Gathering of Tweakers

Quicksearch
Het staat ook in de nieuwe folder! Als jullie in de oude kijken, zie je de oude actie idd;) Maar blijkbaar krijgt niet iedereen de folder thuis.

Kort samengevat.

Bij 2 jaar hi 25 toestel gratis
geen aansluitkosten
2 maanden gratis abo
6 maanden 15 euro extra tegoed

Reg. datum: 02 december 1999

Toch opvallend dat 4-5 users die hier reageren alleen geregistreerd zijn vanwege de K800i :D

Zonder usericon, weinig informatie in hun profiel, en een posthistory in amper andere topics dan deze :+

Ik twijfel nog een beetje over deze phone.
Vergeleken met de K750i is deze niet zo bijzonder vernieuwend, op de camera na.
Maar die gebruik op op K700i ook amper..

Hoyden wijzigde dit bericht 02-07-2006 21:22 (38%)

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
Datgaatgoed schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:18:
Het staat ook in de nieuwe folder! Als jullie in de oude kijken, zie je de oude actie idd;) Maar blijkbaar krijgt niet iedereen de folder thuis.

Kort samengevat.

Bij 2 jaar hi 25 toestel gratis
geen aansluitkosten
2 maanden gratis abo
6 maanden 15 euro extra tegoed
Dat staat dus ook op de site :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
SandeR schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:20:
Toch opvallend dat 4-5 users die hier reageren alleen geregistreerd zijn vanwege de K800i :D

Zonder usericon, weinig informatie in hun profiel, en een posthistory in amper andere topics dan deze :+

je moet toch ergens beginnen :P

en verschil met de k750 zit vooral in de snelheid in het gebruik. Ook zit de mp3 speler beter in elkaar (zoals de walkman phones dus selectie op artiest etc) en is het scherm wat helderder en groter (maarja de hele telefoon is een stuk groter dus dat is dan gelijk ook een minpunt).

Als er UIQ op draait dan kan er toch ook navigatie op? iemand dit al geprobeerd?

Nog een vraagje, zijn er al mensen die de telefoon binnen hebben die hem via de site van Hi hebben besteld?

.....

SonyEricsson W960i

quote:
Vin87 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:34:
Als er UIQ op draait dan kan er toch ook navigatie op? iemand dit al geprobeerd?
Als ja :) Want hij heeft geen UIQ ;)

Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]

quote:
LaduciA schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:01:
Nog een vraagje, zijn er al mensen die de telefoon binnen hebben die hem via de site van Hi hebben besteld?

nee, ik zit nog naast de voordeur te wachten!

en ja, ik ben speciaal voor dit onderwerp geregistreerd op het forum, ik was al lang geleden geregistreerd, maar gegevens vergeten!

quote:
SandeR schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:20:

hehe.. ik heb me geregistreerd voordat de K750i uitkwam.. Daarna vrij weinig actief.. En nu weer lekker met de mensen mee lezen, en af en toe wat verhalen over mijn eigen K800i:)

Meesterlijk toestel.. Heb hem sinds 27-06-2006 en gelijk dat bonnetje op de post gedaan voor de gratis geheugenkaart van 512MB Ik zal jullie laten weten wanneer ik em ontvang.... Weet iemand trouwens of er een adapter bij zit zodat hij een "normale" memory stick wordt... Net zo'n ding waar je van je memory stick duo een normale kan maken..

SonyEricsson W960i

Ik heb de eerste serieuze fout in de software gevonden :P
Als je videoringtones aan hebt staan moet je voor de grap eens niet opnemen :) Dan blijft je telefoon oneindig trillen :)
Hoop dat ze dat ff snel fixen :)

quote:
Flint schreef op maandag 03 juli 2006 @ 01:22:
Ik heb de eerste serieuze fout in de software gevonden :P
Als je videoringtones aan hebt staan moet je voor de grap eens niet opnemen :) Dan blijft je telefoon oneindig trillen :)
Hoop dat ze dat ff snel fixen :)
Heb het net ff geprobeerd, bij mij is dit niet het geval.. Hij stopt gewoon met trillen..Zoals het hoort..

a800-V525-E630-K800i

@ bevebe : ja er zit een adapter bij om van de kaart een pro duo stick van te maken

Door: Steffie Moderator NSTM / VV
Opaque

quote:
jgoessens schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:26:
@ bevebe : ja er zit een adapter bij om van de kaart een pro duo stick van te maken
Bij mijn 1GB M2 kaart zat alleen een adapter voor een MS/MS Duo. Volgens mij is er (nog) geen adapter die er een MS Pro Duo van kan maken.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

a800-V525-E630-K800i

mijn excuses ,klopt inderdaad.een duo adapter

SonyEricsson W960i

quote:
Steffie schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:04:
[...]

Bij mijn 1GB M2 kaart zat alleen een adapter voor een MS/MS Duo. Volgens mij is er (nog) geen adapter die er een MS Pro Duo van kan maken.
Zover ik weet heeft MS Duo 'n maximum van 128MB waardoor 'n adapter voor 1GB automatisch 'n PRO variant is.

Reg. datum: 08 december 2000

quote:
vr6-only schreef op zondag 02 juli 2006 @ 16:49:
kan iemand even een plaatje online zetten van de oordopjes die je bij de k800i krijgt.
zo kan ik zien of ze in mijn oor passen of niet :X (veels te kleine oorgaten) anders koop ik zo'n in ear headsets.

Eeeh, ze zijn groot/lomp, dus ik raad je vast aan de hmp-70 te bestellen ;-)
Fotootjes :
(ff snel gemaakt, beetje bewogen O-) )
1 2
Dopjes ernaast zijn de ex-71 ter vergelijk.
edit:
dit zijn de grootste rubbertjes van de ex-71

Virtox wijzigde dit bericht 03-07-2006 17:41 (9%)

Anything goes !!

Door: Steffie Moderator NSTM / VV
Opaque

quote:
Flint schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:23:
Zover ik weet heeft MS Duo 'n maximum van 128MB waardoor 'n adapter voor 1GB automatisch 'n PRO variant is.
Dat kan kloppen, maar het ging over de MS Pro Duo en niet de MS Pro ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

quote:
MoodSwing schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:36:
[...]

Eeeh, ze zijn groot/lomp, dus ik raad je vast aan de hmp-70 te bestellen ;-)
Fotootjes :
(ff snel gemaakt, beetje bewogen O-) )
1 2
Dopjes ernaast zijn de ex-71 ter vergelijk.

thnx. ze stralen kwaliteit uit of niet :P

edit: bij phonehouse waren ze te koop zei je?

vr6-only wijzigde dit bericht 03-07-2006 20:11 (6%)

Hoe zit het eigenlijk met het lampje tijdens het filmpje. Is dit er? Waar komt het vandaan?

Joehoe ik heb mijn k800, eigenlijk mijn 2de aangezien de eerste gelijk ging flippen toen ik hem aanzette.

Ligt nu aan de oplader kan er zo lekker mee gaan spelen :D

Zit er nou eigenlijk wel of niet een zaklamp functie op??

Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |

quote:
kabbie_kabbie86 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:13:
Joehoe ik heb mijn k800, eigenlijk mijn 2de aangezien de eerste gelijk ging flippen toen ik hem aanzette.

Ligt nu aan de oplader kan er zo lekker mee gaan spelen :D
Men, een tweede al?!? 't Gros zit hier nog op de eerste te wachten... :S

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

Tukker

Gisteren even een foto gemaakt in een compleet donkere kamer. De foto zag eruit alsof hij gewoon overdag was gemaakt.. (geen overdrijving) Heb de foto zelf alleen niet meer dus kan hem hier niet neerzetten!

The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.

quote:
Ramonio schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:29:
[...]

Men, een tweede al?!? 't Gros zit hier nog op de eerste te wachten... :S
Als je hem bij de Belcompany haalt dan hoef je niet zo lang te wachten..

quote:
Vin87 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:50:
[...]

Als je hem bij de Belcompany haalt dan hoef je niet zo lang te wachten..

Niet iedereen wil KPN/Hi natuurlijk. Of 68E betalen voor een code en tot een maand 8)7 wachten voor je die krijgt...
Die SE HBH-DS970 zien er wel fijn uit zeg! Iemand daar al ervaring mee?

Specs || Blog || PS3 Games: Burnout Paradise/RSV2/NFS Pro Street/GTA IV/MotorStorm/Uncharted/Ratchet&Clank

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws