Specs | i7 920 | MSI Eclipse SLI | 3GB OCZ 1333Mhz CL8 | HD4870 512MB | Corsair H50 | Creative X-Fi XtremeMusic | Zalman ZM600-HP
[CIP] GraniteCase
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicHAHAHAHAHAHA !!!!! goeie Pieter !quote:
My cases; R2-D2, Sting, Wall-E, Hovermax, Charge! etc etc

De prijzen die ik gewonnen heb staan op de website van tBCL!
Sirieus dat is echt een vette en strakke kast!
Heb ook ff op jou gestemd;-)
Hoe vervoer je die nou? met een heftruck ofzo
Gaming is a life!
Reg. datum: 28 september 2007
Nee hoor dat gebeurd met zo'n knijper om zand op te knijpen en te vervoerenquote:Wout,, schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:14:
Ik heb hem gezien op GamePlay!
Sirieus dat is echt een vette en strakke kast!
Heb ook ff op jou gestemd;-)
Hoe vervoer je die nou? met een heftruck ofzo
Reg. datum: 13 november 2006
Apen-nootjes wijzigde dit bericht 01-12-2007 20:13 (80%)
Je tilt hem iig niet ff vanuit de hal in Utrecht naar je auto nee. Een extra hulpje en een wagentje zijn wel gewenst gok ik zo...Reageer nou gewoon niet!quote:
Verder:
Niet helemaal mijn smaak, maar nu 'ie af is is het toch wel énorm mooi hoor. Vergeet je niet even de stickers van je schijven en voeding af te halen? (had je eigenlijk nog voor tBCL moeten doen, maargoed). Gefeliciteerd met je tweede plaats trouwens!
Apen-nootjes wijzigde dit bericht 01-12-2007 20:13 (13%)
qed
Reg. datum: 12 augustus 2005
Apen-nootjes wijzigde dit bericht 01-12-2007 20:13 (91%)
Die stickers van de schijven af halen heb ik nu al zo vaak gehoort, dat ik dat misschien maar moet doen danquote:TheZeroorez schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:15:
[...]
Je tilt hem iig niet ff vanuit de hal in Utrecht naar je auto nee. Een extra hulpje en een wagentje zijn wel gewenst gok ik zo...
[...]
Welk forum was dit ookalweer?
Verder:
Niet helemaal mijn smaak, maar nu 'ie af is is het toch wel énorm mooi hoor. Vergeet je niet even de stickers van je schijven en voeding af te halen? (had je eigenlijk nog voor tBCL moeten doen, maargoed). Gefeliciteerd met je tweede plaats trouwens!
Er zit nu een andere voeding in, van bequiet, die ziet er een stuk gelikter uit, dus daar hoeft de sticker niet van af...als het aan mij ligt.
Vervoeren viel me 100% mee...
Steekkarretje er bij, en het ging perfect!
Paps had me even geholpen om hem op de steiger bij tBCL te tillen....dit kwam toch wel op je rug aan...
Vanmiddag is de lokale krant langs geweest, welke een paar shots heeft gemaakt van mij en m'n kast om in de krant te zetten
Woensdag ligt ie in de deur, dus dan meer hier over!
Reg. datum: 16 juni 2006
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Over die stickers op je harde schijven, ik kan je wel een beetje begrijpen. De garantie kan een probleem worden als je ze verwijderd. Misschien kun je ook voor een andere oplossing gaan, er gewoon iets overheen plaatsen. Bijvoorbeeld een plaatje aluminium of ondoorzichtig acrylglas, dan zijn die stickers ook niet meer te zien.
Sponsored by: AC.Ryan Sapphire Freezinghardware
Reg. datum: 03 december 2007
Ik heb hem jammer genoeg (net als de rest van de mods) niet in het echt kunnen zien op de TBCL omdat ik moest werken
The cake is a lie!
Zelfde is hier vanavond gebeurt, journalist en fotograaf van Limburgs Dagblad. Donderdag zou het erin staan. Post jij jouw artikel, dan doe ik de mijnequote:pieterveenstra schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:37:
[...]
Vanmiddag is de lokale krant langs geweest, welke een paar shots heeft gemaakt van mij en m'n kast om in de krant te zetten![]()
Woensdag ligt ie in de deur, dus dan meer hier over!
