Acer: slechte reputatie terecht of niet?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 16.512 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 12:08

Dutch_guy

WYSIWYG

Nooit meer. 2 laptops hier op het werk, het topmodel met 17 inch scherm en 1 met 15,4 inch scherm.

Beide laptops hebben na een jaar en 2 maanden problemen met het beeldscherm, Acer gebeld en kon absoluut niet nog binnen garantie gemaakt worden.

Prijsopgave gekregen voor reparatie, ene laptop 700 Euro aan kosten en andere 600 Euro...

Belachelijk !

Dus niet gedaan, ben klaar met die bende. Vandaag een HP binnengekregen, Acer kan daar niet eens aan tippen qua degelijkheid, voel en zie je meteen. Eigenlijk ook alleen maar goede ervaringen met HP.

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyther
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-07 08:23
acer "voelt" idd niet al te degelijk, maar zoals eerder gezegd, als je er zuinig op bent moet het gaan. Overigens is mijn ervaring met de service van Acer wèl goed. Mijn broer kocht enige tijd geleden een Acer laptop, en daar waren meteen al problemen mee, vastlopers op willekeurige momenten. Laptop is via de winkel naar Acer gegaan, en omdat het een oud model was kreeg hij er een nieuwer en sneller model voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een aantal laptops gehad en heel wat laptops hier op me werk in handen gehad.
Als ik heel eerlijk ben is het gewoon een kwestie van geluk/pech hebben.
Zo maken bepaalde fabrikanten wereld laptops die niet stuk te krijgen zijn (naar mijn mening bijvoorbeeld een Toshiba Satellite Pro 490CDT) en zo maken ze een laptop die al stuk gaat als je er naar kijkt (bijv. Toshiba Satellite Pro 6100).

Dat klinkt misschien vreemd en zuur want voor de meeste mensen heb je het toch over serieus geld als je een laptop/pc overweegt aan te schaffen.

Er bestaat geen enkel merk die altijd goede laptops maakt dus ook geen merk wat altijd slechte laptops maakt.

Daarnaast hangt het er vanaf hoe je er mee omgaat natuurlijk en hoe intensief de laptop wordt gebruikt en de omstandigheden tijdens het gebruik.

Ik zou dus adviseren kijk naar de laptop die je bevalt qua budget enzo en probeer van dat specifieke merk/type na te gaan wat de ervaringen zijn. Is nog steeds niet 100% waterdicht maar naar mijn idee het enige wat een beetje in de buurt komt.

Ook voor deze post geld natuurlijk dat alles wat ik hier type mijn mening is gebaseerd op eigen ervaringen en indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:31

TommyGun

Stik er maar in!

Ik weet wel dat ik een aantal mensen ken met een Acer laptop waarbij de toetsen in het scherm gaan zitten als ie dicht is. Na een tijdje kun je zowat typen op het scherm. "Vroeger" zou ik voor Acer zijn gegaan wat betreft laptops maar heb nu een Asus besteld. Is toch wel stukken beter.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Croga schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 20:28:
[...]

De winkel mag je niet doorsturen naar Acer... De winkel heeft je het ding verkocht, je hebt een overeenkomst met de winkel en de winkel is dus ook verantwoordelijk voor het leveren van een deugdelijk product.
Zeker wel hoor, acer voert nou eenmaal de reparaties uit. De winkelier is wel verantwoordelijk voor de garantieafhandeling, dus als acer de boel fucked dan kun je de winkel erop aanspreken. En denk nou eens na, wat gaat sneller?

Klant met defecte laptop --> winkel ---> acer ----> winkel ----> klant krijgt laptop gerepareerd terug

klant met defecte laptop --> acer --> klant krijgt laptop gerepareerd terug

you do the math ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Voor kwaliteit zul je toch echt iets meer moeten willen betalen, maar dan krijg je ook wat: ASUS. Degelijke en robuuste bouwkwaliteitin tegenstelling tot de gammele Acer behuizing.

Ik doel niet op de lower end ASUS lines, daar die uiteraard minder van kwaliteit zijn, maar bijvoorbeeld: de W3, de V6, de W1, de W2 en de V1.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-07 12:03
In het eerste jaar van mijn studie (3jaar geleden) had zeker de helft van mijn klasgenoten een Acer laptop. Nu 3 jaar later zijn er nog maar 3 mensen met Acer. Vrijwel alle Acers zijn overleden en degene die het nog overleeft hebben zijn (na een gruwelijk lang garantieafhandelingstraject) uiteindelijk vervangen door andere excemplaren.
Ik heb zelf ook naar Acer gekeken, goedkoop/mooi/goede spex maar met die tientalle falende laptops in mijn achterhoofd, heb ik nooit de stap durven nemen.

Het kan toeval zijn, maar ik ken niemand met een Acer die ouder is dan 2 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:32
arnoman schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:05:
In het eerste jaar van mijn studie (3jaar geleden) had zeker de helft van mijn klasgenoten een Acer laptop. Nu 3 jaar later zijn er nog maar 3 mensen met Acer. Vrijwel alle Acers zijn overleden en degene die het nog overleeft hebben zijn (na een gruwelijk lang garantieafhandelingstraject) uiteindelijk vervangen door andere excemplaren.
Ik heb zelf ook naar Acer gekeken, goedkoop/mooi/goede spex maar met die tientalle falende laptops in mijn achterhoofd, heb ik nooit de stap durven nemen.

Het kan toeval zijn, maar ik ken niemand met een Acer die ouder is dan 2 jaar!
Dat is toeval ja. Ik zelf heb ook een acer (1501LMi) en die gaat nog steeds mee, 2 jaar oud (wel hdd vervangen voor snellere). Ik ken inderdaad ook wel mensen met een acer die hun laptop wel kapot hebben gekregen. Maar ook anderen met Asus en HP waarvan de laptop defect raakte.

Acer is gewoon een merk wat erg veel wordt verkocht. Daarom hoor je ook vaker van Acer dat er laptops kapot gaan. Maar procentueel zal dat denk ik nog heel erg meevallen.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-07 19:14

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Ik heb ervaring met 2 acer laptops, van mijn broer en mijn vader. Kwalitatief vind ik ze niet echt goed, als je het toetsenbord b.v. normaal gebruikt heb je al het idee dat je er doorheen drukt. De laptops zijn ook alle twee al een keer terug geweest. Vrij snel na aanschaf zelfs al. Is allemaal wel netjes opgelost, maar toch. Ik zou er zelf niet voor kiezen.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het belangrijkste van allemaal:

VERLENG JE GARANTIE BIJ ACER!

Je krijgt 3 jaar garantie, en zij hebben in hun voorwaarden staan dat ze je binnen 5 dagen helpen. En ik kan je vertellen, 2x een probleem gehad met mijn TM8002, en 2x binnen een week gerepareerd.
Je hebt namelijk als advantage klant voorrang op alle andere klanten, daar betaal je ook voor. Met de standaard garantie kan het dus ineens een stuk langer duren als er veel andere klanten langskomen. En als advantage klant zul je waarschijnlijk ook voorgaan bij schaarse producten, zoals mobo's of TFT's.

Nog even over bekende klachten bij laptops:

Drukplekken op je scherm
-> Altijd een stofdoek of beschermdoek ertussen leggen, dat verdeelt de druk, en voorkomt beschadigingen. Heb je ook meteen altijd een poetsdoekje bij :)
-> Plaats je laptop zorgvuldig in je tas, als het scherm naar buiten wijst, en je draagt hem op je rug, dan drukt al het gewicht van je TAS! op je scherm. Heb je kleine dikke dingen in je tas, zorg er dan voor dat die niet op je laptop drukken. Een appel in een tas die net dicht gaat kan een mooi gebroken scherm zijn.

