is nu al zwaarder dan mijn volgeladen PC...Maar lanparty's kun je vergeten, lijkt me.
Lanparty's waren ook niet de bedoeling
Ik ben niet zoon fanatieke gamer...dus
En om nou met allemaal van die "Gamers" in een hok te gaan zitten.....nee, dankje
Die post van mij was wel heel dom. Eerst een heel verhaal en vervolgens wordt mijn hele punt in de volgende post onderuit geschopt
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
keep up the good work...
P4 D805, P5P800se, 6800GT256, 2gig MEM, 300Gb Sata, audigy2
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
quote:Francis schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:09:
Welke steenhouwerij werk je? ( * Francis ook steenhouwer geweest is)
Reclame maken?
Ik werk er nog niet "echt"...maar je weet wel hoe dat gaat als je ouders een bedrijf hebben.....even dit doen, even dat doen enz....
De steenhouwerij is BTW Veenstra Natuursteen B.V.
Reg. datum: 23 december 2002
Reg. datum: 21 november 2004
Vette case dude!!
Ik heb inmiddels niet zo erg veel aan me kast gedaan...maar ik had nog geen foto's van m'n fans enzo gepost
Dus bij deze:

2X 120mm en 2X80mm arctic fans....de 80mm's zijn zeer stil

Zoals je kan zien zijn dit speciale 80mm fans gepatenteert door Arctic cooling
Verder heb ik ook nog 2x normale 80mm fans, maar dit zitten tijdelijk even in een ander systeem
Later op de middag nog een klein updatje waarschijnlijk!
pieterveenstra wijzigde dit bericht 03-09-2006 11:46 (5%)
K ben wel erg benieuwd naar die 120mm's
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last