Hoofdcategorieën
Topicacties

[CM] PC in je Auto. Info en How-to's - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 42 43 44 45 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 27 september 2003

Ik weet niet of het al eerder gepost is maar hierbij nog een keer:

Iedereen die nog een omvormer moet kopIk weet niet of het al eerder gepost is maar hierbij nog een keer:

Iedereen die nog een omvormer moet kopen, bij de action is een 150watt omvormer voor 18 of 19 euro.en, bij de action is een 150watt omvormer voor 18 of 19 euro.

ik drink niet, ik zuip

brabant-tuning.nl

Nou, niet echt veel nieuws te vertellen, maar heb onlangs een draadloze router gekocht, zodat mijn carpc nu draadloos kan wifi-en met thuis (makkelijk bestanden overgooien).

Ook hadden ze op het werk enkele kisten over (dik triplex) met roze esd veilig isolatie schuim erin. Dus meteen misbruik van gemaakt en 2 meegenomen klein en groot (40x40x50 cm en 100x100x150cm) ;) daar kan ik dus mee gaan constructen _/-\o_ .

Verder heb ik eigenlijk nog wat verloopkabels nodig en de extra versterker en woofers die ik in de kofferbak wil bouwen om compleet te zijn. Ik wil eigenlijk wel alles in huis hebben voordat ik daadwerkelijk wat ga bouwen. Voorlopig blijft het dus nog bij bedradingsschema's tekenen en op papier passen en meten hoe ik het erin wil hebben.

Als ik hier voorbeelden van heb, post ik ze wel. Komt goed :)

Acer 6465 wlmib

Verdomme, heb ik het Gigigood tft touchscreen scherm in de winkelmand staan (maandagavond erin gezet, 2 op voorrraad), wil ik hem gisteravond bestellen, staat hij niet meer op de website. Met hun gebeld, en weten ze niet of hij nog binnen gaat komen, en als ze hem misschien toch bestellen, dan duurt het minimaal 1 maand!!!!

Iemand een ander idee ?

-070-
Reg. datum: 20 december 2005

http://www.dwcarstyling.nl/index.php?cPath=43_158

Hier staat hij er ook op. Zelfde prijs dus veel succes

Weejaa, het kan je zo gebeuren... Water overal in je kast | 3700+@3150Mhz klik| P4 2,4Ghz@3,79Ghzklik

Genius Or Madman?.. You Decide

quote:
Extera schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:33:
:( ik kan echt nergens een gratis versie van centrafuse vinden :9
AAhh! :o
Hij heeft hem eindelijk echt af en commercially availeble gemaakt :)
Ik heb een hoop beta's van Centrafuse gedraaid... en het bevoel me prima, en ik ben zo'n cheapass nederlander die alles gewoon download, maar hier zat ik toch wel over te denken om de uitgebreide versie te kopen.. het beviel me goed.. maar 350 dollar? :X Damn..
K hoop dat ik terug in Nederland de laatste installer nog op een PC heb staan :X :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...

30K 06..... op naar de 33K

Indien ja, please DM :D

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

quote:
Mja... k zit nu nog een paar maanden op Aruba zonder mogelijkheid het te checken... geduld hebben dus :+

Neej, maar 350 dollar is een hoop... het mooie aan een carpc is dat het goedkoper kan dan een standaard navigatie, en dan je er meer mee kan enzo.. maar met zulke prijzen kun je net zo goed een tomtom kopen ofzo :X

Als die uitgebreide versie tot 100 dollar gekost had ofzo had ik hem wel gekocht.. maar 350 is wel een hoop :X

deviantART

quote:
Spike_wolf schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:47:
[...]
Als die uitgebreide versie tot 100 dollar gekost had ofzo had ik hem wel gekocht.. maar 350 is wel een hoop :X
Ik heb dus precies hetzelfde..... Scheelt natuurlijk wel dat het 350 dollar is en geen euro, maar toch.

De demo versies hadden trouwens een expirydate, dus die kan je ook niet oneindig gebruiken.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! My site

quote:
Dr.DNA schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:26:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde..... Scheelt natuurlijk wel dat het 350 dollar is en geen euro, maar toch.