My cases; R2-D2, Sting, Wall-E, Hovermax, Charge! etc etc
Bedankt voor het complimentquote:waterkoud schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:41:
Schitterende kast, zeer orgineel idee, geweldig uitgevoerd en een mooi geheel. Scoorde bij mij ook heel hoog bij het jureren van de mods op het tBCL. We moesten op een negental punten beoordelen en punten geven. Het optellen deed Ed, dus ik weet geeneens wie bij mij de nummer 1 was, maar ik weet wel zeker dat je in mijn top 3 zat.
Over die stickers op je harde schijven, ik kan je wel een beetje begrijpen. De garantie kan een probleem worden als je ze verwijderd. Misschien kun je ook voor een andere oplossing gaan, er gewoon iets overheen plaatsen. Bijvoorbeeld een plaatje aluminium of ondoorzichtig acrylglas, dan zijn die stickers ook niet meer te zien.
Het is toch wel wat heel anders, en misschien ook daarom lastig te beoordelen.
Misschien dat iemand toch wel iets van kennis moet hebben, om het goed te kunnen beoordelen.
Jammer dat het publiek niet echt zag dat er zo veel werk in heeft gezeten, en dat ik daarom laag heb gescoord bij het publiek.
Maar het publiek komt nou eenmaal op veel licht af
Ik heb ook al zitten denken aan een plexieplaatje op m'n hd geplakt, welke niet doorzichtig is.
Dit bekijk ik nog wel even
Nog even de scores
Categorie CaseConstructies Vakjury.
1. CNC tiberian sun Temple of Nod met 766 punten.
2. Granite Case met 723 punten.
3. Red Storm 10 met 701,5 punten.
4. The B.F.G. met 678,5 punten.
5. WW2 Casemod met 609,5 punten.
Publieksstemmen.
Hier moet je zo laag mogelijk scoren omdat 1 de hoogste plaats is.
1. Red Storm 10 met 1331 punten.
2. C&C tiberian sun temple of nod met 1716punten.
3. Xionized met 1935 punten.
4. ZeroCool met 1938 punten.
5. GraniteCase met 1981 punten.
6. Invicta met 2003 punten.
7. Lxfusion met 2047 punten.
8. The BFG met 2057 punten.
9. WW2 Casemod met 2127 punten.
10. Protoss met 2143 punten.
Tuurlijk!quote:Frenkie123 schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:10:
[...]
Zelfde is hier vanavond gebeurt, journalist en fotograaf van Limburgs Dagblad. Donderdag zou het erin staan. Post jij jouw artikel, dan doe ik de mijne
Eerst een scanner zien te fixen
hyperfantastischgeweldigmegagoeduitgewerdheelleukensjiekmirakuleusnetjesbom !
of gewoonweg een hele goede uitwerking van je kast. Nog een proficiat met je 2de plaats
Backup not found: (A)bort, (R)etry, (G)et a beer.
Dat zijn er best wat iddquote:brinkdinges schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:05:
Wel leuk om die scores te zien, ff snel opgeteld zijn er 19278 punten, wat betekent dat er 350,5 mensen hebben gestemdDat is echt een flink aantal.
Het was ook een beste stapel voor Ed en Franklin om te tellen
Hoe kom jij op 350,5?quote:brinkdinges schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:05:
Wel leuk om die scores te zien, ff snel opgeteld zijn er 19278 punten, wat betekent dat er 350,5 mensen hebben gestemdDat is echt een flink aantal.
Die 19278 moet gedeeld worden door 34 (1+2+3+(7*4)), dan kom ik uit op 567 stemmen.
Die 1+2+3+(7*4) is van het nieuwe stemformulier dat zaterdag en zondag werd gebruikt. Hierop moest je enkel de eerste, tweede en derde plaats invullen, waarna de rest allemaal 4 punten kreeg. De stemmen van vrijdag met dat andere formulier, daarvan weet ik niet wat ermee is gebeurt.
Blackcrown wijzigde dit bericht 04-12-2007 00:02 (24%)
Check: http://www.bouweenpc.nl V.2. Released!
Ik heb geeneens een berichtje gehad van de lokale pers
Ellende komt nooit alleen, ik neem het meestal zelf mee
[CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
een doe-het-zelf-er kan niet zonder hamer
Reg. datum: 03 december 2007
Doe je iig goed. ik heb alleen in de krant gestaan omdat ik uit een boom was gevallen
The cake is a lie!
Voor de rest, veel respect voor je kast, heel mooi!
Highflow.nl
De kast zal ook in de Newsletter worden opgenomen van Sapphire
egt gefeliciteerd met je 2 de prijs
$$$$$____$$$$$
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last