Zorgvuldigheid
-> Voordat je een laptop koopt, open het ding eens 10x en doe hem dicht, dan voel je vanzelf wat de scharnieren doen.
-> Sommige mensen gaan om met hun spullen alsof het niks kost. Als je altijd je laptop hard op de grond neerzet "er zit toch een goede tas omheen", dan gaat het ding vanzelf stuk.
-> Een aspire is de consumenten lijn, de travlemate de zakelijke lijn. Bij de aspire verwachten ze dat het ding af en toe een keer ergens heen gaat. Bij de travelmate gaan ze er vanuit dat hij vaker meegaat. Koop je als student die hem elke dag gebruikt een aspire, dan heb je meer kans op problemen.

Er liggen zeker dingen bij Acer, maar als je Advantage Warranty pakt, en de nieuwere modellen, dan heb je 3 jaar gegarandeerd een leuke laptop.

* TheGhostInc denkt dat Acer ook steeds verbeterd, ze kunnen die garantieafhandelingen op een gegeven moment niet meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:27

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Slechte ervaringen met Acer, bij mijn vader viel na 3 maanden de harddisk uit. Naar service center waar ze er een nieuwe in geplaatst hebben. Laptop enkele weken kwijt.

Laptop van een collega welke net na de garantie overlijd. Moederbord defect.

Zelf heb ik een Asus, lekker stabiel en geen klachten. Alleen de accu gaat na 4 jaar niet meer echt lang mee maar dat is natuurlijk te verwachten. Ik zou toch ver van Acer vandaan blijven, ondanks de prijs...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:21

TAA

Liever IRC

Zit dit berichtje te tikken op een 1704 van januari 2004... wordt dagelijks een uurtje of 3 gebruikt om te gamen.

De problemen in ruim 2,5 jaar zijn a) wilde een keer niet opstarten wat verholpen was nadat ik de batterij er even uit gehaald had en b) USB poort defect doordat ik over de kabel struikelde en hiermee de poort intern afbrak en kortsluiting maakte. Gelukkig zitten er 4 USB poorten op en is het dus geen probleem.

Vervoer hem (bijna 10kg) wel altijd in een degelijke Samsonite tas; geeft wel eens problemen op het vliegveld als handbagage ;)

In tegenstelling tot velen hier dus wel tevreden met m'n Acer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Laatst online: 25-08-2023
[b][message=26437292,noline]TAA schreef op woensdag 06 september 2006 @

In tegenstelling tot velen hier dus wel tevreden met m'n Acer...
En wat je gewend bent.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156529

Ik laat de mijne (dus de nieuwe die ik had gekregen die direct kapot was, een TM 8204WLMi) morgen weer ophalen. Zo'n topmodel mag eigenlijk toch niet van de band rollen met bugs!?!? Want ik lees op forums dat ik niet de enigste ben die een 8204WLMi direct kan laten terugsturen.

Overigens, dit wordt de 5e keer dat ik het terugstuur........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superempie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:54
Ik heb een Acer TravelMate 542LCi van het werk en ik vind het een rotding. Zwaar overbodige software bundel bij de installatie cd's, niet werkende drivers op de website, Novell Suse Linux wil er niet op draaien, als 'm maar een scheet dwars zit dan begint ie traag te worden, hard disk is megatraag, etc.

Als ik zelf iets zou kopen, dan zou het zeker geen Acer worden (en reagerende op een reply hierboven over Packard Bell: dat is echt troep). Hoop je hiermee hebben kunnen helpen.

Grtz,
Empie2K5

Trust the force Luke, you always hit something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-07 14:37
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:44:
[...]

Dat is voor de Acer Advantage met ongevallen verzekering en die kost € 135,00 bij informatique.nl
De Light kun je tot 360 dagen na aankoop registreren lees maar op de website van hun of Acer...
Maar je mag er dan redelijkerwijs wel vanuit gaan dat de 360 dagen worden afgetrokken van de verlening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Laatst online: 22-07 14:37
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:44:
[...]

Dat is voor de Acer Advantage met ongevallen verzekering en die kost € 135,00 bij informatique.nl
De Light kun je tot 360 dagen na aankoop registreren lees maar op de website van hun of Acer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik heb ze veel verkocht toen ik nog in de hardware branche zat en ik heb zeker de helft via mijzelf terug gekregen voor retour naar acer vanwege een defect (meest voorkomende problemen: de voeding, dode pixels en kapotte moederborden), wees verstandig en betaal wat meer, das beter als elke keer een paar weken op je laptop te wachten tot je garantie op is en je er niets meer mee kan.

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenDries
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-07 00:00
Nooit koop ik nog een laptop van acer. Het beeldscherm vertoonde al na 7 maand problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-07 10:53
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik heb nu ruim 3 jaar een Travelmate 803 en iedereen schreeuwt moord en brand over het ding, maar ik heb er nog steeds alleen maar plezier van. Terwijl de laptop toch echt veel gebruikt wordt. Mijn enige klacht op de hoeken gaat de verf eraf, maargoed na 3 jaar vervoer waarbij mijn tas meestal vrij vol zit vind ik dat niet gek. Ik begrijp wel dat het heel vervelend als het jou wel overkomt, maar wilde ff positieve noot dus de laatste serie negatieve verhalen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 16:04
TommyGun schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:10:
Ik weet wel dat ik een aantal mensen ken met een Acer laptop waarbij de toetsen in het scherm gaan zitten als ie dicht is. Na een tijdje kun je zowat typen op het scherm. "Vroeger" zou ik voor Acer zijn gegaan wat betreft laptops maar heb nu een Asus besteld. Is toch wel stukken beter.
Weer zo iemand die de handleiding niet leest.
Acer heeft zo'n vilten matje tussen tobo en scherm zitten. Er staat toch duidelijk in de handleiding dat je zo voorkomt dat het vuil / vet dat op je toetsen zit op je scherm blijft "plakken".

Dus of vilt gebruiken, of gewoon je scherm wat vaker schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:31

TommyGun

Stik er maar in!

rdfeij schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:55:
[...]

Weer zo iemand die de handleiding niet leest.
Acer heeft zo'n vilten matje tussen tobo en scherm zitten. Er staat toch duidelijk in de handleiding dat je zo voorkomt dat het vuil / vet dat op je toetsen zit op je scherm blijft "plakken".

Dus of vilt gebruiken, of gewoon je scherm wat vaker schoonmaken.
Volgens mij begrijp je mijn post niet helemaal

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:39
Ik heb een Acer Aspire 1703SC, 17" , 512 mb, P4 2.6, Sis M650 :'( . Nooit problemen mee, het ding werkt gewoonweg geweldig. In 2 jaar nooit storingen, alleen in spelletjes blijft ie nog weleens hangen als hij wat van een cd moet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:48
llevering schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:53:
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik heb nu ruim 3 jaar een Travelmate 803 en iedereen schreeuwt moord en brand over het ding, maar ik heb er nog steeds alleen maar plezier van. Terwijl de laptop toch echt veel gebruikt wordt. Mijn enige klacht op de hoeken gaat de verf eraf, maargoed na 3 jaar vervoer waarbij mijn tas meestal vrij vol zit vind ik dat niet gek. Ik begrijp wel dat het heel vervelend als het jou wel overkomt, maar wilde ff positieve noot dus de laatste serie negatieve verhalen zetten :)
Idem hier.
Al ruim 3,5 jaar een Travelmate 800 LCi en alles werkt nog naar behoren, zonder 1 enkel probleem.
1 keer is de oplader kapot gegaan en die is dinsdags opgehaald door UPC en donderdag middag had ik een nieuwe. Gebeurde ongeveer 3 maand na aankoop.
Uitmuntende service. Verder heb ik de laptop overal mee naar toegenomen. Thuis, bouwplaats, kantoor, bouwkeet. enz.
De laptop zelf heb ik 1,5 jaar geleden nog een keer voorzien van een verse install, met de bijgeleverde CD's. Ook dat is zonder problemen gegaan.

Ik ben een erg tevreden gebruiker iig. Het scherm is bijzonder goed !!!! 1400x1050 Er zijn weinig schermen die ik zo goed vind als deze.

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Stiffener schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:30:
[...]