De demo versies hadden trouwens een expirydate, dus die kan je ook niet oneindig gebruiken.
Die beta's hadden idd maar 30 dagenna installatie..
Maar die checkte hij alleen als hij opstartte.. en aangezien ik mijn systeem altijd in Hybernation gooide had ik daar geen last van O-)

deviantART

quote:
Re-Activity schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:08:
Raikkonen_WC schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:54:
[...]
Hij komt wel uit china bij een bedrijf vandaan wat zeer veel verschillende schermen maakt.http://carav.en.alibaba.com/
Ken je dit bedrijf? Hoe is de service ervan. Heb gisteren contact met ze gehad (via e-mail, ze liggen dus echt in Hongkong), en ze willen me dit scherm opsturen. Kost me inclusiefverzendkosten omgerekend 125 eur...... Goedkoper dan dat ze bij gigagood te krijgen zijn.....

Maar, heb nog nooit iets gekocht in China ofzo, dus vraag me af, hoe vertrouwd het is, en hoe goed het gaat. Niet dat ik dadelijk ene doos met stenen ofzo krijg gestuurd :)

Ik ben momenteel bezig met het klussen van een car pctje.. (nou ja eigenlijk meer een bus pctje.)

In een oude T3 bus wil ik graag de mogelijkheid hebben lekker muziek te luisteren, films kijken en fotos opslaan.

Ik ga de volgende hardware gebruiken

PIII 866mhz
512mb SDRAM
TNT2 32 mb
20gb HDD 5400rpm

Als scherm heb ik hier nog een iiyama 15 inch tft liggen. Deze werkt normaal met een 12v adapter en trekt op de 12v maximaal 2,5 ampere.

Ik wil mn carpc gaan voeden met een M2-atx voeding. Het scherm weet ik nog niet en daar gaat ook mijn vraag over:

- kan ik de 12v van de m2-atx hiervoor gebruiken, of blijft er dan te weinig (8 - 2,5 = 5,5A) over voor de rest van de pc. Of kan ik net zo goed direct mn tft aansluiten op de 12v met een zekering ertussen.

Dat laatste schijnt te werken lees ik hier en daar. Maar omdat het een bus betreft met 2 accus (56A), koelkast enz... ben ik bang dat de 12v te weinig zal zijn op sommige momenten (aanslaan koelkast)

P990

Heerlijk topic! Doet me denken aan de tijd dat ik bezig was een voeding te bouwen voor een (desktop) Pentium (met 7805 IC's en dikke koelblokken om de 5 en 12 V te krijgen). De -5 volt was niet nodig op de meeste mainboards, maar het project strandde uiteindelijk omdat ik het niet klein genoeg kreeg om het in de bekleding van mijn deur weg te werken...

Jeugdsentiment ;)

Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl

... (ing. van weinig woorden)

quote:
tijmeng schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:06:In een oude T3 bus wil ik graag de mogelijkheid hebben lekker muziek te luisteren, films kijken en fotos opslaan.
Yeuh, nog een bus, welkom :P
quote:
[..] Maar omdat het een bus betreft met 2 accus (56A), koelkast enz... ben ik bang dat de 12v te weinig zal zijn op sommige momenten (aanslaan koelkast)
Niets verplicht je die accu's te gebruiken toch?
Accu's kun je altijd bijplaatsen of vervangen door zwaardere (doch op een gegeven moment houdt je dynamo het natuurlijk niet bij om ze ook weer vol te krijgen).
Ik heb een 70Ah start/voertuigelectronicaaccu en 2x100Ah huishoudaccu waarop onder andere de PC (een P4 1.7, niet de meest zuipende P4, maar toch al gauw 65W). Er moet ook nog wel eens een koelkast komen (al zou ik dan denk ik een gasexemplaar nemen).
Thuis hangt de bus af en toe eens aan de lader (een tijd lang elke dag gedaan, maar dat bleef zo'n gedoe en huisgenoten die zeuren over de kabels...).

Webdeveloper met een 36 jaar oude bus met P4 onboard ;) | Thuisbezorgd.NL

-070-
Reg. datum: 20 december 2005

quote:
Raikkonen_WC schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:24:
[...]

Ken je dit bedrijf? Hoe is de service ervan. Heb gisteren contact met ze gehad (via e-mail, ze liggen dus echt in Hongkong), en ze willen me dit scherm opsturen. Kost me inclusiefverzendkosten omgerekend 125 eur...... Goedkoper dan dat ze bij gigagood te krijgen zijn.....

Maar, heb nog nooit iets gekocht in China ofzo, dus vraag me af, hoe vertrouwd het is, en hoe goed het gaat. Niet dat ik dadelijk ene doos met stenen ofzo krijg gestuurd :)
Haha umm ik heb geen idee hoe het zit met dat bedrijf ik had nog wel een link neergezet voor je.

is in nederland ook voor 189,-

ik denk wel dat als het uit china kopmt je kans hebt o pimport kosten en dergeleijke als het tegen gehouden word bij de duane

Weejaa, het kan je zo gebeuren... Water overal in je kast | 3700+@3150Mhz klik| P4 2,4Ghz@3,79Ghzklik

quote:
LEiPiE schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:22:
[...]

Yeuh, nog een bus, welkom :P

[...]

Niets verplicht je die accu's te gebruiken toch?
Accu's kun je altijd bijplaatsen of vervangen door zwaardere (doch op een gegeven moment houdt je dynamo het natuurlijk niet bij om ze ook weer vol te krijgen).
Ik heb een 70Ah start/voertuigelectronicaaccu en 2x100Ah huishoudaccu waarop onder andere de PC (een P4 1.7, niet de meest zuipende P4, maar toch al gauw 65W). Er moet ook nog wel eens een koelkast komen (al zou ik dan denk ik een gasexemplaar nemen).
Thuis hangt de bus af en toe eens aan de lader (een tijd lang elke dag gedaan, maar dat bleef zo'n gedoe en huisgenoten die zeuren over de kabels...).
ideale combo busje en pc!

ja dat begrijp ik opzich wel en was ik na even zoeken achter. maar ik vroeg me eerder af of mn tft op de m2-atx voeding kon of dat ie net zo goed direct op de accu kan.

P990

quote:
Re-Activity schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:39:
[...]

Haha umm ik heb geen idee hoe het zit met dat bedrijf ik had nog wel een link neergezet voor je.

is in nederland ook voor 189,-

ik denk wel dat als het uit china kopmt je kans hebt o pimport kosten en dergeleijke als het tegen gehouden word bij de duane
Ik had de link inderdaad gezien ja. Maar probeer het eens via China. Ben namelijk benieuwd hoe het gaat, en scheelt veel geld. Ik zie het wel wat er op me af komt. Ik laat het weten zodra ik iets weet of hem binnen heb.

Reg. datum: 20 juli 2003

Ik heb al een aardig tijdje in gedachte om ook een carputer in mijn auto te bouwen, maar ik wil deze enkel gebruiken om muziek af te spelen.
Het zorgen voor geluid (kabels, omvormers etc) is het probleem niet, maar het enigste is dat ik een klein LCD scherm wil waar enkel Winamp te zien is (oude look) en dat er naast het scherm simpele knoppen die ik in mijn interieur kan bouwen zoals volume/shufle/next/pauze/stop etc, en dan kan ik dus nergens vinden enkel via toetsenborden etc.
Wie heeft er mogelijkheden en hoe moet je het dan aansluiten via USB?

