ja maar zoals ik zie heb je die in meijel gehaald, woon in baarlo dus das paar dorpen verder!
jij hebt zo te zien een accu voor de auto en 2x 100Ah huishoud accu, maar zoals je al zegt genoeg plaats achterin.. maar k zou dus misschien die pc toch al kunnen gebruiken die k nu nog heb.. mn accu is geloof k 40 Ah, en dynamo weet k zo niet, zou k effe moeten kijken of opzoeken.
dat post k dadelijk nog wel effe
maar dan kan k evengoed beter een M2 aanschaffen ivm 12 volt en dat onnodige verlies wat k nu heb
misschien vanavond eens effe garage bellen of ze geen grotere accu hebben (Vermogen dan) want deze is inderdaad misschien gaar, zei hier thuis ook al iemand
edit:
ik heb eens even gekeken... mijn accu is nu 44Ah en mn dynamo volgens t "etiket" 55Ah
zou voldoende moeten zijn
is trouwens een auto van 1997 dus nog niet heel oud.
k ga vanavond eens even naar de garage om te vragen wat hun adviseren en of die kunnen kijken welke k dr met mn huidige spullen (motorisch, dynamo) het beste in kan zetten
edit 2:
de garage houder heeft mn accu doorgemeten en meende dat die goed was, ook als de motor loopt..
ik vroeg of ik er een groter vermogens accu in kon zetten, zei die van wel maar k heb weinig plaats op die plek dus is wel niet zo heel handig, maar was niet bij mn garage waar k normaal heen zou gaan omdat die dicht was..
morgen maar even langs die andere gaan en navragen.. trouwens die vent zei dat die ook helemaal niks wist van een 2de accu of van een diodebrug ofzo.. niet echt handig dus..
Hugo b wijzigde dit bericht 08-10-2007 22:37 (39%)