Idem hier.
Al ruim 3,5 jaar een Travelmate 800 LCi en alles werkt nog naar behoren, zonder 1 enkel probleem.
1 keer is de oplader kapot gegaan en die is dinsdags opgehaald door UPC en donderdag middag had ik een nieuwe. Gebeurde ongeveer 3 maand na aankoop.
Uitmuntende service. Verder heb ik de laptop overal mee naar toegenomen. Thuis, bouwplaats, kantoor, bouwkeet. enz.
De laptop zelf heb ik 1,5 jaar geleden nog een keer voorzien van een verse install, met de bijgeleverde CD's. Ook dat is zonder problemen gegaan.

Ik ben een erg tevreden gebruiker iig. Het scherm is bijzonder goed !!!! 1400x1050 Er zijn weinig schermen die ik zo goed vind als deze.
Als er meer gebruikers zouden geweest zijn met klachten dan zonder klachten over deze serie dan zou het toch wel héél triest zijn geweest. Toch denk ik dat je gewoon een zekere mate van geluk hebt gehad; er zitten enkele zeer zwakke punten in het ontwerp van de 800-serie. En het scherm.. sja. Sorry, maar het kan toch echt niet op tegen nieuwere schermen van non-budget-laptops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183809

15 Augustus: Monitor opgestuurd
17 Augustus: Bericht dat de monitor was aangekomen
25 Augustus: Gebeld en te horen gekregen dat ik binnen enkele dagen een nieuwe ontvang, repareren was niet mogelijk
1 September: Hetzelfde bericht
8 September: Hetzelfde bericht, een mail gestuurd (klacht) naar Acer
13 September: Uiterlijk 20 Septerber volgens de helpdesk
20 September: Geen monitor
21 September: Gebeld en het blijkt dat de monitor gister is opgestuurd
22 September: Helemaal uit m'n dak gegaan en de medewerker op de helpdesk klem geluld. Ik werd toen (eindelijk) doorverbonden naar iemand anders dan die gore helpdesk. Wat blijkt? De monitor is 20 september besteld bij hun leverancier.

Wat een misselijke service! Voor mij nooit geen Acer meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-07 19:58

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Hoe staat het er nu voor met de laptop service van Acer? Op de site geeft die aan dat er 1 jaar fabrieksgarantie op zit.. en dan waarschijnlijk 6 maanden op batterij?
En hoe is de degelijkheid van de laptops?

[ Voor 11% gewijzigd door BiG-GuY op 03-10-2006 13:07 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ondersteuning op handhelds is waardeloos. Er is al meer als een half jaar geen rom update geweest, en de zeer bekende problemen blijven actueel en de vragen die je stelt worden met standaard berichten weer afgehandeld. Voor mij de volgende keer gewoon maar weer iets meer betalen en een HP kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-07 10:42
gister toevallig nog over acer gehad met iemand op irc.. hij heeft er 1 die in 1 jaar al 2 keer terug is geweest omdat de punten waar het scherm vast zit begonnen te scheuren.. en in zijn klas zaten 4 mensen met hetzelfde probleem. lijkt mij dat acer dan dingen toch niet goed voor elkaar heeft :)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiG-GuY schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:06:
Hoe staat het er nu voor met de laptop service van Acer? Op de site geeft die aan dat er 1 jaar fabrieksgarantie op zit.. en dan waarschijnlijk 6 maanden op batterij?
En hoe is de degelijkheid van de laptops?
Dit klopt inderdaad verder kun je tegen +- 100 euro de garantie uitbreiden op de laptop na 3 jaar en snellere reperatie, ook is het mogelijk om voor +- 150 euro de garantie uit te breiden na 3 jaar inclusief ongevallen. Dan mag je ook een keer cola over je laptop gooien of hem over balkon gooie.

Je hebt dan geloof ik wel een eigen risico van 100 euro als je een ongeval schade hebt.

Zelf adviceer ik mensen meestal acer laptop en heb er nu in mijn vriendengroep een stuk of 5 waarvan al 2 meer dan 1 jaar oud. Nooit problemen mee, zijn wel allemaal travelmate dus van de andere modellen weet ik het niet

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134099

Ik heb een Acer Aspire 3024 WLMi waarbij bij het overpakken een barst in het scherm is ontstaan vanaf de linkerzijde ter hoogte van net onder het rubbere langwerpige stootdopje naar beneden toe net voorbij het schanier en dit binnen 5 maanden na de aankoop.
Bij de leverancier en de producent (Acer dus) dezelfde mededeling... "valt niet onder de garantie"!!
Het is mijn eerste laptop gekocht van mijn vakantiegeld in mei,
en door deze ervaring ben ik niet erg vrolijk over acer.
Het is dus een splinter nieuwe laptop zonder verdere aantoonbare schade,
behalve dan de barst in het scherm.
Ben er nog mee bezig maar ben bang dat dit een langdurige kwestie wordt.
Als iemand nog suggesties heeft zijn ze welkom!

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeldereM
  • Laatst online: 10:16
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:28:
[...]

Dit klopt inderdaad verder kun je tegen +- 100 euro de garantie uitbreiden op de laptop na 3 jaar en snellere reperatie, ook is het mogelijk om voor +- 150 euro de garantie uit te breiden na 3 jaar inclusief ongevallen. Dan mag je ook een keer cola over je laptop gooien of hem over balkon gooie.

Je hebt dan geloof ik wel een eigen risico van 100 euro als je een ongeval schade hebt.

Zelf adviceer ik mensen meestal acer laptop en heb er nu in mijn vriendengroep een stuk of 5 waarvan al 2 meer dan 1 jaar oud. Nooit problemen mee, zijn wel allemaal travelmate dus van de andere modellen weet ik het niet
De garantie upgrade is inderdaad perfect. Ik heb zelf een meer dan 2 jaar oude Aspire 1511LMI. Hier heb ik een hele rij problemen mee gehad maar dit is altijd binnen 5 dagen opgelost (kerst enzo duurt iets langer).

Ik heb gebruik nu mn 3e LCD omdat hier steeds van die onweer beestjes in komen, maar dit is een probleem van LCD panels, niet zozeer van Acer. Verder ook al 2 keer een nieuwe top gehad omdat hier krassen op zaten. Daarnaast is de toshiba HDD kapot gegaan en heeft 1 van mn broertjes een keer een toets los weten te krijgen (geen idee hoe) en een kapotte cd brander gehad.

Al met al dus veel problemen maar ach wat is 5 dagen in een school-vakantie.

Alle mensen om me heen met hun goedkope laptopjes (maar ook de hippe) zonder garantie na een jaar lach je toch wel een beetje uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Volgensmij gaat het met de travelmates heel goed, m'n ma heeft ook een travelmate en gaat daar niet al te voorzichting mee om. Toch toont deze absoluut geen problemen. Volgensmij zijn de grootste problemen met de aspire serie. Die lijken kwalitatief gewoon niet erg goed. Ze doen het wel goed maar zodra je ze echt zwaar gebruikt lijken ze er niet tegen bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik heb nou ook 2 jaar een Aspire 1680 en ga er niet zo heel erg zuinig mee om moet ik zeggen. Tijd mee naar school gesjouwd in mijn schooltas, resultaat een heleboel krassen op de bovenkant.
Ik gebruik hem zeer intensief voor de laatste 1,5 jaar maar hij is al een paar keer gestuiterd op de grond (filmpje kijken en dan in slaap vallen met laptop op je schoot), 2 van de 3 USB poorten brak omdat hij op de kabel viel. Verder is de rechtermuisknop van het ding niet helemaal goed meer, je moet wel aardig vaak drukken..

Verder vind ik het nogsteeds een perfect apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 09:27
Voor al diegene die ook een Acer laptop hebben en die jonger is dan 1 jaar je kan NU bij b.v informatique.nl een garantie verlenging kopen van 1 naar 3 jaar voor maar € 59,00
Die is namelijk in de aanbieding. Ik heb hem gekocht voor de nieuwe Acer laptop van mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 16:27
Let op iedereen met een 3613!!! Toetsenbord ongevoeligheidsprobleem!!

Nog steeds is Acer na alle media-aandacht een ster in slechte behandeling van haar klanten. Ik heb ik september 2005 een laptop van het model 3613 gekocht. Vanaf het eerste moment had ik problemen met de ongevoeligheid van het toetsenbord. Het toetsenbord functioneerde gewoon niet naar behoeven. Mijn vorige laptop(sony vaio) had vergeleken met de acer een erg fijn toetsenbord, al was het een oudje. Na een paar mailtjes en telefoontjes kon ik hem opsturen naar Duitsland voor inspectie.

Het resultaat was dat het toetsenbord "ok" was. Hier was ik het mee oneens en ben weer aan het mailen en bellen geslagen tot ik hem weer op kon sturen. Resultaat: "toetsenbord ok" grrrrr. Na weer mailen en bellen, een nieuw toetsenbord dat weer niet naar behoeve werkte. Ondertussen begon de laptop ook al met moeite op te starten en ik ben maar weer eens gaan bellen en mailen. Opgestuurd en binnen 2 weken had ik hem weer terug. Dit keer hadden ze hem slecht ingepakt, met als gevolg schade aan het scherm en de behuizing en starte hij nauwelijks meer op.

Rara? ; De laptop wéér opgestuurd!!!!

Tot op heden: 5 weken later en nog geen resultaat.

De klant moet ook niet verwachten dat hij op de hoogte wordt gehouden. En als je zelf belt voor informatie wordt je voorgelogen of als erg vervelend ervaren!!

Het was voor Acer waarschijnlijk véél goedkoper geweest om een nieuwe te sturen.

Ik raad iedereen sterk af ooit een Acer te kopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156529

Ik heb mijn nieuwe laptop (die ik gekregen had nadat mijn vorige laptop 4 keer moest terugsturen) ook alweer 3 keer terugstuurd.

Eerste keer geheugen problemen, hadden ze niks vervangen maar Windows opniuew geinstalleerd :S

Nog steeds problemen, weer terug, toen hadden ze geheugen en HD vervangen.

Vorige week weer teruggestuurd, vanwege harde tik geluiden uit mijn HD.

Tot op heden nog niks gehoord.

Laptop in mei 2006 gekocht. Hooguit 1 maand gebruikt tot nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intheweb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:40
Mijn zusje belde mij vandaag op met de mededeling dat haar Laptop (type onschoten, aanbieding van 4 week geleden bij Computerland voor 699) voor de tweede keer was stuk gegaan.

Probleem is dat de laptop niet meer wil opstarten met batterij erin, haal je hem eruit start ie wel op maar druk op je op 1 van de toetsen dan is het PLOF uit.

Ben blij dat we die 150 euro garantie erbij hebben gedaan, word erg snel opgehaald.

Maar dit soort ervaringen heb ik liever niet...

Doe maar een onsje meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Anoniem: 168487 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:27:
Heb sinds een half jaar een nieuwe laptop. Ik hebben zitten denken tussen heel wat merken waaronder:

Acer
HP
MSI
Sony VAIO

De acer vond ik op het eerste gezicht goed maar toen ben ik is op internet gaan kijken naar de ervaringen van acer gebruikers en deze waren over het algemeen niet goed dus acer werd het niet.

HP vond ik mooie en goede laptops maar is het uiteindelijk ook niet geworden.

MSI vond ik er ook wel goed uitzien maar dit heb ik niet gedaan omdat ze vrij nieuw zijn op het gebied van notebooks.

Sony VAIO vind ik echt te gek heb sinds een jaar en desktop met alles de op en eraan en sinds een half jaar een notebook van sony bevalt super! Niks geen problemen kost iets meer maar dan heb je ook wat ben erg blij dat ik een sony vaio heb gekocht en geen acer want als je er over leest word je er niet bepaalt vrolijk van.
Ik had eerst een Fujitsu siemens laptop, maar daar was ik niet zo heel blij mee. Plastic feel en de bouwkwaliteit was niet zo goed, je kon het makkelijk buigen zeg maar.

Nu heb ik zo'n 10 maanden een MSI laptop, gaat dagelijks in rugzak mee naar school, en tot voor kort was het nog een desktopvervanger. (Gemiddeld wel 8 uur per dag achter... laatste tijd iets minder vanwege desktop) Gaat nog steeds perfect mee. Bouwkwaliteit is echt heel erg goed. Het is een magnesium behuizing (dus geen plastic) dat de warmte goed geleid en ook nog eens voor veel stijfheid zorgt! Ze zijn zelfs iets beter qua bouwkwaliteit dan de Asus laptops (die al goed zijn). Maar MSI is wat minder bekend op de laptopmarkt...

En ja, acer.... bij een vriend van me vielen de schroeven er na een tijdje zelfs uit en zaten er scheuren in de behuizing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 14:46
ik heb nu een acer (aspire 5652 WMLi) en ik ben er erg tevreden mee. het eerste wat ik gedaan heb is mn eigen windows zonder acer sjit erop gezet. ik heb heb nu bijna 5 maanden en nog geen enkel probleem mee gehad. geen vastlopers, plotselinge reboots of wat dan ook.

mensen bij mn studie hebben een dell (via de uni) en dat is pas n bagger ding. als mn laptop het zo blijft doen wordt de volgende weer n acer.

k heb overigens wel de 3 jaar extended warranty erbij gekocht voor de zekerheid. k heb dat ding toch iedere dag mee naar college

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193488

ACER SERVICE WAARDELOOS! :(
Ik heb een Acer aspire 1804. Over deze laptop ben ik tot nu toe tevreden. Gezien de service zal het mijn laatste Acer product zijn. Als kleine ondernemer die op verschillende locaties werkt heb ik de laptop hard nodig. Dit was ook de reden om een extra service contract af te sluiten. Er was volgens mij een storing in de voeding. Ik woon zelf in Den Bosch. Acer gebelt of ik de voeding in Den Bosch kon komen ruilen. In eerste instantie was dit niet mogelijk. Na veel gepraat kreeg ik uiteindelijk uren later een telefoontje dat ik hem kon ruilen. Dit heb ik meteen gedaan. Helaas bleek het euvel niet verholpen. Naar mijn mening moet het dan aan de adapteraansluiting in de Laptop zitten. Wat als ik de kabel daar heen en weer bewoog kreeg ik wel contact. Weer gebeld. In eerste instantie mocht ik hem niet zelf komen afgeven. Ik zij dat mij dat 2 dagen verzendtijd scheelde als ik hem zelf kon afgeven en ophalen. Ik heb hem immers elke dag nodig. Men zou informeren. Om 19:00 uur werd ik gebelt dat ik hem kon komen brengen. Daar ging mijn eerste dag. Vrijdags heb ik hem persoonlijk afgegeven en ook meteen naar de manager gevraagd omdat ik een klacht wou indienen. Een zekere Maikel stond mij te woord.
Ik kreeg niet de indruk dat men met mijn klacht iets wilde doen. Ook heb ik aangegeven dat ik niet het gevoel had klant te zijn maar moest bedelen om snel geholpen te worden. Hij kon die mening niet delen. Toen ik na 5 dagen belde of hij klaar was zij men dat men op onderdelen stond te wachten en dat hij pas op 9 oktober was ingeschreven. Een dag later dan ik hem had afgegeven. Daar ging mijn tweede dag. Twee dagen later weer gebeld maar de onderdelen waren nog niet binnen. Ik heb twee mails met de klacht aan de directie gestuurd. Tot op heden geen reactie.
Net (18 oktober) belde ik weer. Na 15 minuten wachten kreeg ik iemand aan de lijn die zij dat de onderdelen nog niet binnen waren en dat hij geen termijn kon noemen wanneer deze er wel waren. Ik heb toen het hoofdkantoor gebelt en gevraag naar een manager omdat er op eerdere klachten nog niet was gereageerd. Daar kon men mij niet mee doorverbinden. Het hielp ook niet toen ik zij dat ik het verhaal dan maar op tweakers.net zou zetten.
Ik ben erg teleurgesteld in dit bedrijf en heb er spijt van 8)7 dat ik Acer aan 2 vrienden heb aanbevolen die er ook een hebben aangeschaft. Ik hoop alleen voor hun dat zij geen gebruik te hoeven maken van deze slechte service. Voor mij staat vast. Dit was mijn eerste en laatste product van Acer dat ik heb aangeschaft. Zeker voor mij als kleine ondernemer is een snelle service heel belangrijk.
Benno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180548

Mijn pa heeft sinds een paar maantjes de Travelmate 8200, Hij is er best tevreden over, behale dat ze de luchtuitlaat aan de verkeerde kant hebben gemaakt :+

Verder is het een leuk ding, mooi stevige behuizing van carbon, goede accu.... Mag ook wel voor dat geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Anoniem: 193488 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:29:
ACER SERVICE WAARDELOOS! :(

[...] Een zekere Maikel stond mij te woord. [...]
Daar heb je (een groot deel) van het probleem. Die naam komt mij erg bekend voor, en m'n haren gaan er nog steeds van overeind staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04:45
ik ben niet zo tevreden met m'n acer aspire e360, vooral om de koeling. de meeste pc's koelen hun cpu met gemak zonder al teveel lawaai de e360 doet dit niet, je kunt hem ook als bladblazer gebruiken tijdens fear. hij is een keer weg geweest voor reparatie (temp. censor waarscheinlijk kapot) na 4 dagen terug, hier ben ik wel tevreden over. als acer wat langer onderzoek naar de hardware gedaan had was dit een geweldig systeem maar helaas moet je zelf gaan verbouwen..

en nu ik zo'n beetje alle 6 pagina's heb gelezen vraag ik me toch af hoe ze alle reparaties kunnen uitvoeren binnen 2 maanden 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Bliz op 18-10-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeldereM
Blizzard2005 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:10:
ik ben niet zo tevreden met m'n acer aspire e360, vooral om de koeling. de meeste pc's koelen hun cpu met gemak zonder al teveel lawaai de e360 doet dit niet, je kunt hem ook als bladblazer gebruiken tijdens fear. hij is een keer weg geweest voor reparatie (temp. censor waarscheinlijk kapot) na 4 dagen terug, hier ben ik wel tevreden over. als acer wat langer onderzoek naar de hardware gedaan had was dit een geweldig systeem maar helaas moet je zelf gaan verbouwen..

en nu ik zo'n beetje alle 6 pagina's heb gelezen vraag ik me toch af hoe ze alle reparaties kunnen uitvoeren binnen 2 maanden 8)7
Euh, het is een laptop, geen game-machine... Waarom denk je dat er allemaal fans in een desktop zitten... Indien je bedoeld dat de laptop ook idle teveel lawaai maakt dan blijkt dit niet uit je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04:45
HeldereM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:04:
[...]

Euh, het is een laptop, geen game-machine... Waarom denk je dat er allemaal fans in een desktop zitten... Indien je bedoeld dat de laptop ook idle teveel lawaai maakt dan blijkt dit niet uit je post.
De acer Aspire e360 is een Desktop pc! hiervan mag je verwachten dat de AMD Athlon 64 X2 processor redelijk koel blijft zonder dat de fan op 5600 toeren draait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193488

k heb na 2 weken veel bellen en onderhandelen via mail een vervangende heb ik een nieuwe laptop gekregen. Het is een aspire 1902 met alles erop en eraan. Ben tot nu toe tevreden over deze laptop.
Hopen dat ik geen gebruik meer hoef te maken van de service. Deze was alles behalve vlot te noemen. Wel ben ik blij dat ene mevr. Hendriks de zaak in handen heeft genomen en gezorgd heeft dat er een acceptabele oplossing kwam. _/-\o_ Zij bood ook haar excuses aan over de gang van zaken.
Ik heb nog eens de helpdesk gebeld i.v.m. de bluetooth op deze laptop. Gezien men mij daar niet kon helpen heb ik niet het idee dat er vakkundige mensen zitten. Het probleem met de bluetooth heb ik inmiddels zelf kunnen verhelpen. ;)
Benno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie_man
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
mijn vriendin heeft een Aspire, ik dacht een 1363 wlmi. Is inmiddels een jaar of 2 oud en we zijn er prima tevreden over. Hij had wel sinds het begin een drive die veel CD's/DVD's niet wilde lezen, dus op gegeven moment hebben we hem maar opgestuurd (binnen de garantie). Ging prima, ik een week gerepareerd terug. Verder geen klachten over het ding. Wel is het zo dat wij hem alleen thuis gebruiken, dus degelijkheid van de behuizing is voor ons wat minder van belang. En tja, dat je meer krijgt als je (veel) meer betaalt voor een ander merk laptop, wil ik best geloven. Het is maar even de vraag of je dat nodig hebt, dat moet iedereen maar voor zichzelf inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeldereM
Anoniem: 156529 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:05:
Ik heb mijn nieuwe laptop (die ik gekregen had nadat mijn vorige laptop 4 keer moest terugsturen) ook alweer 3 keer terugstuurd.

Eerste keer geheugen problemen, hadden ze niks vervangen maar Windows opniuew geinstalleerd :S

Nog steeds problemen, weer terug, toen hadden ze geheugen en HD vervangen.

Vorige week weer teruggestuurd, vanwege harde tik geluiden uit mijn HD.

Tot op heden nog niks gehoord.

Laptop in mei 2006 gekocht. Hooguit 1 maand gebruikt tot nu...
Acer maakt geen HDD's, dit is dus geen probleem van Acer... Wel beetje raar dat ze de eerste keer alleen windows opnieuw hebben geinstaleerd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185882

HeldereM: 'Acer maakt geen HDD's, dit is dus geen probleem van Acer... '

tuurlijk is dit wel acer's probleem, ypsun629 doet toch zaken met acer - en niet me seagate of hittachi (van wie de hd ook mag zijn) ?

acer .. :r

-edit: binnen een jaar tijd heeft mijn laptop scherm zo'n 10% van zijn lichtsterkte verloren,
geeft wel aan wat voor bagger kwaliteit spullen er gebruikt word.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 185882 op 04-11-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Koop iets meer dan twee jaar terug een Acer 2023wlmi, topmodel destijds. In één jaar 5 keer ter reparatie geweest, elke keer met dezelfde klacht.

Aan het eind van m'n garantie een nieuwe gekregen (nieuwste topmodel, ben even de naam kwijt) maar kreeg geen verdere garantie meer. Na 6 maanden vielen 2 van de 3 usb poorten uit. Nu, na iets meer dan een jaar, werkt het beeldscherm niet meer.

Enfin, nooit meer Acer, nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:13:
Me vader had 1 jaar garantie en de laptop ging na 1 jaar en 1 maand kapot o.i.d. Dus eerst contact gezocht en te horen gekregen dat het 150,- zou gaan kosten. Toen een brief gestuurd dat we van een merk als Acer toch wel iets meer verwachtte dan dat hij naar 1 jaar en een maand kapot zou gaan. En toen kregen we een mailtje terug dat hij teruggestuurd kon worden en dat het gratis gerepareerd zou worden! :) Dat vind ik nou service, want de garantietermijn was echt verlopen, maar aan de andere kant mag je het ook wel aannemen dat een laptop wel iets langer meegaat dan 1 jaar! Of ben ik nou gek... :?
Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat. En het blijft electronica en dat kan stuk. Na een half jaar of na 10 jaar.

Verder heb ik redelijk goede ervaring met Acer. We hebben er veel verkocht op m'n werk. Tegenwoordig verkopen we Toshiba omdat er de laatste tijd toch best veel kapotte Acers terugkwamen.

Zelf heb ik een Travelmate 290LCi (Centrino; Pentium M 1.5Ghz). Ben er erg tevreden over; lekker licht, dun en een leuk strak design. Heb er 512MB ram bijgeprikt en er een 7200rpm schijf in gedouwd, en hij gaat als de brandweer!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-07 23:06
Heb net gisteren een Acer Aspire 5672WLMi met 2gb intern, t2300 en ati x1600 gekocht. Dinsdag hopelijk ophalen. Ben erg benieuwd. Ga hem vooral gebruiken als desktopvervanger. En heb er net toch maar een 3 jaar garantie voor gekocht. Een prachtige aanbieding stond er, 3 jaar acer advanced garantie met tas en optische muis voor 50 euro ex. Erg mooi dus! Hopelijk houd de acer het een tijd uit.

Voor de rest werkte ik met toshiba's, de ouwe series, echt bonken maar super betrouwbaar. Toen een 6000 serie gehad voor 2 jaar. Schijnen ontzettend veel problemen mee te zijn, gelukkig net een gignatisch grote reparatie gehad voordat ik hem kocht. Helaas door een blikseninslag hdd kapot gegaan en geheugen. Na dit vervangen te hebben werkt het weer.

Mijn ervaringen met acer, ik zelf niet. Maar kennissen: een Travelmate, goeie laptop. Is nu minstens 3 jaar in gebruik zonder gebreken. Echter is deze laptop als vervanger gegeven door acer omdat van een voorloper het scherm was afgebroken. Verder met een desktop. Loopt nu 1,5 jaar goed. Maar daarvoor, 3 keer een hdd defect met 6 maanden. Verder wilde de eigenaar mij met trots zijn nieuwe systeem laten zien, waarna ik bij het aanzetten de complete aanknop naar binnen drukte, waardoor alles afbrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-07 22:26
Ik heb sinds september vorige jaar een Acer Aspire 1692.
Ben er zeer tevreden over. Wel een paar keer voor reperatie opgestuurd.
Eerste keer was er eenn lijn pixels dood alleen rood gaf het weer.
Opgehaald door UPS en met een werkweek weer terug in mijn bezit.
2e keer had ik hetzelfde probleem. Maar was die in de tussentijd een keer gevallen (in de tas) waardoor de schanierklepjes kapot waren gegaan. Ik dit verhaal gewoon uitgelegd. Zonder enige kosten werd dit toch gerepareerd hele bovenkant inclusief scherm werd vervangen.
Sindsdien geen problemen meer gehad.
Geen extra garantie afgesloten dus valt me erg mee over de reparatieduur van Acer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• software
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 09:26
Ik heb sinds augustus een Acer Aspire 9411AWSMi.
Nog nooit problemen mee gehad. Wat mij betreft topper !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136049

Ik heb hier sinds ruim anderhalf jaar een Acer Travelmate 2350, die foutloos loopt, ware er niet de connectie met de voeding... that's a really lousy job they've done...
het ligt aan de design van mannetje-vrouwtje, met een te dun pinnetje in het vrouwtje, en een pakking in het mannetje die het na enkele maanden opgeeft. Je kan met een naaldje aan beide zijden van de pakking het metaal een duwtje geven en dan gaat het weer veel beter, voor enkele dagen.

Deze posting wordt geschreven op een ordinaire PackardBell EasyNote 3 jaar oud, probleemloos apparaat met waardeloze batterij, maar met een veel betere voedingconnector. Draait nu in strakke tijden van Vista op de Ubuntu-based LinuxMint distributie. Met veel minder koeling en herrie dan onder WinXP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-07 13:58
Laatste bericht is alweer enige tijd geleden. Ik ben een beetje aan het loeren op een aspire in de 5100 serie. Vandaar mijn interesse in dit topic.

Die scheuren bij de scharnierpunten. Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Iemand pics? En doet dit probleem zich nu echt nog steeds voor? Volgens hadden de mensen in dit topic die zeiden van niet allen een Travelmate en geen aspire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 10:20
Ik ben zelf wel erg tevreden over Acer. Moet wel zeggen dat ik het dan over de Travelmate serie heb. Ik ben niet zo fan van de Aspire lijn. Maar nog steeds krijg je wel waar voor je geld aangezien het nog steeds erg goed geprijsde machines zijn.

Ik heb ook te maken gehad met support, maar altijd netjes geholpen. Het systeem met verzenden en ontvangen van DHL is perfect. Altijd snel de laptop weer terug. De Aspire van mijn vriendin is na 5 storingen keurig omgeruild voor een Travelmate. Meteen geen problemen meer.

Nu zit ik zelf ook weer in het proces van aanschaf van een nieuwe laptop (ter vervanging van mijn TM803) en ik wil eigenlijk wel weer erg graag een Travelmate (het liefst een 6492, maar nog niet bekend of die gaat uitkomen in NL). Ik heb ook nog een Sony op het oog, maar de verlengde support is daar zo fucking duur van.

Ondanks dat ik toch heel graag een nieuwe laptop wil, ga ik toch wachten op de nieuwe releases van Acer. De nieuwe Travelmate Profile lijn schijnt ook de problemen met de behuizingen helemaal achter zich gelaten te hebben als ik de reviews mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-07 23:06
Werk nu ondertussen een klein half jaar met mijn 5672wlmib en ben er vol lof over. Het scherm kijkt vreselijk lekker, alleen zonlicht is niet echt fijn. In ieder geval geen enkel probleem gehad. En dit gaat hopelijk ook niet gebeuren in de komende 2,5 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236775

Ik ben aan het twijfelen tussen Acer Aspire 9305 (€ 769*), 9414 (€ 799*) of Aspire 7520 (€999,00*) Welke kun je het beste kiezen?
Wat zijn de plus- en minpunten?

* = prijzen van Dynabite.

Ik ga de laptop vooral voor school gebruiken. Ik wil ook graag een goede internetverbinding, zodat ik overal op internet kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 236775 op 17-10-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-07 08:53
Ik heb zelf de Aspire 7520 (alleen dan met iets andere hardware dan die op dynabite) moet zeggen goede bouwkwaliteit alleen 17 inch in wel groot als je hem voor school gaat gebruiken (heb er zelf ook veel last van dus) Verder kan kan ik weinig zeggen over bouwkwaliteit van de andere acers want die zijn niet van die nieuwe lijn. En internetverbinding heb ik nog nooit problemen gehad altijd perfecte draadloze verbindingen.

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 08:51
Acer kan ik zeker wel wat over zeggen. Omdat ik zelf 2 jaar lang aan Acer heb gehad en omdat ik nog 30 anderen goed ken die een Acer hebben (gehad).

De enige reden om een Acer te kopen is imo de prijs.
De bouwkwaliteit van Acer is in het algemeen bagger (scheuren in de behuizing terwijl de laptop bijna altijd thuis is), en het repareren door Acer duurt ook erg lang. Daar tegenover staat weer dat een uitbreiding van de garantie bij Acer heel goedkoop is.

Wat ik nu wel merk is dat er steeds meer merken zijn die hun laptops goedkoper prijzen, waardoor er helemaal geen reden meer is om een Acer te kopen. Ze hebben nu wel een "nieuw Gemstone" design, maar voor mij blijft het een Acer :Y)

De Dell Vostro (1500) bijv. is in een aantal gevallen zelfs goedkoper dan een Acer. Het nadeel is dan wel dat je een laptop koopt zonder hem eerst te zien en dat er meestal wel kleine probleempjes zijn bij Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-07 14:48
Anoniem: 236775 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:36:
Ik ben aan het twijfelen tussen Acer Aspire 9305 (€ 769*), 9414 (€ 799*) of Aspire 7520 (€999,00*) Welke kun je het beste kiezen?
Wat zijn de plus- en minpunten?

* = prijzen van Dynabite.

Ik ga de laptop vooral voor school gebruiken. Ik wil ook graag een goede internetverbinding, zodat ik overal op internet kan.
Het is niet de bedoeling van deze topic om andere mensen voor jou een keuze te laten maken. Bedoeling van deze onderwerp is om verschillende meningen weten of Acer terecht of onterecht als slecht of goed word aangewezen.

Zoek zelf eens naar reviews en ik geloof dat je met een beetje gezond verstand er best wel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajolink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 12:59
Ik moet zeggen dat ze daar de laatste tijd wel aan hebben gewerkt. Ik heb een tijdje geleden een aspire 5602 op laten halen door acer omdat de usb poorten af en toe niet functioneerden. Het op laten halen en retourneren duurde bij mij maar 5 werkdagen.

Had hem op laten halen en kreeg netjes 2 dagen later een smsje in het duits en een email in het Nederlands dat hij was aangekomen in de "Werkstatt" en dat hij wachtte op een monteur. Wel netjes dat ze dat meldden. Al na 4!!! dagen kreeg ik een email dat de laptop gerepareerd was en weer terug was gestuurd, en jawel de volgende dag had ik hem netjes via UPS in huis. _/-\o_

Echter...helaas...was het probleem niet verholpen, ze hadden ook het probleem niet kunnen lokaliseren... :/ Beetje jammer, maarja, weer gebeld, 5 minuten in de wacht, uitgelegd en kon hem weer laten ophalen. Deze keer had ik en wat uitgebreidere probleembeschrijving erbij gedaan.

Zelfde verhaal nog een keer; smsje, email, verzendbericht na 5 werkdagen deze keer, en ik ontving hem in goede staat, hij deed het deze keer wel goed en ze hadden ook het moederbord vervangen.

Ik moet zeggen, ik ben erg over het merk te spreken over het merk. Het ging niet vlekkeloos maar hebben het toch na 2x opsturen erg snel opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb zelf niet zo'n goede ervaringen. Een nieuwe Travelmate 5720-301g16 wou ik van 1GB naar 2GB brengen. Even opgezocht op de site van Kingston naar het correcte geheugen (KAC-MEMF/1G), deze geplaatst. Windows XP boot maar geeft direct na het opstarten artifacts op het scherm en alles is geblokkeerd. 'k heb dan Acer support gecontacteerd die me zeiden dat ik maar op een site die zij aangaven 1GB geheugen moest kopen, dat het dan wel zou gaan. Toen ik daarop opmerkte dat moest het niet aan het geheugen liggen van Kingston wel met een SODIMM (die veel te duur is) overbleef was dat volgens hun mijn probleem. De personen van hun supportlijn zijn er alleen maar om zoveel mogelijk RMA af te wimpelen. Resultaat, nog altijd geen 2GB geheugen in de laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Nu online
Het grote probleem bij Acer zit em in de matige kwaliteit van de reparaties en dan met name de reparaties welke in Ahrensburg, Duitsland worden uitgevoerd. Te vaak is een re-reparatie nodig door een gebrekkige eerdere reparatie.
Waar ik me mateloos aan erger is de soms onbeschofte manier waarop die mannekes op de TD daar de reparatierapporten maken.
De reparaties in Nederland zijn wel enigszins beter, maar dat blijft soms ook behelpen.

Eindgebruikers worden helaas vaak afgescheept met een reparatie in Duitsland, waar grote ketens als Paradigit zaken doen met Den Bosch.

Kwalitatief doen de Acer laptops echt niks meer onder voor laptops van andere merken, waar met name de Gemstone serie een positieve bijdrage aan heeft geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:52:
'k heb zelf niet zo'n goede ervaringen. Een nieuwe Travelmate 5720-301g16 wou ik van 1GB naar 2GB brengen. Even opgezocht op de site van Kingston naar het correcte geheugen (KAC-MEMF/1G), deze geplaatst. Windows XP boot maar geeft direct na het opstarten artifacts op het scherm en alles is geblokkeerd. 'k heb dan Acer support gecontacteerd die me zeiden dat ik maar op een site die zij aangaven 1GB geheugen moest kopen, dat het dan wel zou gaan. Toen ik daarop opmerkte dat moest het niet aan het geheugen liggen van Kingston wel met een SODIMM (die veel te duur is) overbleef was dat volgens hun mijn probleem. De personen van hun supportlijn zijn er alleen maar om zoveel mogelijk RMA af te wimpelen. Resultaat, nog altijd geen 2GB geheugen in de laptop...
Jij koopt geheugen bij toko A(geheugenshop) en als dat ineens niet werkt ga je verhaal halen bij toko B(Acer). Niemand kan garanderen dat een bepaalde geheugen-module samenwerkt met een andere.

En ja, de personen aan de supportlijn zijn er om RMA's af te wimpelen. Als er voor ieder simpel wissewasje een RMA moest worden aangemaakt, zouden de reparatietijden niet meer zijn zoals ze nu zijn(laatste tijd gemiddeld 2 week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrmidon192
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-06 23:39
Ik wil hier toch ook even mijn verhaal kwijt,
Ik heb 2 en een halve maand geleden een Acer M3640 gekocht, op zondag 5 oktober begaf mijn moederbord het, na een aantal berichten op internet te hebben gelezen, scheen het zo te zijn, dat ik mijn pc 1 a 2 maanden kwijt zou zijn, omdat mijn pc nog net nieuw was, dacht ik.. laat ik hem toch maar opsturen. Tot mijn grote verbazing, werd de pc, nadat ik op 6 oktober, 12:00 gebeld had, dezelfde dag mijn pc nog opgehaald. Netjes mijn aankoopbewijs en dergelijke meegegeven, de volgende dag kreeg ik al een email met bevestiging dat hij in Duitsland gearriveerd was, dat vond ik toch wel heel snel. Afgelopen maandag, kreeg ik al het bericht dat hij verzonden zou worden, en 1 dag later kreeg ik hem al thuis. Ik ben dus zelf heel erg tevreden over de service van Acer en ik ben heel tevreden over de service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

myrmidon192 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:14:
Ik wil hier toch ook even mijn verhaal kwijt,
Ik heb 2 en een halve maand geleden een Acer M3640 gekocht, op zondag 5 oktober begaf mijn moederbord het, na een aantal berichten op internet te hebben gelezen, scheen het zo te zijn, dat ik mijn pc 1 a 2 maanden kwijt zou zijn, omdat mijn pc nog net nieuw was, dacht ik.. laat ik hem toch maar opsturen. Tot mijn grote verbazing, werd de pc, nadat ik op 6 oktober, 12:00 gebeld had, dezelfde dag mijn pc nog opgehaald. Netjes mijn aankoopbewijs en dergelijke meegegeven, de volgende dag kreeg ik al een email met bevestiging dat hij in Duitsland gearriveerd was, dat vond ik toch wel heel snel. Afgelopen maandag, kreeg ik al het bericht dat hij verzonden zou worden, en 1 dag later kreeg ik hem al thuis. Ik ben dus zelf heel erg tevreden over de service van Acer en ik ben heel tevreden over de service!
Zelfde ervaring met de repairservice in duitsland. Binnen een week weer terug

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-07 12:26
Ik heb altijd een 5630 gehad van acer, die ook iedere dag in een tas mee achterop de fiets ging. In de weg zaten natuurlijk ook de nodige hobbels.
Desalnietemin werkt deze nog altijd goed ( na 2 jaar ).

Nu heb ik een aspire 6935G met extra garantie.
Ook hier ben ik super tevreden over.

Service mankeerd ook niks aan.

Dus kortom ben ik heel erg tevreden over acer en hun service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
jimmy87 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:51:

Nu heb ik een aspire 6935G met extra garantie.
Ook hier ben ik super tevreden over.

Service mankeerd ook niks aan.

Dus kortom ben ik heel erg tevreden over acer en hun service :)
Enige minpunten aan deze versie?
Ik wil namelijk net dezelfde kopen (weliswaar in december, dan heb ik men premie's :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

koop eerder een asus, online zijn die ook niet superduur. Heb je geld over neem dan een sony of een apple als je daar van houdt. Deze kunnen ook kapot, maar staan zijn kwalitatiever en de bedrijven houden er een goede service op na. Check altijd het aantal jaren garantie, één jaar is echt weinig vindt ik aangezien je een laptop toch wel 2 a 3 jaar vollop gebruikt en dan eventueel aan vervanging toe bent.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-10-2023
Snap er helemaal niets van. We hebben in huis; 2x aspire7520 AMD64 vista en een 3690 met intel en XP in huis. Nog nooit probs gehad met die dingen en ze worden echt zwaar belast. Complete office pakketten erop. Veel zware demo-progs erbij en reizen met regelmaat de wereld rond. Herken van de bovenstaande reacties helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-07 14:48
NeoMe schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:58:
koop eerder een asus, online zijn die ook niet superduur. Heb je geld over neem dan een sony of een apple als je daar van houdt. Deze kunnen ook kapot, maar staan zijn kwalitatiever en de bedrijven houden er een goede service op na. Check altijd het aantal jaren garantie, één jaar is echt weinig vindt ik aangezien je een laptop toch wel 2 a 3 jaar vollop gebruikt en dan eventueel aan vervanging toe bent.
Kwalitatief is Asus ook niet meer zoals het was hoor.
Ik heb in het verleden een Asus F3jp gehad, zeg maar gerust destijds het top model van het F3 reeks. Ik kan mij nog herinneren dat ik in de eerste tweede week al problemen had met het toetsenbord, in de latere periode met een storende geluid bij het scrollen en later nog eens een spontaan gescheurde behuizing. (Dit probleem kwam blijkbaar vaker voor bij dit type.) voorbeeld. http://img80.imageshack.us/img80/6505/03032008342hh8nv5.jpg (niet mijn eigen notebook.)

