Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Done.
[ Voor 8% gewijzigd door Sprite_tm op 22-01-2006 21:59 ]
Zou iemand mss eens een stukje kunnen schrijven over polijsten e.d. ?
Hier komen toch soms wel wat vragen over langs en ik ben zeker dat het nuttig zou zijn !
Mss een beetje simpel maarja, trukjes om het wat sneller te laten gaan (ik weet dat er geen wondermiddeltjes zijn) zouden voor sommigen wel van pas komen.Ook trukjes voor mooier effect enzo...
Bedankt
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Anoniem: 47200
Dat lijkt me niet de bedoeling.Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6.
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)
De linkjes verder naar beneden werken nog helemaal niet. Bijvoorbeeld de verwijzing naar de CM-FAQ
Fixed.
[ Voor 30% gewijzigd door Sprite_tm op 27-01-2006 21:56 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
APCIII: Oeps, dat waren nog links naar het vorige topic, die staat nog in HWC. Gefixed.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Anoniem: 396425
Dunne lagen werken beter ALS dikke lagen --> dunne lagen werken beter DAN dikke lagen.

Kon het niet laten, sorry!
Casemod: Cubeleon
Laat ik eens met de eerste vraag meteen de denkbeeldige duer intrappen: waarmee zet je een window vast? Ik zie het met dubbelzijdige tape gebeuren (welke) maar zijn er betere/goedkopere manieren?
Met schroeven, lijm, maar toch is plakband (dubbelzijdig tape) de goedkoopste oplossing om een window vast te zettennaarden 4ever schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:22:
We moeten gewoon een pracht van een TS hebben eigenlijk. Maar dat terzijde.
Laat ik eens met de eerste vraag meteen de denkbeeldige duer intrappen: waarmee zet je een window vast? Ik zie het met dubbelzijdige tape gebeuren (welke) maar zijn er betere/goedkopere manieren?
[ Voor 56% gewijzigd door CDA441 op 27-03-2011 21:43 ]
Fail, dit is een feedback topic. Sorry mensen! toch bedankt dat ik zelfs op een feedbacktopic reactie krijg. Soms lees ik te snel.naarden 4ever schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:22:
We moeten gewoon een pracht van een TS hebben eigenlijk. Maar dat terzijde.
Helemaal mee eens, een aantal linkjes doen het niet meer, en die het wel doen openen in dezelfde pagina, zo hou je geen bezoekers op de FAQ.brinkdinges schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:17:
Volgens mij kan de CM faq wel een update gebruiken trouwens
↓ volgende bericht hieronder ↓