Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
wolter1 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:03:
[...]

Het liefst wacht ik nog op de HPM-82, als dat niet te lang duurt.
Jeetje die zijn nog vetter.. Heb gister mijn 2e setje van de HPM-70 gekocht.. nu een mooie zwarte versie . De eerste die ik had was zilver.. Die is me kapot gegaan.. Prijsindicatie van die HPM-82 zal wel rond de 70 euro ofzo zijn lijkt me..

quote:
-SimJoc- schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:52:
Ik heb btw geen voucher gekregen, heb zelf een hi30 abbo. Er zit wel een foldertje bij waar je die kaartjes kunt bestellen. Hebben meer dit??
Heb jij het toestel al ontvangen van Hi dan?

Goo goo g'joob

Ik wilde zojuist de nieuwe Sennheiser CX 300 earbuds 'aanraden' als alternatief op een EX71 setje. Overigens is de kans groot dat deze ook gebruikt zijn voor de stereo Bluetooth headset van SE: de HBH-DS970.

http://www.engadget.com/media/2006/02/Bluetooth_Headset_HBHDS970_2.jpg

http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/resources/3776E79F0584A183C125719D003F5728/$File/CX_300_black_410.jpg

Sennheiser pagina

Hoewel ze er moet ik zeggen toch wel iets anders uitzien lijken ze hoe dan ook wel enigszins op elkaar :p

Eggy wijzigde dit bericht 02-07-2006 14:41 (94%)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

quote:
BeVeBe schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:13:
[...]
Prijsindicatie van die HPM-82 zal wel rond de 70 euro ofzo zijn lijkt me..
http://www.koopjessite.nl/ppage.php?productid=23582

SonyEricsson W960i

quote:
Eggy schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:31:
Ik wilde zojuist de nieuwe Sennheiser CX 300 earbuds 'aanraden' als alternatief op een EX71 setje. Overigens is de kans groot dat deze ook gebruikt zijn voor de stereo Bluetooth headset van SE: de HBH-DS970.

[afbeelding]

[afbeelding]

Sennheiser pagina

Hoewel ze er moet ik zeggen toch wel iets anders uitzien lijken ze hoe dan ook wel enigszins op elkaar :p
Ik vind de prijs van die bluetooth headset opzich nog wel te doen. Die ga ik nog halen.
edit: In bestelling :)

Flint wijzigde dit bericht 02-07-2006 14:55 (6%)

Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]

Zie het foldertje van Belcompany, vanaf maandag een mooie actie. Ik hem mijn order op hi maar geannuleerd!

quote:

Zat ik met mijn gokje redelijk in de buurt:)
Telefoon bevalt trouwens opperbest:)

SonyEricsson W960i

quote:
Datgaatgoed schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:49:
Zie het foldertje van Belcompany, vanaf maandag een mooie actie. Ik hem mijn order op hi maar geannuleerd!

Link?
Ik zie niks in de folder, of kijk verkeerd.

Nou jongens, ik ben er weer, was eerste iemand anders maarja xD... Ik denk dat ik hier nogal wat ga posten, ga de telefoon waarschijnlijk ook kopen dus :P
quote:

Als het zon mooie actie is, kun je dan niet even vermelden wat het is want wij krijgen hem, als we hem al krijgen, pas dinsdag/woensdag.. Als je ff zou willen doen bedankt ;)

En vraagje voor mensen die hem al hebben. Zou iemand die hem hier heeft een kort reviewtje willen schrijven? gewoon over dinge die je gelijk opvalt enzo, en ook wat foto's die er mee gemaakt zijn plaatsen want zie er nu pas 6 ofzo :P..

Mja bij voorbaat dank dan maar :P

.....

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
LaduciA schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:00:
Nou jongens, ik ben er weer, was eerste iemand anders maarja xD... Ik denk dat ik hier nogal wat ga posten, ga de telefoon waarschijnlijk ook kopen dus :P

[...]