Daarna kreeg ik zelfs keer een bekraste notebook van Asus terug, welke ik had ingezonden voor RMA. (Mocht vervolgens weer 2 weken weg om het te laten herstellen.) Notebook was zodanig bekrast alsof de beste monteur met een flinke schroevendraaier was uitgeschoten.

Kortom, moraal van mijn verhaal. kwalitatief is Asus niet echt zo veel verschillend dan andere merken. Alle merken hebben wel slechte dingen. Helaas plaats men sneller slechte ervaringen op Tweakers.net dan goede ervaringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Precies, en over Acer wordt misschien iets meer geplaatst van over Asus. Ik wil verder geen heel topic wijden aan de verschillen tussen beide merken maar ieder merk heeft haar defecten. De topicstarter wil nou eenmaal weten of er bij Acer vaker iets kapot gaat. Uiteraard verschillen de meningen en ervaringen daarover maar in mijn ogen is het antwoord dan Ja. Mocht het kapot zijn is ook nog eens de service slechter, zo zijn de verhalen. Ik denk dat je hier alleen uit kunt komen als je een goede poll houdt en zoveel moglijk meningen/ervaringen krijgt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodY1121
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-06 20:52
Heb zelf in 2006 een Acer Aspire 5024WLMI (volgens mij) gekocht met Acer Advantage Program, perfect ding, nooit geen problemen, alleen begon het bij de schaniere te scheuren, maar niet hinderlijk, heb deze toen in oktober 2007 verkocht, samen met een Acer advatage program heb van de koper nooit geen mail gehad met problemen.
In oktober 2007 weer een laptop van acer: de 5920G, nog geen problemen gehad, maar toch ook voor de zekerheid weer zo'n acer advantage er bij gekocht.

In juli van dit jaar een Acer Aspire One er bij gekocht, hier geen extra garantie uitbereiding bijgekocht, ding bijna gemolt door mij zelf, maar het is gelukkig wel goed gekomen.

Overall heb ik niks te klagen over Acer, qua behuizing was die van de 5024WLMi wel slecht, die van de 5920G vindt ik stukken beter geworden, kwam steviger over.
En over de reperatiedesk kan ik nog geen oordeel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03 13:38
Weer twee klanten met defecte Acers. De ene: videogeheugen stuk (artifacts of geen beeld), de andere: doet helemaal niets meer (mobo stuk).

Ik weiger ze te verkopen, hoe goedkoop ook.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Tja goede prijs kwaliteit is het zeker, maar als ik mijn geld in zou moeten zetten welke laptop het zou overleven bij een vrije val tussen acer en laptops als hp/compaq & lenovo, kies ik niet voor de acer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Het gaat dan dus niet om goede prijs/kwaliteit maar om prijs/specs. Als het om kwaliteit zou gaan hadden we nu niet dit topic. Ik wil niet zeggen dat Acer helemaal niks is, want er zijn miljoenen klanten die er blij mee zijn maar er is gewoon een grote groep klanten die er wel problemen mee hebben. Bij mij op school zie ik ook gewoon veel Acers die het loodje leggen of die niet meer helemaal heel zijn of behoorlijke lakschade hebben zonder al te gekke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
NeoMe schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:27:
Het gaat dan dus niet om goede prijs/kwaliteit maar om prijs/specs. Als het om kwaliteit zou gaan hadden we nu niet dit topic.
Ehm, juist andersom toch? ☺

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Mag ik deze oude koe uit de sloot halen?

De laatste tijd zien de Acer laptops er wederom een stuk beter uit dan vroeger, en ik vroeg me daarom ook af of men nieuwe ervaringen heeft hier met Acer. Wie heeft er het afgelopen jaar te maken gehad met de nieuwe Acer laptops en reparaties daarvan?

Ik ben erg benieuwd naar de húidige stand van zaken namelijk. :)

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mad-dog schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:01:
Het grote probleem bij Acer zit em in de matige kwaliteit van de reparaties en dan met name de reparaties welke in Ahrensburg, Duitsland worden uitgevoerd. Te vaak is een re-reparatie nodig door een gebrekkige eerdere reparatie.
Waar ik me mateloos aan erger is de soms onbeschofte manier waarop die mannekes op de TD daar de reparatierapporten maken.
De reparaties in Nederland zijn wel enigszins beter, maar dat blijft soms ook behelpen.

Eindgebruikers worden helaas vaak afgescheept met een reparatie in Duitsland, waar grote ketens als Paradigit zaken doen met Den Bosch.

Kwalitatief doen de Acer laptops echt niks meer onder voor laptops van andere merken, waar met name de Gemstone serie een positieve bijdrage aan heeft geleverd.
Ik wilde eigenlijk minder van je bericht quoten , maar ik heb hier het tegenovergestelde probleem.
Opzich is de Pickup&Return Prima geregeld, binnen 1 week had ik mijn netbook terug.

Ik hem afgelopen januari een netbook van Acer(type weet ik even niet uit mijn hoofd).
Probleem is dat als er op sites zoals youtube en uitzendiggemist gezeten word, de laptop gaat haperen en enkele minuten laten bleuscreens geeft.

Laptop is met dit probleem opgestuurd.
Enigste wat men gedaan heeft is een herinstall(maar goed dat ik een backup gemaakt heb , want ze doen gewoon een kale herinstall) en een bios update.

Mijn vermoeden deed vanaf het begin af aan al denken dat het aan het videogeheugen of aan het werkgeheugen lag.
Dit heb ik ook vermeld , alleen kreeg ik als reparatie terug dat ze dus een biosupdate + herinstall gedaan hadden en de laptop uitvoerig hadden getest.

In nog geen week tijd dat ik de laptop terug had , had ik hetzelfde probleem weer.
Toen nogmaals alles uitgelegd , en weer werd dezelfde reparatie gedaan(vreemd , moet wel toeval zijn dat er binnen 2 weken een biosupdate van het systeem komt , maar het kan , ik heb nl. de versienummers niet gecontroleerd).

Echter heb ik het probleem nogmaals voorgelegd , en gezegd dat het niet aan de bios ligt , maar daadwerkelijk aan de hardware.
Hier wil men echter niks van weten , met gevolg dat ik nog steeds met een brakke netbook zit.
Heb echt geen zin meer om deze terug op te sturen , die bios update kan ik nl. zelf nog wel(werk zelf voor een IT bedrijf, en als wij met zo'n laptop zitten, verwacht de klant dat hij een nieuwe krijgt......).

Deze reparaties zijn alle uitgevoerd door het servicecentre in Den Bosch , dus ook daar zijn slechte ervaringen mee.......

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 808061

Acer service is mijns inziens meer dan slecht. Laat mijn tablet repareren nog geen 4 maanden later ligt de wifi er uit. Ja meneer daar kunnen we niets aandoen als alleen een nieuwe prijs opgave geven voor reparatie..
Echt een waardeloos bedrijf koop echt NOOIT geen acer producten meer :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Kudos voor het gebruik van de zoekfunctie maar een 10 jaar oud topic uit de dood laten herrijzen voor een rant is nooit een goed idee.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.