quote:
Staat op zich ook wel op m'n site, maar voor de volledigheid:
de monitor is door een bedrijf voorzien van een GroovyTouch touchscreen. Vrij simpel gedaan: monitor openschroeven, drukgevoelige scherm op de monitor en de kabeltjes naar buiten routen en een en ander met wat tape vast zetten

Kabeltje gaat naar een kastje wat 't omzet naar PS/2 en waar je ook nog een normale muis aan kunt hangen om door te lussen.
Heb gemerkt dat ie 't bij lage temperaturen niet altijd doet, maar aan de andere kant wel met handschoenen aan te bedienen is als ie eenmaal wil
Ik gebruik op dit moment Windows XP Pro met als frontend CentraFuse van
Fluxmedia. Is alleen nog steeds beta en da's af en toe te merken ook... na terugkomen uit hibernation kan CentraFuse geen muziek meer af spelen en moet je 't programma dus afsluiten en weer starten. Maar goed, op 't mp3car forum is de ontwikkelaar (hij zegt vaak "we" maar volgens mij is 't een eenmansbedrijfje

) erg actief en neemt alle bugs en featurerequests mee. Erg handig.
Is ook het enige frontend dat *goed* met Destinator 6 kaarten overweg kan en 't bevalt me erg goed. Alleen de default skin is niet zo super als je een 4:3 monitor hebt, is namelijk meer bedoeld voor een 7" breedbeeld. Ik heb een eigen skin als work-in-progress (wil ook altijd kunnen schakelen tussen media/cam/nav en alle knoppen aan de linkerkant van het scherm hebben), maar ja tijd he?
Zit er nu trouwens over te denken het scherm naar boven te verplaatsen, had vandaag continue de zon er in en al heeft dit scherm een flinke contrastratio, er zijn grenzen.
oh en met betrekking tot je opmerking iets verder op ("Ik ook, en dan bij voorkeur een stukje software wat geen windows nodig heeft om te draaien maar zelf al een os is, (scheelt flink wat gedoe en, evt, bsod's)"... er zijn niet zoveel mensen in staat om even iets te schrijven dat ook OS is hoor

Op een uitgeklede linux misschien, maar ik zie niet iemand "even" een compleet OS schrijven.
CentraFuse kan wel zo ingesteld worden dat ie opstart in plaats van de standaard Windows Explorer (ofwel "het bureaublad + startbalk").
@deWit: CentraFuse prijzen wordt al tijden om gevraagd, maar David van FluxMedia wil 't nog niet vrij geven ofzo, zie mp3car forum.
LEiPiE wijzigde dit bericht 28-01-2007 00:29 (22%)
Reden: aanvullingen