Als het zon mooie actie is, kun je dan niet even vermelden wat het is want wij krijgen hem, als we hem al krijgen, pas dinsdag/woensdag.. Als je ff zou willen doen bedankt ;)

En vraagje voor mensen die hem al hebben. Zou iemand die hem hier heeft een kort reviewtje willen schrijven? gewoon over dinge die je gelijk opvalt enzo, en ook wat foto's die er mee gemaakt zijn plaatsen want zie er nu pas 6 ofzo :P..

Mja bij voorbaat dank dan maar :P

Is zelf ook nog wel te vinden d8 ik zo :)

http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/primeur.htm

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Oh het staat al op de site xD.. Meestal gaan die dingen toch pas op de site als t ingaat en das meestal pas maandag/dinsdag.. nja wat maakt het ook uit he :P..
iig bedankt ;)

.....

quote:

Ik dacht, ja hoor eindelijk simlockvrij en andere providers.
Maar wat is hier zo goed aan. Dat was afgelopen week toch ook al?

quote:
wolter1 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:09:
[...]

Ik dacht, ja hoor eindelijk simlockvrij en andere providers.
Maar wat is hier zo goed aan. Dat was afgelopen week toch ook al?
Ik denk de contracts korting die je krijgt? Verder is er idd niet veel spectaculairs aan. En hij schijnt eind deze maand sim vrij te komen.

SonyEricsson W960i

quote:
Dat dacht ik dus ook, maar Datgaatgoed heeft 't over 'n actie die vanaf maandag is.
Bij die link die jij geeft zie ik niet echt een spectaculair verschil met de huidige prijzen :)

quote:

^^

Ik ga even rond zoeken :)

Dan gaat Datgaatgoed ons zo verassen denk ik? :)

SonyEricsson W960i

quote:
wolter1 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:40:
Dan gaat Datgaatgoed ons zo verassen denk ik? :)
Ik hoop 't eigenlijk niet want ik heb 'm al :P

Ik heb inmiddels een mail gehad van Hi, waarin werd gemeldt dat de vraag door een collega zal worden beantwoord op korte termijn...
Dus ik schiet er niet veel mee op en ik ben benieuwd wat op korte termijn is :9

Verder zie ik nu op de Hi site staan:
"Gratis en binnen 24 uur thuisbezorgd"
Dat zou toch moeten betekenen dat ze deze week kunnen leveren...

kan iemand even een plaatje online zetten van de oordopjes die je bij de k800i krijgt.
zo kan ik zien of ze in mijn oor passen of niet :X (veels te kleine oorgaten)

anders koop ik zo'n in ear headsets.

vr6-only wijzigde dit bericht 02-07-2006 16:51 (9%)

Reg. datum: 02 december 1999

quote:
Die actie is geldig t/m vandaag hoor... Maar volgens mij waren een paar daar al achter 8)7

Hoyden wijzigde dit bericht 02-07-2006 16:53 (10%)

a800-V525-E630-K800i

16 juli leverbaar als simlock vrij

quote:
jgoessens schreef op zondag 02 juli 2006 @ 16:58:
16 juli leverbaar als simlock vrij
zeker?

a800-V525-E630-K800i

sorry,was vergeten er bij te zetten: volgens mij op de site van kpn/hi staat tot 16 juli exclusief verkrijgbaar bij hi/kpn dus ik neem aan dat na 16 juli ook bij andere winkels verkrijgbaar is/met andere providers,volgens mij kan natuurlijk altijd nog uitgesteld worden.

quote:
jgoessens schreef op zondag 02 juli 2006 @ 17:02:
sorry,was vergeten er bij te zetten: volgens mij op de site van kpn/hi staat tot 16 juli exclusief verkrijgbaar bij hi/kpn dus ik neem aan dat na 16 juli ook bij andere winkels verkrijgbaar is/met andere providers,volgens mij kan natuurlijk altijd nog uitgesteld worden.
Zit sterk te twijfelen om toch maar voor KPN te gaan. Wacht al zo lang. KPN is alleen zo'n 35% duurder, dan als je T-Mobile neemt (1 jaar contract).

Het bereik van KPN is wel top (hij pakt namenlijk het UMTS netwerk).
Zelf vond ik het bereik met T mobile (vooral binnenshuis) heel wat minder.. Maar dat is mijn ervaring (wil er geen 'welk netwerk is het beste' discussie van maken)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws