Hoofdcategorieën
Topicacties

SonyEricsson K790/K800 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

Nieuw Topic
Vastelaoveskriebels!

quote:
jgoessens schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:55:
Trouwens op forum mobile review staat volgens mij een sony ericsson engeland reactie dat de k800I geen megabass heeft,wie moet ik nu geloven ? Ik kan het mis hebben.

K800i heeft idd geen Megabass, wel een equalizer.

Waarom is 'iedereen' toch zo bezig over die megabass. Je kunt toch ook zelf die equalizer instellen. En dat beetje extra bass :Z

Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!

Reg. datum: 08 december 2000

Vooruit nog ff dan, hier een verzekerings overzicht waar ik de keuze uit had bij kpn :
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1204775

Dit zijn voor mij de voorwaarden waaronder ik de verzekering neem, staat nergens dat er uitzonderingen of extra voorwaarden aan zitten.

Voordelen tov geen verzekering (mijn ervaring) :
Direct een vervangend toestel bij fabricage fouten/problemen, anders kan je soms weken wachten op vervanging en krijg je zo'n brak leending tussendoor (willekeurig welk ding ze hebben liggen)
(laatste telefoon ben ik 3 maal mee terug geweest..)

En ik ben over het algemeen erg zuinig op mijn telefoon, maar een verzekering is juist voor die gevallen dat het eens mis gaat (1 keer valschade omdat ie uit mijn hand glipte |:( en 1 keer waterschade door teveel zweten :X ..)
En dan heb ik niet zomaar een paar honderd euro liggen voor een nieuwe. Dit is overigens ook de allereerste keer dat ik zo'n dure phone heb.

In eerste plaats heb ik de verzekering voor schade, en omdat tegen diefstal/verlies maar 2 euro meer was, dacht ik : ach wrom niet, ben straks nauwelijks duurder uit per maand (had mobiel 30, nu 25)
Wellicht ben ik gewoon een sukkel/pechvogel, maar voor mij kan die 7,40 dus wel uit ;-)

Hmm, ik begin nu wel redelijk off-topic te geraken, ik laat het hier maar bij.

Back on track :
KPN loopt er nu overigens ook mee te pronken dat ze de k800i als eerste hebben :
http://www.kpn.com/
Denk dat ze gewoon heel vroeg een mega bestelling hebben geplaatst om te zorgen dat ze de eerste waren en een tijdje konden zijn.
Vind ik in elk geval niet erg, loop ik ook es voor op :P

Anything goes !!

Vastelaoveskriebels!

Wat me wel opvalt is dat ze een oude concept foto van de K800i gebruiken. Het 'Cybershot' stickertje is in mijn K800i mooier verwerkt :)

Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!

Reg. datum: 23 juni 2006

Aan diegene die 'm al hebben:
Welke games zijn er al op geinstalleerd? En zijn dit volledige versies of demo's?

En aan iemand die 't weet:
Waarom is die videokwaliteit zo slecht t.o.v. van de fotokwaliteit?

Reg. datum: 11 februari 2006

En orange verpest weer een mooie telefoon (w810i ook en nu de k800i)

http://shop.orange.co.uk/imagedata/phones/sony_ericsson_k800i_lge.gif

ze hebben zeker ook weer eigen menu etc.. 8)7
gelukkig haal ik nooit orange :)

Reg. datum: 29 juli 2003

Ach, bij Belcompany ofzo kan je toch meestal wel een simlock vrije telefoon krijgen?
En dan met Orange (mocht je dat willen) ;) Al zal dat wel iets duurder zijn....

quote:
En aan iemand die 't weet:
Waarom is die videokwaliteit zo slecht t.o.v. van de fotokwaliteit?

Omdat de SE de videokwaliteit niet heeft opgeschroefd, tov de K750i/W800i
Ik meen ergens gelezen te hebben dat SE met een reeks telefoons komt met HD recording (of iets dergelijks), maar heel zeker ben ik daar niet van. Als dat waar is, dan is het natuurlijk wel te verklaren waarom ze het nagelaten hebben de videokwaliteit op te voeren. Ze gaan hun eigen producten niet beconcurreren.

Mare ff over dat Megabass, in mn W800i gebruik ik het wel.
Is het al bekend of het terugkomt in de Walkman versie van de K800i?
(Is daar uberhaupt al iets over bekend?)

Tukker
Reg. datum: 26 februari 2006

Als het goed is kan ik hem maandag toch ophalen..
(Wat zijn ze trouwens ongelooflijke sukkels bij de Belcompany in Leeuwarden, daar over later meer ;)).

Het zou fijn zijn als iemand voor die tijd dus een revieuw kan schrijven ;)

Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."

Reg. datum: 19 juni 2006

Het zou fijn zijn als iemand Hi ff mailt wanneer ze hem binnenkrijgen, ik heb geen idee hoe contact te krijgen met Hi. De site word je ook niet veel wijzer van!

Reg. datum: 08 november 2004

quote:
Ollie! schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:55:
Aan diegene die 'm al hebben:
Welke games zijn er al op geinstalleerd? En zijn dit volledige versies of demo's?

Er zit een nieuwe minigolf en tennis allebei 3d, die zijn wel leuk en kan je ook
multiplayer via bluetooth spelen heb het alleen nog niet kunnen testen.
En nog een kutspel waarbij je foto's van vissen moet maken.
Het lijken mij geen demo's.

Reg. datum: 02 september 2004

quote:
JoostZiggers schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:06:
Het zou fijn zijn als iemand Hi ff mailt wanneer ze hem binnenkrijgen, ik heb geen idee hoe contact te krijgen met Hi. De site word je ook niet veel wijzer van!

Je kunt ze ook mailen via een formulier op de website, bij klantenservice...
Ik heb ze overigens al een mailtje gestuurd over de levertijd (en met de opmerking dat ze bij Primafoon gewoon op voorraad zijn), hoop dat ik morgen antwoord krijg,

Reg. datum: 27 mei 2004

quote:

ja klopt, kheb ze gemailt maandag over overstappen wat dingen en over deze mobiel dus. enige wat ze na 3dagen terug stuurde was een dom linkje naar 1 vraag in de faq.

en dan DURF je er nog onder te zetten, dat ze hierbij vertrouwt mij voldoende te hebben geinformeerd. stuur dan helemaal niets. dit is gewoon onbeschoft en beledigend. net alsof je die site niet ff doorneemt. (na 3dagen geen antwoord heeft iedereen dat wel gedaan denk ik.)

maargoed, ze lezen daar dus kennelijk alleen de eerste regel van je mail en gooien dan er maar een standaard mail overheen.

zo, dat moest ik even kwijt:P

Specs: A64 3000+@default Asus K8N-e deluxe, 1024 corsair, asus 9999td 6800@12x6 350/800, 160gig diamondmax9, antec sonata lifestyle, medion:P 19" lcd

Reg. datum: 19 juni 2006

Hehehe ok, maar dan hoor ik die andere reactie van Hi nog wel!

Tukker

Goed, zoals ik had gezegd nog even wat info over de Belcompany in Leeuwarden.

Ik kom daar en vertel die mensen dat ik graag wil overstappen naar HI met nummerbehoud en dat mijn huidige abbonoment nog 3 maand loopt. Vervolgens heb ik ze verteld dat ik dan als het goed is de eerste 2 maanden geen abbonomentskosten hoef te betalen van het Hi abbonoment. De verkoper wist hier vervolgens niks vanaf en na mijn uitleg dat een vriend van mij het ook op deze manier in Enschede had gekregen (ook bij de belcompany). hij vervolgens bellen met de HI en het nog even navragen aan een collega, en toen bleek het in eens wel te kunnen. Vervolgens ging hij al zonder mij te vragen mijn abbonoment afsluiten. Al met al ging er nog iets niet goed, maar maandag kunnen we het afronden (had er mee te maken dat mijn huidige abbo officieel pas vanaf zondag 3 maand of korter loopt)..

Jongeman bood ook niet zijn excuses aan dat hij mij er niet op had gewezen o.i.d. Maar goed, wel binnenkort de telefoon!

Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."

Tukker

Op de officiele sony ericsson site zijn trouwens ook een heleboel (GRATIS) spelletjes, ringtones, sms tones en video's e.d te downloaden!

Reg. datum: 25 juli 2004

quote:
Gewoon ff bellen met ze: 0800-0346... (van 08.00-21.00uur)

Reg. datum: 25 juli 2004

quote:
Robbie T schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:47:
Goed, zoals ik had gezegd nog even wat info over de Belcompany in Leeuwarden.

Ik kom daar en vertel die mensen dat ik graag wil overstappen naar HI met nummerbehoud en dat mijn huidige abbonoment nog 3 maand loopt. Vervolgens heb ik ze verteld dat ik dan als het goed is de eerste 2 maanden geen abbonomentskosten hoef te betalen van het Hi abbonoment. De verkoper wist hier vervolgens niks vanaf en na mijn uitleg dat een vriend van mij het ook op deze manier in Enschede had gekregen (ook bij de belcompany). hij vervolgens bellen met de HI en het nog even navragen aan een collega, en toen bleek het in eens wel te kunnen. Vervolgens ging hij al zonder mij te vragen mijn abbonoment afsluiten. Al met al ging er nog iets niet goed, maar maandag kunnen we het afronden (had er mee te maken dat mijn huidige abbo officieel pas vanaf zondag 3 maand of korter loopt)..

Jongeman bood ook niet zijn excuses aan dat hij mij er niet op had gewezen o.i.d. Maar goed, wel binnenkort de telefoon!

Oké, maar als je contract is ingediend en zeg binnen een week goedgekeurd, krijg je dan ook eind van de week je K800 mee?

Volgens mijn plaatselijke BC namelijk niet! Terwijl ik twee jaar geleden ook met overstappen én nummerbehoud de K700 gewoon meekreeg bij BC :?

Reg. datum: 06 januari 2004

Goed, ik was dus vandaag even wat in Rotterdam aan het winkelen en alle telefoonwinkels afgelopen:

De k800i wordt de komende weken exclusief geintroduceerd door KPN. Volgens een verkoper van primafoon betekend dit dat de niet-gesimlockte toestellen nog wel even op zich kunnen laten wachten.

Hier baal ik dus wel van, omdat ik twee weken geleden een abbo nota bene van Hi heb afgesloten bij de Phonehouse, die dus niet met dit spelletje meedoen! De telefoon schijnt nu bij een beperkt aantal winkels leverbaar te zijn, waaronder de Bellcompany en de Primafoon. Ik heb nu vanavond mn SIM-kaart opgehaald, maar moet op mn telefoon nog even wachten!

Tukker

quote:
ev68 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:26:
[...]

Oké, maar als je contract is ingediend en zeg binnen een week goedgekeurd, krijg je dan ook eind van de week je K800 mee?

Volgens mijn plaatselijke BC namelijk niet! Terwijl ik twee jaar geleden ook met overstappen én nummerbehoud de K700 gewoon meekreeg bij BC :?
Ja, ik krijg het toestel gelijk mee, krijg ook gewoon de belminuten e.d maar hoef geen abbonomentskosten te betalen!

Reg. datum: 19 januari 2004

We zijn blij gemaakt met een dooie mus . . . :X Tot nu toe heeft alleen KPN gesimlockte toestellen en verder nog niemand toch ?

Ik heb via gsmboulevard omzetting van mijn Orange Sim-Only 22,50 gevraagd naar Orange Free 25 (2-jaar). De K800i is dan gratis. Had al bijna besteld. Toch nog wat vragen daarover. Maar het antwoord daarop laat al 3 dagen op zich wachten 8)7

Vervolgens Orange klantenservice gebeld. Misschien dat zij het toetstel ook gratis weggeven bij dezelfde verlenging. Maar helaas, de klantenservice het toestel nog niet, althans hij komt niet voor in de lijst met aanbiedingen die ze telefonisch kunnen doen. Zou ik in een Orange shop meer succes hebben ?

Ik zat me af te vragen is ie niet in het buitenland, sim-lock vrij te bestellen wordt hier een beetje gek van die naaistreek van KPN.

EDIT: Ok ik heb hem al gevonden in duitsland voor maar 376 een stuk goedkoper ook nog en sim-lock vrij. Nu is alleen nog de vraag of er op zo'n duits toestel ook NL zit engels zou ook nog wel acceptabel zijn. Iemand hier ervaring mee met SE?

ParaNoya wijzigde dit bericht 29-06-2006 22:38 (49%)

http://www.morphcore.com Free MP3's, Mixes, etc...

gebeld worden en niet bellen
Reg. datum: 26 juni 2006

Pixmania-pro prijs ¤ 352,10 exclusief BTW ( 775,93 NLG )
Voorradigheid 03/07/2006
Op zoek naar meer vergelijkbare producten?
Bekijk het gamma: klik hier

Zou dit waar zijn?

cano

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Vind het wel grappig dat iedereen het een naaistreek van kpn vindt omdat zei dit toestel als eerst uitbrengen. Ze hebben gewoon de rechten daar voor gekocht en hebben volgens mij, een ecomomische goeie stap gedaan :)

Het zelfde doet t-mobile met de vario, een maand erna pas mogen andere merken volgen, niet zo raar toch?!

En trouwens, de telefoon is nu uit. Misschien tijd voor deel 2 :?

DaannO wijzigde dit bericht 29-06-2006 23:06 (10%)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

quote:
DaannO schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:00:
Vind het wel grappig dat iedereen het een naaistreek van kpn vindt omdat zei dit toestel als eerst uitbrengen. Ze hebben gewoon de rechten daar voor gekocht en hebben volgens mij, een ecomomische goeie stap gedaan :)

Het zelfde doet t-mobile met de vario, een maand erna pas mogen andere merken volgen, niet zo raar toch?!

Het feit dat het voor KPN een economisch goeie stap is, maakt het voor mij als vodafone gebruiker niet minder een naaistreek, ik ben derhalve ook furieus, haha :D

quote:
cano schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:53:
Pixmania-pro prijs ¤ 352,10 exclusief BTW ( 775,93 NLG )
Voorradigheid 03/07/2006
Op zoek naar meer vergelijkbare producten?
Bekijk het gamma: klik hier

Zou dit waar zijn?
die prijs is trouwens ex BTW

ParaNoya wijzigde dit bericht 29-06-2006 23:22 (13%)

Reg. datum: 02 augustus 2005

quote:
DaannO schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:00:

deel 2 goed plan

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: