mad-dog schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:01:
Het grote probleem bij Acer zit em in de matige kwaliteit van de reparaties en dan met name de reparaties welke in Ahrensburg, Duitsland worden uitgevoerd. Te vaak is een re-reparatie nodig door een gebrekkige eerdere reparatie.
Waar ik me mateloos aan erger is de soms onbeschofte manier waarop die mannekes op de TD daar de reparatierapporten maken.
De reparaties in Nederland zijn wel enigszins beter, maar dat blijft soms ook behelpen.
Eindgebruikers worden helaas vaak afgescheept met een reparatie in Duitsland, waar grote ketens als Paradigit zaken doen met Den Bosch.
Kwalitatief doen de Acer laptops echt niks meer onder voor laptops van andere merken, waar met name de Gemstone serie een positieve bijdrage aan heeft geleverd.
Ik wilde eigenlijk minder van je bericht quoten , maar ik heb hier het tegenovergestelde probleem.
Opzich is de Pickup&Return Prima geregeld, binnen 1 week had ik mijn netbook terug.
Ik hem afgelopen januari een netbook van Acer(type weet ik even niet uit mijn hoofd).
Probleem is dat als er op sites zoals youtube en uitzendiggemist gezeten word, de laptop gaat haperen en enkele minuten laten bleuscreens geeft.
Laptop is met dit probleem opgestuurd.
Enigste wat men gedaan heeft is een herinstall(maar goed dat ik een backup gemaakt heb , want ze doen gewoon een kale herinstall) en een bios update.
Mijn vermoeden deed vanaf het begin af aan al denken dat het aan het videogeheugen of aan het werkgeheugen lag.
Dit heb ik ook vermeld , alleen kreeg ik als reparatie terug dat ze dus een biosupdate + herinstall gedaan hadden en de laptop uitvoerig hadden getest.
In nog geen week tijd dat ik de laptop terug had , had ik hetzelfde probleem weer.
Toen nogmaals alles uitgelegd , en weer werd dezelfde reparatie gedaan(vreemd , moet wel toeval zijn dat er binnen 2 weken een biosupdate van het systeem komt , maar het kan , ik heb nl. de versienummers niet gecontroleerd).
Echter heb ik het probleem nogmaals voorgelegd , en gezegd dat het niet aan de bios ligt , maar daadwerkelijk aan de hardware.
Hier wil men echter niks van weten , met gevolg dat ik nog steeds met een brakke netbook zit.
Heb echt geen zin meer om deze terug op te sturen , die bios update kan ik nl. zelf nog wel(werk zelf voor een IT bedrijf, en als wij met zo'n laptop zitten, verwacht de klant dat hij een nieuwe krijgt......).
Deze reparaties zijn alle uitgevoerd door het servicecentre in Den Bosch , dus ook daar zijn slechte ervaringen mee.......