Reg. datum: 07 juni 2005

quote:
Hari-Bo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:30:
Ik heb al een aardig tijdje in gedachte om ook een carputer in mijn auto te bouwen, maar ik wil deze enkel gebruiken om muziek af te spelen.
Het zorgen voor geluid (kabels, omvormers etc) is het probleem niet, maar het enigste is dat ik een klein LCD scherm wil waar enkel Winamp te zien is (oude look) en dat er naast het scherm simpele knoppen die ik in mijn interieur kan bouwen zoals volume/shufle/next/pauze/stop etc, en dan kan ik dus nergens vinden enkel via toetsenborden etc.
Wie heeft er mogelijkheden en hoe moet je het dan aansluiten via USB?
als je zoekt in de search staat een topic over het aansturen van winamp over de compoort.
je kan dan dus gewonen (ik dacht pulse schakelaar)knoppen gebruiken en die op de comppoort aansluiten.

maar waarom alleen muziek maak ook gebruik van de navigatie optie als je toch die mogelijk hebt.

quote:
wd200 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:39:
[...]

als je zoekt in de search staat een topic over het aansturen van winamp over de compoort.
je kan dan dus gewonen (ik dacht pulse schakelaar)knoppen gebruiken en die op de comppoort aansluiten.

maar waarom alleen muziek maak ook gebruik van de navigatie optie als je toch die mogelijk hebt.
Omdat ik al in bezit ben van een TomTomGo en een Parrot Nomad (bluetooth carkit) en het niet nodig vindt om alles in 1 apparaat te integreren.
Ik wil gewoon een simpele opstelling maken om al mijn 120Gig aan muziek af te spelen.

quote:
Hari-Bo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:46:
[...]

Omdat ik al in bezit ben van een TomTomGo en een Parrot Nomad (bluetooth carkit) en het niet nodig vindt om alles in 1 apparaat te integreren.
Ik wil gewoon een simpele opstelling maken om al mijn 120Gig aan muziek af te spelen.
dat is duidelijk argomentatie :) was even niewsgierig.
er zijn wel kleine 3/4" in schermen maar probeer daar eens windows op te draaien :S.

en zoiets
http://www.gigagood.com/images/medium/NL1084_MED.jpg

wd200 wijzigde dit bericht 04-04-2007 12:49 (6%)

quote:
wd200 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:47:
[...]

dat is duidelijk argomentatie :) was even niewsgierig.
er zijn wel kleine 3/4" in schermen maar probeer daar eens windows op te draaien :S.

en zoiets
http://www.gigagood.com/images/medium/NL1084_MED.jpg
Als ik gebruik maak van autologon dus dat os automatisch inlogd en automatisch Winamp opstart het moet toch zo kunnen dat Winamp dan zichtbaar is in dat scherm?

quote:
Hari-Bo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:29:
[...]

Als ik gebruik maak van autologon dus dat os automatisch inlogd en automatisch Winamp opstart het moet toch zo kunnen dat Winamp dan zichtbaar is in dat scherm?
volgens mij moet dat goed mogelijk zijn idd..
goedkoop AB 'tje er bij en je kan alles bedienen met AB.

quote:
wd200 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:35:
[...]

volgens mij moet dat goed mogelijk zijn idd..
goedkoop AB 'tje er bij en je kan alles bedienen met AB.
Daar zou ik het liefst vaste knoppen voor hebben, want een AB is natuurlijk wel makkelijk maar de AB-ontvanger moet op de PC dan heb je te maken met ontvangst (of een USB verleng kabel en dan een gat maken voor de ontvanger, is wel een mogelijke optie trouwens).
Maar zoals ik al aangaf ik geef meer voorkeur voor vaste knoppen, links knoppen en rechts een klein display waar winamp classis look in zit.

quote:
Hari-Bo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:43:
[...]

Daar zou ik het liefst vaste knoppen voor hebben, want een AB is natuurlijk wel makkelijk maar de AB-ontvanger moet op de PC dan heb je te maken met ontvangst (of een USB verleng kabel en dan een gat maken voor de ontvanger, is wel een mogelijke optie trouwens).
Maar zoals ik al aangaf ik geef meer voorkeur voor vaste knoppen, links knoppen en rechts een klein display waar winamp classis look in zit.
ok naja dat zijn jou voorkeuren is allemaal prima.
als alles gaat zoals jij wilt (opstarten etc) een PSONE scherm nemen en dan winamp over je com poort aansturen

Reg. datum: 25 mei 2005

Niet meer nodig. :)

DHerbig wijzigde dit bericht 04-04-2007 21:16 (255%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 42 43 44 45 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: