Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view][quote]

Door: Sprite_tm Moderator EL/CM/TCA
Nieuwe faq, nieuw feedbacktopic :)

Na de splitsing van CME in CM en EL is ook de FAQ opgesplitst in twee delen en meteen even flink opgepoetst. Het kan desalniettemin nog steeds zo zijn dat er kleine of grote foutjes inzitten, of dat je sites of stukjes tekst weet die ook prima in de faq kunnen. Heb je dus opmerkingen over Frequently Asked Questions CM , plaats ze hier :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: HID-compliant Xbox-controller

Zou misschien het [HOWTO] ps one lcd in pc topic kunnen worden toegevoegd in de FAQ bij de HowTo's? Aangezien deze toch ook onder casemodding hoort en niet alleen Electronica. :)

Done.

Sprite_tm wijzigde dit bericht 22-01-2006 21:59 (8%)

Californication
Reg. datum: 05 oktober 2005

Ik wist niet dat er bij de vorige zo'n feedbacktopic was maar alé :
Zou iemand mss eens een stukje kunnen schrijven over polijsten e.d. ?
Hier komen toch soms wel wat vragen over langs en ik ben zeker dat het nuttig zou zijn !
Mss een beetje simpel maarja, trukjes om het wat sneller te laten gaan (ik weet dat er geen wondermiddeltjes zijn) zouden voor sommigen wel van pas komen.Ook trukjes voor mooier effect enzo...
Bedankt :)

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

misschien leuk om even een aantal voorbeeldjes (voor mensen die cips maken is dat welmakkelijk denk ik) van het monteren van windows te laten zien. Bijvoorbeeld, lijm schroeven etc.

It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it (Upton Sinclair)
Website
Los Alcoholicos

Een gedeelte van de linkjes (alle linkjes uit "hoofdstuk Inhoud" bijvoorbeeld) in CM Policy geeft als resultaat:
quote:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6.
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)
Dat lijkt me niet de bedoeling.

De linkjes verder naar beneden werken nog helemaal niet. Bijvoorbeeld de verwijzing naar de CM-FAQ
Fixed.

Sprite_tm wijzigde dit bericht 27-01-2006 21:56 (30%)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties: [view][quote]

Door: Sprite_tm Moderator EL/CM/TCA
thekip: Aan wat voor voorbeeldjes denk je dan? Kan je topic-id's of pics geven?

APCIII: Oeps, dat waren nog links naar het vorige topic, die staat nog in HWC. Gefixed.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: HID-compliant Xbox-controller

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws