Gathering of Tweakers

Quicksearch
Kun je hem met Hi wel halen??? Ik dacht alleen in combinatie met Kpn abo.

R0B1NH wijzigde dit bericht 03-07-2006 19:22 (4%)

quote:
SayWhatAgain! schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:07:
[...]

Of 68E betalen voor een code en tot een maand 8)7 wachten voor je die krijgt...

wat bedoel je daarmee?

quote:
R0B1NH schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:21:
bij de Belcompany hebben ze zowel KPN mobiel als hi

Vin87 wijzigde dit bericht 03-07-2006 19:26 (4%)

Reg. datum: 23 november 2001

quote:
R0B1NH schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:21:
Hi is van KPN ! Toestellen ondersteunen dan ook beide simkaarten (groene van kpn mobiel en de paarse van Hi)

quote:
Vin87 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:26:
[...]

wat bedoel je daarmee?
Dat mag je betalen als je hem simlock vrij laat maken bij KPN (zodat je garantie niet vervalt) en het kan tot een maand duren voordat je de benodigde code krijgt.

Specs || Blog || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm/Uncharted/Ratchet&Clank

Ok,

Ik dacht dat je de telefoon alleen kon bestellen icm Kpn en niet met Hi omdat er ook nog weinig/geen? mensen zijn die de telefoon van de Hi site hebben ontvangen.

Dan ga ik hem morgen halen >:) :*)

Als ik de telefoon bij Belcompany haal krijg ik zeker geen 5 euro korting per maand op me abonement?

R0B1NH wijzigde dit bericht 03-07-2006 19:39 (30%)

quote:
SayWhatAgain! schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:33:
[...]

Dat mag je betalen als je hem simlock vrij laat maken bij KPN (zodat je garantie niet vervalt) en het kan tot een maand duren voordat je de benodigde code krijgt.
O zo, ach ik heb alleen dat HI abo wat ik gebruik en na een jaar dan hoef je niet te betalen voor dat simlock vrij maken. Gelukkig dat kpn alleen werkt met een simlock en er geen compleet kpn toestel van maakt (zoals vodafone doet met hun toestellen)

quote:
Vin87 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:38:
[...]

O zo, ach ik heb alleen dat HI abo wat ik gebruik en na een jaar dan hoef je niet te betalen voor dat simlock vrij maken. Gelukkig dat kpn alleen werkt met een simlock en er geen compleet kpn toestel van maakt (zoals vodafone doet met hun toestellen)
Dan heb je geen probleem idd. MAar ik heb Orange en vind het daar best, dus ik moet iets meer geduld opbrengen. Heb al wel een 1GB micro kaartje en ga ook die DS790 maar bestellen denk ik. Vind er alleen nergens ervaringen over.

Specs || Blog || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm/Uncharted/Ratchet&Clank

quote:
SayWhatAgain! schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:42:
[...]

Dan heb je geen probleem idd. MAar ik heb Orange en vind het daar best, dus ik moet iets meer geduld opbrengen. Heb al wel een 1GB micro kaartje en ga ook die DS790 maar bestellen denk ik. Vind er alleen nergens ervaringen over.

die ds790 is idd heel erg wijs! vond het alleen nogal veel geld voor een headset.. heb daarom voor de HPM-70 gekozen. Orange is zeker best.. heb bij mij thuis alleen geen bereik daarmee :?

Zie hier voor een aardige review van die headset

quote:
Vin87 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:50:
[...]

die ds790 is idd heel erg wijs! vond het alleen nogal veel geld voor een headset.. heb daarom voor de HPM-70 gekozen. Orange is zeker best.. heb bij mij thuis alleen geen bereik daarmee :?

Thnx voor de link! Ik heb bij mijn ouders ook niet altijd even goed bereik (ook nog weer-afhankelijk), maar da's ook in the middle of nowhere. Hier in Delft waar ik de meeste tijd toch zit, is het bereik perfect.

er zou tog een deeltje 2 kome als de telefoon uit zou komen? 8-)

a800-V525-E630-K800i

ja,tinux zou dat toch doen?maaar volgens mij zoals hij al heeft gezegt heeft hij het druk.
Maar deel 2 zou wel vet zijn :*)

Ik hoop het voor jullie dat ie vet is...

... hier is Deeltje 2!

Dus daar verder graag!

TinuX wijzigde dit bericht 03-07-2006 22:18 (15%)

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

hey ik post weer eens wat op tweakers vanwege een telefoon :P
ik zit nu een beetje met een probleem want ik had een k750i alleen die is van het weekend gejat |:(

ik heb een abbonement van orange maar die 1 jarige contractduur is al afgelopen...dus ik kan nu hem verlengen en een nieuwe tel. meenemen toch?

zoja dan zit ik te twijfelen tussen de w810i die nu al uit is, of dus deze masterphone met 3.2 mpx camera.(ik maak best vaak foto's met mn tel.) alleen weet iemand wanneer hij bij orange leverbaar is?

en is hij niet ontzettend groot en zwaar tegenover de k750i

Gigabyte p35-ds3r | Intel C2D e6750 @ 3.2Ghz | 2 Gb Ramm G.E.i.L 4-4-4-12 | Nvidia 8800 gts 640 Mb | earthwatts 550 Watt | Antec Sonata 3

quote:
Vin87 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:50:
[...]

hehe hoezo accent :p

maarre orange is best als je geen bereik hebt?? :9
Goo goo g'joob

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws