[CIP] GraniteCase
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 428
Reg. datum: 20 juni 2006
Reg. datum: 20 juni 2006
mooi mooi mooi man heel mooi idee om met graniet(<<schrijf je het zo op zijn NLs?) te doen. hij is echt uber duber top geworden =Þ lkkr zwaar ook 
LOL!
Zie wat ik tegen kom
http://www.modnews.ru/news/modding/2007/12/17/5618/
Ik ben ook tot in rusland doorgedrongen
Zie wat ik tegen kom
Grappig is dat hè! Ik was mijn site een keer aan het googlen en kwam op de search Godric + Red Rogue ook een Russische feature van Red Rogue tegen. Op het forum werd hij vergelijken met de Thermaltake Mozart, vond ik wel grappig
.
Haha, ik sta er ook tussen. ze hebben alles van het tbcl gekopierd! kixx wa!?quote:pieterveenstra schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:21:
LOL!
Zie wat ik tegen kom![]()
Моя casemod является данью к игре Quake.
My cases; R2-D2, Sting, Wall-E, Hovermax, Charge! etc etc
Er staan nog wel meer bekenden tussen, oa Chemical Overdose en de Extreme lian li 
mmm
ik zie dit topic nu pas, maar in één keer uitgelezen. fantastisch werk! Daarna nog mods gedaan?
ik zie dit topic nu pas, maar in één keer uitgelezen. fantastisch werk! Daarna nog mods gedaan?
No(ob) one lives forever
goed dat je m even kickt
ik had em ook nog nooit gezien en net als jij nu wel
tering zeg wat n mooi ding
tering zeg wat n mooi ding
ja daarom, vond wel kickje waard. Uber case!
No(ob) one lives forever
Reg. datum: 31 maart 2009
Reg. datum: 31 maart 2009
wat een kast he pff een schoonheid! Gefeliciteerd met je resultaten! en verdient!
zou een idee zijn als je in die kast een plexiglas kast kan maken ofzo en er dan een aquarium van maken.. zou super mooi staan met dat blauwe licht in combinatie met die graniet kast ^^
zou een idee zijn als je in die kast een plexiglas kast kan maken ofzo en er dan een aquarium van maken.. zou super mooi staan met dat blauwe licht in combinatie met die graniet kast ^^
Wow!
It's alive!
Leuk, dat nog steeds mensen dit draadje lezen
Ik gebruik m'n kast nog dagelijks
en er is in tussen niks aan verandert.
Op wat hardware uitbreidingen na dan.
Hij bevalt nog uitstekend!
It's alive!
Leuk, dat nog steeds mensen dit draadje lezen
Ik gebruik m'n kast nog dagelijks
Op wat hardware uitbreidingen na dan.
Hij bevalt nog uitstekend!
Reg. datum: 24 november 2008
Reg. datum: 24 november 2008
Ik had dit draadje ook nog niet gezien. WOW wat een ding
briljant idee, en gewoon lekker 'totaal-niet-mainstream'!
Bedankt voor de reanimatie, blij dat ik hem deze keer niet gemist heb
Congrats met al je prijzen en vooral het resultaat. Dik verdient imo!
Bedankt voor de reanimatie, blij dat ik hem deze keer niet gemist heb
Congrats met al je prijzen en vooral het resultaat. Dik verdient imo!
Ook ik lees dit nu pas, maar wat een geniale kast zeg en wat een werk, mijn complimenten!!
Ik zie hem ook nu pas voor het eerst, maar het is wel een flink ding, hoor! Ik vind het ook terecht dat je hem nog steeds gebruikt. Ik vind ik het ook jammer als ik lees dat sommige modders hun mods wegdoen. Maarja, als je er twee jaar in steekt, mag je er ook best van genieten 
Neem bovenstaande niet al te serieus. Alvast bedankt.
Ik begrijp het wel als iemand zijn mod weg doet. Je hebt er lang aan gewerkt en wilt waarschijnlijk iets anders gaan maken. Soms is er geen geld, soms is er geen ruimte. Ik maak mijn mods niet omdat bestaande kasten me niet bevallen, maar omdat ik iets moois wil maken. Dan kun je ze wel gaan uitstallen, maar mijn vorige mod heb ook gewoon (in gedeeltes) verkocht.quote:TKing schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:18:
Ik zie hem ook nu pas voor het eerst, maar het is wel een flink ding, hoor! Ik vind het ook terecht dat je hem nog steeds gebruikt. Ik vind ik het ook jammer als ik lees dat sommige modders hun mods wegdoen. Maarja, als je er twee jaar in steekt, mag je er ook best van genieten
En ik zou er enorm spijt van krijgen als ik hem zou verkopenquote:TKing schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:18:
Maar dan nog...wat zou dit ding waard zijn?
Ik ben geen expert op dat gebied, maar ik heb wel laatst een keuken gekochtquote:pieterveenstra schreef op maandag 20 april 2009 @ 21:15:
[...]
En ik zou er enorm spijt van krijgen als ik hem zou verkopen![]()
Maar dan nog...wat zou dit ding waard zijn?
Daar wisten ze me te vertellen dat een granieten werkblad (anders dan hout, metaal, plastic en composiet) in de 'hogere prijsklasse' viel
Het is natuurlijk ook wat de gek ervoor wil geven, ik denk niet dat je uitgebreid op internet prijzen kunt vergelijken. Afgezien van de PC hardware denk ik dat het zeker wel een paar honderd euro moet opleveren.
Natuurlijk is verkopen helemaal je eigen keus, maar het lijkt me dat het dan wel makkelijker wordt om een nieuw project te beginnen. Om na 10 jaar 5 casemods naast elkaar te hebben staan...
This message was posted using 100% recycled electrons
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last