Blaad
De zijkant van de kast die kan je er zo afhalen door die moeren er af te draaien, voor de rest zit hij gewoon vastgelijmt en dat komt niet zo snel los
ben je ook nog wat verder gekomen Pieter? Word weer tijd voor foto's 
Nikon D70s - Sigma AF 18-50/2.8 EX DC Macro - Sigma AF 70-300/4.0-5.6 APO DG MACRO - Nikon SB-600
quote:nonan schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:39:
De zijkant van de kast die kan je er zo afhalen door die moeren er af te draaien, voor de rest zit hij gewoon vastgelijmt en dat komt niet zo snel losben je ook nog wat verder gekomen Pieter? Word weer tijd voor foto's
Verder gekomen....nope, ik moet eerst m'n fans bestellen voordat ik weer verder kan met modderen
(bedankt voor de uitleg van die moeren trouwens
Reg. datum: 26 oktober 2004
Reg. datum: 26 oktober 2004
quote:
Ik neem aan dat je de voeding onderin de kast monteerd ? Waarom zit er dan nog geen gat als outtake voor de voedings fan ?
Of is dat nog in progress
Gigabyte EX38-DS5 | C2D E8400+ | Radeon HD4850 | 4GB DDR2| OCZ 470Watt
Zover ik weet komt de voeding boven op de kast te staan in een apart kastje. In dat kastje komt ook de hd te zitten..
Nikon D70s - Sigma AF 18-50/2.8 EX DC Macro - Sigma AF 70-300/4.0-5.6 APO DG MACRO - Nikon SB-600
Reg. datum: 07 juni 2005
Reg. datum: 07 juni 2005
misscien een domme vraag, maar WHY!!? Ik denk dat er wel genoeg ruimte in deze kast is om een hd en psu te gooien, of niet?
quote:d0rk schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:11:
misscien een domme vraag, maar WHY!!? Ik denk dat er wel genoeg ruimte in deze kast is om een hd en psu te gooien, of niet?
Persoonlijk vind ik het mooi.
En ik ben nog van plan om daar nog wat leuks mee te gaan doen dus
En later kan daar misschien nog een waterkoelings setje in
Ok!
Fans zijn besteld en verwacht ik 1 dezer dagen in huis
Als ik ze heb kan ik gelijk weer verder modderen
Fans zijn besteld en verwacht ik 1 dezer dagen in huis
Als ik ze heb kan ik gelijk weer verder modderen
Ik vind dit echt een zwaar
gave mod 
quote:
Haha jou H/K mod mag er ook zijn hoor
(Echt ubber design die kast
Het verschil is dat jij je kast zelf bouwt en dat mijn coole design toch echt bij H/K vandaan komtquote:pieterveenstra schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:49:
[...]
Haha jou H/K mod mag er ook zijn hoor![]()
![]()
(Echt ubber design die kast)
Reg. datum: 24 januari 2004
Reg. datum: 24 januari 2004
quote:
Zware kasten... zijn zowat bijna diefstalproof.... Je kan ze niet zomaar 123 meenemen of het valt op je voeten 
Alleen het is geen leuke LAN kastje... letterlijk heftruckje nodig om ergens naar binnen te dragen
Alleen het is geen leuke LAN kastje... letterlijk heftruckje nodig om ergens naar binnen te dragen
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?
Zwaar coole PC wordt dit. Letterlijk en figuurlijk!
Deze PC hoef je ook niet te verzekeren, want niemand die hem zou stelen en bij een brand zou deze pc het misschien ook nog wel overleven. 
Haha! een pc verzekeren?...wie zou dat nou doen?quote:Frank_Knopers schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:36:
Zwaar coole PC wordt dit. Letterlijk en figuurlijk!Deze PC hoef je ook niet te verzekeren, want niemand die hem zou stelen en bij een brand zou deze pc het misschien ook nog wel overleven.
Iemand die veel waarde hecht aan zijn pc, of iemand die er hele dure spullen in heeft gezetquote:pieterveenstra schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:21:
[...]
Haha! een pc verzekeren?...wie zou dat nou doen?
quote:rickhansen schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:26:
[...]
Iemand die veel waarde hecht aan zijn pc, of iemand die er hele dure spullen in heeft gezet
Ik kan me er iets bij voorstellen en toch ook weer niet
Aan de andere kant : Waarom zou een inbreker gericht een pc willen stelen? Als iemand een pc ziet staan denkt hij niet direct : Die MOET ik hebben (behalve als ie gemod is
Ik ben ook gesteld op me comp
TEAMIKKE wijzigde dit bericht 03-03-2006 15:42 (11%)
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Daar ben ik het niet mee eens, want meestal als je je computer verzekerd (netoals ik heb gedaan) word de computer ook verzekerd tegen brand, water, en vervoersschaden dus mijn computer is ook verzekerd op LAN-party's. 
Jij leest mijn signature
Daar zit wat in ja. Nog niet aan gedacht. Ik denk btw dat we iets te oftopic gaan zoquote:Flasherrr schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:57:
Daar ben ik het niet mee eens, want meestal als je je computer verzekerd (netoals ik heb gedaan) word de computer ook verzekerd tegen brand, water, en vervoersschaden dus mijn computer is ook verzekerd op LAN-party's.
was dat een stille hint naar ediejoquote:TEAMIKKE schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:39:
[...]
Ik kan me er iets bij voorstellen en toch ook weer nietIk kan het me voorstellen als je een epox-bordje waarvan er maar 2 in europa zijn zou willen verzekeren. Als je zo'n bord hebt heb je nog wel wat ander duur spul dus dat kun je wel mee laten verzekeren.
Aan de andere kant : Waarom zou een inbreker gericht een pc willen stelen? Als iemand een pc ziet staan denkt hij niet direct : Die MOET ik hebben (behalve als ie gemod is) Bij een laptop nog eerder omdat die makkelijk mee te nemen is. Eerst alle kabels lostrekken en dan een midi/bigtower mee zuilen lijkt me wat dom. Helemaal als ie van graniet gemaakt is
Ik ben ook gesteld op me comp(klinkt dat dom hé
) maar om em nou direct te gaan verzekeren. Ik denk dat het voor de ''normale mensen'' wat te ver gaat om een pc te verzekeren.
I've GoT a solution
dit is de shit, hij zal vast koel en stil worden, want ik denk dat dat graniet best nog aardig koelt 
Reg. datum: 11 augustus 2004
Reg. datum: 11 augustus 2004
Met wat? Granietmoleculen?
zeg het dan anders, nu staat het alsof graniet de eigenschap heeft dat het kan koelen
zeg het dan anders, nu staat het alsof graniet de eigenschap heeft dat het kan koelen
K to the KillaZ
Vloeibaar granietquote:KillaZ schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:59:
Met wat? Granietmoleculen?![]()
![]()
Hoe kom je erbijquote:
TEAMIKKE wijzigde dit bericht 04-03-2006 18:47 (3%)
t was ook maar een vaag vermoeden 
I've GoT a solution
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last